"ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ" ΕΚΑΤΕΡΟΘΕΝ

Καθημερινό φαινόμενο είναι οι παραβιάσεις της οδικής σήμανσης στην οδό Μαρίνου Αντύπα του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, στο τμήμα του δρόμου από την οδό Απόλλωνος μέχρι και την οδό Σ. Καραγιώργη. Πολλοί οδηγοί που έρχονται από το ΟΑΚΑ και κατευθύνονται προς το κέντρο της πόλης αγνοούν την (ισχυρή) σήμανση που υπάρχει και συνεχίζουν ευθεία στο ύψος της οδού Απόλλωνος προτιμώντας την παράβαση από το να κάνουν τον κύκλο μέσα από την πλατεία Όθωνος για να βγούνε στο σταθμό του ΗΣΑΠ.

Μάλιστα δεν πτοούνται ούτε από το γεγονός πως η Μαρίνου Αντύπα μετατρέπεται σε πεζόδρομο κοντά στο σταθμό του ΗΣΑΠ, όπου και το πλάτος του δρόμου μειώνεται. Χαρακτηριστική της αδιαφορίας που χαρακτηρίζει τον (νεο) Έλληνα οδηγό η φωτογραφία που δημοσιεύουμε δίπλα με τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα πάνω στον πεζόδρομο δίπλα στη πινακίδα που καλεί τους οδηγούς να προσέχουν τη διέλευση των πεζών. Εδώ πρέπει να αναφερθεί πως η στάθμευση στους πεζόδρομους απαγορεύεται ρητώς ακόμα και για τους μόνιμους κατοίκους, οι οποίοι έχουν μόνο δικαίωμα διέλευσης, ενώ για τα οχήματα τους θα πρέπει να έχουν δικό τους χώρο στάθμευσης στις ιδιοκτησίες τους.

Γράφει η δημοτική αστυνομία αλλά...
Πάντως, η δημοτική αστυνομία κόβει κλήσεις στα αυτοκίνητα που παρανόμως σταθμεύουν στον πεζόδρομο, όπως μας διαβεβαίωσε ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος, κ. Γιάννης Κεσκινίδης. Ο Αντιδήμαρχος μας ενημέρωσε ακόμα πως πρόβλημα με τη παράνομη στάθμευση υπάρχει και στην οδό Ικάρων (τη συνέχεια της Μαρίνου Αντύπα). Αντίθετα, ενώ η παρέμβαση που έγινε με τα κολωνάκια στην Μαρίνου Αντύπα μπροστά στο Δημαρχείο φαίνεται πως απέδωσε καρπούς, ελαχιστοποιώντας την παράνομη στάθμευση που δημιουργούσε προβλήματα στη στάθμευση του λεωφορείου της δημοτικής συγκοινωνίας και συχνά προκαλούσε κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Από www.xtypos.gr

Σχόλιο Blogger

Συμφωνώ ότι το πρόβλημα με τα αυτοκίνητα είναι τραγικό στο κέντρο της πόλης.
Το θέμα το έχω θίξει και στο παρελθόν σε διαφορετικά διαστήματα.

Δε μπορεί να θέλεις εμπορική δραστηριότητα στην πόλη σου και αυτό να γίνει χωρίς να έχεις πρόβλημα με τα Ι.Χ.
Το λάθος δεν είναι τα Ι.Χ. αλλά το ότι δεν υπάρχουν χώροι να σταθμεύσουν.
Οι δικοί μας οι μάγκες σκέφτηκαν έχουμε το τρένο, οπότε κάποιος που θα έρθει στο Ηράκλειο θα πάρει το τρενάκι του θα κατέβει στο σταθμό του τρένου κτλ...
Δε πάει έτσι όμως, ο κόσμος καλώς ή κακώς το βλέπει αλλιώς, και εκτός από το ότι η πόλη μας πυκνοκατοικείται, κάτι που μεταφράζεται και σε αυτοκίνητα, έχουμε και τους επισκέπτες - πελάτες που καθημερινά επιλέγουν την κεντρική πλατεία για τον καφέ τους και το φαγητό τους.

Που θα τα βάλουν όλοι αυτοί τα αυτοκίνητα τους?
Θα μου πει κάποιος να μην έρχονται στην πλατεία με τα αυτοκίνητα τους, άντε βγάλε άκρη μετά...

Πρέπει να αποφασίσει ο δήμος και οι δημότες αν θέλουν μια πλατεία που θα είναι πόλος έλξης καταναλωτών - πελατών ή μια ταπεινή πλατεία για τους δημότες. Αν και εδώ που τα λέμε η πλατεία έχει δεν έχει επιχειρηματικότητα δε προσφέρει τίποτα στον δήμο και τους δημότες καθώς δεν πληρώνει εκείνα που οφείλει και εισπράττει σαν φόρους από τους πελάτες...

Σε ότι αφορά το αμαρτωλό κομμάτι της Μαρίνου Αντύπα, το οποίο μετά τον 1ο χρόνο του Γεωργόπουλου αποφασίστηκε να απαγορεύεται η διέλευση οχημάτων, η πιο σύντομη διαδρομή για πρόσβαση στον Ηλεκτρικό σταθμό, και τα οχήματα να έχουν πρόσβαση στον σταθμό διαμέσου της Πλ. Όθωνος, μάλιστα χαριτολογώντας σε κείμενο που αφορούσε αυτή την νέα τότε κυκλοφοριακή ρύθμιση είχα γράψει ότι αυτή η παρακαμψάρα, περισσότερο νόημα είχε για να διαφημιστούν τα απομακρυσμένα φαγοποτία περιμετρικά της πλατείας Όθωνος, παρά να εξυπηρετηθούν οι διερχόμενοι.

Εκτός από αυτό κάποιος εκλεκτός πρέπει να μένει σε αυτό το κομμάτι της Μ. Αντύπα, μπάρες είδαμε, κωλονάκια, παλούκια να τοποθετούνται προκειμένου να αποτραπεί η διέλευση των οχημάτων, και να προσαρμοστούν οι διερχόμενοι με τις νέες ρυθμίσεις του Γεωργόπουλου σε ένα νευραλγικό σημείο της πόλης που αποφάσισε να το ρυθμίσει από τότε που ασφαλτοστρώθηκε το Ηράκλειο.

Η εμμονή για το συγκεκριμένο κομμάτι είναι εντυπωσιακή και ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη για το τόσο έντονο ενδιαφέρον.

Από την άλλη θα μου πείτε ότι εφόσον απαγορεύεται πρέπει οι οδηγοί να τηρούν την σήμανση, επειδή  ούτε λογική είχε αυτή η αποτροπή διέλευσης για το συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου, αλλά και περίεργη εμμονή από όλο! το δημοτικό συμβούλιο, αυτό είναι κάτι που σκανδαλίζει το γεγονός.  
Εξάλλου είναι αντισυνταγματικό να επιτρέπεται σε δημόσιο δρόμο η διέλευση μόνο στους περιοίκους. Σε ότι αφορά τον πεζόδρομο που αναφέρεται στο άρθρο της εφημερίδας, θα έπρεπε να ισχύει και για τα τραπέζια και τις καρέκλες...