ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΚΟ


Απλά είναι τα πράγματα κ δήμαρχε, δεν έχετε ολάκερη την ευθύνη εσείς. Αυτοί που έχεις εκεί όταν και ενώ κυκλοφορούν στο Ηράκλειο θα έπρεπε να καταγράφουν  τα προβλήματα της πόλης και να προσπαθούν για τη λύση τους. Τώρα θα μου πεις αν υπήρχε ενδιαφέρον και δεν έρχονται μόνο για το μισθό και τη δόξα θα είχαν λυθεί και άλλα  προβλήματα όπως και αυτό που αναφέρω με αίτηση μου για δύο καθρέφτες εδώ και δύο χρόνια από τις 25/11/2010  με αριθμό πρωτοκόλλου 4674.

Έχω  μιλήσει με τον τότε αντιδήμαρχο  Παπαδημητρίου, την κα Σπυροπούλου στο τεχνικό τμήμα, την αντιδήμαρχο κα Καμπούρη η οποία μου είπε έχει εγκριθεί η δαπάνη 24 του μηνός θα τα βάλουμε, μετά μου είπε δεν εγκρίθηκε!!!!!!!!! Μιλάμε για το υπέρογκο ποσό των 50 ευρώ για κάθε καθρέπτη! Μου είπαν δεν έχουμε τόσα λεφτά!!!!! Θα συμφωνήσω, δεν υπάρχουν λεφτά. Τους υπαλλήλους τους οποίους πληρώνεις, γιατί δεν τους βάζεις να κόψουν τα επικίνδυνα πεύκα που είναι στο Ηράκλειο και είναι πολλά; Δεν έχετε βενζίνη για τ’ αλυσοπρίωνο;

Στις οδούς Πεύκων  και Κωνσταντινουπόλεως κοντά στην γέφυρα της Άττικής Οδού στις 28 /11  δυο πεύκα έκλεισαν το δρόμο. Ευτυχώς το αυτοκίνητο που ακολουθούσε ήταν  σε μεγάλη απόσταση από το φορτηγό και δεν είχαμε τραυματισμό ή υλικές ζημιές. Στην οδό Πεύκων υπάρχουν άλλα δυο δένδρα τραυματισμένα από φορτηγά, θέλουν κόψιμο δήμαρχε. Έχω να σας στείλω φωτογραφείς με 5 πεύκα να γέρνουν επικίνδυνα σαν αυτό που καταπλάκωσε το αυτοκίνητο. Μέχρι τώρα δεν υπήρξε θάνατος, αλλά φαντάζεστε από αμέλεια των υπευθύνων να έχουμε θύματα;. Οι συγγενείς τους θα τους κλάψουν για τον άδικο χαμό τους και εσείς για τους ψήφους που θα χάσετε.  Αλήθεια υπάρχει ευθύνη από τη στιγμή που το ξέρετε, αν συμβεί κάτι στα συγκεκριμένα σημεία;

Ευχαριστώ
Φιλιππας Θεοδωροπουλος

Από το www.xtypos.gr