ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94FM

Οι εργαζόμενοι στο Δημοτικό Ραδιόφωνο «Επικοινωνία 94 FM» παραμένουν απλήρωτοι για τους  μήνες  Αύγουστο, Σεπτέμβριο και  Οκτώβριο την ώρα που και ο μήνας Νοέμβριος βαίνει προς το τέλος του και η αδιαφορία της Δημοτικής Αρχής εξακολουθεί.

Το Σωματείο εργαζομένων στο Δημοτικό Ραδιόφωνο εξακολουθεί τις κινητοποιήσεις με καθημερινές κυλιόμενες στάσεις εργασίας αλλά και διαρκείς ανακοινώσεις προς τους πολίτες για το μέγεθος της απαξίωσης του μέσου ενημέρωσης της πόλης από πλευράς του Δημάρχου Σταύρου Γεωργόπουλου. Ακόμη, καταγγέλλουμε την πρακτική της Διοίκησης , καθώς , όπως πληροφορηθήκαμε οι εκπρόσωποι της Διοίκησης στην Δημοτική Επιχείρηση, Πρόεδρος Βασίλης Σπηλιόπουλος και Αντιπρόεδρος Νίκος  Βώβος έχουν ήδη πληρωθεί τους μισθούς τους μέχρι και τον Οκτώβριο!  Αυτή είναι η φιλεργατική τακτική της Δημοτικής Αρχής…

Οι εργαζόμενοι στο Ραδιοφωνικό Σταθμό συνεχίζουν κανονικά την εργασία τους  παρά το τεράστιο οικονομικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και ήδη έχουν ξεκινήσει προσπάθειες για επαφή με τη νέα Δημοτική Αρχή της πόλης και τον νέο Δήμαρχο κ. Παντελή Βλασσόπουλο με στόχο την όσο δυνατόν συντομότερη αποπληρωμή των μισθών τους αλλά και για να τεθούν οι βάσεις ώστε ο  «Επικοινωνία 94 FM» να ξεφύγει από την απαξίωση και να μπουν οι βάσεις ώστε να επανέλθει σε τροχιά ανάπτυξης.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94 FM»
Share this article :
 

+ σχόλια + 83 σχόλια

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 2:01 μ.μ.

ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ Ο ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΟΤΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ.Η ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΟΥΦΑ ΟΛΑ.ΜΗΠΩΣ ΣΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕ?ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 2:19 μ.μ.

prwta prepei na dwsei o georgopoylos ayta pou ofeilei kai gia ta ypoloipa vlepoume otan tha erthei h wra

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 3:40 μ.μ.

egw lew na to kleisete kai na figete giati kapoioi kanete to hobi sas ekei mesa...kai plirvnoume xwris na sas akoume mono fasaries xerete na kanete.....na figete na pate alou...paliokifines.(o dimos oute kerdise tipota oute tha xasei tipota an to kleisete mono kerdos tha uparxei.)

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 3:51 μ.μ.

kai posa pernete re paidia ekei to mina? kai ti doulia kanete akrivos? an bgume sto dromo kai rotame to kosmo enan enan posoi akune epikoinonia fm?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 4:18 μ.μ.

anti na kanete to stavro sas pou sas diatiroun vgazete kai glwsa...prosexte mh vgoun oi hrakleiwtes sto dromo gia na kleisei o stathmos...kouvediazete kai auto na xerete...

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 4:20 μ.μ.

dimosiefte kirioi tou 9.40 posoi ergazeste kai posa pernete;;;;;perimenoume..........

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 4:22 μ.μ.

2500 gia 4wrh symbash + pososta apo allages symbasewn ergazomenwn

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 4:28 μ.μ.

ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ Η ΤΡΟΙΚΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΖΗΜΙΟΓΟΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ? ΜΗΠΩΣ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΤΕ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΕΤΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΦΑΣΑΡΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 1ΟΩΡΑ ΓΙΑ 600 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΑΝΕ ΚΙΟΛΑΣ? ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 4:31 μ.μ.

συλλογικη συμβαση εργασιας ΕΤΕΡ
http://www.eter.gr/html/sse.html

συλλογικη συμβαση εργασιας ΕΣΗΕΑ
http://www.esiea.gr/gr/sse/eihea/20082009/01sse.htm

συλλογικη συμβαση εργασιας ΕΣΠΗΤ
http://www.espit.gr/?page_id=71

μπορει να μας πει ο 1ος οροφος η συμβαση της Κας Γεωργοπουλου με 2500 για 4 ωρες βαση ποιας συμβασης εγινε, βαση ποιου αντικειμενου, και αυτα τα 4 χρονια ποιο ηταν το αποτελεσμα εργασιας της.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 4:41 μ.μ.

pros 4.31 de mas eipes omos posus dimosiografus kai posus texnikus exei o 94 kai kai posoi eiste genika ekei mesa!

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 4:43 μ.μ.

ΠΑΕΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΙΝΑΙ h kori tou moyliapa?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 4:54 μ.μ.

17 dhmosiografoi
7 hxolhptes

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:02 μ.μ.

17 dimosiografus o 94 fm? mipos einai ligo ipervolikos o arithmos me vasi to misthologio kiolas pu mas edeixes pio pano? kai ti akrivos kanun 17 dimosiografoi ekei? apo texnikus de xero mporei na nai kai mikros o arithmos tus.alla 17 dimosiografoi? episis 17+7=24 oi ipoloipoi 16 ergazomenoi pu apomenun mexri tus 40 pu exei o 94 ti einai? me ti asxoloudai kai posa plironodai?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:05 μ.μ.

6 dioikitikoi
kai 10 se diafores theseis ston dhmo
oi opoioi plhrwnontai apo ton epikoinonia

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:17 μ.μ.

siberasma exume 6 dioikitikus opos tu les pu de mas anafereis omos ti doulia kanun kai posa pernun! mexri stigmis apadas poli kala kai se paradexomai pes mas loipon leptomeries kai gia autus.kai episis de mu apadises 17 dimosiografoi pu opos fenetai apo to misthologio pu mas anartises sto 5o xrono o misthos tus ftanei peripu ta 1400 euro? ti akrivos kanun autoi oi 17? an malista mpei kapoios sto site tu 94 vlepei pos onomata pu grafodai stus dimosiografus grafodai kai stus dioikitikus! opote mipos telika prepei na katigorisume to georgopulo kai ti parea tu pu den evale mia taxi ekei mesa? mipos exun dikio pio pano pu lene pos eiste volemenoi oloi ekei katw? poia einai i akroamatikotita tu 94fm? poses diafimiseis pulaei? kai telika ektos apo mia romadiki idea enos radiofonu ti mas prosferun oi 17 dimosiografoi?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:21 μ.μ.

Εγώ λέω μόλις με το καλό κάτσει στη καρέκλα του ο Παντελής να κάνουμε ένα δημοψήφισμα για το αν τελικά θέλουμε δημοτική ραδιοφωνία υπο αυτές τις συνθήκες η όχι! Στο κάτω κάτω με τα λεφτά μας πληρώνεται!

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:21 μ.μ.

gia tous 10 pou einai se diafores theseis sto dhmo de mas eipes tipota...

opws epishs mia aporia
h ka georgopoulou einai aplhrwth?
kai ti problepei h symbash ths

giati me 20eth proypiresia sto radiofono me epidomata gamou kai paidiwn o misthos tou den kepernaei ta 2000 eyrw

ths kas georgopoulou gia 4wrh symbash pws ginetai na amoibetai 2500 eyrw?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:26 μ.μ.

