ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ

Τα κυκλοφοριακά ζητήματα απασχολούν πλέον σε μόνιμη βάση το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου Αττικής, καθώς η Δημοτική Αρχή έχει ανοίξει και αυτό το μέτωπο με ποικίλες α-ντιδράσεις από πολίτες και Αντιπολίτευση.

Το θέμα που απασχόλησε πιο έντονα την τελευταία συνεδρίαση του Σώματος ήταν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που έκανε ο Δήμος στις οδούς Μουσών και Κολοκοτρώνη, χωρίς να υπάρχει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Το γεγονός είχε καταγγελθεί από τη δημοτική κίνηση “Νέα Πορεία” και τον επικεφαλής της, κ. Κυριάκο Κουτρούλη, που κατέθεσε και σχετική αναφορά στον Περιφερειάρχη. Μάλιστα, ο Δήμος αναγκάστηκε, έπειτα από τις αντιδράσεις, αρχικά να καλύψει με μαύρες σακούλες τις επίμαχες πινακίδες και, έπειτα, να αφαιρέσει τα σήματα. Αυτό είδαμε να συμβαίνει στην οδό Μουσών, όπου όμως υπάρχει πρόβλημα, καθώς η διαγράμμιση στέλνει τα αυτοκίνητα που έρχονται από την Κου-ντουριώτου μέσα στη Μουσών και αντιμέτωπα με αυτά που κατεβαίνουν το δρόμο. Σίγουρα αυτές είναι εικόνες που δεν τιμούν το Δήμο...

Το γεγονός πως οι πινακίδες μπήκαν παράτυπα επισημάνθηκε από πολλούς Συμβούλους της Αντιπολίτευσης. “Αν γίνει ένα ατύχημα, η Δημοτική Αρχή θα έχει ευθύνες,” σημείωσε ο κ. Νίκος Μπάμπαλος. “Ξέρουμε τι θέλουμε να πετύχουμε με αυτές τις ρυθμίσεις;” αναρωτήθηκε ο κ. Γιώργος Βλαντής, που πρόσθεσε ότι η επιβολή μέτρων αποσπασματικών δείχνει ότι δεν υπάρχει σχέδιο και ρώτησε τη Διοίκηση γιατί επιμένει σε αυτές τις ρυθμίσεις. Κάποιοι Σύμβουλοι, όπως ο κ. Σπύρος Γουρνάς, απηύθυναν έκκληση στη Διοίκηση να σταματήσει τις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις αυτό το χρονικό διάστημα, καθώς είμαστε λίγο πριν τις δημοτικές εκλογές.

Ο κ. Κουτρούλης από την πλευρά του εξήγησε για ποιο λόγο έκανε αναφορά στον Περιφερειάρχη. “Το έκανα για να προστατεύσω τους πολίτες, που δεν γνώριζαν τι έχει γίνει,” δήλωσε και συνέχισε: “Δεν τιμά τη Δημοτική Αρχή να γίνονται κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μέσα στο καλοκαίρι”.

Συζήτηση για την οδό Απόλλωνος
Ο κ. Μπάμπαλος έθεσε και πάλι το ζήτημα της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης της οδού Απόλλωνος και της πλατείας Μανδηλαρά. “Τα αυτοκίνητα δεν μειώθηκαν καθόλου, απλά διανύουν μεγαλύτερη απόσταση ενώ υπάρχει και θέμα ασφάλειας. Να το δείτε συνολικά το θέμα. Δεν μπορεί μέσα στον οικιστικό ιστό της πόλης να υπάρχουν περισσότερα αυτοκίνητα απ' αυτά που μπορούν να δέχο-νται αυτοί οι δρόμοι; δήλωσε ο κ. Μπάμπαλος. Ο Δήμαρχος φάνηκε διατεθειμένος να κάνει μετρήσεις στην οδό Απόλλωνος για να διαπιστωθούν τα φορτία που δέχεται. Όπως είπε, οι μπάρες τοποθετήθηκαν για να μην εισέρχονται παράνομα τα αυτοκίνητα προς το σταθμό, ενώ ανέφερε πως πρόσφατα έγινε ατύχημα έξω από το ασανσέρ του σταθμού. “Αν διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν μεγάλα κυκλοφοριακά φορτία θα το ξαναδούμε το θέμα. Τίποτα δεν είναι μόνιμο,” είπε ο Δήμαρχος.

Παρέμβαση για το ζήτημα έκανε και ο πρώην Δήμαρχος κ. Γιώργος Μαστοράκος, ο οποίος αρχικά θύμισε πως το πρόβλημα στην Απόλλωνος προήλθε από την αντιδρόμηση τμήματος της οδού Μαρίνου Αντύπα, την οποία αποφάσισε η δική του Δημοτική Αρχή (και είχαν συμφωνήσει ο κ. Μπάμπαλος και η κα Ζούρου, όπως συμπλήρωσε). Η λύση, σύμφωνα με τον ίδιο, θα μπορούσε να δοθεί με την αντιδρόμηση της οδού Φιλοθέης σε συνδυασμό με αντιδρόμηση της οδού Παπαϊώαννου. “Δεύτερη λύση δεν υπάρχει εκτός και αν ανοίξουμε και πάλι τη Μαρίνου Αντύπα,” είπε ο κ. Μαστοράκος, που υπερασπίστηκε την παρέμβαση που είχε γίνει τότε από τη Διοίκησή του στην οδό Μαρίνου Αντύπα, τονίζοντας πως εισέρχεται σημαντικά μικρότερος αριθμός αυτοκινήτων στην πόλη. Τελικά, αποφασίστηκε να προταθεί στο Δήμο Νέας Ιωνίας (καθώς είναι διαδημοτικός δρόμος) η αντιδρόμηση της οδού Φιλοθέης.


Σταύρος Γεωργόπουλος: “Αναλαμβάνω την ευθύνη”
Ο Δήμαρχος, κ. Σταύρος Γεωργόπουλος, ανέλαβε την ευθύνη για τις ρυθμίσεις που έγιναν, χωρίς να υπάρχει απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. “Η κυκλοφοριακή μελέτη έχει θετικά και αρνητικά στοιχεία...Εσείς που δεν κάνατε τίποτα, κρίνετε εμάς που κάναμε κάτι,” είπε ο κ. Γεωργόπουλος. Πάντως, υπερασπίστηκε τις άλλες παρεμβάσεις που κάνει αυτό το διάστημα ο Δήμος. “Οι γραμμογραφήσεις και η κυκλοφοριακή μελέτη που έχει γίνει ικανοποιούν τους περισσότερους. Εμείς είμαστε έτοιμοι και διατεθειμένοι να κουβεντιάσουμε και να κάνουμε διάλογο για να κάνουμε βελτιωτικές κινήσεις”

Από το www.xtypos.gr