Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗΣ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94FM

Το  απόγευμα του Σάββατου 28 Αυγούστου ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος και ιδρυτής της δημοτικής παράταξης «Νέα Πορεία Δήμου Ηρακλείου Αττικής» Κυριάκος Κουτρούλης βρέθηκε στο studio του «Επικοινωνία 94.0 fm» στο πλαίσιο της εκπομπής «Η ζωή στην πόλη» (16:00-18:00) που επιμελείται και παρουσιάζει ο δημοσιογράφος Κωνσταντίνος Τατούλης.

Ο Κυριάκος Κουτρούλης μίλησε για τους λόγους που τον οδήγησαν στη δημιουργία του συγκεκριμένου δημοτικού συνδυασμού, επέμεινε στην υποψηφιότητα του για τη δημαρχία στο Ηράκλειο Αττικής και αναφέρθηκε στο σύνολο των εξελίξεων που αφορούν στις δυνάμεις που ανήκουν στον πολιτικό χώρο του ΠΑΣΟΚ, ενώ σχολίασε και την συνεργασία της ΑΚΕΠ του Παντελή Βλασσόπουλου με την «Ηράκλειο – επόμενη ημέρα» του Γιώργου Βλαντή.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ»
«Η ανάγκη για τη δημιουργία αυτής της παράταξης ξεκίνησε από το γεγονός ότι πρέπει να αρθρωθεί ένας διαφορετικός πολιτικός λόγος στο Ηράκλειο Αττικής. Όταν δεν έχεις έναν πολιτικό φορέα δεν μπορείς να εκφράζεσαι διαρκώς δημόσια διότι είσαι ένα μεμονωμένο πρόσωπο. Διαπίστωσα ότι εντός του δημοτικού συμβουλίου γίνονταν πράγματα για την πόλη που εμένα τουλάχιστον δεν με βρίσκουν σύμφωνο. Και εγώ και οι συνεργάτες μου παρακολουθούμε καθημερινά τις εξελίξεις στην πόλη. Θα συνεχίσω να καυτηριάζω τη δημοτική αρχή για ότι κακό κάνει.

Και θα συμπαραταχθώ μαζί της για όποια ενέργεια αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση του κοινού καλού. Για παράδειγμα οι δρόμοι της πόλης τελευταία έχουν γεμίσει από κίτρινές διαγραμμίσεις. Πρόκειται για παρεμβάσεις που έχουν γίνει από τη δημοτική αρχή χωρίς καμία στόχευση και χωρίς ολοκληρωμένο σκεπτικό. Για πρώτη φορά κατά παράβαση των αρχών μου αναγκάστηκα να προσφύγω στην περιφέρεια για αυτό το θέμα. Όλες αυτές οι αντιδρομίσεις  έχουν γίνει παράνομα. Η δημοτική αρχή συμμορφώθηκε εν μέρει αλλά από εκεί και πέρα δεν έχει υπάρξει καμία επίσημη αντίδραση».

ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΤΕΡΗ
«Η κ. Παντερή αφότου κλήθηκε να αντικαταστήσει την κ. Γαλακτοπούλου ύστερα από μια εβδομάδα ανεξαρτητοποιήθηκε. Το σκεπτικό της ανεξαρτητοποίησης της επικεντρώνεται στο γεγονός ότι αυτό που έχει βιώσει ως δημότης δεν έχει καμία σχέση με όσα είχε εξαγγείλει προεκλογικά η παράταξη του κ. Γεωργόπουλου. Από την ημέρα που έκανε τη δήλωση ανεξαρτητοποίησης ταυτιστήκαμε απόλυτα.

Έχει πολιτικές απόψεις για το μέλλον του δήμου οι οποίες συμβαδίζουν με τις δικές μου και δεν είναι αναγκαίο όταν μιλάμε για την πόλη να συμφωνούμε και κομματικά. Άλλωστε η κ. Παντερή δεν ανήκε ποτέ πολιτικά στο χώρο της ΝΔ. Απλούστατα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση επιτρέπονται και κάποιες υπερβάσεις. Δηλαδή όταν θεωρείς ότι το πρόγραμμα που έχει εξαγγείλει ένας υποψήφιος δήμαρχος σε καλύπτει μπορείς να ενταχθείς στο ψηφοδέλτιο του χωρίς να ανήκεις στον ίδιο κομματικό χώρο».

ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ» ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
«Στην πολιτική παίζουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα ρόλο. Το ένα είναι σίγουρα ο χρόνος που παίρνονται οι αποφάσεις. Εγώ θεώρησα ότι τότε ήταν ώριμο να ανακηρυχτεί η δημιουργία της παράταξης. Και τότε το έκανα. Στις 19 Ιουλίου. Ότι έχω εγώ να πω το λέω ο ίδιος για μένα.

Κανένας δεν μιλάει εκ μέρους μου. Ότι έχω να πω το λέω δημόσια. Δεν το λέω ούτε σε σκοτεινά γραφεία, ούτε πίσω από κουρτίνες. Ότι λέω δημοσίως δεσμεύει εμένα και την παράταξη μου. Δεν μπήκα σε κανένα παιχνίδι αναμονής για το τι θα πράξει ο κομματικός φορέας του ΠΑΣΟΚ. Δεν έχω κανένα απολύτως άγχος. Εμείς κάνουμε μια προσπάθεια η οποία βασίζεται πάνω σε συγκεκριμένες αρχές. Θα λέμε την αλήθεια. Και ξέρω ότι την αλήθεια δεν την αντέχουν όλοι. Αλλά δεν μας πειράζει καθόλου. Θα προχωρήσουμε έτσι και ο λαός είναι αυτός ο οποίος θα μας κρίνει τελικά.

Όποια και αν είναι η κρίση του λαού εμείς θα την αποδεχθούμε. Η ήττα του 2006 οφείλεται σε δύο λόγους. Αφενός ήταν η πολύχρονη παρουσία, του κατά τα άλλα καταξιωμένου δημάρχου, Γιώργου Μαστοράκου και αφετέρου η διάσπαση που είχαμε στο χώρο. Οι εποχές πλέον έχουν αλλάξει ριζικά και αν δεν μπορέσουμε να αλλάξουμε και εμείς οι ίδιοι δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να δούμε ηλίου φώς στο χώρο της τοπικής αυτοδιοίκησης. Αν δεν υπάρξει απεξάρτηση από κάθε είδους κομματικά στεγανά δεν πρόκειται να δούμε καμία πρόοδο. Τα δεδομένα της κοινωνίας έχουν αλλάξει.

Δεν ξέρω ποια ποιος είναι ο διασπαστής και ποιος είναι ο νομιμόφρων. Εγώ επέλεξα να μην είμαι με το θηρίο αλλά να είμαι με τους πολίτες. Εγώ ανήκω στο λεγόμενο κοινωνικό ΠΑΣΟΚ. Αυτό δεν έχει να κάνει ούτε με το Μνημόνιο, ούτε με το ΔΝΤ ή κάθε είδους ξένο τοποτηρητή. Είμαι κομματικό μέλος του ΠΑΣΟΚ αλλά είμαι και πολίτης και μπορώ να κρίνω τα πράγματα και να λέω την άποψη μου δημόσια».   

ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΚΕΠ ΜΕ ΤΗΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ
«Καταρχάς τόσο ο Παντελής Βλασσόπουλος, όσο και ο Γιώργος Βλαντής είναι φίλοι μου. Το γεγονός ότι έχουμε διαφορετικές πολιτικές απόψεις είναι κάτι άλλο. Δεν μπορώ όμως να κρίνω τη συνεργασία των δύο πλευρών αυτή τη στιγμή γιατί δεν έχω ακούσει κάποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Θα το κρίνω όταν ακούσω το πρόγραμμα. Τώρα δεν μπορώ να εκφέρω καμία κρίση. Με το Γιώργο Βλαντή έχουμε οικογενειακές σχέσεις. Στο πλαίσιο αυτό είχαν γίνει κάποιες συζητήσεις σχετικά με τη δυνατότητα να υπάρξει πολιτική συνεργασία. Αυτές οι συζητήσεις όμως δεν ευοδώθηκαν. Με τον Παντελή Βλασσόπουλο δεν είχαμε καμία κουβέντα σε πολιτικό επίπεδο».

Ακούστε την συνέντευξη