ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΕ ΚΟΝΤΕΙΝΕΡ ΣΕΙΣΜΟΠΛΗΚΤΩΝ

Η μεγάλη μου κόρη πηγαίνει στο 7ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου. Μέτρια έως κακή υποδομή, απαρχαιωμένες εγκαταστάσεις, μικρή αυλή κτλ. Διαθέτει δυο αίθουσες χωρισμένες με υφασματινο παραβάν στα δυο (το ένα κομμάτι είναι η κυρίως αίθουσα και στο άλλο κοιμούνται τα παιδάκια). Δεν έχω μεγάλο παράπονο ή απαιτήσεις φυσικά. Τα χάλια του παιδαγωγικού συστήματος στη χωρά μας είναι γνωστά οπότε ΔΥΣΤΥΧΩΣ πρέπει να ζήσουμε με αυτά.

Όμως η υπομονή έχει και τα όρια της. Την προηγούμενη εβδομάδα η δασκάλα μας ενημέρωσε ότι στο χώρο που κοιμούνται τα παιδιά μας θα έρθουν άλλα 30 ΠΡΟ-νήπια και ότι τα παιδιά μας θα κοιμούνται πλέον σε ένα λαμαρινενιο κοντέινερ στην αυλή! Το κοντέινερ δεν διαθέτει τουαλέτα, η υδρορροή βγαίνει μπροστά και όταν βρέχει απλά δεν μπορείς να ξεμυτίσεις, δεν έχει καλοριφέρ και είναι απίστευτα ΜΙΚΡΟ για να χωρέσει τόσα παιδάκια! Ένα νήπιο να είναι άρρωστο μέσα στο Νταχάου, θα κολλάνε όλα!

Με ρωτάει ο Δήμαρχος αν εχω την πολυτέλεια να λείπω συνεχώς από τη δουλειά μου? Ρωτάει τα παιδάκια που όταν θελήσουν να πάνε τουαλέτα και βρέχει, θα πρέπει να ντύνονται και να βάζουν και γαλότσες, να περνάνε την άυλη, να μπαίνουν στην τάξη για να φτάσουν? Δεν δικαιούνται καλύτερες συνθήκες μιάς και περνανε σχεδόν το 1/3 της ημέρας του εκεί? Δεν είναι θλιβερό τα πιαδιά μας να ζούν σε συνθήκες χειρότερες απο αυτές που περάσαμε εμείς? Μήπως δεν χρυσοπληρώνουμε το Κράτος και το Δήμο?

Υποθέτω οτι ολο έγινε προεκλογικά για "εντυπώσεις" και βόλεμα. Και να ρωτησω και κάτι άλλο. Γιατί για την άλλη μου κόρη που είναι προνήπιο, η μόνη λύση που μου έδωσε ο Δήμος Νέου Ηρακλείου είναι να την πάω στον Α "Δημοτικό" Παιδικό Σταθμό Νέου Ηράκλειου με τροφία που ανέρχονται στα 250 το ΜΗΝΑ? (Δεν πρέπει να υπάρχει ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΣ τόσο ακριβός Δημοτικός Σταθμός).

Με τόσα δημοτικά τέλη και με μηδενικά έργα, θα μπορούσε ο Δήμος να φτιάξει/μισθώσει ενα παιδικο σταθμό ακόμα. Αλλα τι να λέμε. Και σε αυτόν που πάμε, πληρώνουμε οσο στους ιδιωτικούς. Τελικά τι σημαίνει δημοτική μέριμνα? Εγω που πληρώνω τα Δημοτικά Τέλη, τελικά ποιές είναι οι απολαβές μου. Πως άλλοι Δήμαρχοι είναι τόσο μάγκες και έχουν δωρεάν τα τροφία ή έχουν μεριμνήσει για ολα τα παιδάκια του Δημου τους?

Το Υπουργείο τουλάχιστον έχει φροντίσει για νέες προσλήψεις εκαπιδευτικών ή αυτες οι 2 δασκάλες που είναι τώρα υπεύθυνες για 30 παιδια θα εχουν πλεον 60?

Αίσχος ρε!

e-mail από συνδημότη μας