Πέμπτη, Ιουνίου 14, 2012

Μέχρι σήμερα στους 34 εργαζομένους στην Δημοτική Ραδιοφωνία Ηρακλείου Αττικής «Επικοινωνία 94FM» οφείλεται έναντι υπόλοιπου μισθού από το προηγούμενο έτος 2011 και οι μισθοί για το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2012, ενώ η δημοτική αρχή δεν έχει δώσει καμία απολύτως δέσμευση, πέρα από μία γενικόλογη «αναγνώριση του χρέους».

Αντιπροσωπεία μας επεδίωξε και πραγματοποίησε διαδοχικές συναντήσεις με τους επικεφαλής όλων των παρατάξεων στο δήμο Ηρακλείου προκειμένου να τους ενημερώσει για τα παραπάνω. Οι εργαζόμενοι ξεκαθάρισαν ότι θα προασπιστούν με κάθε δυνατό τρόπο τις συλλογικές συμβάσεις και τις θέσεις εργασίας και ζήτησαν την συνδρομή της αντιπολίτευσης στο να μπει φρένο στην απλήρωτη εργασία.

Τέλος, έγινε μία εποικοδομητική συζήτηση κατά την οποία εκφράστηκαν προβληματισμοί για την απαξίωση του ραδιοφωνικού σταθμού (ακριβώς μέσω της απλήρωτης εργασίας) και για το ίδιο το κανάλι που αποτελεί δημοτική περιουσία.

Κατά την συνάντηση:

Η παράταξη του κ. Σπυρόπουλου
Από την παράταξη «Ηράκλειο- η πόλη μας», ο επικεφαλής Νώντας Σπυρόπουλος δήλωσε ότι θα ζητήσει τα επίσημα στοιχεία σχετικά με το πόσους (εργαζομένους απασχολεί η επιχείρηση) και το πόσο (μισθό λαμβάνουν) ώστε να αντικρούσει αοριστολογίες που μεταφέρονται στην τοπική κοινωνία και ότι θα εξετάσει με συμβούλους ποιες είναι οι δυνατότητες αξιοποίησης αυτού του περιουσιακού στοιχείου που έχει στα χέρια του ο Δήμος αναφορικά με την ραδιοφωνική συχνότητα. Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης αναγνώρισε ότι οι εργαζόμενοι κρατούνται ως «όμηροι» και μάλιστα ζήτησε «συγγνώμη στο μέρος που του αναλογεί», όπως είπε, εκτιμώντας ότι το πρόβλημα στη Ραδιοφωνία θα έπρεπε ήδη να έχει λυθεί, διότι πρόκειται για εργαζομένους που μετά από τόσα χρόνια εργασίας έχουν αποκτήσει παιδιά και οικογενειακές υποχρεώσεις.

Η παράταξη του κ. Μπάμπαλου
Σύμφωνος με τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων και με τις ενέργειές τους να διεκδικήσουν με δικαστική προστασία τους οφειλόμενους μισθούς ο επικεφαλής της παράταξης «Ηράκλειο - Ανθρώπινη Πόλη», Νίκος Μπάμπαλος. «Έχετε την απόλυτη στήριξή μου» δήλωσε, «εμείς θα εξετάσουμε την πρόταση που θα καταθέσει η δημοτική αρχή για την δημοτική ραδιοφωνία και θα επανέλθουμε με όλα τα στοιχεία, το Ραδιόφωνο είναι περιουσιακό στοιχείο του Δήμου» υπογράμμισε, αναγνωρίζοντας ότι οι εργαζόμενοι κράτησαν ζωντανό τον σταθμό, μεταδίδοντας κάτω από εξαιρετικά σκληρές συνθήκες το πρόγραμμά του.

Η παράταξη του κ. Γεωργόπουλου
Από την πλευρά του ο πρώην δήμαρχος Σταύρος Γεωργόπουλος, δεσμεύτηκε ότι θα πιέσει προς κάθε κατεύθυνση ώστε να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας όλων και να μην υπάρξει ούτε μία απώλεια όπως είπε «μέσα σε αυτές τις τραγικές συνθήκες όπου η ανεργία έχει οδηγήσει στην απόγνωση».

Η παράταξη του κ. Λυκούρα
Ότι πρόκειται για «δίκαια αιτήματα» και ότι ο ίδιος και η παράταξή του στηρίζει τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων, σημείωσε ο Βασίλης Λυκούρας από την «Λαϊκή Συσπείρωση» ο οποίος αναρωτήθηκε αν ένας αυτοδιοικητικός οργανισμός δεν είναι σε θέση για να προστατέψει τουλάχιστον τις θέσεις εργασίας στην περιοχή του, τότε τι μπορεί να κάνει; Εξήγησε ότι υπάρχει η λογική της απαξίωσης, «έπειτα σιγά σιγά συνηθίζουμε στο να ζητάμε όλο και πιο λίγα» σχολίασε και πρόσθεσε «εμείς θέλουμε ένα δημοτικό ραδιόφωνο με κοινωνική κατεύθυνση» προεκτείνοντας την συζήτηση ως την παραγωγή και την προώθηση Πολιτισμού.

Η παράταξη της κας Κατσινοπούλου
Ότι άμεσα η Δημοτική αρχή θα έπρεπε να έχει ζητήσει μία έκτακτη χρηματοδότηση προκειμένου να εξοφλήσει τις οφειλές της προς την Ραδιοφωνία, υποστήριξε η Ειρήνη Κατσινοπούλου από το «Δίκτυο Πολιτών» η οποία επεσήμανε ότι από την πλευρά της ότι θα επιδιώξει ένα διάλογο με τους κατοίκους του Ηρακλείου και θα καταθέσει μία πλήρη πρόταση για την λειτουργία της Ραδιοφωνίας. «Είναι ο Καλλικράτης που έχει ανοίξει τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση, αυτό ισχύει και για τη δημοτική Ραδιοφωνία» υποστήριξε και τόνισε ότι μπορεί να λειτουργήσει ως μία Κοινωνική Επιχείρηση.

Σωματείο εργαζομένων του δήμου
Τέλος, συνάντηση πραγματοποιήθηκε και με το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Ηρακλείου Αττικής κατά την οποία ζητήθηκε η ενεργή συμπαράσταση και η έμπρακτη στήριξη στα αιτήματα και τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων στη Δημοτική Ραδιοφωνία.

Για το Σωματείο Εργαζομένων «Επικοινωνία»

