ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 2η ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Το θέμα έχει αναρτηθεί στο παρελθόν και όπως ήταν φυσικό τηρείται σιγή ιχθύος, για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που αφορά την συνολική λειτουργία του δημοτικού συμβουλίου της πόλης.
Παραδόξως δεν υπήρξε αναφορά από τον τοπικό τύπο, είναι πιθανό να μην είχε τόσο σημασία για τους εκδότες των τοπικών εφημερίδων, ή το θέμα να είναι αδιάφορο για τα συμφέροντα τους.

Ακόμα και τα σχόλια ήταν ελάχιστα για το θέμα, γεγονός που κάνει ακόμα πιο ζωηρή την υποψία ότι πολλά από τα σχόλια στις αναρτήσεις είναι κατευθυνόμενα.

Όπως για παράδειγμα το ειρωνικό σχόλιο στην προηγούμενη ανάρτηση για την ΝΑΣΤΡΑ...
"Αφού βρε προεδράκο δεν τσιμπάει κανένας γιατί συνεχίζεις και γράφεις ότι σου κατέβει.
Τρίτη αναφορά στο θέμα κι ακόμα να σου κάτσει"


... παρόλο που το θέμα είναι γνωστό στην διοίκηση του δήμου, παρόλο που σέρνεται πάνω από μια δεκαετία, παρόλο που έχουμε πιάσει πάτο, εμφανίστηκε κάποιος να πουλήσει και ειρωνεία. Αυτή είναι η ποιότητα των εμπλεκομένων με τα κοινά, και αντί κάποιοι να διαμαρτυρηθούν ότι τους βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι, ας διαφοροποιηθούν αντί να κλαίγονται.
Μέχρι σήμερα δεν άκουσα κανέναν να αναφέρεται σε θέματα που εσκεμμένα παραμένουν κουκουλωμένα, ούτε είδα κάποιον να επιδιώκει την διαφάνεια.

Σαφώς και το θέμα της 2ης σχολικής επιτροπής είναι πολύ πιο σοβαρό από εκείνο της ΝΑΣΤΡΑ, αλλά όταν βλέπεις αδυναμία στο να δοθεί έστω, επίσημη απάντηση στα ερωτηματικά που δημιουργούνται, φαντάσου τι θα γίνεται στα σοβαρότερα θέματα στον δήμο.

Το ηθικό δίδαγμα από αυτές τις 2 αναρτήσεις, είναι, αν κάποιος που εμπλέκεται με τα κοινά θεωρεί άδικο για τον εαυτό του να τον τσουβαλιάζουμε σε μια γενική εντύπωση που έχουμε για τους αιρετούς, ας μας αποδείξει ο ίδιος ότι είναι έξω από το τσουβάλι, με το να γνωρίζει τα θέματα και να σφυράει αδιάφορα γιατί μπορεί να συμφέρει τον ίδιο και την παράταξη του, τότε όπως αντιλαμβάνεστε εκτός από ανεύθυνος γίνεται και συνεργός στην όποια παρατυπία.

ΤΡΊΤΗ, ΑΠΡΊΛΙΟΣ 10, 2012 
Οι απολογισμοί των σχολικών επιτροπών εγκρίνονται από το δημοτικό συμβούλιο. Στον απολογισμό του 2009 (σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου το 2010) της 2ης σχολικής επιτροπής, διαπιστώθηκε εκ των υστέρων ότι αυτός ήταν ανυπόγραφος, κάτι που αγνοήθηκε και τελικά «πέρασε» από το δημοτικό συμβούλιο. Μόνο ένας δημοτικός σύμβουλος ο Κ. Κουτρούλης δεν είχε υπερψηφίσει τον απολογισμό και 3-4 δημοτικοί σύμβουλοι που ήταν απόντες. 

Όταν γίνεται αντιληπτό στην πράξη το μπάχαλο της 2ης σχολικής επιτροπής, ότι επί σειρά ετών δεν είχαν πληρωθεί βασικές υποχρεώσεις όπως ΟΤΕ – ΕΥΔΑΠ – ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ: 61.216 ευρώ, Ξενόγλωσσα Βιβλία: 5.038 ευρώ, λοιποί προμηθευτές: 5.000 ευρώ, ενώ έλλειπαν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς της σχολικής επιτροπής το ποσό των 14.684 ευρώ, όπως προέκυψε από τον έλεγχο των οικονομικών στοιχείων, αρχίζουν τα όργανα. 

Μετά τον Μάρτη του 2011, για να πετάξει προφανώς η διοίκηση το μπαλάκι, ενώ τα στοιχεία ήταν ήδη γνωστά, κάλεσε ελεγκτές δημόσιας διοίκησης να ασχοληθούν με το θέμα. 

Μέχρι σήμερα οι ελεγκτές ζητούν συμπληρωματικά στοιχεία για το θέμα ώστε να διαπιστώσουν τους υπεύθυνους και να καταλογιστούν οι ευθύνες και οι καμπάνες. 

Το θέμα καίει όλο το τότε δημοτικό συμβούλιο που ψήφισε ομόφωνα εκτός από έναν σύμβουλο και των απόντων, και έχει δημιουργήσει τεράστια ανησυχία σε όλους που υπερψήφισαν το απολογισμό. 

Όταν κάποιοι κατάλαβαν την γκάφα τους, ζητούσαν και ζητάνε, να αναιρεθεί αυτή η απόφαση της έγκρισης του απολογισμού (κάτι που δεν μπορεί να γίνει) με την αιτιολογία ότι δεν γνώριζαν ή δε πρόσεξαν ότι ο αμαρτωλός απολογισμός δεν είχε υπογραφεί από τα μέλη της επιτροπής! 

Σύμφωνα με τους νόμους και τις διατάξεις, το σώμα ελεγκτών δημόσιας διοίκησης μπορεί να επιβάλει σε όσους υπερψήφισαν τον απολογισμό, καταλογισμό με τον οποίο θα πρέπει να πληρώσουν ισομερώς το ποσό, καθώς επίσης υπάρχει το ενδεχόμενο οι σχετικοί δημοτικοί σύμβουλοι να εκπέσουν αξιώματος!!! 

Οπότε, είναι στην «διακριτική» ευχέρεια της δημοτικής αρχής να συνεργαστεί με το σώμα ελεγκτών δημόσιας διοίκησης, ώστε να τους αποδοθούν τα επιπλέον στοιχεία που ζητούν για την ολοκλήρωση της έρευνας.