Γ. ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ: ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Την πρώτη του συνέντευξη μετά τις πρόσφατες εξελίξεις στο χώρο του ΠΑΣΟΚ και την απόσυρση της υποψηφιότητάς του για το δημαρχιακό θώκο του Ηρακλείου παραχωρεί στο Χτύπο ο πρώην Δήμαρχος και υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό “Ηράκλειο Η Πόλη μας”, κ. Γιώργος Μαστοράκος.


Ο κ. Μαστοράκος δίνει εξηγήσεις για την απόφαση του να αποχωρήσει από την κούρσα για τη δημαρχία, σχολιάζει τις άλλες παρατάξεις και θυμίζει στον κόσμο ότι χρειάζεται σταυρό προτίμησης σε αυτές τις εκλογές.

Δημοτικές Εκλογές στο Ηράκλειο χωρίς υποψήφιο Δήμαρχο τον ΓΙΩΡΓΟ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟ!
Ναι, είναι αλήθεια αλλά θα είμαι ΠΑΡΩΝ, ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος. Κοιτάξτε , έχω μάθει στη ζωή μου, από τα δύσκολα παιδικά μου χρόνια, να ταξιδεύω “κατάστρωμα”. Κι όταν το αξίωμά μου επέβαλε να ανέβω στην Α΄ θέση, εγώ έμεινα πάλι στο κατάστρωμα ή πιο λαϊκά ουδέποτε καβάλησα καλάμι.

Έχετε παράπονα που το ΠΑΣΟΚ δεν θα σας επέλεξε και έδωσε τη στήριξή του στον κο Νώντα Σπυρόπουλο;
Όχι βέβαια. Το ΠΑΣΟΚ με τίμησε με την υποστήριξή του, για 5 τερταετίες. Πιστεύω, ότι και εγώ ξεχρέωσα την ευθύνη που μου ανέθεσε κερδίζοντας τέσσερις συνεχείς αναμετρήσεις. Ο αλληλόχρεος λογαριασμός μου με το ΠΑΣΟΚ έχει εκμηδενιστεί  ιδιαίτερα μετά την στράτευσή μου στην επιλογή του για τις Δημοτικές Εκλογές του 2010.

Πολλοί ισχυρίζονται ότι πήρατε ανταλλάγματα για την υποχώρησή σας ενώ ήδη είχατε εξαγγείλει υποψηφιότητα.
Κατά καιρούς έχω ακούσει κι εγώ ότι θα διαχειριστώ τα ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ, τα 5 δις ευρώ του Κατάρ! και διάφορα άλλα. Διαψεύδω κατηγορηματικά όλα τα κακόβουλα σχόλια. Δε διαπραγματεύτηκα τίποτα και κυρίως την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ μου. Άλλωστε σ΄ όλη τη διαδρομή μου υπήρξα ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ και ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΗΣ.  Και έτσι θα παραμείνω.

Τώρα που έχετε τη δυνατότητα της πιο αντικειμενικής κριτικής, πείτε τη γνώμη σας για τις εκλογές.
Η επόμενη δημοτική περίοδος προβλέπεται, κατά την γνώμη μου, η δυσκολότερη της μεταπολιτευτικής περιόδου. Για τον λόγο αυτό, απαιτείται μια στιβαρή Δίοικηση, που θα απλώσει ένα δίκτυο κοινωνικής φροντίδας για τους Δημότες, στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που διέρχεται η χώρα μας, θα προστατεύσει τους εργαζόμενους στο Δήμο και θα ξαναδώσει κύρος στις λειτουργίες του Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου. Έχω δε, την απόλυτη πεποίθηση, ότι ο Νώντας Σπυρόπουλος έχει την υποδομή ως άνθρωπος και την εμπειρία ως επιστήμονας και επαγγελματίας για να διασφαλίσει τα παραπάνω. Πιστεύω, λοιπόν, απόλυτα ότι η παράταξη “ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Η πόλη μας” θα κερδίσει τις εκλογές.

Δώστε μας  όμως μια εξήγηση γιατί αποχωρήσατε;

Κοιτάξτε καλώς ή κακώς, εγώ, ο κος Μπάμπαλος, ο κος Κουτρούλης, αποτελούσαμε μέρος του προβλήματος της διάσπασης, ο καθένας μας με το δικό του μερίδιο. Ο κίνδυνος της διατήρησης των τραυμάτων του 2006, με τις οδυνηρές συνέπειες από τη σφαγή του κου Σ. Γεωργόπουλου, ήταν ορατός και για το 2010. Πήρα λοιπόν την δύσκολη απόφαση να υποχωρήσω, συμμετέχοντας ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος.  Η απόφασή μου ήταν ένα μήνυμα ενότητας και πιστεύω, ότι θα βρει ανταπόκριση στους Ηρακλειώτες.

Ο κος Μπάμπαλος είχε δηλώσει ότι σε πρόσφατη συνέντευξη του, ότι ο ίδιος δεν περιμένει κάτι από τον κο Μαστοράκο, αλλά το ΗΡΑΚΛΕΙΟ περιμένει κάτι. Πώς σχολιάζετε αυτή τη δήλωση;
Φαντάζομαι, ότι εννοούσε αυτή τη πολιτική κίνηση που έκανα. Δηλαδή, να μην είμαι υποψήφιος Δήμαρχος και να επιδιώξω και να ενισχύσω την προσπάθεια της ΕΝΟΤΗΤΑΣ. Ατυχώς, ενώ μου υπέδειξε την πολιτική μου, έστω και αν αυτή  την εξέφρασε ως επιθυμία και βούληση των Ηρακλειωτών, εκείνος διάλεξε τον δικό του δρόμο, διαχωρίζοντας την θέση του από όλη αυτή την στράτευση ΕΝΟΤΗΤΑΣ. Και μάλιστα, για δεύτερη φορά. Φυσικά, ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του.

Θα ήθελα να μας πείτε δυο λόγια και για τις άλλες παρατάξεις.
Η παράταξη του κου ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ  είναι μια δήθεν ανεξάρτητη. Στελεχώνεται κατά κύριο λόγο από επώνυμα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας  και κυρίως από μέλη της Διοίκησης ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ  που συμμάχησαν με  την Δημοτική πλειοψηφία και μάλιστα μερικοί μέχρι το τελευταίο εξάμηνο.
Δεν είναι αρκετό το άλλοθι που προσφέρει η συμμετοχή του κου Γ. ΒΛΑΝΤΗ. Είναι μια ετερόκλητη συμμαχία.
Για τον κο ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ έχω ασκήσει την κριτική μου στο Δημοτικό Συμβούλιο και δημόσια. Ο κος Β.ΛΥΚΟΥΡΑΣ  έχει μια σωστή στάση ως υποψήφιος του Κ.Κ.Ε. και ενεργητική παρουσία στο απερχόμενο Δημοτικό Συμβούλιο. 
Η κα ΚΑΤΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ είναι μια νέα υποψήφια που υποστηρίζεται από την ανανεωτική  αριστερά στην οποία συμμετέχει ο κος Γ. Γρηγοριάδης.

Θα μας κάνετε ένα σχόλιο για τον κο Γ. Γρηγοριάδη;
Ο Γιώργος είναι ένας γλυκός άνθρωπος, διανοούμενος θα έλεγα. Με την πολιτική  του είχα διαφωνίες, όπως και εκείνος με την δική μου. Τον βρήκα πάντα αντίπαλο μου σε όλες μου τις επιλογές. Πιστεύω ότι τον έχει σημαδέψει η ήττα του 1990 και από τότε δεν μπορεί να μου το συγχωρήσει. Μάλλον θεωρεί ότι τον ΕΚΘΡΟΝΙΣΑ από τον θρόνο του. Γιατί έτσι είχε εκλάβει το αξίωμα του Δημάρχου. Δυστυχώς, δεν θα του δώσω την ευκαιρία να γράψει όπως το 2006, ένα πολυσέλιδο Φιλιππικό εναντίον μου, αφού δεν θα είμαι Υποψήφιος Δήμαρχος.. Ελπίζω ότι το 2010 θα λειτουργήσει με γνώμονα το συμφέρον της πόλης.

Τι θα προτρέπατε και θα συνιστούσατε στους φίλους σας;
Θεωρώ ότι η στήριξη της παράταξής “Ηράκλειο - Η Πόλη μας” του Νώντα Σπυρόπουλου είναι η καταλληλότερη για να βγει ο Δήμος μας από τα αδιέξοδα της τελευταίας τετραετίας. Και θέλω να σας διαβεβαιώσω, ότι δημιουργείται ένα κλίμα, ρεύμα ενότητας στη κοινωνική βάση της πόλης μας που θα μας οδηγήσει στην τελική νίκη.  Θα ήθελα να τεκμηριώσω αυτή μου την άποψη. Η παράταξή μας έχει συγκροτημένες σκέψεις αποτυπωμένες σε ένα περιγραφικό, ρεαλιστικό και αναλυτικό πρόγραμμα. Συγκροτείται από 50 άξιους υποψήφιους από όλες τις κοινωνικές τάξεις επιστήμονες και επαγγελματίες με σημαντική συμμετοχή της νεολαίας. Χαρακτηρίζεται από την ανανέωση και την εμπειρία και εγγυάται την υλοποίηση του προγράμματός της. Αντίθετα, από όλες τις άλλες παρατάξεις δεν έχω δει παρά μόνο illustration δισέλιδα με ευχολόγια, χωρίς συγκεκριμένες θέσεις για τη λύση των προβλημάτων της πόλης μας.

Και μια αναφορά για τους δημότες και τους συνεργάτες σας.
Στους Ηρακλειώτες ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αγάπη τους όλα τα χρόνια της συμμετοχής μου στα κοινά. Ήταν η κινητήρια δύναμη που με οδήγησε στο δύσκολο ταξίδι μου ως δήμαρχος. Πιστεύω, ότι με τη σειρά μου προσπάθησα για το καλύτερο.
Τους συνεργάτες μου να τους ευχαριστήσω για τη βοήθεια που μου προσέφεραν στην υλοποίηση του έργου μας. Φυσικά, σε όλους ανεξαιρέτως, έστω και αν με κάποιους βρισκόμαστε σε διαφορετικούς δρόμους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω στους εργαζόμενους του Δήμου για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου και τη προσπάθεια που κατέβαλαν για την υλοποίηση της πολιτικής μας. Ποτέ δεν θα πάψω να είμαι κοντά τους και να νιώθω ένας από αυτούς.
Και μια απαραίτητη υπενθύμιση: Ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος απαιτείται ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ στο πρόσωπό μου δεδομένου, ότι η αριστίνδην εκλογή δημοτικών συμβούλων των διατελεσάντων για δύο τουλάχιστον τετραετίες δημάρχων, που ίσχυε μέχρι σήμερα έχει καταργηθεί με τον “Καλλικράτη”.

Από το www.xtypos.gr