ΤΟ ΠΑΖΛ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ

Μια και πιάσαμε δύσκολα θέματα, ας ασχοληθούμε λίγο με τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες.

Κάθε μέρα διαβάζουμε σε διάφορα blogs ότι δήμοι της Αττικής προχωρούν σε ξήλωμα των υπαίθριων διαφημιστικών πινακίδων. Ο δήμος μας ακόμα αδυνατεί να ασχοληθεί αποτελεσματικά με το θέμα, κάτι που δημιουργεί τεράστιες απορίες αλλά και σκανδαλίζει τους πιο καχύποπτους.

Εφόσον οι τοποθέτηση των διαφημιστικών πινακίδων είναι παράνομη, αυτό και μόνο είναι αρκετό, ώστε κλιμάκιο του δήμου να προχωρήσει στην αφαίρεση των κατασκευών που αναρτώνται οι διαφημίσεις, και όπως θα έχετε παρατηρήσει ανανεώνονται κανονικότατα.

Αν ο δήμος προχωρήσει στο ξήλωμα, υπάρχει περίπτωση η παράνομη διαφημιστική εταιρία να ασκήσει οποιαδήποτε ενέργεια εις βάρος του δήμου?

Όταν ο δήμος μας δεν έχει εισπράξει ούτε ένα ευρώ από την χρήση των διαφημιστικών πινακίδων, γιατί να δείχνει τέτοια ανοχή στις εταιρίες που τις εκμεταλλεύονται?

Γιατί όλες αυτές τις διαφημιστικές πινακίδες να μην τις διαχειρίζεται εξ ολοκλήρου ο δήμος μας, και να πρέπει να τις ενοικιάζει σε ιδιωτικές εταιρίες που δεν είναι συνεπής ακόμα και στους όρους των συμβολαίων που συνάπτουν με τον δήμο?

Γιατί η δημοτική αρχή χρεώνει την καθυστέρηση στην γραφειοκρατία, μήπως προσπαθεί να κερδίσει χρόνο?

Να θυμίσω για όσους δεν γνωρίζουν, ότι ο δήμος μας μέσω της δημοτικής επιχείρησης ραδιοφωνίας εισέπραττε περίπου 500.000 ευρώ τον χρόνο, ποσό που κάλυπτε το μεγαλύτερος μέρος του προϋπολογισμού λειτουργίας του δημοτικού ραδιοφώνου.

Αμέσως μετά την εκλογή του ο Στ. Γεωργόπουλος, «άρπαξε» την διαχείριση των υπαίθριων διαφημιστικών πινακίδων από την ραδιοφωνία, και τις μετέφερε στον δήμο γενικώς.
Με αυτό τον τρόπο στέρησε ένα τεράστιο ποσό το οποίο κάλυπτε το 70% του κόστους του ραδιοφώνου, και από τότε άρχισε την απαξίωση της δημοτικής επιχείρησης για να φτάσει μετά από 3 χρόνια να μιλάει για ασύμφορη και πολυδάπανη υπηρεσία που δεν έχει αντίκρισμα.

Όλα αυτά είχαν σαν συνέπεια να μην εισπράττονται από πουθενά τα τέλη χρήσης των διαφημιστικών πινακίδων, και ο δήμος μας να ζημιώνεται περίπου 400.000 – 500.000 ευρώ τον χρόνο.

Σαν κερασάκι στην τούρτα ήρθε η σύμβαση την οποία είχε υπογράψει ο ίδιος ο Στ. Γεωργόπουλος με διαφημιστική εταιρία χωρίς να έχει ενημερώσει το δημοτικό συμβούλιο.
Με πρωτοβουλία της ΑΚΕΠ ενημερώθηκε η περιφέρεια και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να υποβληθεί ποινή παύσης 2 μηνών από τα καθήκοντα του δημάρχου Στ. Γεωργόπουλου.
Η ποινή ακόμα δεν έχει εφαρμοστεί, και είναι πιθανό να μην χρειαστεί καθώς ο δήμαρχος μας χρησιμοποίησε κάποια νομικά παραθυράκια που του έδωσαν την δυνατότητα να τρενάρει την εφαρμογή της.

Λείπουν κάποια κομμάτια από το πάζλ των εσόδων από τις υπαίθριες διαφημιστικές πινακίδες, όπως και από την καθυστέρηση του ξηλώματος από διάφορα σημεία του Ηρακλείου, που κάποιες από αυτές είναι στημένες παράνομα και αποτελούν κίνδυνο για τους οδηγούς.

Σε ότι αφορά το ότι ανανεώνονται όλο αυτό το διάστημα οι διαφημίσεις στις εν λόγω ταμπέλες χωρίς να υπάρχει καμία ενέργεια από την δημοτική αρχή, αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας το εξηγήσει ο ίδιος ο Στ. Γεωργόπουλος.