μη βιαζεστε εχουμε στειλει στο blog ισολογισμους πριν το 2006 του ραδιοφωνου για να δουν οι δημοτες τα εσοδα του ραδιοφωνου πριν αναλαβει ο κος γεωργοπουλος και να δουν τι ρολο επαιξε ο ιδιος και οι επιλογες του στην μειωση των εσοδων της επιχειρησης

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:29 μ.μ.

pros 5.21 sto dialogo pu eixa pio pano zitisa apla kapoies dieukriniseis kai poli kala vlepo pos o anthropos apadaei opos tu eipa kai pio pano! an odos iparxun 10 ergazomenoi tis radiofonias oi opoioi ergazodai se alles theseis tu dimu kai plironodai apo ton 94 tote as fane kai autoi soutarisma! opote as ta dei o vlasopulos me to kainurgio xrono kai as tus katharisei! gia ti dina ti georgopulu ade rota ti emena ti mu to les? ego gia ti radiofonia rotao ti ginetai! episis apo tin anartisi tu filou ap oti fenetai sta 20 xronia oi dimosiografoi ftanun kai paraftanun ta 2000 to mina! mallon kala kanei kai tus vrizei o kosmos ama pernun tetoies amoives! opote i erotisi mu paramenei! 17 dimosiografoi gia ton 94 fm ?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:38 μ.μ.

de milame gia thn ntina kinezaki
gia thn korh milame thn iwanna alla ayto apo oti fenete de se endiaferei kai ayto mou kanei entypwsh, kathws epishs den gnwrizeis poses apodikseis dapanhs gia asxeta themata exoun kopei apo thn radiofwnia, oti h radiofwnia plhrwne tous kafedes kai diafora paromia eksoda tou dhmarxiou, o kos georgopoulos se ayta ta 4 xronia proselave kata kairous diaforous dhmosiografous gia to grafeio typou, giati de xreisimopoihse apo to radiofono?

tous ergazomenous sto radiofono kapoios tous proselave, se aytous na xrewsete tis eythines kai na rwthsete tous logous giati einai 17, 18, 15 h posoi einai, tous ergazomenous rwtate?

Na rwthsete epishs thn dioikhsh pws ginete enas radiofonikos stathmos na leitourgei me enan monon diafimisth!!!!

Den askoun kyrie, pou asxoleisai kai kala kaneis me to radiofono, oi ergazomenoi dioikhsh.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:39 μ.μ.

ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΙΣ ΦΕΡΝΕΙ Η ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 5:42 μ.μ.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ...
ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 6:01 μ.μ.

Το Σωματείο οφείλει να ενημερώσει τους Δημότες για την κατάντια του Ραδιοφωνικού σταθμού.
Οι ανακοινώσεις μόνο για το οικονομικό σας ζήτημα δεν λέει τίποτα.
Δεν μπορεί μία επιχείρηση με 40 εργαζόμενους να μπαίνει κάθε μήνα μέσα και να μην κρούη τον κώδωνα κινδύνου το Σωματείο στην Διοίκηση.
Γιατί να μην έχετε διαφημίσεις.
Γιατί δεν ανεβάζετε την ακροαματικότητα. Μήπως δεν σας ενδιαφέρει τίποτε άλλο εκτός από τον μισθό σας και είστε όλο προχειρότητες?
Γιατί δεν καταγγέλετε το Δ.Σ.
Γιατί δεν προκαλέσατε έκτατο Δημοτικό Συμβούλιο όχι όμως για τους μισθούς σας αλλά για την κακή λειτουργία του σταθμού.
Για την κατάσταση αυτή δεν φταίει μόνο Δημοτική αρχή αλλά το Σωματείο σας ακι εσείς οι εργαζόμενοι.

Ενας Δημότης.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 6:04 μ.μ.

Σαν Σωματείο πρέπει να ξέρετε τα έσοδα και τα έξοδα.
Μπορείτε να τα ανκοινώσετε.
Περιμένω
ο Δημότης.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 6:24 μ.μ.

exei tethei to thema sto dhmotiko symboulio, exoun ginei syzitiseis me tous arxigous twn parataksewn sto parelthon alla h politikh tou aperxonta dhmarxou htan katalitikh kai arnhtikh gia opoiadhpote ousiastikh veltiwsh ths epixeirhshs.

eksalou o skopos tou kou georgopoulou htan h apaksiwsh tou radiofonou me skopo h na ton kleisei h na ton poulhsei se diaforous gnwstous kai filous les kai htan dikh tou idiokthsia

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 6:41 μ.μ.

Εντάξει,
όμως δεν μου γράφεις τα έσοδα και τα έξοδα.
Το Δ.Σ. είναι, αν δεν κάνω λάθος
7μελές .Δεν κάνατε συμβούλια, δεν συμμετέχει το Σωματείο δεν κρατούσατε πρακτικά ήταν όλα χύμα?
Δημοσιοποιήσετε τα πρακτικά να δούμε τελικά γιατί κατάντησε το Ραδιόφωνο έτσι.

ο Δημότης.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 6:52 μ.μ.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, ΑΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΝΟΝΤΑΙ. Ο ΜΑΛΑΚΑΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΧΟΛΙΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΠΟΛΑΠΛΑΣΙΑΣΤΙΚΑΝ.
Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ :
1. ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΗΛΟΥΣ.
2. ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΟΡΚΟΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΤΕΣ Ή ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΗΟΙΚΙΣΗΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΩΣΤΑ Ο ΔΗΜΟΣ
3. ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ.

ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:03 μ.μ.

Συμφωνώ ότι πρέπει να πληρωθείτε.

Όμως ως πότε θα γίνετε αυτό να μπαίνει ο Δήμος συνέχεια μέσα.
Κάτι πρέπει ν΄ αλλάξει διότι και το επόμενο τρίμηνο τα ίδια προβλήματα θα έχετε διότι δεν θα υπάρχουν ικανοποιητικά έσοδα.
Και τότε θα έχουμε πάλι τα ίδια.
ο Δημότης

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:04 μ.μ.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.......

Το εργαλείο φίλε μου εάν δεν χρησιμοποιείτε παει για ανακύκλωση.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:14 μ.μ.

ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΙΒΑΛΛΙΣΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΜΙΚΡΟΜΥΑΛΟΙ ΟΤΙ ΑΝ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ Ρ.Σ., ΤΑ ΚΑΠΗ, ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ Κ.Α. ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ. ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΣΑΝΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΟΧΙ ΣΕ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:15 μ.μ.

Προς

19 Νοεμβρίου 2010 6:52 μ.μ.

Φίλε μου λύνεις μία απορία
Είσαι δημοσιογράφος ή απλός υπάλληλος?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:17 μ.μ.

Προς
19 Νοεμβρίου 2010 7:14 μ.μ.

Δεν αντέχεις τον διάλογο και γίνεσαι υβριστής.
Ετσι χάνεις το δίκιο σου.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:18 μ.μ.

Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.......

Το εργαλείο φίλε μου εάν δεν χρησιμοποιείτε παει για ανακύκλωση.

19 Νοεμβρίου 2010 7:04 μ.μ.

-----------------------------------
ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ , ΤΟ ΠΑΜΕ ΞΑΝΑ.
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΕΧΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΝΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΧ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΙΚΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΔΟΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΛΠ.
ΤΟ ΟΡΓΙΟ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΔΗΜΟΥ-ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ή ΟΧΙ ΠΟΛΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΟΜΩΣ ΕΦ ΟΣΟΝ ΕΡΓΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΑΝ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΕΣ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΣ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ). ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ.

ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
Ο ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:21 μ.μ.

ΠΡΟΣ ΤΟΝ 19 Νοεμβρίου 2010 7:15 μ.μ.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΥΠΑΛΗΛΟΣ ΟΥΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ (ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΕΡΓΟΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΤΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΝΑ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΘΕΙ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:24 μ.μ.

Προς
19 Νοεμβρίου 2010 7:18 μ.μ.

Τελικά το εργαλείο δουλεύει ναι ή οχι?
Κοιτα δίπλα σου το Ηράκλειο βρωμάει.
Ο κακός συνδικαλισμός στο Δήμο Ηρακλείου εχει επιφέρει πολλά κακά τοσο στους εργαζόμενους όσο και στη πόλι μας διότι είναι φερέφωνα υποταγμένοι στα κόμματα.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:28 μ.μ.

ΕΙΜΑΙ Ο 7.14. ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΟΥΤΕ ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ (ΜΠΡΡΡ). ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ Ο ΚΑΝΙΒΑΛΛΙΣΜΟΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΤΗΣ ΜΕΣΑ. ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΡΓΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΙΣΘΟΥΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΕΠΙΒΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:33 μ.μ.

προς ΟΛΟΥΣ τους ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΡΑΔΟΦΩΝΙΑΣ 94.0

ΑΝ Ο ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ (ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ)
1 δεν φταινε οι εργαζωμενοι.
2 ο εκαστοτε δημαρχος και η προεδρευουσα αρχη του ραδιοφωνου εχουν ακεραια την ευθυνη.
3 αν λοιπον δεν γνωριζουν πως λειτουργει ενα ραδιοφωνο,να παραιτηθουν απο την ιδιοτητα τους και να πανε σπιτι τους.
4 για να ειναι ενα ραδιοφωνο κερδοφορο ,δεν μαζευεις 20 δημοσιογραφους για να το κανεις ντουντουκα σου, (βλεπε Γεωργοπουλος)αλλα κανεις αλλο σχεδιασμο.
5 η αποκτας διαφημιστικο τμημα η συνεργαζεσε με διαφημιστικες.
6 για να πουλησης το παραγομενο εργο (εκπομπες) πρεπει και να εχεις εκπομπες),ειδος εν απουσια εν προεδρια Γεωργοπουλου,το αντιθετο μαλιστα,φροντισε επι των ημερων του, να εξοντωσει καθε κερδοφορα εκπομπη.με σπονσορες και διαφημιστικα γραφεια,που ειχαν ωρισμενοι παραγωγοι.απο τις πρωτες μερες της δημαρχιας του.
7 ο σταθμος πρεπει να αποκτηση την ταυτοτητα που ειχε παλαιωτερα σαν ποιοτικος,
8 σταθμος χωρις ταυτοτητα ισον .
τραινο χωρις βαγονια που πηγαινει σε αγονη γραμμη χωρις φορτιο.
9 ο σταθμος την 4 ετια που περασε και μονο, κατερευσε τεχνολογικα και ηθικα.ο πολεμος νευρων που εφαρμοζε ο πρωην δημαρχος εσπασε τα νευρα ολων.
10 απολυση ολων των υπαρχοντων δημοσιογραφων με τις παρανομες συμβασεις αοριστου ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΣΕΠ με τα αναλογα πιστοποιητικα.και χωρις προσοντα.
11 προσληψη 3 ΜΟΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ με τα αναλογα προσοντα ,Της ΕΣΗΕΑ
συμφωνα με τον νομο.
12
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ,ΔΗΜΑΡΧΟΣ Κος ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ του ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ .
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 2 ΤΙΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ .
Η ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΗ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ,(ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ) Η ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.
ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΛΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΗ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΟ ΚΛΠ ΚΛΠ.ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΛΙΑ,
ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΟΛΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΟΣ ..ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ...ΑΝ Ο ΓΥΑΛΟΣ ΕΝΑΙ ΣΤΡΑΒΟΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΒΟΑΡΜΕΝΙΖΕΙΣ,ΑΠΛΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΡΑΒΗ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΗΛΟ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ...ΠΑΝΤΕΛΗ.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 7:50 μ.μ.

ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.

Ο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94.1 ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΗΤΑΝ Ο 3ΟΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑΣ.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΒΗΜΑ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΑ FM.

ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Ο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94FM ΠΛΕΟΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ. ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΛΛΑΖΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΗΤΑΝ ΤΟ "ΤΡΕΝΟ" ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ, ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΓΑΠΑΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ.

ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΧΘΗΚΕ Ο ΚΟς ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΑ, ΕΚΟΨΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΕ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΗ ΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΕ.
ΕΠΕΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟ, ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΩ (ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΞΗΓΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 17 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ).

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΗΝ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Η ΚΑ ΚΕΝΤΙΣΤΟΥ ΣΕ ΑΝΙΠΟΠΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΥ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ Ή Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΩΡΑ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΛΑΙΚΑ!

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΔΕΧΟΝΤΑΝ ΕΠΙΠΛΗΞΗ, ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ή ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ Η ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΟΥ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ.

Ο ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 94FM ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ, ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΕΙΧΑΜΕ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ, ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ, ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ.

ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΧΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΟΧΙ ΜΙΑ ΩΡΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Ή ΟΧΙ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΑΚΟΥΝΕ ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΟΥΝ.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ FM ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΓΙΑΤΙ Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΑΝ ΜΕΣΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΛΗΤΕΑ.
ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΕΜΨΥΧΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, ΑΛΛΑ ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 8:15 μ.μ.

pros to filo pu me apokalese kinezaki: exeis xasei edelos ti mpala eisai kolimenos oti eimai anthropos tu georgopulu pu mpike edo mesa gia na krazei tus ergazomenus! aplos dimotis eimai me apories gia to radiofono istera apo ola auta pu exei diavasei proeklogika kai meteklogika! opote to na mu milas gia ti kori tu georgopulu einai sa na arxiso xafnika kai stro akiro na su milao ego gia to karamali kai to playstation tu! epeidi omos vlepo pos apo epipedo skizeis den exei kai poli noima na sinexisume ti kuveda mazi e?
tora pros to filo ipallilo tis radiofonias! an odos agapas ti doulia su kai to radiofono genikotera tote bravo su kai profanos otan kano kritiki sto radiofono den kano se olous tus ergazomenus tu! einai siguro pos mesa stus 40 tha iparxun kai 10 atoma tulaxiston me tus arithmus pu eipame prin oi opoioi odos agapune ti doulia tus!
omos prepei na katalaveis pos se pollous i stasi sas genikotera fenetai proklitiki! den amfisvitei kaneis pos dikaiouste auta pu xete doulepsei omos mi xehnate pos eiste se mia doulia me poli kala misthologia kai profanos kai poli kales sinthikes ergasias ti stigmi pu alloi idiotikoi ipalliloi douleuoun 10ora gia 600 kai 700 euro me ergasiakes sinthikes kai proistamenus poli xeiroterus apo to kathe georgopulo!
episis emena sa dimoti de me endiaferei to posoi apasxoloudai sti diafimisi (pu opos vlepo sto site tu 94 grafei 2 kai oxi enan) alla to an telika kanun ti doulia tus i oxi! mporei o dimos na askei dioikisi opos oloi lete alla kai kathe enas apo sas ekei mesa exei kai mia doulia na kanei gia tin opoia einai ipeuthinos! loipon to an erxodai diafimiseis i oxi ston 94 einai thema autu pu exei analavei tis diafimiseis! episis exeis apolito dikio oti to poios telika tha diaxeiristei to dinamiko tu 94 einai thema dioikis nai! omos an i dioikis xafnika mpei se "perikopes" opos eugenika tis theteis tote tha arxixete pali na fonazete kai na diamartireste sa somatio nai i oxi? episis fadazomai pos auta ta provlimata de tha proekipsan ola epi georgopulu alla mallon itan sisoreumena apo prin! opote to diko mu siberasma einai pos ftaiei kai o gfeorgopulos kai oi ekastote dioikiseis pu den apelisan kosmo! episis les pos kanenas de rotise ti gnomi su.de xero ti doulia kaneis ekei mesa alla an katalavaino kala apo dioikisi o dimarxos topothetei proedro o proedros meta topothetei diaforus ipeuthinus opos diafimisis rois programmatos ktlp! mipos loipon kai metaxi sas oi ergazomenoi den bgazete akri?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 8:43 μ.μ.

ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΑΦΩΣ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΣΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ POST ΜΟΥ.

ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΑΣΚΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΑΚΤΙΚΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΕΝΑ Ή ΤΟ ΑΛΛΟ, ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΔΩΤΟΙ ΚΑΙ ΣΠΑΝΙΩΣ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΝΕΥΡΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.

ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΗΧΟΜΟΝΟΤΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΤΟ 1994 ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ, ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΔΕΝ ΑΕΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΝΩΤΙΚΑ ΔΙΑΧΑΙΕΤΑΙ ΑΟΡΑΤΟ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ, ΙΣΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΥΝΤΗΘΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΚΑΡΚΙΝΟΓΩΝΟ.
ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΩ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ. ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ 2000 ΕΥΡΩ!

ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΜΕ 500 ΕΥΡΩ ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2000 ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΤΑ ΜΜΕ, ΠΟΥ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ, ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΦΟΡΤΩΣΑΝ 10 ΑΤΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ?

ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ?
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΩ Ή ΑΝ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ?

ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΜΟΥ, ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟ ΧΩΡΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ.

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 9:01 μ.μ.

proton otan anaferthika stis ergasiakes sinthikes den anaferomuna sto xoro kai sto perivallon! tora vevaia to provlima pu les me ta karkinogona ilika einai vevaia sovaro kai profanos exeis dikio an odos se exun grapsei! prosopika omos anaferomuna sto oti de xero an exete doulepsei pote anasfalistoi i asfalismenoi se eteries idiotiku tomea kai oxi dimosiou gia na deis ekei pos mas ferodai! theleis xaraktiristika na su anafero kati? <> thes na su anafero allo paradeigma? <> doulies stis opoies den exeis to dikaioma na karatas mia kupa kafe kata ti diarkeias tis doulias su kai na eisai sosta dimenos kai bla bla bla mporo na su anafero polla akoma! loipon emena prosopika to na perneis pano apo 1000 euro gia ti doulia pu kaneis opoion kai na exeis pano apo to kefali mu fenetai paradeisos!

kai tora paratheto kati apo ti selida tu 94 fm sto internet

ΠΡΟΕΔΡΟΣΜΙΧΑΛΗΣ ΜΑΝΤΑΚΑΣ

ΑΝΤ/ΔΡΟΣΜΙΧΑΛΗΣ ΜΑΚΡΥΟΝΙΤΗΣ

ΜΕΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥΚ. Μήνας, Γ. Γιαννόπουλος, Δ. Σιουτόπουλος, Κ. Δολιώτης, Σ. Παπουτσής, Γ. Κυπραίος, Τ. Τατάρογλου

ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Τριανταφυλλόπουλος Νίκος

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΚώστας Κυριακάκης

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣΤάσος Τατάρογλου

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥΦαρμάκη Ιωάννα

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΑRKETING Ζυγογιώργος Γιώργος

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝΕλένη Μιχαηλίδου

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ INTERNET Κυριακάκης Κωστας

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣΜητσάκος Γεώργιος

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Θοδωρής Δημητρίου

Γιώργος Ζυγογιώργος – Υπεύθυνος επικοινωνίας (Δημοσιογράφος)

Νίκη Δασκαλάκη – Παραγωγός Διαφήμισης

loipon oloi autoi pu grafei edo einai oloi topothetimenoi apo ti dioikisi? edo grafei to kommati tu kathenos px ipeuthinos programmatos.loipon oloi autoi exun apla to titlo kai de kanun tipota?

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 9:07 μ.μ.

a kai to teleutaio anafereis to giati prepei na apologeisai sto an kaneis kala ti doulia su i oxi.sosta? loipon nai prepei na apologeisai kai si kai o kathenas ekei mesa! giati opos kai katheti sto dimo etsi kai si plironesai apo ta 100 euro to mina pu dino sto logariasmo tis ΔΕΗ sosta? ti stigmi malista pu esi (san magazi oxi san anthropos) exeis ti dinatotita na bgaleis ta leiturgika su exoda apo to kommati ton diafimiseon!
episis file mu an exeis psixologiko kostos giati ergazesai ston 94 mipos leo mipos mporeis ana pasa stigmi na figeis? giati kai emna i doulia mu de mou aresei katholu kai opos su eipa viono siberifores pu brosta tus to an tha mu allaxei tis musikes epiloges o dimarxos mu fenetai asteiotita! oso gia to an exo akusei pote ton 94 fm nai ton exo akusei! kai loipon? de mporo na po oti vrika kati na me sigginisei kai na mu travixei to endiaferon pera apo 1-2 ekpompes pu enimeronan gia ta dromena sto irakleio i mia malista nomizo itan to savvato! apo kei kai pera oso kai an akusa kai paliotera kai prosfata eilikrina pisteuo pos de vrisko kati na me travixei!

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 9:13 μ.μ.

kai epeidi to google kanei kolpa to kommati pu lipei apo ti 1i dimosieusi mu einai to exis: "kirie proistamene simera eimai arrostos de mporo na ertho sti doulia! vevaios min ertheis kai se anipopto xrono mesa sti emra exei erthei giatros tis eterias spiti su na diapistsei an odos eisai arrostos!" thes na su anafero allo paradeigma? "kirie proistamene kathisterisa 10 lepta giati eixe kinisi stus dromus! vevaios kanena provlima su kovo 10 lepta apo to dialima tis vardias su"

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 10:27 μ.μ.

ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΑΠΟ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΔΕΧΟΝΤΑΝ ΕΠΙΠΛΗΞΗ, ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ή ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ, ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ Η ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΚΟΥ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ.

Ερωτώ τον ΑΝΩΝΥΜΟ που φαίνεται να γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα στο σταθμό:
Στις αρχές της εβδομάδας διάβασα στο f.b. του σταθμού ότι το Σάββατο στις 5μ.μ. είναι προσκεκλημένος ο κ.Α.Δαυίδ για να σχολιάσει το αποτέλεσμα των Δημ.Εκλογών.Την Τετάρτη η σχετική αναγγελία δεν υπήρχε.Ρωτώντας κάποιους κοινούς γνωστούς,με διαβεβαίωσαν ότι η συζήτηση αναβλήθηκε με ευθύνη του σταθμού.
Θα ήθελα να μάθω για ποιό λόγο;

Ανώνυμος
19 Νοεμβρίου 2010 - 11:30 μ.μ.

οταν οι εργαζωμενοι προσλαβανωνται για μια δουλεια πρεπει να πληρωνωνται.ολα τα αλλα ειναι θεματα της διοικησης οι εργαζωμενοι δεν εχουν υποχρεωση να απολογουνται σε κανεναν οποιος δεν κανει την δουλεια του σωστα πρεπει
να απομακρηνετε.για ολα υπαρχουνε
υπευθηνοι και αυτοι πρεπει να λογοδοτουν δεν υπαρχουν για πλακα
αυτοι ειναι οι υπευθηνοι και οσο για σενα που πληρωνεις 100 ευρω και θελεις αναφωρα να πας σε αυτον που τα δινεις και οχι σε αυτους που
δουλευν για αυτον. στο κατω κατω δεν σου ζητησαν τα χρηματα οι εργαζωμενοι τα χρηματα σου τα δινεις στην δημοτικη αρχη που εσυ και οι συμπολιτες σου αποφασηζετε
καθε 4 χρονια εκει να ψαξεις απαντησης

Ανώνυμος
20 Νοεμβρίου 2010 - 12:03 π.μ.

Να ξεκινήσει η οικονομία διώχνοντας "συμβούλους" σαν την κόρη του τέως.

Ανώνυμος
20 Νοεμβρίου 2010 - 4:23 π.μ.

παρακολουθω την συζητηση που γινεται, και εχω να επισημανω τα εξης

ο δημοτης που ρωταει και που απο οτι φαινεται ειναι εργατοφαγος παρολο που το παιζει σκληρα εργαζομενος στον ιδιωτικο τομεα, φυσικα οι συνθηκες που περιγραφει ειναι υπερβολικες, καταφερεται εναντιων των εργαζομενων του ραδιοφωνικου σταθμου εξαιτιας της ανακοινωσης τους για το οτι παραμενουν απληρωτοι απο τον αυγουστο.

Μαλλον κατα τον συνδημοτη μας οι εργαζομενοι θα επρεπε να σηκωθουν να φυγουν χωρις να πουν κουβεντα και να ζητησουν και ευχαριστω για οσο καιρο δουλευαν τσαμπα οπως αφηνει να εννοηθει αν και δε γνωριζει αλλα θελει να μαθει.

εχω την περιεργεια και θα ηθελα ο φιλος συνδημοτης να μας πει ποια ειναι αυτη η εταιρια που εργαζεται που εχει τοσο βαρβαρες και βαναυσες συμπεριφορες (αμφιβαλλω οτι θα μας πει για δεν υπαρχει)

Λες και εμεις εργαζομαστε στο δημοσιο ή εχουμε περασει απο μια ή δυο ιδιωτικες εταιριες και δεν γνωριζουμε τι συμβαινει.

κατα την γνωμη μου ο κατα τα αλλα συμπαθης εργατοφαγος ειναι απο το περιβαλλον της απερχομενης διοικησης που ασκοπως και χωρις νοημα προσπαθει να δημιουργησει εντυπωσεις.

Και επειδη τεχνηεντως απεφυγε να απαντησει σε μια ερωτηση που τον αφορα μια και τον πονανε τα 100 ευρω που πληρωνει μεσω του λογαριασμου της ΔΕΗ, τον ρωταω εγω

Η αυθαιρετη τοποθετηση της κορης του δημαρχου απο τον ιδιο τον δημαρχο σαν ειδικη συμβουλο με μηνιαιες απολαβες 2500 ευρω για 4ωρη συμβαση με αγνωστο αντικειμενο και παραγομενο εργο δε σας ενοχλησε?

ανωνυμος δημοτης

Ανώνυμος
20 Νοεμβρίου 2010 - 12:51 μ.μ.

telika se auto to blog opoios mpei kai grapsei kati pu de sas simferei ginetai amesos anthropos tis dioikisis tu georgopulu kai bla bla.de su apadisa gt aditheta me sena den ekatsa mexri tis 4.30 ston ipologisti mu.sto thema mas tora! an diavaseis kala oli ti sizitisi tha deis pos to mono pu ekana itan pos anoixa ena dialogo kai zitusa plirofories gia ti radiofonia! apo ekei kai pera tin eteria mu afu esi os ergazomenos se mia dimotiki epixeirisi den eisai ipoxreomenos na apologitheis se kanena tote giati na mpo ego sto kopo na sti po? opoiosdipote exei doulepsei ston idiotiko tomea apo eteries autokiniton opos i renault i se farmakeutikes eteries i opou allou thes gnorizei an leo tin alitheia i oxi! kai fisika de milao na eisai dieuthidiko stelexos alla o teleutaios troxos ekei mesa! tora an esena auta su fenodai exopragmatika lipamai alla zeis sto kosmo su! den exo sindikalistei sti zoi mu pote kai sixainomai tus ergatopateres kai tus sindikalistes mias kai pada oloi kataligete me ena visma na kanete oti gustarete! ta 100 euro dimotika teli nai me ponane opos ponane to kathena kai tha mu arese tulaxiston na ginetai sosti xrisi tus kai oxi na plirono 17dimosiografus me 1500 peripu to mina! nai ta xo me tus dimosiografus genikotera se enoxlei? oso gia ti kori tu georgopulu pu les nai me enoxlei kai auto opos kai genika me enoxlei to oti alloi anthropoi douleuoun gia na fane kai na plirosune to noiki tus kai alloi anthropoi ta vriskune etoima! omos epeidi eimai anthropos pu ematha kai 10 pragmata sto sxoleio epeidi me enoxlei auti i katastasi de bgaino na kapso oli tin athina! oxi oti bgainun oi ergazomenoi tu 94! kai gia na telionume giati de vlepo na xei kai poli noima i sizitisi edo mesa pera apo to filo pu ergazetai mesa ston 94 kai fanike pos eixe ena epipedo sto oti de pianun topo ta 100 euro mu to mina ftaine kai oi dioikiseis georgopulu ktlp alla ftaiei kai i nootropia tu ellina dimosiou-dimotiku ipallilu.

Ανώνυμος
20 Νοεμβρίου 2010 - 4:18 μ.μ.

καλα ο σκληρα εργαζομενος που δεν επιτρεπεται ουτε την κουπα του καφε να κραταει απο τα σκληρα αφεντικα πως και εκανε διαολογο μεσω ιντερνετ στις 3:30 το μεσημερι?

ΕΙΣ ΑΤΟΠΟΝ ΑΠΑΓΩΓΗ
21 Νοεμβρίου 2010 - 12:03 π.μ.

Για τα οφειλόμενα στους εργαζόμενους στο σταθμό δεν μπαίνω στον κόπο να πω το αυτονόητο.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΛΗΘΟΥΝ.Όποιος υποστηρίζει το αντίθετο,απλά λέει ανοησίες.
Τώρα,αν ο σταθμός θα πρέπει να συνεχίσει να λειτουργεί υπάρχουν τρεις λύσεις κατά την γνώμη μου.
1)Να σταματήσει τη λειτουργία του,υπό τον όρο να μεταταχθούν όλοι οι εργαζόμενοι εκτός απ΄αυτούς που εργάζονται ήδη στον Δήμο και οι περισσότεροι είναι Α.Μ.Ε.Α. και να απαλλαγεί ο Δήμος από ένα κόστος 1.000.000 ευρώ το χρόνο και να κερδίσει χρήματα από την πώληση της συχνότητας.Αυτή είναι μια καθαρά οικονομίστικη λύση που προφανώς υποστηρίζεται από όσους διαπνέονται από νεοφιλελεύθερες ιδέες αλλά όμως και από όσους θεωρούν ότι δεν προσφέρει στους πολίτες με βάση την ανταποδοτικότητα (δημοτικά τέλη).
2)Να συνεχίσει να λετουργεί σε άλλη βάση.Να ακούγεται σε όλο το Ηράκλειο και στους γειτονικούς Δήμους και όχι κυρίως στα Δυτικά προάστεια όπως σήμερα.Να αποσβαίνει τουλάχιστον το 70% των εξόδων του,μέσω των ραδιοφωνικών διαφημίσεων να στηριχθεί στην ενημέρωση και να αναβαθμιστεί ποιοτικά.Τέλος να λειτουργεί αυστηρά στα πλαίσια του καταστατικού του και όχι να χρησιμοποιείται σε αδιαφανείς περιπέτειες τύπου υπαίθριων διαφημιστικών πινακίδων.
3)Να λειτουργήσει αυτοδιαχειριστικά.Δηλαδή να βρεθεί νομικά ο τρόπος που οι εργαζόμενοι θα τον λειτουργήσουν μόνοι τους,αναλαμβάνοντας και το οικονομικό ρίσκο με την ηθική και μόνο βοήθεια του Δήμου.Εκεί θα φανούν και οι ικανότητές τους.Όλα τα έσοδα χάρισμά τους γιατί θα προέρχονται αποκλειστικά από τις προσπάθειές τους.

Ανώνυμος
21 Νοεμβρίου 2010 - 12:47 μ.μ.

Ο Εις Ατοπον απαγωγη προτεινει να πουληθει η συχνοτητα του Επικοινωνια, και εγω προτεινω να πουληθει η βιλλα στελλα, το κτηριο που στεγαζονται τα ΚΑΠΗ του ερυθρου σταυρου, θα μου πειτε τι σχεση εχουν αυτα, μα ειναι περιουσια του δημου.

Το αν το ραδιοφωνο κοστιζει δεν φταιει το μεσο, φταιει η διαχειριση, θα μπορουσε να κοστιζει και η βιλλα στελλα πολλα χρηματα ή ενδεχομενως να κοστιζει για συντηριση, αυτο σημαινει οτι θα την πουλησουμε?

Δε θα σταθω στην πρωτη προταση του φιλου, αν και το κυριαρχο κομματι ειναι η διαχειριση για οποιαδηποτε προταση. στην τελευταια αδειοδοτηση των συχνοτητων το εθνικο ραδιοτηλεοπτικο συμβουλιο υποχρεωνε τους ραδιοφωνικους σταθμους να μεταφερθουν στο παρκο κεραιων στον υμμητο, ο επικοινωνια εξακολουθει και εκπεμπει απο την ζαχαριτσα στο αιγαλεω, ειναι αποριας αξιο για πιο λογο οι υπευθυνοι τοτε δεν προχωρησαν στην μεταφορα της κεραιας στον υμμητο.
αυτο το αναφερω για το προβλημα που εντοπιζει ο φιλος στο σημα του σταθμου, γιατι οντως υπαρχουν πολλες "σκιες" λογω της θεσης της εκπομπης σε σχεση με την μορφολογια του λεκανοπεδιου.

Το να δωθει η συχνοτητα και η διαχειριση στους εργαζομενους ειναι μια προκληση για αυτους αλλα ειναι αδικο για τους δημοτες γιατι οπως αναφερα και παραπανω η συχνοτητα αποτελει περιουσιακο στοιχειο των δημοτων και δεν πρεπει ουτε να πουληθει, ουτε να χαριστει.
ο φιλος που προτεινει αυτη την λυση προφανως θα θελει να πεταξει την καυτη πατατα σε αλλα χερια αντι να αναλαβει τις ευθυνες η εκαστοτε δημοτικη αρχη, οπως και να εχει το θεμα και δεν αφορα μονο το ραδιοφωνο καυτες πατατες υπαρχουν πολλες στον δημο μας και αν η λογικη ειναι παρομοια τοτε δεν χρειαζομαστε καν δημοτικη αρχη, θα μπορουν να τα κανουν οι εργαζομενοι ολα μονοι τους.
και ο δημος θα γλιτωνει και 250.000 τον χρονο απο τις αποζημιωσεις των δημαρχων και αντιδημαρχων (στο ποσο δεν περιλαμβανονται οι αποζημιωσεις των προεδρων και αντιπροεδρων των δημοτικων επιχειρησεων)

Ανώνυμος
21 Νοεμβρίου 2010 - 1:19 μ.μ.

καλα τα ευχολογια ,καλα και τα παραμυθακια,
ο ραδιοφωνικος σταθμος του ηρακλειου,και τα εξοδα του μπορει να καλυψει και εσοδα μπορει να εχει,δεν ειναι λυση το κλεισιμο ,ουτε η πωληση συχνοτητος,ειδικα αυτη την εποχη που ραδιοφωνα κλεινουν η αλλαζουν χερια..το θεμα ειναι οτι την τυχη του και την διευθυση του καθε φορα την εχουν τυχαρπαστοι εγκαθετοι (τυπου Μουρικη) η (τυπου γεωργοπουλου)που δεν ξερουν που πανε τα τεσσερα , αλλα μονο την καρεκλα.στην πρωτη περιπτωση ειχαμε εναν ασχετο που τον φυτεψαν για να κανει μια δουλεια..και την εκανε,,εγινε ασσος στο ιντερνετικο ταβλι.η δευτερη περιπτωση ηταν τραγικη ,ηταν και η ολοκληρωτικη καταστροφη του ραδιοφωνικου σταθμου,τοσο απο λαθος επιλογες η αν θελετε και λογο αγνοιας η οποια επεκταθηκε και στο δημαρχειο μια και ηταν και δημαρχος.κλασικη περιπτωση αποτυχημενου....
ο παντελης βλασσοπουλος αν προσεξει και δεν κανει τα σφαλματα του προκατοχου του ,αν βρη τον καταληλο ανθρωπο που να ξερει και απο τεχνολογικα (ωστε να μην τον πιανουν κοροιδο οι εκαστοτε τεχνικοι,διοτι κυκλοφορει στην πιατσα για πλιατσικο απο τον υπαρχοντα.με σωρεια τιμολογιων υπερτιμολογημενων ..(ηδη ερευνατε η περιπτωση και απο την αντιπολιτευση)αλλα να γωριζει και απο χειρισμο ραδιοφωνου και του τεχνικου προσωπικου, και την αξιολογηση τους αναλογα.και μεσα σε ενα χρονο να ορθοποδηση και τεχνικα και οικονομικα .να φυγουν οι κηφηνες που υποτιθεντε κανουν καποια εργασια και δεν κανουν ουτε το ωραριο τους με ενα κομπολοι ολη μερα στο χερι.η οτι κανουν και καλα παραγωγη.το παραμυθι παει συνεφο εκει μεσα,
13 ατομα το πολυ ειναι υπερ αρκετα,
να καλυψουν το ραδιοφωνο,οι παραγωγοι μουσικης ειναι αλλη ιστορια.
αντε να τελειωνουμε με τους δημοσιους υπαλληλους δημοσιογραφους,που καθε γιορτη και επαιτειο δεν παταει κανεις,λες και το ραδιοφωνο ειναι δημοσια υπηρεσια..παντελη μην διστασης ουτε στιγμη,εχεις ενα 15 νθημερο απο την ημερα που θα αναλαβεις,να αδειασεις το μαγαζι,και να το στησης απο την αρχη ..καθαρο και κερδοφορο...και συμφωνα με το νομο που σου δινει το ΕΣΣΡ..και αμα θες να τους κανης μεταταξη ,καντους στα σκουπιδια ,,,εκει ανοικουν οι δημοσιοι υπαληλλοι δημοσιογραφοι που εχεις...για τα σκουπιδια ειναι μονο.. εχουν το παγκοσμο ρεκορ .
στις 10 προτασεις λεξεων 24 σαρδαμ..μετα αναρωτιεστε αν τους ακουει κανεις ,και να θελει δεν μπορει να τους καταλαβει,απο την πρωτη μερα που ηρθαν στο ραδιοφωνο η ακροαματικοτητα τους ηταν απο 0 εως 30 υπο το μηδεν.
υπαρχουν μετρησεις απο εγκριτες εταιριες ακροαματικοτητων στο αρχειο του σταθμου.. κοιταξε τες..αν δεν τις εξαφανισαν..

κυριακακη βρεστα και δωστα στον παντελη.τωρα ειναι η στιγμη να τον στηριξεις κυριολεκτικα. βοηθησε τον να ξεβρωμιση το ραδιοφωνο....
ενας δημοτης που εβαλε και αυτος ενα μικρο λιθαρακι στον 94.ο επκοινωνια.

Ανώνυμος
21 Νοεμβρίου 2010 - 1:53 μ.μ.

einai gnwstes oi periptwseis kai ta proswpa gia to ti rolo paizoun sto radiofono kai ti prosferoun.

gia na mhn makrigorw yparxei 2wrh dhmosiografikh ekpomph pou kostizei mazi me ta leitourgika ths eksoda 10.000 eurw ton mhna me midenikh akroamatikothta.

Syntiritai apo tote pou htan proedros o kavouris kai den brethike kanenas apo toys epomenous proedrous pou perasan na kanei kati gia na periorisei to kostos ths.

Einai dynato gia enan stathmo san ton epikoinonia na yparxei ekpomph me tetoio kostos? poso mallon otan den exei kapoio ofelos o stathmos alla mono o ekastote dhmarxos, giati otan fernei kapoious dhmarxous kalesmenous pernane meta apo to grafeio dhmarxou gia dhmosies sxeseis.

kai fysika h mpala pernei kai tous ypoloipous ergazomenous pou den exoun sxesh me oles aytes tis remoules kai ta paixnidia.

ΕΙΣ ΑΤΟΠΟΝ ΑΠΑΓΩΓΗ
22 Νοεμβρίου 2010 - 7:23 π.μ.

Προς ΑΝΩΝΥΜΟ 21/11 12.47 μ.μ.
"Ο Εις άτοπον απαγωγή προτείνει να πουληθεί η συχνότητα του Επικοινωνία....."
Λυπάμαι φίλε μου,αλλά δεν προτείνω απολύτως τίποτα.Απλά αναφέρω τις λύσεις που υπάρχουν.Αν υπάρχει και άλλη,μπορείς να την αναφέρεις.
Το συμπέρασμά σου λοιπόν είναι αυθαίρετο και δεν προκύπτει απ΄τα γραφόμενά μου.

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 11:20 π.μ.

DIABASA KAI TA 54 SXOLIA KAI TO SYMPERASMA POY EVGALA EINAI OTI DEN EXIPIRETEI KAI DEN EINAI KAN XRISIMO NA YPARXEI TO RADIOFWNO STO HRAKLEIO...... NA KANEI DIMOPSIFISMA H NEA DIMOTIKH ARXH GIA THN DIATIRISI TOY H OXI...

ENAS APLOS DIMOTHS.

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 11:42 π.μ.

STA PLAISIA TOY NIKOKIREMATOS POY XREIAZETE AMESA TO HRAKLEIO PREPEI OTI KANEI OIKONOMIKO KAKO STO DHMO NA TELEIWNEI AMESA MPAS KAI PAROYME ANASA.

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 11:54 π.μ.

εγω λεω να τον κλεισουμε τον δημο και να τελειωνουμε, ετσι και αλλιως ολοι οι δημοτες εχουν παραπονα απο τον δημο και θεωρουν οτι τσαμπα πληρωνουν δημοτικα τελη.

να κλεισουμε και τα νοσοκομεια για εχουν μπει μεσα, τις συγκοινωνιες γιατι και αυτες εχουν μπει χοντρα μεσα, να καταργησουμε τον στρατο γιατι οπως ειπε και ο παγκαλος δεν ειναι παραγωγικος

Τι λετε ρε αδελφια?
Παρτε το χαμπαρι
ειναι ντομινο η ιστορια σημερα ειναι ο γειτονας αυριο θα ειμαι εγω

τελικα το ΔΝΤ και η ΤΡΟΙΚΑ εχει πολλους υποστηριχτες στο Ελλαδισταν και για να μην παρεξηγηθω, αναφερω μονο το εξης:
ειδατε να κανουν καμμια μειωση στους μισθους των βουλευτων?
να κοβουν τις παχουλες συνταξεις τους που παιρνουν μετα απο 8 χρονια?
ας φαγωθουμε μεταξυ μας λοιπον!

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 12:27 μ.μ.

ΤΟ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΕΙ Η ΚΡΙΣΗ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΕΝΙΑΙΟ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΑΝΕΡΓΟ ΤΟΥ ΟΑΕΔ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.

ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΑΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ.
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΟΥΜΕ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ Ή ΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΠΟΙΟ ΟΦΕΛΟΣ.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 10 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΩΘΕΙΣ Ή ΟΤΙ ΤΑ 10 ΕΥΡΩ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ 40 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΩ?

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ, ΑΥΤΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ Ή ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΕΥΘΥΝΕΣ?

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΑΜ...Ε ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ, ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΚΑΤΙ ΝΟΜΟΥΣ ΣΕ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΕΣ ΑΡΑΒΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 12:53 μ.μ.

ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ.....
ΠΑΝΤΩΣ 40 ΑΤΟΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ Ρ/Σ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ..
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ Ρ/Σ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΓΥΡΟ ΤΟΥΣ ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΟΛΟΙ.

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 12:55 μ.μ.

ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΜΕ ΜΕΣΟΝ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΩΡΑ......ΛΑΜΟΓΙΑ Ε ΛΑΜΟΓΙΑ.

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 2:46 μ.μ.

παιδια σημερα ηταν να πληρωθειτε που ειστε .


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΑΣ

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 5:50 μ.μ.

ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ.....
...................................ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΤΟΥ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ) ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ .......
ΑΠΛΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ.

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 6:05 μ.μ.

DIABASA KAI TA 54 SXOLIA KAI TO SYMPERASMA POY EVGALA EINAI OTI DEN EXIPIRETEI KAI DEN EINAI KAN XRISIMO NA YPARXEI TO RADIOFWNO STO HRAKLEIO...... NA KANEI DIMOPSIFISMA H NEA DIMOTIKH ARXH GIA THN DIATIRISI TOY H OXI...

ENAS APLOS DIMOTHS.

22 Νοεμβρίου 2010 11:20 π.μ.

...................................

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ Η ΑΓΝΟΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ.
ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗΣ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ,ΚΑΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΔΗΜΟΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ??? ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ...
ΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΥΨΟΣ 1 ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ.ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ,ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΗ ??? ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ (ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΣΟΥ) ΛΥΣΗ ???ΣΑΝ ΔΗΜΟΤΗΣ ??
ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΦΑΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ..
ΠΟΝΑΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ..ΚΟΨΕΙ ΚΕΦΑΛΙ...

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 6:13 μ.μ.

Syntiritai apo tote pou htan proedros o kavouris kai den brethike kanenas apo toys epomenous proedrous pou perasan na kanei kati gia na periorisei to kostos ths.

Einai dynato gia enan stathmo san ton epikoinonia na yparxei ekpomph me tetoio kostos?
...................................
ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ ΚΑΙ ΛΥΝΤΖΕΡΑΚΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ,ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΟΡΙΣΤΟΥ ,(ΠΑΡΑΝΟΜΑ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΙΣΘΟ 2000 ΚΑΙ ΒΑΛΕ,,ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΚΑΒΟΥΡΗΣ,
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΡΙΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ...

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 6:57 μ.μ.

epeidh milas gia anakribies sou sinistw na psakseis esy kai na mhn grafeis mpourdes dioti anagkastikan kapoioi na tous kanoun symbaseis dioti oi yperwries poy plhrwnontan epi kabourh htan perissotera xrhmata se synolo apo oti oi symbaseis tous.

den einai kanenas amoiros eythinwn, oxi epidh mporei na sympatheis ton kavouri tha ton bgaleis ladi.

eksalou h en logw ekpomph kathierothike epi kavouri kai oi syntelestes ths ekpomphs eixan tis kaluteres sxeseis me thn tote dioikhsh kai ton tote dhmarxo.

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 6:58 μ.μ.

ΥΠΑΛΗΛΟΣ 94 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ



ΔΕΝ ΠΟΛΕΙΤΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ
ΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΙ
ΟΙ ΥΠΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΙΟΥΝ
ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙΣ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΕ
ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΒΓΑΖΕΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΡΑΦΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΛΑΠΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΑ ΕΥΚΟΛΟΣ ΕΝΩΟΥΜΕΝΑ ΠΑΛΗΠΟΝΤΑΙ

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 7:08 μ.μ.

ΣΥΜΦΟΝΟ

Ανώνυμος
22 Νοεμβρίου 2010 - 8:56 μ.μ.

ΥΠΑΛΙΛΟΣ ΕΠΙΚΙΝΟΝΕΙΑ 94 ΠΟΥ ΜΠΟΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΟΣΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΙ ΔΟΥΛΙΑ ΜΕ ΑΠΟΛΙΤΙΡΙΟ ΔΙΜΟΤΙΚΟΥ

Ανώνυμος
23 Νοεμβρίου 2010 - 9:38 π.μ.

epeidh milas gia anakribies sou sinistw na psakseis esy kai na mhn grafeis mpourdes dioti anagkastikan kapoioi na tous kanoun symbaseis dioti oi yperwries poy plhrwnontan epi kabourh htan perissotera xrhmata se synolo apo oti oi symbaseis tous.

-----------------------------------
KAT`ARXHN .ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΡΙΣΤΑ ΤΑ ΤΕΚΤΕΝΩΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ..

ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ.(ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ) ΚΑΙ ΑΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΛΕΩ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ..
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΠΙ ΚΑΒΟΥΡΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΗΤΑΝ 1000 ΕΥΡΟ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ , ΚΑΙ ΕΠΟΝΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΕΠΙ ΚΑΒΟΥΡΗ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΑ ΕΠΙ ΛΥΝΤΖΕΡΑΚΟΥ-ΚΟΥΤΡΟΥΛΗ, ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ...ΥΠΕΡΩΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΕΠΙ ΕΚΛΟΓΩΝ.ΠΟΥ ΚΑΚΩΣ ΤΙΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΩ ΚΑΝΕΝΑΝ,ΟΥΤΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑ..ΟΥΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΒΟΥΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑς ΑΓΙΟΣ.ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ.ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝ.ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΜΕ ΣΥΜΦΑΙΡΕΙ,,ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ,,ΟΥΤΕ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΣΑΝ ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ????? ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. ΣΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΩΝΕ ΟΛΟΙ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ..ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ,ΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ,ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ, ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ .ΕΠΕΙΔΗ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΓΡΑΦΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΔΕΝ ΣΥΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩ....

Ανώνυμος
23 Νοεμβρίου 2010 - 11:10 π.μ.

ΜΗΠΩΣ ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΙ?
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΝ?
ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ,ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Ε ΒΕΒΑΙΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ...ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ.!

Ανώνυμος
23 Νοεμβρίου 2010 - 11:29 π.μ.

αν κλεισει το ραδιοφωνο αγαπητε μου θα μεινεις ανεργος για πολυ καιρο....διαβασε και λιγο Καλικρατη,γιατι πολυ ελπιζουν σε μεταταξεις,,αυτο που δεν ξερουν εινα οτι οι μεταταξεις ισχυουν μονο για δημοσιους υπαλληλους ,και οχι για δημοσιογραφους με παρανομες αοριστου συμβασεις...διοτι το ραδιοφωνο ειναι ιδιωτικου δικαιου και οχι δημοσιου....με λιγα λογια μονιμοι υπαλληλοι ειναι μονο οι δημοτικοι υπαλληλοι...αοριστου χωρις ΑΣΕΠ δεν υπαρχουν απο το 1978 και μετα..

Ανώνυμος
23 Νοεμβρίου 2010 - 11:30 π.μ.

1998 εννοουσα

Ανώνυμος
23 Νοεμβρίου 2010 - 10:59 μ.μ.

το ΝΑ ΚΛΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ
ΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ
ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ
ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΠΕΝΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑΙΖΕΙ 40 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΑΖΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΠΟΤΕ
ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΟΙΚΤΟΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ
ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΚΕΡΔΗΣ ΤΟΤΕ ΑΣ ΤΑΙΖΕΙ 100 Η ΚΑΙ 200 ΑΛΛΑ ΤΟ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΣΟΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΙΣΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙ Η ΔΗΟΙΚΗΣΗ ΤΟΤΕ ΑΣ ΩΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΛΙΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ

Ανώνυμος
23 Νοεμβρίου 2010 - 11:38 μ.μ.

ANTI NA KLEISEI MPOREI NA PARAMEINEI ME 15-20 ERGAZOMENOYS NA KOSTIZEI LIGOTERO KAI NA YPARXEI KALYTERH DIAXEIRISH

H MHPWS ASPAZESTE THN DIAXEIRISH TWN PROIGOYMENWN ETWN, OPOTE DEN YPARXEI TETOIO THEMA?

Ανώνυμος
23 Νοεμβρίου 2010 - 11:46 μ.μ.

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΟΝΟ. ΕΧΟΥΜΕ ΜΟΝΟ 3ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΕΣΗΕΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΑΙΝΟΥΣ ΑΠΟ 3 ΕΩΣ 5 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΙΝΑΙ 8 ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ 4 ΕΩΣ8 ΩΡΕΣ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΥΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΑΙΟΝ ΣΥΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΕΛΕΘΕΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ. Η ΗΧΟΛΥΠΤΕΣ ΕΙΝΑΙ 6 ΗΧΟΛΗΠΤΕΣ ΑΕΡΑ 2ΗΧΟΛΗΠΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟ ΤΑ ΠΟΣΑ ΠΟΥ ΑΜΟΙΒΟΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑ 2000 ΑΠΟ 5000 ΕΥΡΟ ΤΟ ΜΗΝΑ Ο ΚΑΘΕΝΑ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΟΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΑΙΟΝ ΕΙΝΑ 250000 ΕΥΡΟ ΤΟ ΜΗΝΑ ΑΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΠΗΓΕΝΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΗΣΗ Η ΔΙΑΦΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙ ΦΟΡΟΥ ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΕΠΑΦΕΣ

Ανώνυμος
23 Νοεμβρίου 2010 - 11:58 μ.μ.

ΣΤΟ 94FM EINΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΣΤΑ ΚΑΤΣΗΚΟΧΟΡΙΑ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

Ανώνυμος
24 Νοεμβρίου 2010 - 1:15 π.μ.

να δω την παρεα των κουμπαρων σε αλβανικο ραδιοφωνο ,και τι στον κοσμο..τον καραφλοπουλο να πουλαει φυκια για μεταξωτες κορδελες στα αλβανικα ,την μαχαιρωνω να κανει παραγωγη ξυσιματος ,δηλαδη πως να το ξυνης ολη μερα,και να πληρωνεσε απο πανω,η ευσωμη τσαχπιναγαργαλιαρα να διαβαζει αλβανικα βιβλια τεχνης.ενα τουρλουμπουκι απο σαρδαμ ολοι μαζυ.
και οι αλβανοι να νομιζουν οτι ακουνε κινεζικο προτωποριακο ραδιοφωνο....στα ρωσικα....
κατι παρομοιο κανουν και στον 940,
με μονη διαφορα οτι απευθυνωνται σε ελληνες, που νομιζουν οτι ειναι αλβανοι.

Ανώνυμος
24 Νοεμβρίου 2010 - 1:52 π.μ.

ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΝΙΣΑΚΙ ΤΗΣ ΝΟΤΙΑ ΚΡΗΤΙ ΕΧΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥ ΠΟΥ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΚΑΙ ΕΦΕΡΑΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΦΗΓΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΙ Η ΣΥΜΒΟΥΛΙΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΡΑΔΙΟΦΟΝΟΥ

Ανώνυμος
24 Νοεμβρίου 2010 - 8:46 π.μ.

το ΝΑ ΚΛΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ
ΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ
---------------------------------
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ .ΟΛΕΣ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΕΣ.ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙΣ ΕΝΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ.ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΙ ΗΣΑΝ ΑΣΧΕΤΟΙ.ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΑΝΩ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΩΝ ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ .ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΟΙΤΟΥΣΑΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ Η ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΜΑΥΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΑΚΟΥΗ ΚΑΝΕΙΣ.ΑΠΛΑ ΕΠΙ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ.ΚΑΤΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ Ο ΜΑΡΑΓΚΟΣ.ΔΟΤΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΤΡΕΞΕ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ,ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΤΑΝ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΔΥΝΑΤΟΥ.ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ.Ο ΜΑΝΤΑΚΑΣ ΑΠΛΑ ΠΕΡΑΣΕ ΣΑΝ ΩΣΕΙ ΠΑΡΩΝ ..(ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ).ΑΠΛΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΗ ΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΟΥ Ο ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ.ΓΙΑΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΛΗΘΗ Ο ΣΠΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ.ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΗΣ ΕΝΑ ΚΛΙΝΙΚΑ ΑΣΘΕΝΗ ΣΕ ΚΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ.ΟΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΕ Η ΕΠΟΧΗ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΗΡΑΜΕΝΟ ΟΦΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΝ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ. ΔΙΟΤΙ ΕΚ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΟΣ ΤΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙΣ,,,ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ...ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝ ΤΑ ΝΕΩΤΕΡΑ ΛΟΙΠΟΝ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ.ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΣΕ ΣΩΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΗ ,ΑΠΛΑ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΕΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΝΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ,ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΔΗΜΟ...ΙΔΟΥ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ .......ΟΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..

Ανώνυμος
26 Νοεμβρίου 2010 - 12:10 π.μ.

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΣΠΗΛΙΩΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΣΑΣ ΛΥΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ
ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΗ ΓΙΩΡΓΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΓΥΟΣ ΤΟΥ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ

Ανώνυμος
26 Νοεμβρίου 2010 - 10:33 π.μ.

ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ
ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΕΤΑΙ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟ ΤΗΣ ΩΡΕΣ ΜΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΑΖΕΤ.
ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΖΗΤΑΜΑΙ.

Ανώνυμος
26 Νοεμβρίου 2010 - 1:10 μ.μ.

ΜΗΝΥΜΑ*:Από την Τετάρτη ο διευθυντης του σταθμού καλεί τα τμήματα και τους ανακοινώνει τις απολύσεις.Μιλάμε για το 60 με 70% του σταθμού!!!
Απο 1η του Δεκέμβρη θα απολύονται 6 εργαζόμενοι κάθε μήνα.Από πληροφορίες εκ των έσω μαθαίνω οτι το κλίμα στον σταθμο θυμίζει κηδεία. Απόγνωση και κατεβασμένα κεφάλια.Ίσως οι τεχνικοί να προσπαθήσουν κάτι αλλά η ιστορία με την Τυποεκδοτική τους εχει τσακίσει όλους.
Το τραγικό της υπόθεσης είναι οτι την ίδια ωρα που γινόταν χαμός έξω απ το ΣΚΑΙ, λόγω τον περικοπών του σταθμού, ο διευθυντής του 902 μίλαγε για απολύσεις και περικοπες...Δεν είναι τυχαίο βέβαια και το γεγονος οτι στο βραδυνό δελτιο του 902 δεν επαιξε καν η είδηση της παρέμβασης των σωματείων στο Αλαφουζέικο.
Και για τις αποριες των απο πανω.Ο σταθμος του ΚΚΕ δεν λειτουργει με εργατικο ελεγχο ουτε κατα διανοια. Ειναι δομημενος οπως μια αστικη επιχειρηση με προισταμενους κομματικα στελεχη που δινουν λογαριασμο στους απο πανω και μονο και συμπεριφερονται σαν δερβεναγες σε ΟΛΟ το προσωπικο,οι μισθοι ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΙ για τα στελεχη κι οι υπολοιποι παιρνουν τις συμβασεις και ΟΧΙ δεν ειναι ολοι οι εργαζομενοι ΚΚεδες.Η πλειοψηφια των εργατων του 902 δεν ειναι οργανωμενοι στο κομμα(αυτο δειχνει και το ποιον αυτων που διοικουν εκει μεσα-ουτε τους διÎ! �ους τους δεν μπορουν να πεισουν...). Η είδηση είναι διασταυρωμένη από συγγενικό πρόσωπο, εργαζόμενο του 902 ενώ έχει ηδη αρχίσει να κυκλοφορεί στο διαδίκτυο. Ακριβό λοιπόν το δώρο του 902 στους εργαζόμενους του σταθμού... Καλά Χριστούγεννα στο "Σπίτι του Λαού"....

Ανώνυμος
20 Απριλίου 2011 - 7:52 π.μ.

love it.

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 2012. ΗΡΑΚΛΕΙΟ NEWS - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger