Πέμπτη, Μαρτίου 15, 2012

ΜΗΠΩΣ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ?


Ένταση επικράτησε χθες το βράδυ στο Δημοτικό Συμβούλιο του Ηρακλείου κατά τη διάρκεια της συζήτησης του θέματος για τον επανακαθορισμό των συντελεστών τελών χρήσεως κοινοχρήστων χώρων που χρησιμοποιούνται από καταστήματα για τραπεζοκαθίσματα. Μετά από αρκετή ώρα που συζητιόταν το θέμα ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Ηράκλειο Ανθρώπινη πόλη» Δ. Τσεκούρας σε οργισμένο ύφος κατήγγειλε τον αντιδήμαρχο Γ. Κεσκινίδη ότι στο διάδρομο έξω από το Δημοτικό Συμβούλιο και συνομιλώντας με καταστηματάρχες αποκάλεσε «μαλάκες» τους δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης. Στη συνέχεια αποχώρησαν από την αίθουσα ο επικεφαλής και οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης «Ηράκλειο – Ανθρώπινη πόλη».

Από την πλευρά του ο Γ. Κεσκινίδης έκανε λόγο για «σόου που οργανώθηκε από κάποιους συναδέλφους» και «για επαγγελματίες της ειρωνείας». Όπως είπε «δεν ειπώθηκε η λέξη μαλάκας. Είπωθηκε “είδες τι τραβάμε”»..

Παίρνοντας τον λόγο ο επικεφαλής της παράταξης «Ηράκλειο η πόλη μας» Ν. Σπυρόπουλος και απευθυνόμενος στον Γ. Κεσκινίδη άφησε να εννοηθεί ότι ο αντιδήμαρχος Ηρακλείου έκανε δύο λάθη, αναφερόμενος και στην απάντηση του. Ο Γ. Κεσκινίδης τόνισε πως «τι θέλετε κ.Σπυρόπουλε, άμα δεν το έκανα να πω ότι το έκανα;». Στη συνέχεια ο αποχώρησε και η παράταξη του Ν. Σπυρόπουλου.


Από το www.zonews.gr
ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ Web Developer

110 σχόλια:

  1. ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ ΚΕΣΚΙΝΙΔΗ...

    ΤΩΡΑ ΜΑΘΑΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΦΡΑΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ ΠΡΙΝ ΤΗ ΛΕΞΗ ΜΑΛΑΚΕΣ...

    ΕΙΠΑΤΕ ΛΟΠΟΝ " ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ "

    ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΡΑΒΑΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΜΕΙΩΣΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΗ ΜΟΝΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΩΝ) ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρεγμένη σανίδα15 Μαρτίου 2012 - 2:06 μ.μ.

    Στη θέση του όμορφου Γιάννη θα υπερασπιζόμουν διαφορετικά τον εαυτό μου. Θα απέφευγα, όπως ο διάολος το λιβάνι, τις στενές επαφές με τους καφετζήδες της πλατείας και σε καμία περίπτωση δε θα ζήταγα τη συμπαράστασή τους γι' αυτά που "θα τράβαγα" στο δημοτικό συμβούλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και δεν εισπράττουν αυτά που πρέπει και κάνουν και μειώσεις!!!

    Κάντε μειώσεις ρε γίδια όταν θα πληρώσουν το 70% ντούκου από αυτά που χρωστάνε...

    όταν αρνούνται να πληρώσουν γιατί να τους κάνετε μειώσεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεδιπλώνονται σιγά σιγά όλα τα προσόντα του εν δυνάμει Δημάρχου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΕΛΟΣ

    άλλη μια δημοτική αρχή υποταγμένη στα συμφέροντα της πλατείας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΕΣΚΙΝΙΔΗ ... Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΑΙΑ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ... ΚΑΙ ΛΑΚΙΣΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΕΣΚΙΝΙΔΗΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ ΕΞΩ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ; ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ;;;;;;;;
    2. ΤΟΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΟΙ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΗ.
    3. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. ΟΙ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ, ΠΛ. ΕΡΩΤΑ ΚΛΠ
    4. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΠΟΙΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΚΟΛΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ. ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ 1967 ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΣΟΥ. ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ τώρα ΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥΣ.
    5. ΤΟ “είδες τι τραβάμε” ΠΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΚΕΣΚΙΝΗΔΗΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΠΑΡΕΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΡΓΑ ΤΙΠΟΤΑ. ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΡΕ ΒΛΑΚΕΠΙΤΕΣ. (ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ )

    ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΟΤΡΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΠ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ ΜΟΥ.
    ΜΑΖΕΨΤΕ ΡΕ ΣΟΥΡΓΕΛΑ ΤΟΝ ΑΡΑΠΟ-ΚΥΝΗΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΟΡΘΙΑ ΚΡΕΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορεί να ζητούσε καμία χορηγία ο κεσκινίδης για την επόμενη εκδήλωση του δήμου, τι τραβάς και εσύ ρε πουλάκι μου, με το ζόρι σε βγάλαμε το ξέρω, κάνε λίγο υπομονή, θα επιστρέψεις στο τραμ κάποια μέρα, εκτός και αν η πρόσληψη σου είναι ανάμεσα σε εκείνες τις ύποπτες που μπορεί να επανεξεταστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά ο βλασσόπουλος θα κάνει τίποτα από αυτά που έλεγε προεκλογικά άραγε, προσωπική άποψη είναι ότι όχι μόνο δε θα κάνει αλλά θα κάνει τα αντίθετα, όπως με την στάση του μέχρι σήμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. “Μπορεί να κατηγορηθούμε για πολλά αλλά για τη σεμνότητα και την ταπεινότητα μας δεν μπορεί κανείς να μας προσάψει κάτι”

    ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΕ Ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΡΙΑ, ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ.
    ΟΥΤΕ ΣΕΜΝΟΙ ΟΥΤΕ ΤΑΠΕΙΝΟΙ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΒΑΛΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΤΕ ΜΕ 1000. ΑΡΓΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΠΕΣΕΤΕ ΣΕ ΤΟΙΧΟ.

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ θα θέσω ένα άλλο ερώτημα:


    Ο Κεσκινίδης έλεγε για τη δημοτική αστυνομία που την είχε αναλάβει και είχε πάει και στη λαική να επιβάλει τη τάξη... στη κεντρική πλατεία γιατί δε πηγαίνει να βάλει πρόστιμα που όποτε περνάω βλέπω όλες τις καφετέριες να έχουν γίνει τεκέδες από το ντουμάνι; Τόσο μακριά πέφτει η κεντρική πλατεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επίσης επειδή διαβάζω για τη βράβευσή του από το σύλλογο ποντίων αναρωτιέμαι αν μπορεί κανείς να μας ενημερώσει για ποιό λόγο ακριβώς βραβεύτηκε... για το έργο που έχει κάνει στο Ηράκλειο που δε μπορεί ούτε να φροντίσει για την εικόνα της κεντρικής πλατείας με τις καφετέριες που έχουν γίνει θάλαμοι αερίων;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τον βραβευσαν για το βλημα που εχει στο κεφαλι.....εκτος απο τον Κεσκινιδη που ξεκινησε απο της καφετεριες μην ξεχνατε οτι στο ΔΣ ειναι και ο πρωην αρχικαφετζης του Ηρακλειου Καρας οποτε τα λογια ειναι περιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παντως πολυ καλη η κινηση της ΖΩ να βαλη Βιντεο μεσα στο ΔΣ ....εχουμε να δουμε πολλα σοου!!!Αν μας το κανει και ζωντανο με απευθειας μεταδοση θα τελεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. βρεγμένη σανίδα15 Μαρτίου 2012 - 11:01 μ.μ.

    Αναφέρω 18 παροιμίες που γνωρίζω και έχω ακούσει για τους Γιάννηδες. Πιθανόν να υπάρχουν και άλλες. Όποιος γνωρίζει άλλες παροιμίες μπορεί να μας τις στείλει να τις δημοσιεύσουμε.

    Γιάννη είχα, Γιάννη έχω κι αν ποτέ μου θα χηρέψω, πάλι Γιάννη θα γυρέψω.

    Τι κάνεις Γιάννη; κουκιά σπέρνω.

    Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τόνε βγάλαμε.

    Αν είχαν οι Γιάννηδες γνώση, θα μας δάνειζαν καμπόση.

    Να σε κάψω Γιάννη, να σ' αλείψω μέλι να γειάνει.

    Να σε κάψω Γιάννη, να σʼ αλείψω λάδι.

    Κόψε κέδρο, φτιάξε Αντώνη και από πλάτανο Θανάση, εάν πεις και για το Γιάννη, όποιο ξύλο να ʽναι κάνει.

    Σπίτι που δεν έχει Γιάννη προκοπή ποτέ δεν κάνει.

    Πότε ο Γιάννης δεν μπορεί , πότε ο κώλος του πονεί.

    Τα καλά του Γιάννη θέμε και το Γιάννη δεν τον θέμε.

    Σαράντα πεντε Γιάννηδες ενός κοκκόρου γνωση.

    Γιάννης κερνάει , Γιάννης πίνει.

    Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα.

    Φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη

    Όχι Γιάννης ... Γιαννάκης.

    Γιάννης πήγε, Γιάννης ήρθε.

    Τρέξε Γιάννη γύρευε και Νικολό καρτέρει.

    Άμα ακούς Μαρία - Γιάννη, βάλε ψάρια στο τηγάνι.

    Για γέλια και για κλάματα είμαστε (είναι)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γιαννακη πολλα νευρα βλεπω στο δημοτικο συμβουλιο.με τους τραμπουκισμους του δρομου προσπαθεις να διοικησεις??? να σε δω τωρα στα δυσκολα στην καθαριοτητα,εφαγες τον ηλια .θα σε φανε τα σκουπιδια. παντελη μου καλα να παθεις και ακομα σε περιμενουν χειροτερα.τα λαθη εδω πληρωνονται.το κο0λληταρι σου για αλλη μια φορα σε βγαζει στην σεντρα και εσυ δεν τολμας να του τραβηξεις το αυτι. φοβασαι κατι η μηπως εχετε κοινα συμφεροντα...γουσταρω παραιτηση γιαννακη και τεζα η διοικηση...ρε κατι αντρες που εχει η ΑΚΕΠ...ΠΑΝΤΩΣ Η ΦΡΑΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΑΚΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙ,ΥΠΟΘΕΤΩ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ,΄ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΓΕΛΙΟ ΣΤΟ ΚΑΡΓΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. TI PERINENATE APO TO EPIPEDO THS DIOIKHSHS.OLOI TOYS KATV TOY MHDENOS.TETOIES FRASEIS TIS SYNHUIZEI KAI ODHMARXOS..ETSI DEN EINAI BLASO...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΕΧΕΙ ΚΑΗΜΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ.ΑΠΟ ΓΚΑΦΑ ΣΕ ΓΚΑΦΑ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.ΝΩΡΙΣ ΝΩΡΙΣ Η ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ.ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ Η ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.Ε ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΕΙ Ο ΚΕΣΚΙΝΙΔΗΣ,ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΓΙΑ ΒΑΓΟΝΙ???γιαννακη κατσε φρονιμα μην εχεις απαιτησεις.οσο για την φραση που σιγουρα ειπες μαλλον εκεινη την ωρα κοιτουσες στον καθρεφτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. μεγαλη κ@$#αλα ο Μπαμπαλος!!!Βρηκε το τροπο και να κανει το νταη στο Βλασσόπουλο και να μη καταψηφίσει τη μειωση των τελων (και τα σπασει με τους μαγαζάτορες) και να μη ψηφίσει τη μειωση ( και φανει κοτα). Μεγάλεεε σου βγάζω το καπέλο.
    Κι απο κοντά βγηκε και ο θειος Νωντας με τον αιωνοβιο από τη δύσκολη θέση.
    οι ΒλαΒλακεπίτες έχασκαν σαν τους χάνους. ουτε πηραν είδηση τι έγινε
    Μεινανε με τη συναίνεση στο χερι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. “Μπορεί να κατηγορηθούμε για πολλά αλλά για τη σεμνότητα και την ταπεινότητα μας δεν μπορεί κανείς να μας προσάψει κάτι”

    σε άλλη φάση ο δήμαρχος είπε "Έχω την συνείδηση μου ήσυχη"

    Δεν έχουν καταλάβει κάτι, ότι και να πουν όπως και αν αισθάνονται τον πέλεκυ θα τον φάνε.

    Άκου έχω την συνείδηση μου ήσυχη, απλήρωτοι εργαζόμενοι, ένας δήμος που ακόμα προσπαθούμε να καταλάβουμε ποιος κάνει κουμάντο, ανύπαρκτες υπηρεσίες και ο ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΗΣΥΧΗ!!!!

    Δηλαδή τι πρέπει να γίνει για να μην την έχει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΩΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΚΕΣΚΙΝΙΔΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αυτος ειναι ο κεσκινιδης ...νταης στα λογια και κοτα στα εργα.αντε αχαριστε γιαννακη ηρθε η σειρα του παντελη.ξερεις εσυ,το εχεις ξανακανει.το μονο που σε προβληματιζει τωρα που φα φυγεις σεποιον θα πας.και να θες να πας καπου δεω σε θελουν οι αλλοι.εκτος και αν αλλαξεις δημο.μια καλη περιπτωση ας πουμε ειναι το καιρο,που μοιαζει με το ηρακλειο οπως το καταντησατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο Βλασσόπουλος μπορεί να πήγε μόνο μέχρι το Λύκειο, αλλά είναι σπουδαίος …….Μάνατζερ. Δέχεται προτάσεις από πολυεθνικές. Αξιοποιεί το ανθρώπινο δυναμικό ( πλην άλλων σημαντικών που κάνει ), χρησιμοποιεί τους καλύτερους , χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Κεσκινίδης , και διώχνει τους ελάχιστους αναποτελεσματικούς που διαθέτει και που προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα για το Δήμο. Το έργο αυτό του «πολιτισμού του βλαχομπαρόκ” δυστυχώς έχει μέλλον και θα το δούμε όλο. Επειδή όμως το θέμα είναι σοβαρό και δεν μπορούμε να περιμένουμε 3 χρόνια ακόμη, θα πρέπει να εξετασθεί από την αντιπολίτευση που βρίζεται νομικά γιατί η διοίκηση του Δήμου δεν εισπράττει από την πλατεία και προτείνει και μειώσεις. Και επιπλέον και κυρίως και αντίθετα από την πλατεία , γιατί εισπράττει από τους πολίτες φόρο τον μεγαλύτερο της Αττικής (ΦΗΧ-μεγαλύτερο και από το Ψυχικό και από την Εκάλη ) και όχι μόνο δεν τον μειώνει αλλά τον αύξησε κιόλας. Να εξετασθεί νομικά από την αντιπολίτευση που είναι και δικηγόροι αν μπορεί να γίνει κάτι μια που η ΑΚΕΠ είναι και αντίθετη υποτίθεται στα χαράτσια και δεν κάνει και τίποτα για τα χαράτσια που βάζει αυτή στους Δημότες. Μήπως νομικά μπορεί να μειωθεί ο ΦΗΧ , δεν μπορεί να τον αυξάνουν αυθαίρετα όσο θέλουν, και μήπως κάτι μπορεί να γίνει νομικά για να εισπραχθούν τα χρωστούμενα από την πλατεία. Για να γίνει και κάτι πρακτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. βρεγμένη σανίδα16 Μαρτίου 2012 - 12:25 μ.μ.

    Δε συζητάμε ότι ο δήμος πρέπει να εισπράξει τα χρέη των καφετζήδων της πλατείας. Στην τελική, άμα δυσκολεύονται πάρα πολύ, ας τους κάνει μια ρύθμιση να τα ξοφλάνε σε δόσεις, αρκεί να είναι συνεπείς. Όταν ο μέσος Έλληνας δίνει το μισό του εισόδημα, για να μην πω παραπάνω, σε φόρους, αλλιώς του παίρνει το σπίτι η εφορία, είναι εξοργιστικό να χαρίζονται χρέη ανθρώπων που έχουν τον τρόπο τους.
    Πρόταση για αιρετούς και σημερινούς και αυριανούς δημάρχους με "καρύδια": Ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για άμεση είσπραξη των χρεών των καφετζήδων της πλατείας. Όποιος δε συμφωνήσει, έξω από δημοτική ομάδα και απόλυση από αντιδήμαρχος, πρόεδρος και αντιπρόεδρος.
    Εδώ σας θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. δεν ξερω αν είπε τη λέξη ο Κεσκινίδης. Γνωρίζω μόνο πόσο τακτικά χρησιμοποιείται η έκφραση σε συζητήσεις μεταξύ των συμβούλων. Ήταν όμως πρώτης τάξεως ευκαιρία να την κοπανήσουν από την ψηφοφορία ο Μπάμπαλος κυρίως και από κοντά και ο Νώντας. Άλλωστε οι καταστηματάρχες και τα κάθε λογής συμφέροντα μια χαρά τον ''προσέχουν'' το Μπάμπαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. παντελη μην τον μαλωνεις τον γιαννακη.ειναι ευαισθητοσ και μπορει να σε πει και σενα μ....α,οπως λεει για ολους τους συμβουλους δικους του και μη...παιδαρα γιανναρε πανω τους .εισαι ο μοναδικος σωστος (μετα τον σταυρο)....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ο Γενικός έχει βαρύ βιογραφικό:
    -Αποτυχημένος στη Πειραϊκή Πατραϊκή
    -Αποτυχημένος στις επιχειρήσεις Βγενόπουλου
    -Αποτυχημένος και ξυλοδαρμένος Γενικός Γραμματέας του Δήμου Αθηναίων
    -Πετυχημένος στο Δήμο Ηρακλείου με τέσσερις παραιτήσεις σε ένα μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΕΠ!
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΖΟΜΠΟΛΑΣ!
    ΚΑΙ Ο ΒΛΑΝΤΗΣ ΦΑΝΑΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ (δηλαδή τον ένα που βγαίνει στο blog) τους ΒΛ-ΑΚΕΠΙΤΕΣ.

    Ότι ο Μπαμπαλος κατά τον καιρό των εκλογών είχε δοσοληψίες με τους καφετζήδες και συγκεκριμένα με τον ΣΑΒΒΑ που του είχε παραχωρήσει το σουβλατζίδικο για να μοστράρει την φάτσα του το γνωρίζουμε (όπως και άλλα ). Επίσης οι παροικούντες το Ηράκλειο γνωρίζουμε το δούνε και λαβείν αρκετών μέσα από την αντιπολίτευση με τους καφετζήδες. ΑΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ και σε λιγο ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ. Ο λόγος που βγήκε διοίκηση η ΒΛ-ΑΚΕΠ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΖΑΜΕ ΚΑΘΑΡΟΥΣ, αποδεικνύονται σιγά – σιγά ότι είναι εξίσου ΒΡΩΜΙΚΟΙ. Προσωπικά εμένα δεν με ενδιαφέρει τι θα προτείνουν Μπαμπαλος , Σπυροπουλος κλπ ΔΙΟΤΙ
    α) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ και αυτός που ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ (έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι)
    β) ότι και να εισηγηθεί ο Μπαμπαλος, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ.
    γ) ΑΝ ΤΩΡΑ ΗΘΕΛΕ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΗ Δ.Ο.Υ. ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΛΙΒΑΝΙΖΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ.
    δ) Εδώ έχουν ψηφίσει ένα κανονισμό (ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ) ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ. ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟ;;;;;;;;;
    Ε) ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΕΣΚΙΝΙΔΗΣ (εν γνώση του είπε, αυτά που είπε, μπροστά στον Τσεκουρα με σκοπό να δημιουργηθεί ένταση και ότι συνεπάγεται με αυτό) ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΧΡΟΝΟ (ίσως και χρήμα ) ΟΙ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ 30 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ

    ΑΡΑ ΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΒΛ-ΑΚΕΠΙΤΗ ΟΤΙ ΤΟ ΣΩΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ Η ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ.

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. δε γνωρίζω την ηλικία του ΓΔ ούτε σε ποιο χωριό ζούσε πριν τριάντα χρόνια. Θα τον πληροφορήσω όμως ότι πριν 30 χρόνια υπήρχαν στην πλατεία 3 καφετέριες και 1 πιτσαρία. Και κανένα κιόσκι ή παράγκα. Αυτά εμφανίστηκαν από το 1995 και μετά όταν στο Δήμο μεγαλουργούσε ο Μπάμπαλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. re xavaledes babalotsekoures....kanate kokokoko gia to thema gia tis kafeteries kai to valate sta podia dithen giati sas ethikse o Keskinidhs....
    Megaloergolavoi ths plateias tou Loux kai toy Savva...se poioys ta poylate auta...
    kai afoy ton katageilate giati den katsate na katapsifisete to thema...poy tha epanerthete pali me anakoinosoules...
    Sas peirane xambari....kai kalo tha htan loipon na mas peis kyrie Babale...pothen esxe ta tou proeklogikoy agwna ta xrhmata...
    kai pothen esxe kai den ta dhmosiopoieis...
    kai ekei kkokokokoko...
    oso gia ton asxeto me to Iraklio spyropoulo....kala krasia erxete h wra tou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΕ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟ ΣΟΥ...

    ΛΕΩ ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΣΤΟ BLOG...

    ΑΑΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ !!!

    ΝΑ ΧΑΡΩ ΕΓΩ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο Βλαντης τι λεει για ολα αυτα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΠΡΟΣ 16 Μαρτίου 2012 8:25 μ.μ.

    Να σε πληροφορήσω γιατί μάλλον είσαι από ΧΩΡΙΟ και δεν είσαι Ηρακλειωτης ότι πριν 30 χρόνια στην πλατειά ήταν 3 ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ (μια εκ των οποίων του ΚΑΡΑ-ΚΟΝΙΔΑΡΗ) 1 ΠΙΤΣΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ η ΠΛΑΤΕΙΑ δεν είχε ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΗ ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΘΗΣΜΑΤΑ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΤΑΝ Ο ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΣΚΑΒΕΙ ΤΗΝ Μ ΜΕΡΚΟΥΡΗ (τότε λεγόταν ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ) όλοι οι ΕΚΣΚΑΦΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΗΤΑΝ ΕΠΙΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ 2 ΤΥΠΟΥΣ (ΤΟΥΣ ΧΑΠ-ΧΑΠ τους λέγαμε) που είχαν ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΕΥΚΩΝ. ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΑΓΟΠΟΤΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΠΑΜΠΑΛΟ.
    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΩ ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΚΟΥΡΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΦΑΓΟΠΟΤΙΑ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΛΟ ΡΕ ΒΛ-ΑΚΕΠΙΤΗ ΕΧΕΙΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΠΑΜΠΑΛΟ.

    ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΕΤΕ ΤΙΣ ΒΡΩΜΙΕΣ ΣΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΕΣ ΜΕ ΑΛΛΩΝ ΒΡΩΜΙΕΣ.

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Προς 16 Μαρτίου 2012 9:10 μ.μ.

    Μόνο από το εύρος και το επίπεδο του λεξιλογίου σου αλλά και από την υπερχειλίζουσα φασιστοειδή λογική σου είναι απόλυτα σαφές ποιος είσαι...

    Άξιος ο μισθός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η ανάληψη δημόσιου αξιώματος είναι για προσφορά στην κοινωνία και όχι το ίδιο όφελος. Συνεπώς η διοίκηση του Δήμου , ακόμη και αν έχει απόλυτο δίκιο και αδικείται από την κριτική που της γίνεται , πρέπει να παρουσιάζει τις επιλογές της ή τις προτάσεις της στην αντιπολίτευση αλλά και στην κοινωνία , με σαφήνεια, και να εξηγεί γιατί οι επιλογές αυτές εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον. Η ΑΚΕΠ συνεπώς έχει αυτονόητη υποχρέωση να εξηγήσει γιατί εξυπηρετεί τους Δημότες το ότι δεν εισπράττει από την πλατεία και γιατί Χρεώνει τους Δημότες τόσο μεγάλο φόρο ΦΗΧ. Αυτά πρέπει η ίδια η Δημοτική αρχή να τα δημοσιεύσει παντού στην ιστοσελίδα του Δήμου, σε ενημερωτικά φυλλάδια, στον τοπικό τύπο κλπ. Οι φασαρίες και οι βρισιές δεν μπορούν να κρύψουν τίποτα. Αν οι παλιοί έχουν κάνει κάτι να τα παρουσιάσουν μαζί με τις δικές τους θέσεις. Την ίδια υποχρέωση έχει βέβαια και η αντιπολίτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΕΣΚΙΝΙΔΗ ΠΑΤΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ.......!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑ...

    ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. να συμπληρώσω ότι στις τιμές των καφέδων συμπεριλαμβάνεται ο φόρος που πρέπει να αποδίδεται στον δήμο, δηλαδή αυτά τα τέλη τα πληρώνουν οι πελάτες αλλά οι καφετεριάρχες δεν τα αποδίδουν στον δήμο, συνεπώς το ότι δεν κάνει οποιαδήποτε κίνηση ο δήμος για να του αποδοθούν τα τέλη μόνο ύποπτο μπορεί να θεωρηθεί.

    Κάποιοι τα παίρνουν?
    Αντί ένας καφετεριάρχης να αποδίδει στον δήμο για παράδειγμα 100.000 τον χρόνο σε κάποιον δίνει 10-20 χιλιάδες και καθαρίζει?

    δεν εξηγείται το γεγονός ότι σχεδόν κάθε χρόνο κάνουν μειώσεις στα χρωστούμενα, τα οποία έστω και μειωμένα δεν εισπράττονται ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΠΕ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΕΤΡΕΞΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΊΣΑΙ ΑΠΛΑ ΓΕΛΟΙΟΣ ... ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΞΕΧΑΣΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΓΕΛΟΙΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΑΝ ΠΗΡΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. “....ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΊΣΑΙ ΑΠΛΑ ΓΕΛΟΙΟΣ ... ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ.”
    “....ΞΕΧΑΣΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΓΕΛΟΙΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΙ .... …” (γελοίε ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ (ουσιαστικό) και όχι ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΙ (ρήμα) ….ΒΛΑΚΕΠΙΤΕΣ σας πιάνω αδιάβαστους)
    …………………………………………………
    ΚΕΣΚΙΝΙΔΗ ΜΗ ΒΡΙΖΕΙΣ (και μη χάνεις τη ψυχραιμία σου) ΕΚΘΕΤΕΙΣ ΤΟ ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟ πάλι .

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΠΑΜΠΑΛΕ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΙΔΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ! ΜΠΕΚΡΟ-ΠΑΤΑΤΟΛΑΔΟ!!!!!!(ΚΟΝΤΑ - ΣΙΜΑ ΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΤΟΥ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Για τις μαιμου ΤΣΕΚΟΥΡΟ ΑΔΕΙΕΣ; Στο προσωπικο του δημου; ΤΙΠΟΤΑ; ΑΝΤΕ ΠΑΝΤΕΛΗ! ΒΓΑΛΤΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ... (αυτος σου εβγαλε και ενα μαιμου ....μαλακα! με στυλ....χασοδικη δεκαετιας του 60!! γιατι ειχαν γραμματια οι ΜπαμπαλοΤσεκουραιοι με την πλατεια!) η μηπως δεν ξερεις Παντελη τι ειχε γινει με την μαιμου 'αδεια'? για ρωτα τα ΚΑΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γίγαντα της πολιτικής σκηνής σε καταλαβαίνουμε από την ανορθογραφία και τα greeklish.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΡΕ ΚΕΣΚΙΝΙΔΗΔΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ( σκατά) ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ. ΤΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΤΕ.
    ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ - ΤΣΕΚΟΥΡΑ ΜΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ.
    ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΠΟΡΔΕΛΟ (διότι δήμος δεν λέγεται) ΕΙΣΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ.

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. τελικά ο παντελής είναι καλό παιδί για να σκεπάζει τα σκατά των προηγούμενων και σε κάποιες περιπτώσεις σε βάρος ανθρώπων που τον στήριξαν, για παράδειγμα άφησε ξεκρέμαστους ανθρώπους από το αθλητικό που δεν είχαν πληρωθεί για να καλύψει έναν ψηλό από την προηγούμενη διοίκηση επειδή θα έτρωγε καταλογισμό

    Δεν χρειάζεται να αναφέρω τι του έσουρνε του παντελή προεκλογικά ο ψηλός.

    Από κάτι τέτοια καταλαβαίνεις για πόσο καλό παιδί μιλάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ο κεσκινίδης νομίζει ότι είναι τόσο έξυπνος που υποτιμά την νοημοσύνη των υπολοίπων.

    Ήθελα να ήξερα, πιστεύει ότι με επικοινωνιακές πίπες θα τα βγάλει πέρα με την καθαριότητα?

    Το άτομο νομίζει ότι είναι ακόμα σχολείο πρόεδρος του 15μελές, τι λέμε τώρα!!!

    Αλλά καλό είναι κάτι τέτοια χαϊβάνια να φαίνονται νωρίς πριν εδραιωθούν στον δήμο, όπως παπουτσής, γουρνάς κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μια και μιλάμε για κρεμάσματα, ο ταύρος ο μοσχονάς είχε βάλει από την τσέπη του μερικά χιλιάδες ευρώ για να βάλει πλάτη με τα καύσιμα, δε νομίζω ότι τα έχει πάρει πίσω, και τελικά τον έφαγε ο βλασσόπουλος και καλά επειδή δεν ήταν αποτελεσματικός...

    πως να είναι αποτελεσματικός παντελή, όταν δεν έχει η καθαριότητα το απαραίτητο δυναμικό και τεχνικό εξοπλισμό?

    ποιος ήταν ο μοσχονάς ο χάρυ πότερ?

    Δε το συζητάω που κάποιοι εργαζόμενοι από την καθαριότητα και το περιβάλλον επικοινωνούσαν απ' ευθείας με τον δήμαρχο γιατί δεν έκαναν αυτά που έπρεπε, και στο τέλος αντί να τους ξεσκίσει ο βλασσόπουλος τους παρακαλούσε να βάλουν πλάτη!!! για να κάνουν την δουλειά τους!!!!!!!!!!!!!!!

    ή μήπως επέστρεψαν στις θέσεις τους εκείνοι οι 30 που κυκλοφορούσαν στα γραφεία ενώ είναι υπάλληλοι καθαριότητας? Γι' αυτό ο μοσχονάς ήταν υπεύθυνος?

    Καλό παιδί ο παντελής αλλά πουλητάρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. βρεγμένη σανίδα17 Μαρτίου 2012 - 9:39 μ.μ.

    Ωραίε Γιάννη, φρόντισε να αυξήσεις τα προσόντα σου, γιατί η ικανότητα στο ξεφόρτωμα δε σε βοηθάει να λύνεις τα προβλήματα των δημοτών. Άσε που έχουμε ξυπνήσει πια και δεν τρώμε κουτόχορτο. Αν έχεις ή δεν έχεις τουπέ, άμα δίνεις παραστασούλα για να σε βλέπουν και άμα το μπαμπαλέικο είναι ίδιο με τα γένια σου ή και χειρότερο, δε σε σώζει. Είσαι νέος και μπορείς μέχρι και να γυρίσεις στα θρανία, για να μάθεις αυτά που χρειάζεται ο υποψήφιος δήμαρχος Ηρακλείου 2019. Να μη σου πω ότι προλαβαίνεις να πάρεις και πτυχίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Μπορεί να λέτε ό,τι θέλετε για τη διοίκηση. Ο Ηλίας όμως (ο γενικος βεβαίως) είναι ο πιο sexy τύπος που κυκλοφορεί στο δημαρχείο. Και επειδή ακριβώς τέτοιο sex appeal έχουμε να δούμε από το 2006 μην μας τον θυμώνετε και φύγει. Επιτέλους και κάποιος ενδιαφέρων στους άχαρους διαδρόμους του ξενέρωτου κτιρίου. Οχι μουφα ωραίος, επί τοις ουσίας αρσενικό, παλαιάς κοπής κύριοι. Περαστικά σας, σας έσκισε όλους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. “  Κρήτη μου… Άσχημο Νησί !
      Με εταιρεία “Λαϊκής” Βάσης σε συνεργασία Περιφέρειας Κρήτης, Δήμων Κρήτης και Παγκρήτιας Συνεταιριστικής Τράπεζας προσπαθεί ο Αρναουτάκης -με την θεσμική ιδιότητα του αιρετού Περιφερειάρχη- να “παρέμβει” στον ανταγωνισμό των επιχειρηματικών ομίλων που έχουν καταθέσει προτάσεις και έχουν λάβει άδειες παραγωγής βιομηχανικών ΑΠΕ από τη ΡΑΕ για την Κρήτη.
    Ο απονήρευτος Κρητικός μπορεί να σκεφτεί: «μωρέ καλά το κάνει ο άνθρωπος, καλός πατριώτης είναι που θέλει το καλό του τόπου μας»… την ίδια ώρα που καλά γνωρίζουμε το κόλπο με τις εταιρείες Α.Ε. δήθεν λαϊκής βάσης που λειτουργούν ως ιδιώτες, που μετοχοποιούνται, που αφού μαζεύουν τα λεφτά του κοσμάκη και τις περιουσίες, μετά μπαίνουν στο χρηματιστήριο δήθεν για την ανάπτυξη του τόπου κ.τ.λ, κ.τ.λ. και στο τέλος γίνονται τραπεζικά παραρτήματα-ιδωτικά παραμάγαζα για τα λαμόγια.
       Έχουμε τέτοια «επιτυχή» παραδείγματα εδώ στη Κρήτη όπως: οι ΜΙΝΩΪΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, η ΑΝΕΚ, η ΛΑΝΕ που τις ξεπούλησαν και ανήκουν πλέον σε ξένα συμφέροντα και ο Κρητικός πληρώνει το ακριβότερο εισιτήριο της Ευρώπης.
    Εδώ είναι που μπερδεύει το πράμα…. γιατί ο Αρναουτάκης τα ξέρει αυτά και δεν πρέπει να κοροϊδεύει τον ανυποψίαστο Κρητικό που τον ψήφισε.
    Αλήθεια, γιατί δεν ζητά ο Αρναουτάκης να υλοποιήσει τουλάχιστον μέρος των αδειών παραγωγής που έχουν δοθεί στη Κρήτη των 4.000-5.000 MW και να δοθούν στην εταιρεία λαϊκής βάσης , μόνο ζητά επί πλέον άδειες, δηλαδή επί πλέον καταστροφή της Κρήτης;
    Απλά με την πονηρία του αυτή προκαλεί χωροθετική συμφόρηση εκχωρούμενων αδειών, χωρίς να θίγει τα πραγματικά άνομα συμφέροντα των υφιστάμενων μεγαλοεταιρειών.
       Η αλήθεια είναι ότι ο Αρναουτάκης αξιοποιεί τώρα τη θέση του περιφερειάρχη για να στήνει παιγνίδια με καθαρά ιδιοτελή συμφέροντα και όχι για δημόσιο όφελος.
    Και για να γίνουμε πιο σαφείς (πριν ακολουθήσουν στο μέλλον και άλλες αποκαλύψεις…) ο Αρναουτάκης προσπαθεί με την δήθεν Εταιρεία Λαϊκής Βάσης να γίνει ο νονός, ο τροχονόμος και ο ταξιθέτης των ιδιωτικών επενδύσεων βιομηχανικών ΑΠΕ.
    Βιομηχανικών επενδύσεων ΑΠΕ ξένων συμφερόντων και πουλημένων στους ξένους “Ελλήνων”, με όλη την χρηματική διαπλοκή κρατικών θεσμών και επιχειρηματικών ομίλων που πάντοτε ζημιώνει το δημόσιο συμφέρον και χαρατσώνει το λαό!…
    Δηλαδή ενώ η χώρα παραπαίει και βρίσκεται προ των θυρών της χρεοκοπίας, που μας έφεραν τέτοιες ακριβώς τακτικές από τέτοιας ποιότητας πολιτικά στελέχη, αυτοί οι ίδιοι, τα ίδια λαμόγια , κρυφά από το λαό, κάνουν πάλι τα ίδια και μένουν ατιμώρητοι.
    Συγκεκριμένα: Η κίνηση αυτή του Αρναουτάκη γίνεται σε μια περίοδο όπου αποκαλύπτονται τρομακτικά πράγματα όπως:
    Οι ΑΠΕ όχι μόνο δεν είναι αθώες οικολογικά –πράσινη ανάπτυξη την είπανε κατά ευφημισμόν– αλλά τείνουν να καταστρέψουν το τοπίο, τη φύση, την αγροτική παραγωγή το περιβάλλον και την φυσιογνωμία της Κρήτης ως ο σημαντικότερος τουριστικός προορισμός της Ευρώπης.
    Οι ΑΠΕ στη Κρήτη υποτάσσονται απόλυτα στα γερμανικά συμφέροντα (εργοστάσια παραγωγής υλικών και μηχανημάτων ΑΠΕ, εταιρείες παραγωγής ενέργειας, μεταφορά με καλώδιο και κατανάλωση ενέργειας στη Γερμανία). Δηλαδή έρχονται σήμερα γιά μία πλήρη κατοχή της Κρήτης εκδικούμενοι ίσως την ταπεινωτική τους ήττα το Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο με την απώλεια 8.000 αλεξιπτωτιστών από τον άοπλο και άμαχο Κρητικό Λαό.
    Κάθε Βιομηχανική ΑΠΕ της Κρήτης ας θεωρηθεί σήμερα ως ένα τάγμα αλεξιπτωτιστών.
    Το καλώδιο των Γερμαναράδων που θα βυθιστεί στη θάλασσα θα το πληρώσουν οι Κρήτες καταναλωτές με ειδικό φόρο ΑΠΕ 20 Ευρώ σε κάθε λογαριασμό ΔΕΗ, δηλαδή 500.000 Κρητικοί Χ 20 Ευρώ = 10.000.000 ευρώ Χ το άπειρον = αστρονομικά ποσά αφού θα μπαίνουν κάθε δίμηνο ως νέο χαράτσι. Τα χαράτσια αυτά θα δίδονται στην εταιρεία που θα κατασκευάσει το καλώδιο… αν το κατασκευάσει ποτέ λόγω του ανέφικτου και εν τέλει μάλλον θα καταλήξουν στα χέρια επιτηδείων και σε καταθέσεις στο εξωτερικό όπως έγινε και με τα χαράτσια για τα σπίτια στους λογαριασμούς της ΔΕΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η Κρητική Γη που παραδίδεται σήμερα για Βιομηχανικές ΑΠΕ συνιστά ουσιαστικά οριστική εκχώρηση ιδιοκτησίας, τα βουνά θα καταξεσκιστούν από δρόμους και εγκαταστάσεις και όπου να κοιτάξεις θα βλέπεις τζάμια, τεράστια παλούκια, καθρέφτες, μέταλλα, ηλιακά θερμοκήπια, και κάθε παρωχημένης τεχνολογίας γερμανική σαβούρα που θα ρυπαίνει και θα μολύνει το φυσικό περιβάλλον της Κρήτης μας.
    Πλησιάζει η ώρα που οι μικροί επενδυτές των φωτοβολταϊκών, δυναμικότητας 80KW, θα πουλήσουν τα σπίτια τους για να πληρώσουν τις τράπεζες αφού τους μειώνουν ήδη την τιμή ανά KW και θα τους τα πάρουν μισοτιμής οι μεγαλοκαρχαρίες που μας τους πλασσάρει και ο ΦιλοΣκοπιανός-Δούρειος Ίππος των Γερμανών και κολλητός του Αρναουτάκη, Ευρωβουλευτής της Μέργκελ Ιερα(ξ)πετρίτης Χατζημαρκάκης.
    Κανένα αντισταθμιστικό όφελος υπέρ του δημοσίου, καμία σημαντική ωφέλεια υπέρ των εργαζομένων και του Κρητικού Λαού δεν προμηνύουν οι Βιομηχανικές ΑΠΕ όπως αποκαλύπτεται τώρα.
    Μέσα σε αυτό το προδοτικό πλαίσιο ο Αρναουτάκης με την Εταιρεία ΑΠΕ Λαϊκής Βάσης παραπλανεί το Κρητικό Λαό και τον βάνει να σκέφτεται ότι είμαστε υπέρ των ΑΠΕ, ότι είναι ευκαιρία να σωθούμε από τη κρίση, ότι οι Κρητικοί φορείς θα κερδίσουν αν πάρουν και αυτοί εκτός από τους «Γερμαναράδες» άδειες παραγωγής κ.τ.λ. δηλαδή ως υποκριτής Αρχιερέας αφού μεταλαμβάνει πρώτος του «δηλητηρίου» δίδοντας το καλό παράδειγμα, εξωθεί το λαό στο δηλητηριασμό της εθνοπροδοσίας.
    Ο πραγματικός στόχος του είναι: Να γίνει ο καθοριστικός παράγοντας που θα διευθύνει στην Κρήτη το παιγνίδι με τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, να παρεμβαίνει στον ανταγωνισμό τους ως θεσμικός νονός, να αυξάνει το κύρος του ένθεν των πλουσίων κακείθεν του λαού.
    Ως γνήσιος λαϊκιστής και λαμόγιο της εξουσίας που χώνεται παντού, μία θα είναι η κατάληξή του, η διαπλοκή, ο συμβιβασμός και η εξυπηρέτηση των ιδιωτικών εταιρειών ΑΠΕ αφού πρώτα θα έχει καταφέρει να τυφλώσει τον απλό λαό, λέγοντας ΝΑΙ σε όλα!…
    Από κοντά και ορισμένοι Δήμαρχοι και τα Μοναστήρια της Κρήτης που για ψίχουλα εκχωρούν θετικές αποφάσεις, Γη και Ύδωρ για τη σύσταση της δήθεν εταιρείας λαίκής βάσης.
    Κρητικέ Λαέ μη τους αφήσεις άλλο να πληγώνουν την Ελλάδα, Κυνήγησέ τους–Εξόντωσέ τους! “

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. α! ρε ΓΔ. Αφού είσαι άσχετος και βλαχάκι τι θες και μπλέκεσαι με τα δύσκολα? Ο κινηματογράφος της πλατείας (ΗΡΑ) έκλεισε πριν 40 και χρόνια, ο Γρηγοριάδης έκλεισε την Αναμορφώσεως το 1989 και ο Σκούρας ήταν Δήμαρχος πριν 50 χρόνια. Σου έχω ξαναπεί μην μπλέκεσαι με τα δύσκολα. Γράψε καμιά χαρωπή μαλακιούλα που τόχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. θα έχετε φαντάζομαι υπόψη σας ότι η μη απόδοση φόρου ή τέλους που παρακρατείται για λογαριασμό τρίτου δεν είναι φοροδιαφυγή αλλά υπεξαίρεση. Άρα ποινικό αδίκημα. Άρα αν έχετε τέτοια στοιχεία να πάτε σε εισαγγελέα. Αλλά με τι αρχ.... θα το κάνετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ωραία ο Βλασσόπουλος είναι σούπερ και καλύτερος από όλους που περάσανε παρά το ότι είναι του Λυκείου , και η αντιπολίτευση είναι διαπλεκόμενη και έχει συνεργασθεί με τους καφετζήδες στο παρελθόν κλπ. Τόσο καλός λοιπόν που είναι ο Βλασσόπουλος θα εισπράξει τα λεφτά από τους καφετζήδες χωρίς να κάνει σκόντο ο Βλαντής , θα εφαρμόσει κάποια τάξη στην πλατεία με συμμάζεμα των αυθαιρέτων, και θα μειώσει τον ΦΗΧ που πληρώνουν οι Δημότες σε κάποια αποδεκτά επίπεδα ; Διότι μάλλον ο Βλασσόπουλος διοικεί, ή όχι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Προς 18 Μαρτίου 2012 11:48 π.μ.

    ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ Ή ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ;;;;;
    Ο κινηματογράφος της πλατείας (ΗΡΑ) έκλεισε ΜΕΤ Α ΤΟ 1980.
    ο Γρηγοριάδης έκλεισε την Αναμορφώσεως το 1989.
    ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ (ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ , ΣΚΟΥΡΑΣ κλπ) ΗΤΑΝ ΛΑΔΙΑΡΗΔΕΣ Η ΟΧΙ;;;
    ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ;;;;;
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΗΤΑΝ ΛΑΔΙΑΡΙΔΕΣ Σ ΑΡΕΣΕΙ Ή ΟΧΙ.

    ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΑΙΞΕ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΚΟΛΟΓΕΡΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΜΠΕΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΜΑΝΕΤΣΙ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΑΝΤΕ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΕΞΑΘΛΙΩΣΕΙ.
    ΒΛΑΧΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ.


    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Και κάτι ακόμα ρε χοντροΜΑΛΑΚΑ ΚΟΛΟΒΛΑΧΕ
    ΥΠΗΡΧΕ ΄Η ΟΧΙ Η ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΑ - ΚΟΝΙΔΑΡΗ;;;
    ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΥΒΕΙΣ ΕΠΙΜΕΛΩΣ
    ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΡΕ ΠΟΥΣΤΕΣ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ.

    Γ&δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. “Μπορεί να κατηγορηθούμε για πολλά αλλά για τη σεμνότητα και την ταπεινότητα μας δεν μπορεί κανείς να μας προσάψει κάτι”


    ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΕ.
    ΔΕΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΣΑΣ
    Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΤΣΟΥ.
    ΕΙΣΤΕ ΚΑΡΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ Η ΓΑΛΑΚΤΟΠΟΥΛΟΥ ΟΤΙ Η ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΔΩΣΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟ WI-FI ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.
    ΕΣΕΙΣ ΚΑΛΥΨΑΤΕ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ Η ΑΠΛΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

    ΣΤΡΑΒΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΤΕ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ (φυσικό σας περιβάλλον)

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΔΕΝ ΚΑΛΥΨΑΝΕ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΜΕ ΤΟ WIFI.
    TON EMΠΝΕΥΣΤΗ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΩΡΑ ΛΑΔΙΑΡΗ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΔΕΧΤΟΥΝ ΜΕΤΑ,
    ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΞΕΡΟΣΤΑΛΙΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΒΩΒΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΕΘΕΛΩΝΤΕΣ ΟΧΙ ΥΠΑΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ. Ο ΚΕΣΚΙΝΙΔΗΣ ΣΤΟ ΞΕΦΩΡΤΟΜΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ...Α ΚΑΙ ΜΑΖΕΨΕ ΤΗ ΓΛΩΣΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΛΕΙΨΗΜΩ ΓΕΜΙΣΕ ΤΟ BLOCK ΣΑΛΙΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Τελικα ρε ΒΛΑΚΕΠΙΤΕΣ ποσα θελεται να μας τρελανεται λενε οτι το ολο σκηνικο το εστισε ο Μπαμπαλος για να μην ψηφιση!!!
    Δηλαδη ειπε ο Μπαμπαλος του Κεσκινιδη πες μας Μαλακες να μας ακουσει ο Τσεκουρας που τα παιρει κρανιο να την κανω απο την ψηφοφορια γιατι δεν θελω να ψηφισω........ΠΑΠΑΡΙΕΣ ας μαζευε ο Γιαννακης το στοματακι του γιατι πολλα λεει σε πολους και ας προσεχει την επομενη φορα!!!!!!!!Ενας συναδελφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Συνάδελφος τίνος ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Τελικά ο δήμος έχει wifi;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΠΑΠΑΡΙΑ ΕΧΕΙ
    και έτσι όπως πάνε να το μπαλώσουν, 1ο δεν έχει σχέση με την τεχνική μελέτη, 2ο δε θα έχει σχέση σαν παροχή σύμφωνα με τις προδιαγραφές.

    Και για να μην αναρωτιέστε, το wifi όπως και το GIS το υπόγραψε ο "εργατικότατος" αλλά καθόλου αποτελεσματικός παπαδημητρίου ο οποίος κάνει τον κινέζο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. και ο ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ........εβλεπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ο Παπαδημητρίου τελευταία έχει αφήσει μούσι ή μου φαίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Συναδελφος του ΦΟΥΦΟΥΤΟΥ ΡΕ...............ΒΛΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Αν δεν κάνω λάθος ο μεγαλογιατρός και κουλτουριάρης με ιδιωτική κλινική Γρηγοριάδης είναι αριστερός/δημοκρατικός όπως ο Βλαντής που τον χρησιμοποιεί ο Βλασσόπουλος σαν αντιδεξιά παραπλανητική βιτρίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. προς ΓΔ: εκτός από άσχετος είσαι και ισχυρογνώμων. Εκρηκτικός συνδυασμός βλακείας. Το 1974 άνοιξε η καφετέρια του Καρρά στη θέση που ήταν ο κινηματογράφος. ΓιΔι, που έχεις και μούτρα να βρίζεις. Άσχετε. Αλλά τι να περιμένει κανείς από τα τσιράκια του Μπάμπαλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΓιΔι τώρα μάλιστα σε αναγνωρίζω. Είσαι γνήσιος και αυθυεντικός εκγραστής του Μπάμπαλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ο Γρηγοριαδης που κολαει βρε ασχετοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Όλοι αυτοί οι Δημοκράτες της πλάκας που στρατεύτηκαν μαζί με τον Βλαντή με τον Βλασσόπουλο είναι σαν τον Γρηγοριάδη που έκανε αυτά που περιγράφονται σαν προϊστορία παραπάνω . Για να απαλύνουν αυτά που κάνει ο Βλασσόπουλος και η παρέα του σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ
    ΒΛΑΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΗΛΙΑΣ
    ΤΕΝΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    ΖΟΜΠΟΛΑΣ ΝΕΣΤΩΡΑΣ

    Η νέα Δημοτική Αρχή του Δήμου μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Όλοι αυτοί δηλαδή το σύστημα του Δήμου, τα κάνανε τόσο χάλια , που δεν έχει ο Δήμος ούτε ….νεκροταφείο και οι απερίγραπτοι αυτοί τύποι κάνουν ρουσφέτια για να σε …θάψουν σ’ αυτό το μικρό του Ηρακλείου και να μην σ’ αφήσουν …….να περιφέρεσαι στους γύρο χώρους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 4.39 ΕΙΠΕΣ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 4.52, ανάλογα με το τι καταλαβαίνει ο καθένας, το δικό σου σχόλιο είναι μαλακία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. προς blogger: ωραίο επίπεδο στα σχόλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ-ΒΛΑΝΤΗΣ-ΘΕΟΔΩΡΟΥ-ΤΕΝΤΗΣ-ΖΟΜΠΟΛΑΣ-ΧΑΝΙΩΤΗΣ...Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ...ΑΝΤΕ ΚΑΙ Σ΄ΑΝΩΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΠΡΟΣ 19 Μαρτίου 2012 10:08 π.μ.
    19 Μαρτίου 2012 10:11 π.μ.

    1. ΚΑΤ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ) ΗΤΑΝ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ !!!! ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΟΠΤΕΥΕ;
    2. ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ
    ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ , ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΓΟΥΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ (Ο ΠΑΛΙΟΣ ) ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΑΓΙΟΙ
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΑΘΗΣ;;
    3. ΓΡΑΦΕΙΣ “εκτός από άσχετος είσαι και ισχυρογνώμων. Εκρηκτικός συνδυασμός βλακείας”
    ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΕΣΚΙΝΙΔΗ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ.
    4. ΓΡΑΦΕΙΣ “τώρα μάλιστα σε αναγνωρίζω. Είσαι γνήσιος και αυθυεντικός εκγραστής του Μπάμπαλου” ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ “ αυθυεντικός εκγραστής” ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑΛΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙΣ ΕΚΕΙ,
    ΕΝΩ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ – ΚΕΣΚΙΝΙΔΗ ΚΑΙ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ (και υποψιάζομαι και ποιος είσαι) ΠΑΝΤΩΣ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΛΟ. (ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΟ 1940 ΟΤΑΝ ΑΠΟΜΟΝΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ ΕΡΙΞΕ ΣΤΟ ΟΤΙ ΕΦΤΑΙΓΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ )

    ΥΓ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΟΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΝΕΔΙΔΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΑΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΚΑΤΑ ΔΙΑΟΛΟΥ

    ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΑΜΠΑΛΟΦΟΒΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ.

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΠΡΟΣ 19 Μαρτίου 2012 10:08 π.μ.
    19 Μαρτίου 2012 10:11 π.μ.

    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΚΑΦΕΤΖΗΔΩΝ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΥΤΟΣ. ΗΤΑΝ ΟΛΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ.(ΣΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ εκτως και αν είναι και αυτος ΑΝΙΚΑΝΟΣ) ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ (της Διοίκησης ) ΕΙΧΕ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ Σ ΑΥΤΗ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ (απ ότι ακουγόταν στο Ηράκλειο) για αρκετό διάστημα.

    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ;;;;; και κολλημένος;;;;;

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. βρεγμένη σανίδα19 Μαρτίου 2012 - 11:30 μ.μ.

    Η συζήτηση για το ποιος είναι (ήταν) χειρότερος δήμαρχος, αντιδήμαρχος και δημοτικός σύμβουλος είναι για γέλια και για κλάματα. Για γέλια, γιατί τους ξεβρακώνει όλους, και για κλάματα, γιατί φανερώνει τον τρόπο που διοικούν (διοίκησαν) αυτοί και πώς τους διαλέγουν οι οπαδοί τους που ψηφίζουν το λιγότερο κακό από τους κακούς.
    Πάω για ύπνο και το πρωί να μου πείτε σε ποιους δώσατε τα χρυσά βατόμουρα και τα αντιόσκαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΤΟ ΔΙΔΥΜΟ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΣ - ΚΕΣΚΙΝΙΔΗΣ ΤΟ ΚΟΒΩ ΓΙΑ ΤΡΕΛΟ ΒΑΤΟΜΟΥΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. MΠΡΑΒΟ ΜΠΑΜΠΑΛΕ! ΕΙΧΕΣ ΤΣΟΥΔΗ,ΛΙΟΛΙΟ, ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΓΑΜΟΔΕΛΤΑ ΤΩΡΑ! ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. O ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΣ ΤΣΟΥΔΗΣ ΤΗΣ ΒΛΑΚΕΠ ΕΓΙΝΕ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. κ. ΓΔ οι άλλοι που αναφέρεις, άσχετα με το αν ηταν λαμόγια ή όχι, δεν είναι πλέον στο προσκήνιο (αν εξαιρέσεις το Μαστοράκο που είναι άτυπος σύμβουλος του Παντελή). Μόνο ο Μπάμπαλος φιλοδοξεί να γίνει δήμαρχος. Και έχεις δίκιο που λες ότι έχω μπαμπαλοφοβία. Τρέμω μήπως γίνει δήμαρχος. Μιλάμε για περίπτωση πολύ χειρότερη του Γεωργόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. όσο για τα τραπεζοκαθίσματα πάντα υπήρχαν σε όλες τις πλατείες της Ελλάδας. Όμως ήταν υπαίθρια και έπαιζαν μόνο το καλοκαίρι. Τώρα είναι οικήματα που χρησιμοποιούνται και το χειμώνα. Έτσι κάποιος νοικιάζει μια τρύπα και βρίσκεται με στεγασμένο χώρο στην πλατεία. Αυτή τη διαφορά ακόμα και συ μπορείς να την καταλάβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ευτυχώς το έγραψες πολλές φορές για να καταλάβουμε τη βαθυστόχαστη ανάλυση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Κάποιος είπε,
    εκείνο το ζαγάρι που ακολουθούσε πάντα το Βλαντή από πίσω έγινε αντιδήμαρχος;
    Ρε λαμόγια, δεν ντρέπεστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. O OΡΓΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣ ΜΠΑΜΠΑΛΟΜΑΛΑΚΑ! ΞΕΦΤΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΕ, Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΘΑ ΣΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΑΣΧΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΜΟΓΙΟ.
    ΜΕΧΡΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΒΛΕΠΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ο Παντελής κάνει την παράταξη της δεξιάς. επιστρεφουν Γκίγκας και Παπαδημητρίου
    ενας εργαζόμενος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. emeine o barbas den fwvame tipota!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. εμεινε ο αντρας δεν φοβαμαι τιποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Στο Δήμο, αλλά και παντού υπάρχει ένα αλαλούμ πρωτοφανές.
    Η ανεργία, η ακρίβεια, οι περικοπές, τα χαράτσια, τα PSI, τα CDS, τα swaps, το ΑΕΠ, το χρέος τα τα τα τα … δεν έχουν τελειωμό. Και όλα αυτά για να σωθούμε ….λένε οι …….διασώστες που προσπαθούν να σώσουν μόνο τον εαυτό τους, δηλαδή να είναι στα πράγματα. Κι εκεί που δεν μπορούσε ο κόσμος να ξεχωρίσει τα στοιχειώδη και έτρεχε για μια δήλωση σε λογιστάδες, βομβαρδίζεται από το πρωί ως το βράδυ με οικονομικές ορολογίες που δεν τις ξανάκουσε....
    Και σαν να μην έφτανε αυτό τα λένε και στην …..δική τους γλώσσα, την Αγγλική. Και έγινε το αδιανόητο. Να γνωρίζει ο καφετζής τι είναι το PSI και να μην μπορεί να το πει Ελληνικά. «Πως το λέτε εντώ στο Ελλάντα;» Κάπως έτσι.
    Μακελεύτηκε η ζωή και όχι μόνον οικονομικά. Η κοινωνία έγινε τουρλού .
    Μετανάστες οικονομικοί που κοντεύουν τα 2 εκατομμύρια και που με τίποτα δεν μπορεί να σηκώσει η χώρα, αλλοίωσαν και το δημογραφικό μας ( μάλλον σκόπιμα ) και τις παραδόσεις μας. Και όταν λες κάτι ότι δηλαδή δεν πληρώνουν νοσοκομεία και σχολεία που χρησιμοποιούν , στέλνουν τα λεφτά τους μαύρα έξω , ανέβασαν την εγκληματικότητα, δεν μπορεί η χώρα να είναι αποθήκη και στην υπηρεσία κάθε μετανάστη όταν δεν μπορεί να θρέψει ούτε τους Έλληνες κλπ. είσαι και ρατσιστής. Οι Έλλληνες πήγαν μετανάστες αλλά πήγαν με χαρτιά και με νόμιμες διαδικασίες, και τους δέχονταν ανάλογα με το αν ήθελαν οι χώρες υποδοχής. Δεν μπουκάρανε στις άλλες χώρες ντε και καλά.
    Αγριεύουμε, τρελαινόμαστε, απογοητευόμαστε με την εξουσία. Μια εξουσία αδιάφορη για το κόστος αυτής της περίεργης διάσωσης. Ένα κόστος που το πληρώνει η αδύναμη μάζα. Και οι επιπτώσεις άρχισαν να γίνονται πλέον ορατές και στους πιο μετριοπαθείς περί τα πολιτικά και οικονομικά τακτοποιημένους ανέγγιχτους ακόμα, από την οικονομική λαίλαπα.
    Και ενώ αυτή η τρέλα θεριεύει κι αδυνατεί να ακολουθήσει την λογική , έρχονται οι κολοσσοί Βλασσόπουλοι και Κεσκινίδηδες κατώτεροι κατά πολύ των περιστάσεων βγάζουν διαγγέλματα αντιμνημονιακά , λένε τραγουδάκια ……αλληλεγγύης προς τους αναξιοπαθούντες με τον Νταλάρα που θέλει να εκχωρήσουμε την Εθνική Κυριαρχία και φάνηκε καθαρά ότι είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, βρίζουν όσους δεν ακολουθούν τις πολιτικές τους μείωσης των χρημάτων που χρωστούν οι καφετζήδες, βάζουν Δημοτικά χαράτσια ΦΗΧ πάνω από όλους τους Δήμους , κλπ. κατορθώματα , σύμφωνα με άθλιες παλαιοκομματικές πρακτικές . Και άμα κανείς κάνει κριτική αναφέρονται στο πράγματι κακό παρελθόν. Το κακό όμως παρελθόν δεν αποτελεί κεφάλαιο που μπορεί να το χρησιμοποιήσει για λογαριασμό του ο κάθε κομπογιαννίτης. Αν ο κόσμος το επιτρέψει σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο, όχι μόνο δεν θα γίνει ανάκαμψη αλλά ο κατήφορος θα είναι δραματικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΠΡΟΣ
    "MΠΡΑΒΟ ΜΠΑΜΠΑΛΕ! ΕΙΧΕΣ ΤΣΟΥΔΗ,ΛΙΟΛΙΟ, ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΓΑΜΟΔΕΛΤΑ ΤΩΡΑ! ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ!!!!!

    20 Μαρτίου 2012 1:53 π.μ."

    ΚΕΣΚΙΝΙΔΗ ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΙΣ, ΠΑΛΙ ΕΚΘΕΤΗΣ ΤΟΝ ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟ.

    ----------------------------------------
    ΠΡΟΣ
    20 Μαρτίου 2012 10:20 π.μ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΤΥΠΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ. ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΑΙΡΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ.
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΛΟ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΤΩΡΑ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΤΡΩΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΦ΄ ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ. ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΗΚΕ ΜΑΠΑ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΥΝΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ ΧΑΝΟΝΤΑΣ Ο ΔΗΜΟΣ 3.000.000 ΕΥΡΩ ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΣΤΟΥΣ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΕΣ ΦΗΧ 1,32ΕΥΡΩ/ΤΜ ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΟΙ ΔΗΜΟΙ ΚΗΦΙΣΙΑ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΛΥΦΑΔΑ ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ 0,35ευρω/ΤΜ

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΔΕΝ ΣΥΝΔΙΑΛΕΓΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΦΕΠΩΛΕΣ!!! ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΙΕΧΩΒΑΔΕΣ!! ΚΑΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ! (ΕΜΑΘΑ ΔΕ ΟΤΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΣΠΙΤΙ ΔΥΑΡΙ ΣΤΗΝ ΤΖΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΚΡΟΝΥΣΣΟ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. βρεγμένη σανίδα20 Μαρτίου 2012 - 9:51 μ.μ.

    Επαναλαμβάνω ότι όταν ψηφίζουμε δημοτικούς άρχοντες είναι σαν να προσλαμβάνουμε υπαλλήλους στην επιχείρησή μας. Για όποιον δεν το έχει συνειδητοποιήσει, οι αιρετοί διαχειρίζονται τα λεφτά μας και την περιουσία μας. Ποιος θα προσλάμβανε κάποιον, επειδή είναι λιγότερο κακός από κάποιον άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. για τον 20 Μαρτίου 2012 6:03 μ.μ.
    καλησπέρα σας κ. Μαστοράκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Στην τηλεόραση από γνωστό καθηγητή ελέχθη και πολύ σωστά βέβαια ότι ακόμη και αν μηδενισθούν οι μισθοί και δουλεύουν εθελοντικά οι Έλληνες , η χώρα δεν θα είναι ανταγωνιστική. Και αυτό γιατί οι αμοιβές είναι πολύ μικρό ποσοστό ( έως αμελητέο ) του κόστους παραγωγής . Το υπόλοιπο και σε συντριπτικό ποσοστό κόστος είναι κόστος ενέργειας, μεταφορών, πρώτων υλών κλπ. που δεν μειώνεται επειδή το μάνατζμεντ του πολιτικού συστήματος είναι πελατειακό , αναποτελεσματικό, και άγνοιας. Οι μειώσεις στους μισθούς και η φτωχοποίηση το μόνο που θα πετύχουν θα είναι η παραπέρα εξάρτηση του κόσμου από ξένους και ντόπιους πατερούληδες. Αντίθετα οι ανταγωνιστικές επιχειρήσεις πληρώνουν πολύ μεγάλους μισθούς διότι οι εργαζόμενοι δημιουργούν την ανταγωνιστικότητα, που δεν επιτυγχάνεται με αγράμματους και ανειδίκευτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ξεφτίλα θηλυκό, ή ξευτίλα (λαϊκό)
    αυτό που παθαίνει κανείς όταν ξεφτιλίζεται, εξευτελίζεται· η ολοκληρωτική απώλεια του κύρους, της αξιοπρέπειας, ο εξευτελισμός
    Η ομάδα του έχασε με 7-0· τι ξεφτίλα!
    αυτός που έχει υποστεί εξευτελισμό, ο εξευτελισμένος, ο ξεφτίλας, ο τιποτένιος
    Ο άνθρωπος είναι ξεφτίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Αφού λάβαμε υπόψη τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 240 και της παρ. 1 του άρθρου 234 του Ν. 3463/06 (ΦΕΚ Α/114/08-06-2006): «Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας» και του άρθρου 67 του Ν. 3852/10 (ΦΕΚ Α/87/07-06-2010): «Πρόγραμμα Καλλικράτης», σας προσκαλούμε σε συνεδρίαση της Σχολικής Επιτροπής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης την 22-03-2012, ημέρα Πέμπτη και ώρα 19:00 στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δημαρχείου Ηρακλείου Αττικής με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:
    1. Συζήτηση και έγκριση οικονομικού απολογισμού έτους 2011 της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Τα βιβλία γράφουν ότι αν ένας που διοικεί έναν φορέα είναι χαμηλών προσόντων τείνει να χρησιμοποιεί άτομα με ακόμη χαμηλότερα προσόντα από τα δικά του, επειδή δεν μπορεί να διοικήσει άτομα με υψηλότερες προδιαγραφές και επειδή έχει το φόβο ότι αυτοί θα τον ανατρέψουν κάτι που γίνεται συχνά. Έτσι δημιουργείται ένα επιταχυνόμενο σπιράλ υποβάθμισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Παντελή το καλάμι σου ειναι μεγαλο και το καραβι παει στα βραχια και ο Βλαντής κοιμάται με το πουλέν του αγκαλιά.
    Είστε μια ευτυχισμένη οικογένεια.
    ΞΕΦΤΙΛΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. βρεγμένη σανίδα21 Μαρτίου 2012 - 12:18 μ.μ.

    Με πορδές δε βάφεις αβγά!
    Με τη συμπάθεια δε διοικείς δήμο!
    Με πανηγυράκια δε λύνεις προβλήματα!
    Με δελτία τύπου δεν κάνεις αντιπολίτευση!
    Ποιος άντρας με "καρύδια" θα ταρακουνήσει το δημοτικό συμβούλιο, για να εισπράξει ο δήμος τα χρέη των καφετζήδων της πλατείας;
    Όλα τ' άλλα είναι ανέκδοτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή