Παρασκευή, Μαρτίου 20, 2015

Τη σαφή επιθυμία τους να γίνει το περιβόητο έργο διαπλάτυνσης της Λ.‭ ‬Ηρακλείου εξέφρασαν κάτοικοι‭ ‬του Δήμου Ηρακλείου Αττικής αν και ταυτόχρονα δηλώνουν απαισιόδοξοι ως προς την προοπτική να γίνει το έργο.‭

Η κατάσταση του οδικού άξονα είναι γνωστή και την είχαμε καταγράψει‭ (‬για μια ακόμα φορά) ‬σε πρόσφατο ρεπορτάζ:‭ ‬ανύπαρκτα και κατειλημμένα πεζοδρόμια σε πολλά σημεία,‭ ‬ελλιπής φωτισμός,‭ ‬ανυπαρξία αγωγού ομβρίων.‭ ‬Οι ευκαιρίες να γίνει το έργο ήταν αρκετές αλλά οι προηγούμενες διοικήσεις φοβούμενες το πολιτικό κόστος λόγω των αντιδράσεων όσων θίγονται από την εφαρμογή του ρυμοτομικού σχεδίου ποτέ δεν προώθησαν το έργο.‭ ‬Η νυν Δημοτική Αρχή έχει διακηρύξει πως θα προωθήσει το έργο,‭ ‬κάτι που βέβαια ειπώθηκε‭ ‬και από άλλες διοικήσεις στο παρελθόν χωρίς τίποτα να γίνει.‭ ‬Αυτό ακριβώς φοβούνται και οι πολίτες με τους οποίους μίλησε ο Χτύπος.‭ «‬Θα θέλαμε να γίνει το έργο για να μπορούμε να περνάμε με ασφάλεια το δρόμο αλλά προσωπικά δεν πιστεύω πως θα γίνει κάτι.‭ ‬Τόσα χρόνια ακούμε πως θα ανοίξουν την Ηρακλείου αλλά αποτέλεσμα ουδέν‭»‬ μας είπε ο κ.‭ ‬Αναστάσιος Καβαθάς που δεν μας κρύβει ότι φοβάται κάθε φορά που διασχίζει το δρόμο.‭ «‬Κάνουμε το σταυρό μας όταν περνάμε από σημεία που δεν έχει πεζοδρόμια‭»‬ τονίζει η κα Ελένη που προσθέτει πως όταν βρέχει ο δρόμος γίνεται ποτάμι και οι πεζοί μπορούν να το περάσουν μόνο με βάρκα.‭ ‬Αξίζει εδώ να τονιστεί πως σε ένα από τα πιο προβληματικά σημεία του δρόμου βρίσκεται το‭ ‬3ο Λύκειο και λίγο πιο πάνω νηπιαγωγείο‭ (‬12ο‭)‬,‭ ‬δημοτικό‭ (‬3ο‭)‬ και γυμνάσιο‭ (‬6ο‭) ‬κάτι που σημαίνει πως καθημερινά δεκάδες μαθητές διέρχονται από εκεί.‭

Ο Χτύπος μίλησε και με επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται επί της Λεωφόρου Ηρακλείου με κάποιους όπως την κα Αλεξάνδρα Τρωϊάννου να θεωρεί πως το έργο θα πλήξει την κίνηση του καταστήματος της.‭ ‬Από την άλλη πλευρά υπάρχουν άλλοι που δηλώνουν έτοιμοι να υποστούν την ταλαιπωρία για να γίνει το έργο για το γενικό καλό όπως ο κ.‭ ‬Στέλιος Καρδάρας που βρίσκεται πολλά χρόνια στη Λ.‭ ‬Ηρακλείου και ξέρει καλά το θέμα.‭ ‬Ο ίδιος είναι απαισιόδοξος για τις προοπτικές του έργου σημειώνοντας πως υπάρχουν αρκετά ανοιχτά ρυμοτομικά ζητήματα‭ (‬όπως απαλλοτριώσεις κλπ‭) ‬ενώ‭ ‬υπογραμμίζει πως χρειάζονται αρκετά χρήματα για να πραγματοποιηθεί η διαπλάτυνση.‭ ‬Έγκειται πλέον στη δημοτική αρχή του κ.‭ ‬Μπάμπαλου να ξεπεράσει τις δυσκολίες και να προωθήσει ένα έργο που θα δώσει άλλη πνοή στην πόλη.‭ ‬Μπορεί να το κάνει‭; ‬H απάντηση θα δοθεί σύντομα καθώς ο Δήμαρχος είπε πως μέχρι το Πάσχα θα ανοίξει το ζήτημα.


Από το www.syneidisi.com

{ 17 comments... read them below or Comment }

  1. Γιατί ο χτύπος πήγε να πάρει και συνεντεύξεις για την Ηρακλείου και δε πήγε και στη Χρυσανθέμων που οι κάτοικοι φωνάζουν κι εκεί για τα πεζοδρόμια και το δρόμο και τώρα έχει κλείσει και το πεζοδρόμιο τελείως με κάποιο λυόμενο; Αλλά εκεί ήξερε μόνο να γράφει ότι τι ωραία που θα ξεκινήσει το τσιμεντάρισμα και μετά θέλει να τον πάρουν και στα σοβαρά.

    Λοιπόν να μας πούνε οι δημοσιογραφάρες του χτύπου πως θα φτιαχτούν τα πεζοδρόμια χωρίς να μειωθεί ο δρόμος και χωρίς να γκρεμιστούν σπίτια... και να μας πούνε και γιατί ο προηγούμενος δήμαρχος φοβήθηκε όπως λένε το πολιτικό κόστος για την Ηρακλείου αλλά δε το φοβήθηκε για να τσιμεντώσει με τον τρόπο που τσιμέντωσε το χτήμα Δανιγγέλη κι εκεί έτρεχε ο Χτύπος να χειροκροτήσει.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΑΜΠΑΛΕ ΟΛΟ ΛΑΔΙ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΑ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιδιά μην ανησυχείτε για την Ηρακλείου το καλό παιδί έχει έτοιμη τη λύση άμα καταφέρει να ξαναβγεί θα κόψει όλα τα δέντρα και θα ρίξει παντού τσιμέντο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στα εργα η η Ζουρου μη φοβαστε τιποτα ολα σκατα θα τα κανει οπως παντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετά τους προηγούμενους η Ζούρου μας πείραξε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και οι προηγουμενοι σαν τη Ζουρου ητανε γιαυτο και αυτοι σκατα τα εκαναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και πριν τους προηγούμενους ξαναήταν ο Μπάμπαλος με τη Ζούρου, με ιδιαίτερη επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η κυκλοφοριακή κατάσταση που επικρατεί στο Ηράκλειο είναι ενα χαρακτηρηστικό δείγμα για το σύνολο της χώρας σε αυτό το ζήτημα.Η Ηρακλείου έχει καταληφθεί απο καταστήματα(κυρίως βουλκανιζατέρ) αλλά ακόμα και απο αυλές σπιτιών,επειδή κάποιοι έχουν δει τα πεζοδρομια σαν παρκινγκ η σαν προεκταση του κηπου τους.Πρεπει αμεσα να βγουν οι μπουλντοζες και να τα κατεδαφισουν ολα,ενω οι χρεωσεις αποκαταστασης να μεταβιβαστουν σε αυτους που πρόξενησαν τις βλαβες εξ αρχης.Ολο αυτό όμως εχει πολιτικό-μικροπολιτικό κόστος,που καμία ηγεσία του δήμου δεν δεχθηκε να αναλάβει,και πολυ φοβάμαι οτι τα ιδια θα κανει και αυτη η δημοτικη αρχη.Και οσον αφορα τα δεντρα που κόβονται,και εγω διαφωνω,αλλά δεν γινεται να φυτευουν οι κατοικοι τα δεντρα τους στα πεζοδρομια.Ποσο μαλλον οταν δεν υπάρχει καν χωρος για τους πεζους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε τους παλιοκάτοικους να φυτεύουν δέντρα... δε ξέρουν οι παλιάνθρωποι ότι εδώ στο Ηράκλειο θέλουμε μόνο τσιμέντα; Πλάκα θα χει όταν αυτά για έξοδα αποκατάστασης και αυτοσχέδια πάρκινγκ ζητήσει κανένας να εφαρμοστούν και σε άλλους δρόμους και πλατείες να δούμε τότε αν θα λες τα ίδια για μικροπολιτικό κόστος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.

    ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΑΡΧΙΔΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ;;

    ΟΙ ΚΑΦΕΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ;;;

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λες μόνο για όσουν έχουν καφενεία ή και για όσους έχουν πχ ουζερί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΝΤΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΕΜΩΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ Η ΓΩΝΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΨΕΙΣ ΚΑΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΡΕ ΑΙΝΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στον κύριο-α με ανάρτηση 25 Μαρτίου 2015-4-31μμ
    Είμαι ο Ανώνυμος με ανάρτηση στις 1-02μμ
    Σύμφωνα με μελέτες μηχανικών οργανισμού που συμβουλεύει σε τεχνικά ζητήματα τους ΟΤΑ,την οποία και διάβασα στο διαδίκτυο παλαιότερα,τα πεζοδρόμια πρέπει να έχουν πλάτος 2,05 μ,όταν τοποθετούνται τα λεγόμενα"'επιπλα δρόμου" (παγκάκια,στάσεις,καλάθια,καρτοτηλέφωνα,δέντρα,στήλες φωτισμού κτλ).Τα λεγόμενα"έπιπλα δρόμου" πρέπει να τοποθετούνται αριστερά ή δεξιά του πεζοδρομίου,ώστε να υπάρχει μια καθαρή απο εμπόδια ζώνη βάδισης 1 μ και κάτι.Αν δεν υπάρχει δυνατότητα για πεζοδρόμια τέτοιου πλάτους,σύμφωνα με την ίδια μελέτη(που έχει τεθεί σε ισχύ σε όλους τους ΟΤΑ-θεωρητικά),τα πεζοδρόμια(επειδή δεν θυμάμαι και πολύ καλά)θα πρέπει να έχουν πλάτος 1 μ και κάτι ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΟΔΙΑ.Άρα,με λύπη μου σε πληροφορώ οτι απο πλευράς συγκοινωνιακών ρυθμίσεων,και βάσει κανονισμών,θα ήταν καλό η μπουρνελιά της γιαγιάς σου ,και η ελιά του χωραφιού σου να μείνουν στις γλάστρες τους.Επίσης,στον πολιτισμένο κόσμο,οι δημοτικές αρχές που αναλαμβάνουν την τοποθέτηση δέντρων στα πεζοδρόμια ΔΕΝ ΦΥΤΕΥΟΥΝ ΟΠΟΡΩΦΟΡΑ,γιατί τα φρούτα πέφτουν και βρωμίζουν τα πεζοδρόμια.Τα δέντρα επίσης,επιλέγονται έτσι ώστε να είναι ποικιλιών που απλώνουν τις ρίζες τους κάθετα,έτσι ώστε να μην χαλάνε το πεζοδρόμιο.Δεν διαφωνώ στο οτι δεν είναι σωστό να κόψουμε τα δέντρα-άλλωστε αυτά είναι ενα πλεονέκτημα του Ηρακλείου.Πρέπει όμως κυρίως να μπορούμε να μετακινηθούμε πεζοί. Παρεπιπτόντως,γιατί σε όλο το Ηράκλειο,το οποίο έχει τσιμεντωθεί ολότελα,όλες οι σοσιαλιστικής αισθητικής πολυκατοικίες φέρουν την επιγραφή"ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΓΓΕΛ...".Όποιος κατάλαβε,κατάλαβε τι παίχτηκε με έναν παλιό ''Πράσινο'' Δήμαρχο και το τσιμέντωμα του Ηρακλείου.Και όσον αφορά το σχόλιο σου για το μικροπολιτικό κόστος,ναι είμαι υπέρ του οι μπουλντόζες να περάσουν σε όλους τους δρόμους του Ηρακλείου,αφού εκεί μου μένω δεν έχει μόνο ανάλογες καταπατήσεις πεζοδρομίων και δρόμων,αλλά ούτε καν άσφαλτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Προς
    26 Μαρτίου 2015 - 3:18 μ.μ
    Αυτά που γράφεις είναι ΓΟΚ.
    Το Ηράκλειο όμως(οι δήμαρχοι του δηλαδή) από παλιά έχει γραμμένα στα παλιά του τα παπούτσια όλους τους νόμους του κράτους, γιαυτο και δεν θα δεις πεζοδρομία πάνω από 80 πόντους πλάτους με δέντρο στη μέση (μη προσβασιμο για καροτσάκι με μικρό ή αμεα με κινητικά προβλήματα.
    Δηλαδή για να καταλάβεις ότι είναι το Βατικανό για την Ιταλία είναι το Ηράκλειο για την Ελλάδα.
    Δεν είναι τυχαίο που ο νυν Δήμαρχος πανηγύριζε ότι οι αποφάσεις της πρωτοβάθμιας εκπαιδεύσεις στην Αττική θα γεννιόνται εδώ στη χώρα του Ηρακλείου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΠΕΡΑΣΤΕ ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΝΘΕΜΩΝ ΚΑΙ ΤΖΟΥΜΑΓΙΑΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΣΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το θέμα με όσα λέει ο 3:18 μ.μ. είναι ότι έχουμε συνηθίσει να βγαίνουν διάφοροι να λένε να γίνει το ένα ή το άλλο αλλά στο δικό τους σπίτι δε τρέχει τίποτα οπότε φυσικό είναι να τα βλέπει ο κόσμος καχύποπτα. Να το πω κι αλλιώς γιατί τώρα το θέμα είναι η Ηρακλείου ή η πεζοδρόμηση στη πλατεία ή τα δέντρα στα πεζοδρόμια και δεν είναι τα σίδερα στα πεζοδρόμια και τους δρόμους ή ένα σωρό άλλες καταστάσεις όπως τα σαμαράκια στη Κηφισίας ο κόσμος θα πειστεί άμα δει οι ίδιοι οι δημοτικοί σύμβουλοι δήμαρχοι ότι άλλο να πηγαίνουν έξω από το σπίτι τους να ζητάνε να γίνουν αυτά και μετά στο υπόλοιπο Ηράκλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εφημερεύοντα

Σαν σήμερα

- Copyright © ΗΡΑΚΛΕΙΟ NEWS -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -