ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94FM

Ο επικεφαλής του δημοτικού συνδυασμού «Ηράκλειο- Ανθρώπινη πόλη» και υποψήφιος δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής Νίκος Μπάμπαλος μίλησε στον «Επικοινωνία 94 fm» στο πλαίσιο της εκπομπής «Η Ζωή στην Πόλη» που επιμελείται και παρουσιάζει ο Κωνσταντίνος Τατούλης. Σας παραθέτουμε το ηχητικό αρχείο της συνέντευξης και ένα απόσπασμα των όσων είπε ο κ. Μπάμπαλος.


ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΓΚΟΥΦΑΝΑ – ΦΙΞ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΨΑΛΙΔΙ
« Μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι πριν από 20, 30 ή 40 χρόνια επένδυσαν κάποια χρήματα για να αγοράσουν κάποιες μικρές εκτάσεις εκεί. Είναι γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν μπορούν να τις αξιοποιήσουν. Το ίδιο ισχύει και για το Κάτω Ψαλίδι. Είναι δύο περιοχές που παραμένουν ακόμη εκτός σχεδίου πόλης.

Προφανώς υπάρχουν ευθύνες, παραλήψεις και αστοχίες. Έχω και εγώ το μερίδιο της ευθύνης μου γιατί ήμουν δημοτικός σύμβουλος με την προηγούμενη διοίκηση. Ωστόσο η ένταξη στο σχέδιο πόλης αυτών των περιοχών δεν είναι αρμοδιότητα του δήμου. Ο δήμος έχει την δυνατότητα να πιέζει, να διεκδικεί, να απαιτεί και είναι κάτι που πρέπει να κάνει. Άλλοτε φτάναμε κοντά σε αυτό το στόχο και άλλοτε μακριά.

Κάποια στιγμή αυτά τα γραφειοκρατικά δρομολόγια μεταξύ ΥΠΕΧΩΔΕ και Περιφέρειας πρέπει να λήξουν. Ο ίδιος ο δήμαρχος πρέπει να πάρει στη μασχάλη του το φάκελο αυτών των δύο περιοχών και να τρέξει αυτές τις υποθέσεις. Αν έρθουμε στη διοίκηση του δήμου δεσμεύομαι προσωπικά απέναντι στους συμπολίτες μου ότι θα τρέξω για αυτό το πρόβλημα σε κάθε κατεύθυνση και νομίζω ότι μέχρι το τέλος της επόμενης τετραετίας το θέμα θα έχει θετική έκβαση».

ΓΙΑ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΦΙΞ

« Κάποια στιγμή η ίδια η Κυβέρνηση έτσι όπως εκπροσωπείται σήμερα θα πρέπει να κάνει πράξη αυτό που λέμε πράσινη ανάπτυξη και να αποδοθούν στους πολίτες πιο όμορφα προάστια και καλύτερες γειτονιές. Έχει υποχρέωση να κινηθεί το ΥΠΕΧΩΔΕ. Και εμείς θα το απαιτήσουμε αυτό για να αποδοθεί ,με χρήματα του κεντρικού κράτους δηλαδή με τις εισφορές των ίδιων των φορολογούμενων πολιτών, προς χρήση στους ίδιους τους πολίτες.

Κάποια στιγμή θα πρέπει να περάσουμε από τα μεγαλόσχημα λόγια σε συγκεκριμένες πράξεις. Σε σχέση με το δυνητικό τέλος αυτή είναι μια εύκολη λύση. Όταν δεν έχεις συγκεκριμένο σχέδιο και όταν αδυνατείς να διεκδικήσεις πηγαίνεις στη λογική του δεν πειράζει ας πληρώσουν οι πολίτες. Εμείς λέμε ξεκάθαρα όχι στο δυνητικό τέλος. Σε αυτή τη τραγική οικονομική κατάσταση που βρίσκονται οι πολίτες δεν μπορούν να πληρώσουν ούτε ένα ευρώ παραπάνω για τα αυτονόητα».

ΓΙΑ ΤΟ ΔΝΤ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

« Εγώ ποτέ δεν έκρυψα την κομματική μου ταυτότητα. Όταν είσαι σε ένα κόμμα δεν σημαίνει ότι δεν έχεις τη δυνατότητα να κάνεις κριτική. Όταν βλέπεις λάθη είσαι υποχρεωμένος να τα επισημαίνεις. Είναι προφανές ότι υπάρχουν ευθύνες στα μεγάλα κόμματα που άσκησαν διοίκηση.

