Η ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Τις πρώτες της μέρες διάγει η νέα Δημοτική Αρχή του κ. Παντελή Βλασσόπουλου στο Δήμο Ηρακλείου Αττικής. Και μόνο ως μήνας του μέλιτος δεν μπορεί να χαρακτηριστεί αυτό το διάστημα  εξαιτίας των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο Δήμος αλλά και των αλλαγών που φέρνει ο «Καλλικράτης».

Ο Δήμαρχος και τα στελέχη της νέας δημοτικής αρχής κάνουν συνεχώς συσκέψεις  με κύριο μέλημα την αντιμετώπιση του οικονομικού προβλήματος που αντιμετωπίζει ο Δήμος  καθώς, όπως έχει αναφέρει και ο ίδιος ο κ. Βλασσόπουλος, τα μηνιαία έσοδα μετά βίας καλύπτουν τους μισθούς των 650 υπαλλήλων, ενώ η μαύρη τρύπα των χρεών και υποχρεώσεων φτάνει και ξεπερνάει τα 25 εκ. ευρώ.  Για αυτό ήδη καταθέτονται σχέδια και προτάσεις για περιορισμό των δαπανών με μια πρώτη προσπάθεια να επικεντρώνεται στη μείωση των ενοικιαζόμενων κτιρίων που χρησιμοποιεί ο Δήμος (όπου στις περισσότερες των περιπτώσεων χρωστάει ενοίκια μηνών). Πάντως, δεν αποκλείεται να δούμε το Δήμο Ηρακλείου (όπως και άλλους δήμους της χώρας) να μπαίνει στο πρόγραμμα εξυγίανσης, ένα νέο μέτρο που προβλέπεται  από τον “Καλλικράτη” για τους υπερχρεωμένους δημιουργώντας ουσιαστικά  ένα καθεστώς επιτήρησης για το Δήμο (κάτι ανάλογο δηλαδή με την τρόικα που παρακολουθεί το ελληνικό κράτος).

Στον τρίτο όροφο το επιτελείο της Δημοτικής Αρχής 
Ο κ. Βλασσόπουλος έστησε το γραφείο του στον τρίτο όροφο, εκεί που ήταν παλαιότερα το γραφείο του Δημάρχου, ενώ στα άλλα γραφεία της ίδια πτέρυγας θα στεγάζονται οι  Αντιδήμαρχοι (όπως γινόταν επί δημαρχίας Μαστοράκου). Και αυτό έγινε με τη λογική της εξοικονόμησης χώρων στον πρώτο  όροφο όπου ήδη έχουν μεταφερθεί  άλλες υπηρεσίες. Εξάλλου ο νέος Δήμαρχος πρόκειται να υιοθετήσει ένα εντελώς διαφορετικό, σε σχέση με τον προκάτοχό του, μοντέλο διοίκησης  χωρίς υπερβολές κόβοντας δημαρχιακά αυτοκίνητα (θα χρησιμοποιεί δικό του όχημα), οδηγούς και  πολυμελείς γραμματείς.    

Αποδυναμώθηκε η υπηρεσία Περιβάλλοντος
Άλλο  ένα πιεστικό πρόβλημα για τη νέα Δημοτική Αρχή είναι και η έλλειψη προσωπικού στους τομείς του Περιβάλλοντος και του Πρασίνου. Ήδη στα τέλη της  περασμένης εβδομάδας έληξαν οι συμβάσεις 21 ατόμων σε Καθαριότητα και Πράσινο και η υπηρεσία έχει αποδυναμωθεί σημαντικά. Ο νέος Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, κ. Ηλίας Μοσχονάς, είπε στο Χ-τύπο πως θα γίνουν, όσο πιο γρήγορα επιτρέπουν οι διαδικασίες, προσλήψεις νέων συμβασιούχων αλλά αναγνώρισε πως στο μεσοδιάστημα αναμένεται να δημιουργηθεί πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας.  Ήδη ο Χ-τύπος δέχεται παράπονα πολιτών, όπως από την κα Μαίρη Σπανού, η οποία διαμαρτύρεται για τη μη αποκομιδή επί μήνες κλαδιών και φύλλων από τα πεζοδρόμια της πόλης.

Από το www.xtypos.gr