{ 42 comments... read them below or Comment }

  1. ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΚΥΡΙΑ (ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ)ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ ΕΙΝΑΙ. ΝΡΟΠΗ! ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΛΕΕΙ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΡΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ Η ¨ΚΥΡΙΑ¨ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ Γ&Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή κύριοι του Ρ/Σ τι θέλετε? Να εισπράξεουν τα οφειλόμενα από τα μαγαζιά για να πληρώσουν εσάς? Έχετε θράσσος. Από αυτούς κάτι κερδίζουν (προσωπικά). Μήπως και σεις να βγάζατε το κατιτις για τους δημοτικούς άρχοντες? Ή μήπως έχετε την απαίτηση να εισπράξουν τα κλεμένα από τη σχολική επιτροπή και να στενοχωρήσουν τον πολιτικό τους φίλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Νώντας τώρα περιμένει να ενημερωθεί? Με την ησυχία του. Μη ζορίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Δημοτικός ραδιοφωνικός σταθμός αποτελεί μια περιουσία, και οι υπεύθυνοι του Δήμου θα πρέπει να τη διαχειρίζονται σωστά, ιδιαίτερα τους δύσκολους αυτούς καιρούς, όσο τους επιτρέπουν βέβαια οι δυνατότητές τους για τις οποίες κρίνονται από τους πολίτες.
    Θα πρέπει να τη διαχειρίζονται με βάση τους σκοπούς για τους οποίους ιδρύθηκε ο σταθμός αυτός. Τι προβλέφθηκε να εξυπηρετεί όταν έγινε , με τι κόστος , με πόσους εργαζόμενους ( αριθμός που επηρεάζει το κόστος ) και πόσους έχει σήμερα. Αν κάποιοι διόρισαν πέρα από τον προβλεπόμενο αριθμό εργαζομένων , τι είδους γνώσεις έπρεπε να έχουν οι εργαζόμενοι κλπ. Δηλαδή αν διόρισαν ή όχι τα ρουσφέτια τους και μάλιστα να τα πληρώνουν οι Δημότες . Χρειάζεται σήμερα ο ραδιοφωνικός σταθμός ;
    Επίσης, αν οι χώροι στους οποίους λειτουργεί ο ραδιοφωνικός σταθμός, στα υπόγεια του Δημοτικού Μεγάρου , είναι νόμιμοι πολεοδομικά, όπως και όλα τα άλλα μαγαζιά στο υπόγειο και την πυλωτή του κτιρίου. Επιπλέον, αν πληρούν οι χώροι αυτοί τους απαιτούμενους κανονισμούς ασφαλείας για εργαζόμενους σε ραδιοφωνικό σταθμό στα υπόγεια του κτιρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα πράγματα είναι πολύ απλά:
    1. Τί αξίζει ο Ρ/Σ σήμερα;
    2. Μπορεί να έχει ο Ρ/Σ στο άμεσο μέλλον έσοδα εκτός από την επιχορήγηση του Δήμου;
    3. Ποιο συγκεκριμένο και μετρήσιμο κοινωνικό σκοπό υπηρετεί ο Ρ/Σ σήμερα;
    4. Πόσα μπορεί ο Δήμος να ξοδεύει για το Ρ/Σ σήμερα;
    5. Πόσοι και ποιοι εργάζονται πραγματικά για το Ρ/Σ;
    6. Με πόσους και ποιους μπορεί να συνεχίσει να λειτουργεί ο Ρ/Σ;
    7. Πόσοι και ποιοι εργαζόμενοι στο Ρ/Σ ναι μεν περισσεύουν, αλλά είναι πρόθυμοι να στελεχώσουν υπηρεσίες του Δήμου με όχι αρκετούς υπαλλήλους (π.χ. Πράσινο) ή υπηρεσίες του Δήμου που πρέπει να συσταθούν; Υπάρχει νομική εξασφάλιση;
    8. Όσοι περισσεύουν από το Ρ/Σ και επιθυμούν να αράξουν λουφάροντας σε ένα γραφείο του Δήμου, απολύονται.
    9. Όσοι δημοτικοί παράγοντες έβαλαν μέσα το Ρ/Σ και το Δήμο κάνοντας ρουσφέτια και διοικώντας κακά το Ρ/Σ βγαίνουν στη δημοσιότητα και στέλνονται στα δικαστήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ...

    Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να κλείσει το μπουρδέλο...
    όπως πολλάκις έχει αναφέρει ο πρόεδρος της επιχείρησης Γ. Παπάδατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεωργόπουλος και Λυκούρας ταυτίζονται.
    Κύριοι, το δημόσιο χρήμα θα έπρεπε να το διαχειρίζεστε σαν να επρόκειτο για τα τελευταία οικογενειακά λεφτά σας: Έτσι ώστε να πιάνει τόπο! Μην ξεχνάτε ότι τα έσοδα του Δήμου προέρχονται από το υστέρημα των κατοίκων του Ηρακλείου και των Ελλήνων φορολογουμένων! Ο "Επικοινωνία" δεν αποτελεί φιλανθρωπικό ίδρυμα. Ή μπορεί να σταθεί στην αγορά, με τον ίδιο τρόπο, με τον οποίο παλεύει να σταθεί το τελευταίο μικρομάγαζο του Ηρακλείου, ή πρέπει να κλείσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκεί που το ραδιόφωνο θα μπορούσε να ήταν μια μοναδική επιτυχία της πόλης μας, τα σφάλματα των πολιτικών το φτάσαν σε αυτό το σημείο, ειδικά τη στάση του πρώην τη βρίσκω πολύ υποκριτική, θυμάμαι κάποιες από τις πρώτες αναρτήσεις του μπλογκ για την απόλυση ενός δημοσιογράφου γιατί λέει δεν ήταν παντρεμένος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΑ ΟΚ ΜΕ ΤΟ Τ Ρ/Σ ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΗΓΕ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ....
    ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ Ρ/Σ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ...
    ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ...
    ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΣΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ....
    ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΑΜΕΣΟ ΧΡΗΜΑ...
    ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΕΣ (5000) ΕΤΗΣΙΟΣ...
    ΜΕ ΤΑ LAPTOP ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ....
    ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ...
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ...
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΛΕΨΑΝ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ...
    ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥς ΗΤΑΝ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ...
    Η ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ Ρ/Σ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΖΟΥΡΟΥ...
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΙΚΟ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ...ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΑΜΟΛΥΝΤΟ....ΜΟΝΟ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η Δημοτική αρχή διαιωνίζει τις εκκρεμότητες διότι δεν έχει το σθένος να έχει θέση, καλή ή όχι, σύμφωνα με τους προηγούμενους ή αντίθετη. Διατηρεί τους εργαζόμενους στο ρ/σ , δεν τους πληρώνει για μήνες, θλιβερή κατάσταση. Μικροπολιτική παλαιοκομματική. Όμως το στίγμα για τη λύση του θέματος προς τη μια ή την άλλη κατεύθυνση πρέπει να το παρέχει η Δημοτική αρχή, (ναι αυτή η Δημοτική αρχή που υπάρχει ).
    Ο ρ /σ δεν απαξιώνεται βέβαια λόγω της απλήρωτης εργασίας, αλλά επειδή λειτουργεί στο επίπεδο που λειτουργεί για χρόνια, και επειδή χρησιμοποιείται από τους εκάστοτε κρατούντες ( που αναφέρονται και …..ως πολιτικοί !!!!) Και βεβαίως ο Κος Σπυρόπουλος έχει δίκιο λέγοντας ότι οι εργαζόμενοι κρατούνται ως «όμηροι» εκτιμώντας ότι το πρόβλημα στη Ραδιοφωνία θα έπρεπε ήδη να έχει λυθεί, διότι πρόκειται για εργαζομένους που μετά από τόσα χρόνια εργασίας έχουν αποκτήσει παιδιά και οικογενειακές υποχρεώσεις, ζητώντας «συγγνώμη στο μέρος που του αναλογεί», και ότι θα εξετάσει ορθολογικά το θέμα, αρκεί να το κάνει γρήγορα. Μάλλον ζητά συγνώμη για λογαριασμό του χώρου που εκπροσωπεί που κυρίως δημιούργησε το πρόβλημα με την επί χρόνια αξιοποίηση..του ρ/σ.
    Η άποψη της παράταξης «Ηράκλειο - Ανθρώπινη Πόλη», Νίκος Μπάμπαλος. «Έχετε την απόλυτη στήριξή μου» δήλωσε, «εμείς θα εξετάσουμε την πρόταση που θα καταθέσει η δημοτική αρχή για την δημοτική ραδιοφωνία και θα επανέλθουμε με όλα τα στοιχεία, το Ραδιόφωνο είναι περιουσιακό στοιχείο του Δήμου» υπογράμμισε, αναγνωρίζοντας ότι οι εργαζόμενοι κράτησαν ζωντανό τον σταθμό, μεταδίδοντας κάτω από εξαιρετικά σκληρές συνθήκες το πρόγραμμά του. Αυτά είναι «παλαιάς κοπής», παλαιοκομματικά, και δεν είναι συμβατά με το προφίλ του ανεξάρτητου και σύγχρονου φορέα που θέλει να παρουσιάσει . Όπως και το ότι ο πρώην δήμαρχος Σταύρος Γεωργόπουλος, «δεσμεύτηκε ότι θα πιέσει προς κάθε κατεύθυνση ώστε να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας όλων και να μην υπάρξει ούτε μία απώλεια όπως είπε «μέσα σε αυτές τις τραγικές συνθήκες όπου η ανεργία έχει οδηγήσει στην απόγνωση». Με τέτοια και με τέτοια φθάσαμε στην απόγνωση. Να μας ενημερώσει για τις πιέσεις ……..Όμως μια σύγχρονη πολιτισμένη κοινωνία λειτουργεί ορθολογικά χωρίς να έχει ανάγκη να καταφεύγει σε πιέσεις, ούτε να έχει ανάγκη από ανθρώπους που μπορούν να ασκήσουν πιέσεις . Στο ίδιο μήκος κύματος και η παράταξη του Κου Λυκούρα, που αναρωτήθηκε!!!! αν ένας αυτοδιοικητικός οργανισμός δεν είναι σε θέση για να προστατέψει τουλάχιστον τις θέσεις εργασίας στην περιοχή του, τότε τι μπορεί να κάνει; Δεν γνωρίζει το τόσο απλό ότι αν ο αυτοδιοικητικός οργανισμός παρά το ότι χρεώνει τους Δημότες περισσότερο από Δήμους πολυτελείας και παρ’ όλ’ αυτά ο ρ/σ μπαίνει μέσα, θα δυσκολευτεί να διατηρήσει τις θέσεις εργασίας. Μέχρι πότε οι Δημότες θα πληρώνουν από αυτά που δεν έχουν υποβαθμισμένο πολιτισμό υποχρεωτικά όπως γίνεται για χρόνια για λόγους σκοπιμοτήτων ; Μέχρι πότε οι ρ/σ και οι τηλεοπτικοί σταθμοί γενικώς θα «ενημερώνουν» υποχρεωτικά τους πολίτες όπως το ζήσαμε και αυτές τις ημέρες ….. με δανεικά ;
    Και η Κα Κατσινοπούλου «Ότι άμεσα η Δημοτική αρχή θα έπρεπε να έχει ζητήσει μία έκτακτη χρηματοδότηση προκειμένου να εξοφλήσει τις οφειλές της προς την Ραδιοφωνία» στο ίδιο μήκος κύματος. Για ποιο πράγμα θα πρωτοζητήσει η Δημοτική αρχή έκτακτη χρηματοδότηση. Και από ποιους; Κάποιοι δεν θα πρέπει να τα πληρώσουν ; Δεν κατάλαβε ότι ο Δήμος θα πρέπει να λειτουργεί πλέον στα πλαίσια του προϋπολογισμού του ; Και ότι θα απλώνεται μέχρις εκεί που του επιτρέπουν οι δυνάμεις του ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελείωσε το κείμενο???
    γιατί δε κατάλαβα που το πάει ο φίλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ:
    ΤΟΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΗΤΑΝ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ (και δεν εχει αλλαξει ακομα).
    - ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΤΟ ΕΒΑΖΑΝ Ή ΤΟ ΕΒΓΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ πχ υπαίθριες αφίσες
    - έφερναν η διόριζαν όποιον ήθελαν δίχως να δίνουν λογαριασμό
    κλπ.
    ΣΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΑΝΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ (αν όχι και την συμμετοχή τους στις ανομίες)
    Όλα ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ:
    - ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ - ΔΗΜΟΥ
    - ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ – ΤΡΟΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ

    Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΣΙΦΛΙΚΙ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ (της σημερινής ή των προηγούμενων)




    ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΤΟ 2010 :

    Το Δημοτικό Ραδιόφωνο της πόλης μας είναι μία από τις λίγες φωνές που επιμένουν να εκπέμπουν στα ερτζιανά. Η μία μετά την άλλη οι φωνές των Δημοτικών σταθμών στην Αττική σίγησαν τα τελευταία χρόνια λόγω του υψηλού κόστους του εγχειρήματος. Είναι γεγονός πως η λειτουργία και του δικού μας Ραδιόφωνου στοιχίζει πολλά στους δημότες μας. Και μάλιστα το κόστος αυτό μεγεθύνεται στους οικονομικά χαλεπούς καιρούς που ζούμε σήμερα. Ωστόσο το Δημοτικό Ραδιόφωνο θα πρέπει να συνεχίσει την λειτουργία του καθώς αποτελεί μια ξεχωριστή περίπτωση εναλλακτικής πληροφόρησης και έκφρασης. Συνεπώς χρειάζονται άμεσα μέτρα που θα αποβλέπουν στην ελαχιστοποίηση του κόστους λειτουργίας του, ενώ παράλληλα θα πρέπει να επιδιωχθεί και μία δυναμική και εξωστρεφής δράση που θα αποσκοπεί στην κάλυψη των βασικών εξόδων του σταθμού. Σαν τέτοιες προτείνονται η οργάνωση του διαφημιστικού τμήματος και η οικονομική ενίσχυση από φορείς (π.χ. ΤΕΔΚΝΑ, γειτονικοί Δήμοι, κρατικοί φορείς) μέσα και από την παραχώρηση κάποιων ωρών λειτουργίας.

    Σ.σ (ΑΛΛΟ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΝ, και αυτό γιατί ανήκουν στην …..)

    Α - δέσμευτη (όντως δεν δεσμεύετε με αυτά που γράφει)
    Κ – ίνηση
    Ε – νεργών
    Π – ούστιδων (πολιτικών εννοείται διότι και οι ομοφυλόφιλοι έχουν Λόγο )
    Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΥΧΤΑ


    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να συμπληρώσω με την σειρά μου τον Γ&Δ,

    Το ραδιόφωνο επί εποχής Μαστοράκου ήταν το "όχημα" που χρηματοδοτούσε ο δήμος διάφορες λειτουργίες του που δεν είχαν την δυνατότητα επιχορήγησης από τον δήμο. Ψήφιζαν π.χ. προϋπολογισμό 1 εκατομμύριο για το ραδιόφωνο και τελικά στην επιχείρηση κατέληγε το 1/3. Αυτά φυσικά ήταν δανεικά και αγύριστα.

    Να σημειώσω για τους πολίτες που μάλλον δε το γνωρίζουν, ότι οποιαδήποτε συχνότητα για ραδιόφωνα και τηλεόραση ανεξάρτητα αν λειτουργεί από ιδιώτες είναι περιουσία του δημοσίου, για τους δημοτικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς παραχωρήθηκαν οι συχνότητες στο πλαίσιο της ελεύθερης ραδιοφωνίας.

    Ένα άλλο θέμα που θέλω να θίξω για το ραδιόφωνο και τις σπασμωδικές κινήσεις της διοίκησης είναι το παραμύθι λύση της επιχείρησης και μεταφορά των εργαζομένων στον δήμο.
    Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα εγχείρημα που ουσιαστικά θα αδειάσει όσους ψηφίσουν την λύση της επιχείρησης με το σκεπτικό να εξασφαλιστούν οι εργαζόμενοι.

    Η νομοθεσία που υποτίθεται προβλέπει κάτι τέτοιο έχει πολλά κενά, το πιθανότερο που θα γίνει σε περίπτωση που αποφασίσουν τα 2/3 του δημοτικού συμβουλίου την λύση της επιχείρησης (μόνο έτσι μπορεί να παρθεί τέτοια απόφαση) τότε είναι που οι εργαζόμενοι θα μείνουν ξεκρέμαστοι, διότι αν η απόφαση για μεταφορά τους στον δήμο κριθεί άκυρη, που θα επιστρέψουν οι 32 εργαζόμενοι ΟΕΟ?

    Τότε το καλό παιδί και δήμαρχος Π. Βλασσόπουλος, ο συνδικαλιστής Γ. Κεσκινίδης, και ο κόκκινος πρόεδρος της επιχείρησης Γ. Παπαδάτος θα πουν... "εμείς είχαμε όλη την καλή διάθεση να προστατεύσουμε την εργασία σας αλλά μας κρέμασε το κράτος"

    Η μοναδική λύση για το ραδιόφωνο είναι να παραμείνει το μέσο με περίπου τους μισούς εργαζομένους γιατί τόσους μπορεί να σηκώσει, διαφορετικά με τις κινήσεις που κάνουν οι φωστήρες στον δήμο, και την συχνότητα θα χάσει ο δήμος και ΟΛΟΙ οι εργαζόμενοι θα μείνουν στον αέρα.