Ευθύνες τεράστιες υπάρχουν και στο ΠΑΣΟΚ. Ποιος μπορεί να πει όχι όταν η λογική του λεφτά υπάρχουν που ειπώθηκε πριν ένα χρόνο οδήγησε στο σημείο να λέμε όλοι που είναι αυτά τα λεφτά. Είναι προφανές ότι κάποιοι άνθρωποι πρέπει να εξηγήσουν γιατί πήγαμε έτσι ή γιατί δεν πήγαμε το καράβι αλλιώς. Έχουμε ευθύνες και εμείς ως δήμος. Αυτά τα τεράστια χρέη των 22, 25 ή κατά άλλους 28 εκατ. Ευρώ προφανώς από κάποιους δημιουργήθηκαν. Και τα ποσά αυτά δεν είναι καθόλου μικρά για το Ηράκλειο.

Για να εξοφληθούν αυτά θα πρέπει να δαπανήσουμε έναν ετήσιο προϋπολογισμό του δήμου μόνο ως προς αυτή την κατεύθυνση και να μην κάνουμε τίποτα άλλο. Ούτε έργα, ούτε επενδύσεις, ούτε προμηθευτές, ούτε μισθούς. Αυτά τα χρέη συσσωρεύτηκαν από άστοχες ενέργειες των μέχρι σήμερα δημοτικών αρχών. Προφανώς έχουν γίνει λάθη και σπατάλες και όλοι όσοι συμμετείχαν σε αυτή τη διαδικασία έχουν ευθύνες ο καθένας στο βαθμό που του αναλογεί».

ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΩΝΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟ
« Θα μπορούσατε να μου πείτε και για πολλά αλλά σενάρια τα οποία έχουν ακουστεί κατά καιρούς. Μέχρι πριν από είκοσι μέρες με ρωτούσαν αν θα είμαι υποψήφιος γιατί κάποιοι παίζανε σε διάφορα σενάρια. Εγώ δεν θα σας απαντήσω με βάση τα όποια σενάρια. Σε αυτή την πολύ δύσκολή εποχή με τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δήμος Ηρακλείου εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να κοιτάμε την καθημερινότητα και τη σκληρή πραγματικότητα στα μάτια. Εγώ δεν μπορώ να μπω σε καμία σεναριολογία.

Αυτό που ενδιαφέρει τους συνεργάτες μου και εμένα είναι μέσα από τη διαδικασία της 7ης Νοεμβρίου να βοηθήσουμε να πάει συνολικά η πόλη ένα βήμα μπροστά. Εμείς ζητάμε από τον κόσμο να συμμετέχει στις εκλογές και να μας δώσει τη δυνατότητα να κάνουμε πράξη αυτά τα οποία λέμε εδώ και τέσσερα χρόνια. Γιατί ο κόσμος δεν αγανακτεί μόνο από τα σενάρια. Αγανακτεί με αυτά που βλέπει. Δεν μπορεί σε μια πόλη 80.000 κατοίκων να αποφασίζουν κάποιοι για το Ηράκλειο χωρίς αυτό. Αυτοί που πρέπει να αποφασίσουν για την πόλη είναι οι Ηρακλειώτες και είμαι σίγουρος ότι θα το πράξουν.

Καμία συνάντηση δεν είχα με το γραμματέα του Κινήματος. Το διαψεύδω ρητά και κατηγορηματικά. Η Ιπποκράτους και η Ρηγίλλης έχουν τεράστιες ευθύνες για την πορεία της χώρας και ας αφήσουν τους Ηρακλειώτες να αποφασίσουν μόνοι τους τι θα κάνουν. Εμείς είτε κερδίσουμε, είτε χάσουμε τις εκλογές και την επόμενη ημέρα εδώ θα είμαστε. Άλλοι είναι αυτοί που θα φύγουν. Οποιαδήποτε υποψηφιότητα είναι καλοδεχούμενη. Δεν έχουμε πρόβλημα με κανέναν από τους άλλους συνυποψήφιους. Δεν ξέρω αν ο κ. Σπυρόπουλος μου έκανε πρόσκλησή. Μπορώ να σας πω ότι και εγώ τον καλώ να συστρατευτεί μαζί μας γιατί εμείς έχουμε την γνώση κα την εμπειρία. Ο κ. Σπυρόπουλος έχει τον ενθουσιασμό ως πρωτοεμφανιζόμενος υποψήφιος. Έχω και εγώ πολλούς φίλους που τώρα στελεχώνουν το ψηφοδέλτιο του και μιλάμε για ανθρώπους με τους οποίους μέχρι πρότινος είχαμε κοινές δράσεις».

Ακούστε την συνέντευξη:
 

Από το www.94fm.gr