ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Ένας εργαζομενος στο ραδιοφωνο του δημου εστειλε το παρακατω κειμενο...

Εχω δει το ονομα μου να αναφερεται και να κυκλοφορει ως του διαχειριστη του μπλοκ, αυτη η υποψια που εχει δημιουργηθει γυρω απο το ονομα μου εχει δημιουργησει προβλημα στην εργασια μου, σημερα το απογευμα ο δημαρχος σε κουβεντα που εκανε με συναδελφο μου εμμεσως απειλησε εμενα τον ιδιο και αλλη μια συναδελφο που δηθεν ειναι διαχειριστες του μπλοκ συμφωνα με ενα προσφατο σχολιο στο μπλοκ,

Εχω να αναφερω τα εξης:Τα τελευταια 3 χρονια βρισκομαι σε φαρμακευτικη θεραπεια λογω ψυχικων διαταραχων τα οποια εχουν να κανουν με την κατασταση που βιωνω στον χωρο εργασιας μου, ενδεικτικα να σας αναφερω οτι ο Γεωργοπουλος εδω και καιρο μου ασκει ψυχολογικο πολεμο διωκοντας με απο τους χωρους που στεγαζαν το γραφειο μου, με αποκορυφωμα την τελευταια φορα που για μερικους μηνες μηχανηματα και εξοπλισμος φιλοξενουνταν σε διαφορους χωρους του ραδιοφωνου, ενω δεν υπηρχε χωρος να φιλοξενησει της αναγκες του γραφειου.

Εχω ξοδεψει παρα πολλα χρηματα σε ψυχοθεραπειες, εναλλακτικες θεραπειες προκειμενου να λυσω το προβλημα μου αλλα χωρις αποτελεσμα, ενω ο ψυχολογικος πολεμος και οι συνθηκες που ευνοουν την συνεχιση του προβληματος μου παραμενουν καθως αυτον τον χρονο εχουμε πληρωθει στην ραδιοφωνια 3 φορες.

Ο δημαρχος επιμενει, αλλα πλεον τα ορια μου εχουν εξαντληθει, μετα το σημερινο θα το τραβηξω οσο δε παιρνει, θα κινηθω νομικα με σκοπο να τρεχει και να μη φτανει.

Eργαζομαι στον ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ απο το 90, και οπως πρεπει να γνωριζουν οι δημοτες μονο ευνοουμενοι δεν ηταν και δεν ειναι οι εργαζομενοι στο δημοτικο ραδιοφωνο γιατι ανεκαθεν διανυαμε περιοδους απληρωτοι ακομα και 5 μηνων, και για να ερθω στο σημερα, ειμαι υπευθυνος μουσικου προγραμματος, εχω την μουσικη επιμελεια για τις ωρες που δεν εχει ζωντανο προγραμμα ο σταθμος απο τις 8 το βραδυ μεχρι τις 8 το πρωι, κανω 8 ωρες εκπομπη την εβδομαδα, επιμελουμε το αφιερωμα της κυριακης 7-9 το απογευμα και το UKTOP 40 6-8 το σαββατο, ειμαι υπευθυνος για την μηχανοργανωση και την επισκευη των ηλεκτρονικων υπολογιστων του ραδιοφωνου και του δικτυου, καθοτι εχω CCNA της CISCO, και η αμοιβη μου ειναι 1700 ευρω με 20 χρονια προυπηρεσια με επιδομα γαμου και συμφωνα με την συλλογικη συμβαση.

Ξερετε πολλα τετοια λαμογια και λουλουδια?

Και σημειωτεον η δουλεια μου επειδη ακουγετε δεν εχω την δυνατοτητα να λουφαρω.


Kωστας Κυριακακης