Πέμπτη, Απριλίου 30, 2015

Μία εξόφθαλμη περίπτωση πελατειακών σχέσεων έχει λάβει χώρα στον δήμο μας από την νέα διοίκηση.

Πρόκειται για σύμβαση στην ΚΕΑΗΔΗΑ σε πρόσωπο το οποίο εμφανίζονταν σε όλες τις εκδηλώσεις της παράταξης προεκλογικά.

Ενώ η διοίκηση του δήμου πρόκειται να προχωρήσει και σε νέες απολύσεις στο δημοτικό ραδιόφωνο, από την άλλη βολεύει δικά της παιδιά?

Το θέμα είναι πολύ σοβαρό, και όχι μόνο σε ότι αφορά την σύναψη σύμβασης σε φίλο της παράταξης, όχι σε ότι αφορά ότι έχει κάνει ήδη κάποιες απολύσεις και θα προχωρήσει και σε άλλες, αλλά στο δείγμα αλαζονείας που επιδεικνύει η διοίκηση με το να βολεύει δικό της παιδί χωρίς καμία συστολή, ούτε καν για τα μάτια του κόσμου που λέμε…

Το ενδιαφέρον είναι ότι στην υπόθεση δεν εμπλέκεται μόνο ο δήμαρχος, αλλά και το Δ.Σ. της ΚΕΑΗΔΗΑ το οποίο φέρει βαρύτατες ευθύνες για το γεγονός δείχνοντας προφανώς τυφλή υπακοή.











{ 13 comments... read them below or Comment }

  1. Τι να κανει τοσο τρεξιμο ειχε κανει προεκλογικα να μην βολευψουμε το παλικαρι!!!!!!!!! ΓΚΟΡΤΣΟΣ -ΓΚΟΡΤΣΟΣ-ΓΚΟΡΤΣΟΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΑΜΠΑΛΕ ΑΝΟΙΞΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗ ΝΕΡΙΤ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΤΟΚΙΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ΠΑΡΚΑ ΚΑΤΑΦΥΓΙΑ ΠΟΥΛΙΩΝ ΒΛΑΣΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΙ ΕΣΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΣΤΗ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ!!!!!

    ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΑΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΜΠΛΟΚΕΡ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

    ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΞΑΝΑ ΝΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΠΟΣΑ ΔΕΝΤΡΑ ΘΑ ΧΟΥΝ ΦΥΤΕΥΤΕΙ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ Π ΡΑΣΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΣΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΥΤΕΜΑ

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΜΠΛΟΚΕΡ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΟΣΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΧΤΕΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΞΑΜΟΛΥΘΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ;;;;;;;;;;;

    ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΤΙ ΘΕΣ;;;;;

    ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΣΙΜΕΝΤΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΕ ΜΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟΤΕ ΜΑΣ ΚΑΚΟΦΑΙΝΕΤΑΙ;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μες της Ύδρας τα στενά σε ζητάω
    και στις Σπέτσες για εσένα ρωτάω
    μα κανείς δε σε ‘χει δει πουθενά
    Στο Αιγαίο συνεχώς θα σε ψάχνω

    Μήπως έχει δει κάποιος την αγάπη μου
    πόσο θα ‘θελα να σε ‘χω τώρα πλάι μου
    Μήπως έχει δει, κάποιος το κορίτσι μου
    το φιλί της μόνο δρόσιζε τα χείλη μου

    Έχω πάντοτε μαζί μου τον Πουφ,
    το κουκλάκι σου που μου ‘χες αφήσει
    Με κοιτάζει λυπημένος και αυτός
    Δε φαντάζεσαι το πόσο μας λείπεις

    Μήπως έχει δει κάποιος την αγάπη μου
    πόσο θα ‘θελα να σε ‘χω τώρα πλάι μου
    Μήπως έχει δει, κάποιος το κορίτσι μου
    το φιλί της μόνο δρόσιζε τα χείλη μου

    Για εσένα μου μιλάει ο Πουφ
    και μου λέει για την ζεστή αγκαλιά σου
    Είναι κάτι που το ξέρω καλά
    Πόσο θα ‘θελα να είμαι κοντά σου

    Μήπως έχει δει κάποιος την αγάπη μου
    πόσο θα ‘θελα να σε ‘χω τώρα πλάι μου
    Μήπως έχει δει, κάποιος το κορίτσι μου
    το φιλί της μόνο δρόσιζε τα χείλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μες της Ύδρας τα στενά σε ζητάω
    και στις Σπέτσες για εσένα ρωτάω
    μα κανείς δε σε ‘χει δει πουθενά
    Στο Αιγαίο συνεχώς θα σε ψάχνω

    Μήπως έχει δει κάποιος την αγάπη μου
    πόσο θα ‘θελα να σε ‘χω τώρα πλάι μου
    Μήπως έχει δει, κάποιος το κορίτσι μου
    το φιλί της μόνο δρόσιζε τα χείλη μου

    Έχω πάντοτε μαζί μου τον Πουφ,
    το κουκλάκι σου που μου ‘χες αφήσει
    Με κοιτάζει λυπημένος και αυτός
    Δε φαντάζεσαι το πόσο μας λείπεις

    Μήπως έχει δει κάποιος την αγάπη μου
    πόσο θα ‘θελα να σε ‘χω τώρα πλάι μου
    Μήπως έχει δει, κάποιος το κορίτσι μου
    το φιλί της μόνο δρόσιζε τα χείλη μου

    Για εσένα μου μιλάει ο Πουφ
    και μου λέει για την ζεστή αγκαλιά σου
    Είναι κάτι που το ξέρω καλά
    Πόσο θα ‘θελα να είμαι κοντά σου

    Μήπως έχει δει κάποιος την αγάπη μου
    πόσο θα ‘θελα να σε ‘χω τώρα πλάι μου
    Μήπως έχει δει, κάποιος το κορίτσι μου
    το φιλί της μόνο δρόσιζε τα χείλη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΗΡΑΚΛΕΙΟ NEWS
    O ISTOTOPOS POY KATAGRAFEI AYTA POU PREPEI NA GNWRIZOUN OI DHMOTES HRAKLEIOU ATTIHS...kai ssssssss...otan o blogger den exei symvash sto dhmo,,,kai sthn KEAEDHA!!!!!
    PLAKA EXEIS RE BLOGGER...TO ALLO ME TON TOTO PES...H MALLON ASTO ...8A TO PW EGW THN KATALLHLH WRA...POU AKOMA DEN THN KSEREIS!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πιο γελοιο blog της χωρας... αν υπηρχε αξιολογηση θα ηταν στην κατηγορια "σκουπιδια".. ασε ρε μεταλα της πλακας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιόν να σιχαθώ περισσότερο;

    Αυτόν που έταξε λαγούς με πετραχείλια στον κόσμο και τελικά κοιτάζει πως θα βολέψει κάναν δικό του;

    Αυτόν που αφού έκανε ότι έκανε τόσα χρόνια τώρα αντί να κρυφτεί στο μπαρ κάνει τον αγανακτισμένο;

    Ή τους δημότες που αντί να βρουν καινούρια πρόσωπα κοιτάνε ποιός θα τους βάλει έξτρα ατομικό κάδο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 1 Μαΐου 2015 - 6:22 π.μ

    ΣΩΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!!!!!!!!

    ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΠΑΜΠΑΛΟΜΑΛΑΚΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΠΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΨΗ ΤΟΥ.

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Δήμητρα Λιάνη είναι η τρίτη κατά σειρά σύζυγος του Ανδρέα Παπανδρέου (1989).

    Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και δημοσιογράφος Γιώργος Λιάνης είναι εξάδερφος της.

    Γεννήθηκε στην Ελευσίνα στις 30 Απριλίου του 1955.
    Ο πατέρας της ήταν συνταγματάρχης εν αποστρατεία Κωνσταντίνος Λιάνης ο οποίος καταγόταν από το Αμύνταιο της Φλώρινας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το μωρόχαβλο γιατί συχνάζει τελευταία στο ουζερί; Έληξε η σύμβασή του και κοιτάει να ξεκινήσει από τώρα τη δουλειά ώστε στις επόμενες εκλογές να πάρει σειρά;

    Που ξέρεις μπορεί και να τον βάλουν και στο έκτρωμα που χτίζεται απέναντι από το σπίτι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο εκλεκτός σταμάτησε τα σχόλια?
    έχει να γίνει το έλα να δεις, το θέμα προωθήθηκε στην περιφέρεια, να δούμε μετά ποιος θα ρίχνει τις ευθύνες σε ποιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η χοντρέλω του πρώην τριγυρίζει να πιάσει πελατεία. Έχουν τη μάνα του μωρόχαβλου στη γειτονιά να δίνει γραμμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο φωτογράφος που τραβάει όλες αυτές τις φωτογραφίες έκανε καμιά σύμβαση ή είναι στο περίμενε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εφημερεύοντα

Σαν σήμερα

- Copyright © ΗΡΑΚΛΕΙΟ NEWS -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -