ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΠΟΛΗ, ΕΓΓΡΑΦΑ & ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Πλήρη εικόνα για την κατάσταση του Δήμου Ηρακλείου Αττικής, προτού αναλάβει επίσημα τα καθήκοντά του, θέλει να έχει ο εκλεγμένος δήμαρχος της πόλης Νίκος Μπάμπαλος, προκειμένου, από την πρώτη ημέρα της θητείας του – που αρχίζει την 1η Σεπτεμβρίου – να ξεκινήσει την αναδιοργάνωση του Δήμου και τη μάχη με τα προβλήματα, χωρίς αναβολή, χωρίς πίστωση χρόνου.

Στην κατεύθυνση αυτή, ο κ. Μπάμπαλος απεύθυνε αίτημα τόσο στην απερχόμενη διοίκηση, όσο και στις δημοτικές Υπηρεσίες όπως προσκομίσουν στον ίδιο και την ομάδα της επόμενης δημοτικής αρχής τα απαραίτητα έγγραφα, στοιχεία και πληροφορίες από τις Διευθύνσεις Τεχνικών και Οικονομικών Υπηρεσιών, τις Διευθύνσεις Προσωπικού και Καθαριότητας, καθώς και τη Νομική Υπηρεσία, μέχρι 25 Αυγούστου 2014.

«Ενόψει της ανάληψης των καθηκόντων μας από την 1η Σεπτεμβρίου 2014, παρακαλούμε όπως μας χορηγήσετε τα αναφερόμενα έγγραφα, στοιχεία και πληροφορίες μέχρι 25 Αυγούστου 2014, ώστε να προετοιμαστούμε όσο το δυνατό καλύτερα», αναφέρει χαρακτηριστικά στη σχετική του αίτηση ο νέος δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής.

Ο κ. Μπάμπαλος παρακαλεί τις Υπηρεσίες του Δήμου και τους εργαζόμενους σε αυτές «με τους οποίους μέχρι στιγμής συνεργαζόμαστε άψογα και τους ευχαριστούμε για αυτό», όπως σημειώνει: «να καταβάλουν την όποια προσπάθεια εν μέσω μάλιστα καλοκαιρινών διακοπών, ώστε να μας προσκομίσουν τα αιτούμενα στοιχεία».

Αναλυτικά, αυτά είναι:

Για το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου:

• Πλήρη και αναλυτικό κατάλογο όλων των υπαλλήλων του Δήμου, με αναφορά της σχέσης εργασίας του καθενός (μόνιμοι υπάλληλοι, υπάλληλοι ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου, εποχιακοί υπάλληλοι, συμβάσεις έργου), καθώς και τα στοιχεία του μισθολογικού κόστους. Επίσης, που είναι τοποθετημένοι οργανικά και σε ποια υπηρεσία πραγματικά εργάζονται, εάν και εφόσον έχουν μετακινηθεί.

• Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας (Οργανόγραμμα ) του Δήμου, τις υφιστάμενες θέσεις του προσωπικού και το ποσοστό κάλυψης αυτών.

Για την ακίνητη και κινητή περιουσία του Δήμου:

• Λίστα με όλα τα ακίνητα που ανήκουν στην κυριότητα του Δήμου.

• Λίστα με τα κληροδοτήματα που ενδεχομένως υπάρχουν σε όφελος του Δήμου.

• Κατάλογο όλων των κοινόχρηστων χώρων και των χώρων που προορίζονται για την εξυπηρέτηση δημοτικών και κοινωφελών σκοπών.

• Λίστα με όλα τα οχήματα και μηχανήματα του Δήμου, με αντίγραφα των βιβλίων συντήρησης και τους υπάλληλους που ενδεχομένως τα έχουν χρεωθεί.

• Καταγραφή της υπόλοιπης ενδεχομένως κινητής περιουσίας του Δήμου.

Για τα νομικά ζητήματα:

• Από την νομική υπηρεσία και τους συνεργαζόμενους δικηγόρους, ζητήθηκε να χορηγηθούν όλες οι υποθέσεις που εκκρεμοδικούν.

• Επίσης, διεκδικήσεις του Δήμου έναντι δημοτών ή τρίτων, καθώς και διεκδικήσεις τρίτων ή δημοτών έναντι του Δήμου.

Για τα οικονομικά θέματα:

• Καταστατικά, προϋπολογισμούς και ισολογισμούς όλων των νομικών προσώπων και των ανωνύμων εταιρειών.

• Συμβάσεις υπηρεσιών και προμηθειών του Δήμου, ανεξαρτήτως ποσού, καθώς και λίστα συμβάσεων μίσθωσης ή εκμίσθωσης ακινήτων.

• Κατάσταση διαθεσίμων.

• Κατάσταση υποχρεώσεων σε ασφαλιστικά ταμεία.

• Κατάσταση υποχρεώσεων στο Δημόσιο για φόρους – τέλη.

• Κατάσταση υποχρεώσεων πληρωμής λογαριασμών τρίτων.

• Κατάσταση χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής που ακυρώνονται λόγω μη εξόφλησης προμηθευτή.

• Κατάσταση βεβαιωμένων απαιτήσεων έναντι τρίτων.

• Κατάσταση με ανάλυση χρηματικών διαθεσίμων ανά κατηγορία.

• Κατάσταση υποχρεώσεων καταβολής μισθοδοσίας.

• Κατάσταση υποχρεώσεων από αναθέσεις Δημάρχου ή Οικονομικής Επιτροπής ή Δημοτικού Συμβουλίου.

• Κατάσταση χρεογράφων.

• Κατάσταση εσόδων που δεν έχουν βεβαιωθεί.

• Κατάσταση μακροπρόθεσμων υποχρεώσεων, συμπεριλαμβανομένων και των δανείων.

Για τα τεχνικά έργα του Δήμου:

• Λίστα με όλες τις ισχύουσες δημόσιες συμβάσεις για την εκτέλεση έργων με τις πηγές χρηματοδότησής τους.

• Κατάσταση έργων που έχουν ενταχθεί σε επιχειρησιακά προγράμματα (π.χ. ΕΣΠΑ) αλλά δεν έχει ξεκινήσει η υλοποίησή τους, καθώς και προτάσεις που έχουν υποβληθεί.»

Από www.zonews.gr