    Μπορεί να ακούγεται ωμό, αλλά η πραγματικότητα και τα δεδομένα αυτό επιτάσσουν, και κάποιος πρέπει επιτέλους να πάρεις την υποτιθέμενη πολιτική ευθύνη να προχωρήσει σε μείωση του προσωπικού.

    Από την άλλη το δημοτικό ραδιόφωνο είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού δικαίου, συνεπώς κάτι μπούρδες που λένε για κριτήρια δημοσίου δεν ισχύουν.
    Το βασικό κριτήριο επιλογής των εργαζομένων που θα παραμείνουν στο ραδιόφωνο πρέπει να είναι η εντοπιότητα διότι ο δήμος είναι αυτός που πληρώνει (όποτε έχει) για την λειτουργία της επιχείρησης και όχι το κράτος.

    Παρεμπιπτόντως ο Γενικός είναι υπέρ να κλείσει το ραδιόφωνο, τυχαίο?
    Δε νομίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για να μη βγουν διάφορα φιντάνια και λένε ότι μόνο κριτική κάνουμε, αναφέρω περιληπτικά την πρόταση που θα μπορούσε να εξασφαλίσει την ομαλή λειτουργία του ραδιοφώνου.

    Το δημοτικό συμβούλιο θα ορίσει σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης το κόστος λειτουργίας του, και ο προϋπολογισμός του ραδιοφώνου θα είναι πάγιος, ώστε να εξασφαλιστεί ότι δε πρόκειται να γίνει πλυντήριο στο μέλλον ή η πίσω πόρτα για να μπαίνουν διάφοροι γνωστοί της εκάστοτε διοίκησης στον δήμο.

    Το ραδιόφωνο θα διατεθεί στους δημότες οι οποίοι θα έχουν την δυνατότητα να προτείνουν το είδος της εκπομπής που θα ήθελαν να κάνουν και αναλόγως θα επιλέγονται για το ραδιοφωνικό πρόγραμμα διάρκειας 6 μηνών, κάθε 6μηνο θα ανανεώνεται το πρόγραμμα με νέες εκπομπές εφόσον θα υπάρχει προσφορά από τους δημότες.
    παράλληλα θα δοθεί βήμα για τους συλλόγους, τα σωματεία, την μαθητική κοινότητα και άλλους φορείς που δραστηριοποιούνται στο δήμο μας.

    Για να γίνουν τα παραπάνω το ραδιόφωνο πρέπει να έχει μια αυτόνομη λειτουργία σε ότι αφορά το πρόγραμμα και καμία παρέμβαση από τον οποιοδήποτε βλαχοσύμβουλο. Φανταστείτε να εμφανίζεται ο κάθε δημοτικός σύμβουλος να ζητάει από το ραδιόφωνο να γίνεται η επιλογή σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που έχει δημιουργήσει σε δημότες.

    Πιο θα είναι το όφελος της πρότασης.
    Το ραδιόφωνο θα αποτελεί μέσο ενημέρωσης για τους δημότες κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα, Ηρακλειώτες που θα προσφερθούν θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα (εξάλλου αυτοί είναι στην ουσία οι χρηματοδότες της επιχείρησης) θα υπάρχει ποικιλία στην θεματολογία και την μουσική επένδυση των εκπομπών. Το ραδιόφωνο θα λειτουργήσει σε τελείως διαφορετικό πλαίσιο και με άξονα το όραμα της ελεύθερης ραδιοφωνίας.
    Παράλληλα ραδιοφωνικός χρόνος μπορεί να διατεθεί και σε μη κερδοσκοπικές πρωτοβουλίες που δεν δραστηριοποιούνται μόνο στο Ηράκλειο, εξάλλου η εμβέλια του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού είναι παναττική.

    Από κει και πέρα οποιεσδήποτε δράσεις θα μπορούσαν να συνδυαστούν, και το "φτηνό" πλέον δημοτικό ραδιόφωνο να φανεί χρήσιμο στην κοινωνία του Ηρακλείου αλλά και κοινωνικά ωφέλιμο στο λεκανοπέδιο.

    Που ξέρετε... ίσως αν γίνουν κάποια από αυτά, οι Ηρακλειώτες να καμαρώνουμε που έχουμε τον δικό μας ραδιοφωνικό σταθμό και να μη πέφτουμε στην παγίδα των αιρετών ότι η δημοτική επιχείρηση δε προσφέρει τίποτα αντίθετα δημιουργεί οικονομική αιμορραγία για το ταμείο του δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και κάτι ακόμα ( που το έχω ξαναγράψει) ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ (= ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ) ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ (άρα είναι άχρηστοι ). ΑΝ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (και του ρεπορτάζ στα κοινά του ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ *) ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.

    ΑΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΛ-ΑΚΕΠ-(ουστιδες) ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΣΗ.

    * και από ότι μαθαίνω υπάρχουν κάτι λαβράκια (τα έχω αναφέρει απ’ έξω, απ’ έξω ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥ ΚΑΤΩΠΟΔΗ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
    (όλοι οι παροικούντες τον Δήμο μούργα στη στρούγκα – ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ίσως γι αυτό έκαναν και αφιέρωμα στο ΑΛΤΣΧΑΙΜΕΡ )


    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Από Wikipedia
    Ως Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή Επικοινωνίας (ΜΜΕ) εννοούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα με τα οποία μπορεί να ενημερωθεί για προηγούμενα και τρέχοντα συμβάντα ένα μεγάλο πλήθος ανθρώπων. Τα ΜΜΕ χωρίζονται σε:
    • Ασύγχρονα μέσα, όπως είναι ο τύπος και το Διαδίκτυο, καθώς η πληροφορία τους μεταδίδεται σε διαφορετικές χρονικές στιγμές για κάθε διακριτό χρήστη.
    • Σύγχρονα μέσα, όπως είναι το ραδιόφωνο και η τηλεόραση, καθώς όλοι οι χρήστες λαμβάνουν την πληροφορία συγχρόνως.
    Ενίοτε ανακύπτουν υποψίες για μερικά ΜΜΕ, ότι επιδίδονται σε Παραπληροφόρηση.
    Τύπος
    Ο Τύπος διαχωρίζεται πλέον σε ηλεκτρονικό και παραδοσιακό. Ηλεκτρονικός Τύπος είναι η τηλεόραση, οι ιστοσελίδες (web pages) κλπ. Παραδοσιακός Τύπος είναι οι εφημερίδες, τα περιοδικά κλπ. Κάπου ανάμεσα είναι και το ραδιόφωνο.
    Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί εκδοτικοί οίκοι και παράγονται πάρα πολλά περιοδικά αναλογικά με τον πληθυσμό.
    Ραδιόφωνο
    Το ραδιόφωνο είναι ένα αρκετά παλιό μέσο μαζικής ενημέρωσης που όμως θεωρείται ως ένας ευχάριστος τρόπος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας γιατί περνάει ειδήσεις με άποψη.
    Διαδίκτυο (Internet)
    Η καθημερινή ενημέρωση από ελληνικούς και ξένους διαδικτυακούς τόπους έχει μπει ολοένα και περισσότερο στη ζωή του Ελληνικού κοινού. Οι ελληνικοί διαδικτυακοί τόποι προσφέρουν στην πλειοψηφία τους άμεση ενημέρωση, ενώ ο αυξανόμενος αριθμός τους εγγυάται πλουραλισμό απόψεων. Επιπλέον, σε αυτή την κατεύθυνση βοηθάει και η παρουσία εκατοντάδων ενημερωτικών ιστολογίων (blogs).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο Ρόλος των Μ.Μ.Ε. στην προπαγάνδα
    http://www.youtube.com/watch?v=HZM8bbyvzhw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στην Ελλάδα το ποσοστό που σερφάρει στο διαδίκτυο είναι μόλις 15%.
    μεγάλη μερίδα του 15% χρησιμοποιεί το ίντερνετ για ψυχαγωγία καθώς δεν είναι εξοικειωμένο και δεν έχει αποκτήσει την γνώση να αναζητά και να βρίσκει την πληροφορία που θέλει. Αυτό το ποσοστό είναι εξαιρετικά επιρρεπές στην λάθος πληροφόρηση καθώς δε έχει την δυνατότητα και τις γνώσεις να φιλτράρει μια είδηση στο ιντερνέτ αναζητώντας την εγκυρότητα της.

    Σοφιστείες και μπούρδες
    Υπάρχουν και τα ίντερνετ ραδιόφωνα, δε τα ακούει περισσότερος κόσμος από τα κανονικά και ας σερφάρει κάθε μέρα εκατομμύρια κόσμος στο διαδίκτυο.

    Είναι νωρίς ακόμα να αλλάξουν κάποια πράγματα... είδαμε φως οι βλάχοι και νομίζουμε ότι ήρθε η δευτέρα παρουσία, αλλά τελικά ήταν το φως της αυγής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι γεγονός ότι χρειάζεται μόρφωση για να είμαστε και ανταγωνιστικοί στη σύγχρονη εποχή που λέει και ο Δήμαρχος . Δεν χρειάζεται να είμαστε αντίθετοι μόνο τα μνημόνια ( που καλώς είμαστε αντίθετοι και πρέπει να αλλάξουν), αλλά πρέπει να γίνουν και τεράστιες αλλαγές για να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις και να ξεφύγουμε από αυτό το χάλι . Το χαμηλό ποσοστό χρηστών του διαδικτύου και το ακόμη χαμηλότερο αυτών που το χρησιμοποιούν ουσιαστικά είναι εικόνα της υπανάπτυξης. Βέβαια αν γίνουν οι αλλαγές αυτές και μορφωθούν οι βλάχοι θα πάψουν να είναι στα πόστα αυτοί που είναι, και λογικό είναι να τις εμποδίζουν. Το πρόβλημά τους βέβαια είναι ότι έτσι με αγράμματους δεν βγαίνει η κατάσταση, «μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εγώ που είμαι καμιά 10αριά ώρες στο διαδίκτυο θέλω να πω ότι δεν το θεωρώ καθόλου δείγμα μόρφωσης αλλά το αντίθετο. Ενημέρωση ναι μόρφωση όχι. Ενδεικτικό είναι η ορθγραφία της συντριπτικής πλειοψηφίας. Και άνθρωπος που δεν κατέχει το γραπτό λόγο είναι αναλφάβητος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το διαδίκτυο είναι ένα εργαλείο, μια βιβλιοθήκη, που παρέχει πληροφόρηση. Η πληροφόρηση καταχωρείται στις «εμπορικές» γλώσσες δηλαδή σε αυτές που ομιλούνται από μεγάλο αριθμό ανθρώπων και σε αυτές στις οποίες καταχωρούνται επιστημονικές και τεχνολογικές ανακαλύψεις , γνώσεις κλπ. ( κυρίως στα Αγγλικά γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η γνώση τουλάχιστον Αγγλικών) . Γι’ αυτό και υπάρχει και ένας «πόλεμος» των γλωσσών. Η πραγματικότητα αυτή αποσταθεροποιεί περαιτέρω τη δική μας γλώσσα. Η ταχύτητα και η ευκολία κυκλοφορίας της πληροφόρησης με μικρό κόστος, καθώς και η δυνατότητα πρόσβασης σε αυτήν σε οποιοδήποτε σημείο στον κόσμο ολοένα και μεγαλύτερου τμήματος του πληθυσμού ( συνεπώς αξιοποίησης ολοένα και μεγαλύτερου ποσοστού του ανθρώπινου δυναμικού που είναι ο κυριότερος συντελεστής της παραγωγής ) , δημιουργεί προϋποθέσεις για ανάπτυξη. Στο παρελθόν μεγάλο πρόβλημα ( χώρου, κόστους ) ήταν η ανάπτυξη βιβλιοθηκών. Σήμερα οι βιβλιοθήκες εξακολουθούν να έχουν την αξία τους, αλλά το διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει μεγάλες υπηρεσίες αν χρησιμοποιείται κατάλληλα. Είναι ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά ή όχι ανάλογα με τους χρήστες. Και βέβαια η καλή γνώση της γλώσσας έχει τη σημασία της, και αναπτύσσει πλην άλλων και τη σκέψη αφού βοηθά στο να αποδίδονται με ακρίβεια οι διάφορες έννοιες, αν όμως περιοριστούμε στη γλώσσα, και τον προσανατολισμό στο παρελθόν όπως γίνεται στη δική μας κοινωνία/ εκπαίδευση , δεν έχουμε μεγάλη τύχη για ανάπτυξη παραγωγής , ανταγωνιστικότητας και παραγωγικότητας. Άλλωστε ο σημερινός αναλφάβητος, είναι ο τεχνολογικά αναλφάβητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τίποτα από όσα αναφέρεις δεν είναι μόρφωση ή παιδεία. Είναι ενημέρωση και εκπαίδευση. Χρήσιμη μεν παιδεία όμως όχι. Τα περοσσότερα (ίσως και όλα) από αυτά που γράφεις μπορούν να τα κάνουν και τα ρομπότ. Μόρφωση όμως δε θα μπορέσουν να αποκτήσουν ποτέ. Αν μάλιστα ανατρέξεις σε μελέτες θα διαπιστώσεις ότι ο σημερινός λειτουργικά αναλφάβητος ενδεχομένως και να είναι τεχνολογικός φωστήρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δηλαδή θεωρείτε μορφωμένος όποιος ξέρει ορθογραφία?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. όποιος γνωρίζει τη γλώσσα του, την ιστορία αλλά και τις υπόλοιπες επιστήμες ως προς τη βάση και φιλοσοφία τους. Όχι τύπους και γραφήματα απλώς. Και πάντως όχι όποιος γράφει ''θεωρείτε'' αντί ''θεωρείται''.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η κοινωνία πρέπει σήμερα να έχει εργαλεία / πληροφόρηση να παρακολουθεί τις ραγδαίες αλλαγές που πραγματοποιούνται διεθνώς . Θα πρέπει να επενδύσει στους ανθρώπους, στις ιδέες, στις διαδικασίες παραγωγής, και βεβαίως και στα μηχανήματα. Οι μαθητές πρέπει να εκπαιδευθούν στη διαδικασία συλλογής και αξιοποίησης πληροφοριών στην πράξη καθώς και στην ικανότητα να παρακολουθούν με επιτυχία τις εξελίξεις. Πολύ περισσότερο επειδή οι εξελίξεις δεν παράγονται στη χώρα μας ( γιατί ); Δεν παράγουμαι τίποτα και να δούμε πως θα προκύπτει το εισόδημα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κάποια άνευ σημασίας πληροφόρηση από το διαδίκτυο :΅

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ο άνθρωπος έχει ζωή περίπου 50.000 χρόνια
    Με 32 χρόνια μέση διάρκεια ζωής σημαίνει ότι υπάρχει για 1600 γενιές
    Οι 1300 γενιές έζησαν στις σπηλιές
    Μόνον για 140 γενιές έχουμε γραφή.
    Μόνο για 12 γενιές έχουμε τυπογραφία.
    Μόνο για 8 γενιές έχουμε ακριβή μέτρηση του χρόνου.
    Μόνο κατά τη διάρκεια των τελευταίων 4 γενεών έχουμε ηλεκτρικές μηχανές
    Όμως κατά τη διάρκεια των τελευταίων 2 γενιών έχουμε την εμπειρία : των αεροπορικών ταξιδιών, των διαστημικών πτήσεων, των μικροκυμάτων, της τεχνολογίας των ακτίνων LASER, των ραγδαίων επικοινωνιών, των υπολογιστών, των μεγάλων επιτευγμάτων στον τομέα της ιατρικής; την τηλεόραση, την επινόηση των αυτοματισμών.
    Σχεδόν, όλα έγιναν κατά τη διάρκεια των τελευταίων 2 γενιών και είναι αποτέλεσμα της τεχνολογίας
    ¬¬¬
    Σήμερα μετακινούμεθα από την οικονομία της βιομηχανικής, στην οικονομία της μεταβιομηχανικής εποχής και της εποχής της πληροφόρησης. Η χρησιμοποιούμενη γνώση στην πράξη αποσύρεται ραγδαία και χρειάζονται μηχανισμοί δια βίου εκπαίδευσης για να διατηρείται η ανταγωνιστικότητα παραγωγικών φορέων και εργαζομένων.
    Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, η οικονομία της γνώσης και το νέο εργασιακό περιβάλλον που αναπτύσσονται, είναι προφανές ότι απαιτούν και επιβάλλουν νέα οργανωτικά, κοινωνικά, παραγωγικά και οικονομικά πλαίσια.
    Ήδη αρκετά πανεπιστήμια προσφέρουν σε διεθνή βάση πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών μέσω του δικτύου INTERNET με τα ίδια δίδακτρα που πληρώνει ο φοιτητής που παρακολουθεί τα προγράμματα αυτά τοπικά και αυτοπροσώπως.

    Η παραγωγή και το αντίκρισμα στην αγορά ενός προϊόντος, εξαρτάται πλέον από τον ανταγωνισμό σε διεθνές επίπεδο και την παραγωγική ικανότητα κοινωνιών σε όλο το μήκος και το πλάτος του πλανήτη. Δημιουργείται έτσι μια νέα οικονομία καθοδηγούμενη από τη γνώση που εξελίσσεται εκρηκτικά σαν αποτέλεσμα του ανταγωνισμού και των νέων αναγκών που δημιουργούνται.
    Τα σχολικά προγράμματα πρέπει να συνδέονται ολοένα και περισσότερο με τις ανάγκες της πραγματικής ζωής και τη σύγχρονη διεθνοποιημένη και ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά εργασίας.

    Οι νέες βασικές ικανότητες που πρέπει να αναπτυχθούν σε όλους τους Ευρωπαίους πολίτες που συμπεριλαμβάνονται στα συμπεράσματα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στη συμφωνία της Λισσαβώνας ( παρ. 26 ) που υπέγραψε η χώρα μας πριν πολλά χρόνια είναι οι ικανότητες αξιοποίησης της τεχνολογίας των πληροφοριών, η γνώση ξένων γλωσσών, η ανάπτυξη βασικών τεχνολογικών γνώσεων και μιας τεχνολογικής κουλτούρας, η ανάπτυξη ικανοτήτων επιχειρηματικότητας, και η ανάπτυξη κοινωνικών ικανοτήτων.

    Η γνώση ξένων γλωσσών και ιδιαίτερα της Αγγλικής είναι απαραίτητη “επαγγελματική δεξιότητα” προκειμένου να εξασφαλισθεί κινητικότητα εργαζομένων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και “οικονομία κλίμακας” για την αντιμετώπιση του διεθνούς ανταγωνισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. περιγράφεις ένα σύστημα το οποίο ήδη καταρρέει και είναι θέμα χρόνου η οριστική του διάλυση. Ένας από τους λόγους είναι ότι δε στηρίζεται αλλά ούτε στοχεύει στους ανθρώπους. Τους χρησιμοποιεί και αυτούς ως εργαλεία, όπως τους Η/Υ. Και τώρα οδεύει προς διάλυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κατά την ταπεινή μου αντίληψη τα συγκεκριμένα αυτά που περιγράφονται στοχεύουν στην ανάπτυξη του ανθρώπου, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες δυνατότητες και χαρίσματα του καθενός, ώστε να μπορεί να καλύψει κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του. Και να κάνουν τον ανθρώπινο παράγοντα ισχυρό ώστε να μην μπορούν να τον εκμεταλλεύονται και να αποζητά πατερούληδες ( είτε από τη μια είτε από την άλλη πλευρά ). Και να υπάρχει και γενικότερη ανάπτυξη με την εμπλοκή κατά το δυνατόν περισσοτέρων σε ολοένα και υψηλότερο επίπεδο λειτουργίας, με ανθρώπινες σχέσεις και "μάνατζμεντ".
    Το σύστημα που καταρρέει ( έχει καταρρεύσει , ήδη έχει πτωχεύσει ) είναι το παλιό, του άγονου και επαγγελματικού «λογιοτατισμού» χωρίς καμιά δυνατότητα να παράγει κάτι , που θεωρεί τους απλούς ανθρώπους να έχουν αποκλειστικό ρόλο να κάνουν την πρακτική δουλειά με περιορισμένη ή ανύπαρκτη μόρφωση και τους δήθεν φιλοσόφους να νέμονται την εξουσία ως φεουδάρχες.
    Το ιδεατό βέβαια θα ήταν να υπάρχει μια ισόρροπη ανάπτυξη, αλλά στη δική μας χώρα η μονομέρεια είναι συντριπτικά υπέρ της θεωρητικολογίας που οδηγεί στο πουθενά. Το παιδιά μας που βεβαίως θα πρέπει να χειρίζονται σωστά τη γλώσσα και να ξέρουν την ιστορία μας, παρά το πλήθος των θεωρητικών μαθημάτων που εμποδίζουν για συντεχνιακούς λόγους την εισαγωγή σύγχρονων αντικειμένων, έχουν δυσκολίες στη γραφή και στην ανάγνωση . Ίσως και γι'αυτό ενώ ο ανεπτυγμένος κόσμος περνάει στη μεταβιομηχανική εποχή, η δική μας χώρα δεν έχει μπει ούτε στη βιομηχανική, και μεγάλα τμήματά της είναι ακόμη στη γεωργική ( με τα παραδοσιακά μέσα , όταν η γεωργία αλλού χρησιμοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες για να είναι ανταγωνιστική ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. η φεουδαρχία έχει πεθάνει προ πολλού και η περίοδος της εκβιομηχάνισης διεκόπη βιαίως. Αυτό που πεθαίνει στις μέρες είναι το σύστημα των αγορών. Το σύστημα της μη παραγωγής, όπου το χρήμα παράγεται από το χρήμα. Και μαζί του και η γενιά των ''γιάπις'', των παιδιών με τους τεράστιους τίτλους σπουδών και τη μηδενική εμπειρία. Μπες από περιεργεια σε αμερικάνικες αγγελίες για στελέχη. Την τελευταία διετία βασικό προσόν θεωρούν την εμπειρία και γράφουν ότι δεν τους ενδιαφέρουν οι τίτλοι σπουδών. Την πάτησαν και έμαθαν. Σε λίγα χρόνια όπως γίνεται συνήθως θα τους αντιγράψουμε και εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. προς: 21 ΙΟΥΝΊΟΥ 2012 2:44 Μ.Μ

    Δηλαδή ο Μακρυγιάννης που ήταν ανορθόγραφος σου φαίνεται αμόρφωτος από τα κείμενα του.
    Η μόρφωση έχει να κάνει με την σκέψη, την νόηση, και σωστά να τα γράφεις όταν αυτά που σκέφτεσαι είναι σκατά τότε τι νόημα έχει να ορθογραφημένα.

    Μήπως έχουμε μπερδέψει τις έννοιες και την ουσία τους?
    Πιστεύω ότι υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι που γράφουν σωστά αλλά δε μπορούν και δεν λένε τίποτα απολύτως, είναι μορφωμένοι ως προς την ορθογραφία και το συντακτικό αλλά "αμόρφωτοι" ως προς την νόηση και την ορθή σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μακάρι να είχε πεθάνει η φεουδαρχία, αλλά αυτή και δεν έχει πεθάνει και αναπαράγεται αυτούσια ή με άλλη μορφή , ακόμη και στους υποτιθέμενους «προοδευτικούς» πολιτικούς χώρους, σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο . Οι τίτλοι σπουδών αν δεν είχαν τη σημασία τους και την αξία τους τότε δεν θα έπρεπε να σπουδάζει κανένας, και θα μπορούσαμε να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια που κοστίζουν πολλαπλώς . Οι Αμερικανοί προσπαθούν τα πτυχία να εκφράζουν γνώσεις και δεξιότητες πραγματικές, στην ανταγωνιστική ελεύθερη αγορά εργασίας. Έχουν διάφορα κριτήρια για να ελέγχουν αν κάποιος πράγματι γνωρίζει αυτά που θα έπρεπε να γνωρίζει ( για παράδειγμα συνέντευξη επειδή η αγορά είναι ιδιωτική, ενώ σε μας θα ήταν τρόπος για ρουσφέτια , το επίπεδο του πανεπιστημίου από το οποίο προέρχεται κάποιος ενώ σε μας είναι όλα ίδια δια νόμου κλπ. ) Τα πτυχία από τα δικά μας ιδρύματα προσπαθούν να κατοχυρώσουν δικαιώματα όχι με βάση τι γνώσεις και δεξιότητες αντιπροσωπεύουν στον ανταγωνισμό στην αγορά εργασίας , αλλά με βάση κανονιστικές διατάξεις ( κυρίως στο Δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα ) που τις περισσότερες φορές είναι προϊόν αντιπαραγωγικό, συμφωνιών συνδικαλιστικών, πολιτικών κτλπ. Επιπλέον, τα δικά μας πανεπιστήμια εκτός από 2-3 που κάπου – κάπου ……..εμφανίζονται στο μέσον κάποιων πινάκων αξιολόγησης που περιλαμβάνουν τα πρώτα 500 πανεπιστήμια , τα υπόλοιπα αγνοείται η τύχη τους , και είναι και εναντίον της ……….αξιολόγησης. Και είναι κρίμα διότι τα δικά μας παιδιά είναι τουλάχιστον όσο ικανά και τα άλλα στο εξωτερικό ( το αποδεικνύουν όταν πηγαίνουν για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό ) , και σπουδάζουν στα ιδρύματα που σπουδάζουν, με τις συνθήκες που αντιμετωπίζουν, μετά από την σχεδόν υποχρεωτική φροντιστηριακή κατεργασία «πάντα προοδευτικών» καθηγητών.
    Οι επενδύσεις προφανώς και δεν γίνονται δωρεάν αλλά έχουν κάποιο κέρδος για αυτόν που διαθέτει το κεφάλαιο. Άλλο βεβαίως αυτό, και άλλο η καταλήστευση .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ο Μακρυγιάννης, με τα δικά σας δεδομένα των τίτλων σπουδών, βεβαίως ήταν αμόρφωτος. Και το παραδέχονταν άλλωστε. Άλλο η μόρφωση άλλο η σοφία και η άποψη. Όσον αφορά την ορθογραφία δεν είναι μόνο η γραφή αλλά και η εκφορά του λόγου. Αλλιώς διαβάζεται το ''ι'' αλλιώς το ''υ'', το ''ο'' ή το ''ω''. Όπως επίσης διαβάζονταν τα πνεύματα (ψιλή και δασεία). Η διάλυση της γλώσσας υπήρξε μέρος στρατηγικής της οποία μάλιστα ο Κίσιγκερ έχει ομολογήσει. Αν πας σε μια εταιρεία της πλάκας και κάνεις λάθος σε αγγλικό κείμενο, πέφτουν να σε φάνε, ίσως και να σε απολύσουν. Τα λάθη στα Ελληνικά ουδένα απασχολούν. Επίσης χαίρομαι όταν ακούω ηγέτες χωρών να μιλάνε τη γλώσσα τους σε διεθνείς συναντήσεις. Σε αντίθεση με τα δικά μας τα σκλαβάκια που τρέχουν να μιλήσουν στα Αγγλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όσο για τα πανεπιστήμια και επειδή είμαστε πολλοί εύκολοι στο να κρίνουμε αρνητικά τα της Ελλάδας θα πω δύο πραγματάκια 1) στα ξένα πανεπιστήμια φοίτησαν όσοι απέτυχαν να μπουν στην Ελλάδα και 2) σας μετα φέρω απλώς αυτό που άκουσα από την Ελένη Γλύκατζη- Αρβελέρ. Σύμφωνα με μελέτες οι Έλληνες είναι οι καλύτεροι μεταπτυχιακοί φοιτητές. Λεπτομέρεια: οι Έλληνες που αποφοίτησαν από τα ελληνικά πανεπιστήμια. Η ίδια μάλιστα το απέδιδε στο υψηλό επίπεδο γνώσεων και στο μεγάλο βαθμό δυσκολίας των ελληνικών πανεπιστημίων. Για όσους θέλουν συμπληρώνω εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι καλοί οι Έλληνες φοιτητές (όχι τα Ελληνικά πανεπιστήμια ούτε το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ) , τους οποίους καταστρέφουν με τις γνωστές διαδικασίες. Τι έχει ερευνηθεί /ανακαλυφθεί σε Ελληνικά πανεπιστήμια ; Τα καλύτερα ( 2-3) ,είναι από τα τελευταία στην όποια κατάταξη , ενώ τα περισσότερα δεν εμφανίζονται . Δεν παράγεται γνώση, διδάσκεται η μεταφερόμενη ανεπαρκώς. Αν ήταν υποψήφια η Αρβελέρ ( ότι λέει δεν είναι πανάκεια )ίσως να μην εκλέγονταν καθηγήτρια. Το ότι στο εξωτερικό φοιτούν αυτοί που απέτυχαν στις Ελληνικές εισαγωγικές εξετάσεις απλά δεν ισχύει ( προσωπικά πέτυχα και μάλιστα σε σχολή υψηλής ζήτησης όχι σε ανωτατοποιημένα ΤΕΙ , και κατόπιν βρήκα στο εξωτερικό στα μεταπτυχιακά φίλους με μεγάλες επιτυχίες που έφυγαν αμέσως ). Πολλά παιδιά αδυνατούν να περάσουν μέσα από αυτό το σύστημα που όλοι το κατακρίνουν και κανείς δεν το διορθώνει.

    Τέλος, καθηγητής γλωσσολόγος έκανε από τηλεοράσεως παρουσίαση στην σταθερή εκπομπή μιας κυρίας για πολύ ώρα ( ο τηλεοπτικός χρόνος κοστίζει ) , σχετικά με το αν το αυγό γράφεται με υ ή με β , προφανώς ως συμβολή στην ανάπτυξη της χώρας και την αντιμετώπιση της κρίσης, εκτός από προσφορά «παιδείας» υψηλού επιπέδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πολλοί υπουργοί και πρωθυπουργοί, απόφοιτοι του Αμερικανικού Κολλεγίου, έφυγαν αμέσως, δεν έδωσαν εισαγωγικές εξετάσεις, όπως και πολλοί από τους συμμαθητές τους που διοικούν τους μεγαλύτερους οργανισμούς της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. επειδή ήταν γόνοι πλούσιων οικογενειών αλλά και ανίκανοι, οι περισσότεροι, να μπουν σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Άσε που το σύστημα επένδυε σ' αυτούς και τους ήθελε ''εντός έδρας''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τελικά συμφωνείς για φεουδαρχία ( για να μην υπάρχει παρανόηση προσωπικά δεν με ενοχλεί ο πλούτος κάθε άλλο , αρκεί να έχει παραχθεί διότι έτσι νομίζω ότι γίνεται ατομική και κοινωνική πρόοδος ), με ενοχλεί ο προνομιακός και υποκριτικός ανταγωνισμός σε δήθεν σοσιαλιστικά πλαίσια .

    Αν διαβάσει κανείς τα γραφόμενα στις «εκπαιδευτικές πύλες» στο διαδίκτυο , και δει τα εκπαιδευτικά θέματα που απασχολούν τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας, τις αποφάσεις με τις οποίες το υπουργείο προωθεί τον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος, τις δημοσιεύσεις πανεπιστημιακών «παιδαγωγών» θα διαπιστώσει αμέσως το τραγικό της υπόθεσης.
    Ακόμη και στην εγχώρια λογική της πανεπιστημιακής και γενικότερης υποβάθμισης, εξισώνουν τα κάποια αξιόλογα ιδρύματα με ανύπαρκτα. Για παράδειγμα, με τελευταία απόφαση του υπουργείου , για να τα έχουμε καλά με όλους δίνεται η δυνατότητα σε αποφοίτους……. από 47 !!!!!!! τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ να γίνουν καθηγητές πληροφορικής ( το αντικείμενο που διαφημίστηκε ως το κύριο για το νέο σχολείο ), κατά ΙΣΟΤΙΜΟ τρόπο. Από τη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), με κατώτερο βαθμό εισαγωγής στις εισαγωγικές εξετάσεις 18917 μονάδες , μέχρι Βιομηχανική Πληροφορική ΤΕΙ Καβάλας με κατώτερο βαθμό 6712 μονάδες που είναι η τελευταία από τις 47 σχολές που αναφέρεται στην απόφαση ( εδώ μπορεί να μπήκαν και με βαθμούς κάτω από τη βάση ). Και αυτοί οι «καθηγητές» θα έχουν την ίδια εξέλιξη, μισθό κλπ. και θέλουμε και «παιδεία» ποιότητας. ( οι σχολές στην http://users.sch.gr/kalodimos/sep4u/?p=5868)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τα 47 τμήματα ΑΕΙ-ΤΕΙ που οδηγούν στους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20 Πληροφορικής

    217 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ ΑΕΙ
    18917
    219 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλονίκης ΑΕΙ
    18333
    221 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών Πάτρας ΑΕΙ
    17535
    330 -Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Αθήνας ΑΕΙ
    16684
    338 -Πληροφορικής Θεσσαλονίκης ΑΕΙ
    16340
    223 -Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θράκης (Ξάνθη) ΑΕΙ
    16093
    215 -Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πάτρας ΑΕΙ
    15666
    333 -Πληροφορικής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας ΑΕΙ
    15263
    331 -Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Κρήτης (Χανιά) ΑΕΙ
    15250
    335 -Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Μακεδονίας (Θεσσαλονίκη) ΑΕΙ
    15217
    220 -Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων Θεσσαλίας (Βόλος) ΑΕΙ
    15039
    412 -Πληροφορικής και Τηλεματικής Χαροκοπείου Αθήνας ΑΕΙ
    14765
    339 -Πληροφορικής Πειραιά ΑΕΙ
    14735
    262 -Ψηφιακών Συστημάτων Πειραιά ΑΕΙ
    13667
    340 -Πληροφορικής Ιωαννίνων ΑΕΙ
    13534
    371 -Μηχανικών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (ΚΟΖΑΝΗ) ΑΕΙ
    13525
    711 -Πληροφορικής ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΙ
    13155
    369 -Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Βιοϊατρική Στερεάς Ελλάδας (Λαμία) ΑΕΙ
    12948
    366 -Πληροφορικής Ιονίου (Κέρκυρα) ΑΕΙ
    12806
    216 -Επιστήμης Υπολογιστών Κρήτης (Ηράκλειο) ΑΕΙ
    12769
    712 -Πληροφορικής ΤΕΙ Θεσσαλονίκης ΤΕΙ
    12404
    358 -Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών Πελοποννήσου (Τρίπολη) ΑΕΙ
    12220
    720 -Αυτοματισμού ΤΕΙ Θεσσαλονίκης ΤΕΙ
    11837
    524 -Πληροφορικής και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης ΤΕΙ Πάτρας (Πύργος) ΤΕΙ
    11533
    713 -Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων ΤΕΙ Πειραιά ΤΕΙ
    11360
    714 -Αυτοματισμού ΤΕΙ Πειραιά ΤΕΙ
    11160
    359 -Επιστήμης και Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιών Πελοποννήσου (Τρίπολη) ΑΕΙ
    11152
    354 -Πολιτισμικής Τεχ/γίας και Επικ/νίας Αιγαίου (Μυτιλήνη) ΑΕΙ
    11123
    344 -Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου (Σάμος) ΑΕΙ
    11097
    723 -Τεχνολογίας Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ΤΕΙ Λάρισας ΤΕΙ
    9558
    728 -Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων ΤΕΙ Πάτρας ΤΕΙ
    9226
    727 -Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΤΕΙ Σερρών ΤΕΙ
    9023
    722 -Αυτοματισμού ΤΕΙ Χαλκίδας ΤΕΙ
    8731
    506 -Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών ΤΕΙ Λαμίας ΤΕΙ
    8553
    725 -Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ΤΕΙ Κρήτης (Ηράκλειο) ΤΕΙ
    8409
    753 -Αυτοματισμού TEI ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΤΕΙ
    8069
    510 -Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας ΤΕΙ Σερρών ΤΕΙ
    8053
    525 -Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ΤΕΙ Πάτρας (Αμαλιάδα) ΤΕΙ
    7646
    735 -Πληροφορικής και Τεχνολογίας Υπολογιστών ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας (Καστοριά) ΤΕΙ
    7504
    529 -Τεχνολογίας Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών TEI ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ(ΣΠΑΡΤΗ) ΤΕΙ
    7402
    586 -Διαχείρισης Πληροφοριών ΤΕΙ Καβάλας ΤΕΙ
    7200
    736 -Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων ΤΕΙ Μεσολογγίου (Ναύπακτος) ΤΕΙ
    7107
    729 -Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ΤΕΙ Μεσολογγίου ΤΕΙ
    7059
    710 -Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης ΤΕΙ Ηπείρου (Αρτα) ΤΕΙ
    6893
    733 -Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ΤΕΙ Ιονίων Νήσων (Λευκάδα) ΤΕΙ
    6801
    734 -Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία ΤΕΙ Δυτ. Μακεδονίας (Γρεβενά) ΤΕΙ
    6731
    724 -Βιομηχανική Πληροφορική ΤΕΙ Καβάλας ΤΕΙ
    6712
    Καθηγητές Πληροφορικής στα σχολεία διορίζονται πτυχιούχοι ΑΕΙ (ΠΕ19) και ΤΕΙ (ΠΕ20) με το ίδιο ωράριο και τις ίδιες αμοιβές. Από τις 47 σχολές πληροφορικής πτυχιούχων ΠΕ19&ΠΕ20 οι 24 είναι ΤΕΙ (ΠΕ20). Από αυτές τις 47 σχολές η υψηλότερη βάση ήταν το 2011 ήταν 18.917 των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ και η χαμηλότερη 6.712 στο ΤΕΙ Βιομηχανικής Πληροφορικής ΤΕΙ Καβάλας.
    http://users.sch.gr/kalodimos/sep4u/?p=5868

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. χαρηκα τη συζήτησή μας και σε ευχαριστώ. Μπαίνεις σε ειδικά θέματα και το βασανίζουμε πολύ. Ας μην κουράζουμε άλλο τους υπόλοιπους που θέλουν να βρίσουν με την ησυχία τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ο.Κ.
    Πάντως πρέπει να ασχοληθούν όλοι, και κυρίως οι υποτιθέμενοι αρμόδιοι , μήπως και γίνει κάτι . Μας ενδιαφέρει όλους.
    To διαδίκτυο.......βοηθάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εφημερεύοντα

Σαν σήμερα

- Copyright © ΗΡΑΚΛΕΙΟ NEWS -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -