ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ Η. ΜΟΣΧΟΝΑ

Κε Δήμαρχε,
Όπως γνωρίζεται η Διεύθυνση Περιβάλλοντος αποτελεί την νευραλγικότερη Διεύθυνση του Δήμου μας. Με δική σας απόφαση μου αναθέσατε την ευθύνη της για δύο χρόνια. Πιστεύω ότι ανταποκρίθηκα στην υποχρέωση μου συμβάλλοντας σε ουσιαστικές βελτιώσεις στη λειτουργία της.

Παρ’ όλα αυτά σε ανύποπτο χρόνο ζητήσατε την παραίτησή μου χωρίς να την αιτιολογήσετε, ενώ υπάρχουν σε εκκρεμότητα σημαντικά έργα που έχουν δρομολογηθεί.
Αναγνωρίζοντας το δικαίωμα στον Δήμαρχο των αποφάσεων της επιλογής των συνεργατών του, σας υποβάλλω την παραίτησή μου από την θέση του Αντιδημάρχου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος.
Η εμπιστοσύνη και η καλοσύνη δεν είναι σημάδια αδυναμίας και απόγνωσης αλλά δύναμης και αποφασιστικότητας.
Εύχομαι στον διάδοχο μου επιτυχία στο έργο του.

Ο Αντιδήμαρχος
Ηλίας Μοσχονάς

Από το www.xtypos.gr