Τετάρτη, Μαρτίου 21, 2012

Συνεχίζει τις παρεμβάσεις του και την κατάθεση προτάσεων για μείζονος σημασία ζητήματα ο πρώην Δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής και Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης “Ηράκλειο-Η Πόλη Μας”, κ. Γιώργος Μαστοράκος.

Αυτή τη φορά η πρόταση που καταθέτει αφορά στην εφαρμογή συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης στην περιοχή του κέντρου της πόλης.
Το κείμενο του κ. Μαστοράκου με αποδέκτη τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Γιώργο Φαρμάκη είναι το ακόλουθο:

“Κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου
Είναι γνωστό ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και τις δραστηριότητες στο Δήμο. Η άπνοια που επικρατεί ατυχώς είναι αντιληπτή στην πόλη μας και στους Δημότες.
Είναι βέβαιο όμως ότι ο Δήμος αφήνει ανεκμετάλλευτες δυνατότητες, οι οποίες θα μπορούσαν να αυξήσουν σημαντικά τα έσοδα χωρίς επιβάρυνση των δημοτών, αλλά το ουσιαστικότερο να συμβάλλουν στην πλέον εύρυθμη λειτουργία του Κέντρου της πόλης μας.
Η πρότασή μας αφορά την μελέτη και τοποθέτηση συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης. Το αντίτιμο που προτείνεται είναι 1 ευρώ ανά ώρα και δυνατότητα μέγιστου χρόνου 2 ώρες.
Έτσι θα αποφευχθεί η χρήση του Κέντρου ως σταθμός μετεπιβίβασης από ετεροδημότες κυρίως, με αποτέλεσμα την δημιουργία κυκλοφοριακής ασφυξίας και μείωσης της εμπορικής κίνησης για τα καταστήματα.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το μέτρο είχε λειτουργήσει στο παρελθόν με θετικά αποτελέσματα. Η λειτουργία του διεκόπη λόγω αντισυνταγματικότητας και ασυμβιβάστου της αρμοδιότητας από τους Δήμους.
Η νομική αυτή αδυναμία τακτοποιήθηκε με νεώτερη νομοθετική ρύθμιση και ο Δήμος μπορεί να προχωρήσει χωρίς νομικά προβλήματα.

Κύριε Πρόεδρε
Ελπίζω ότι η πρότασή μας θα τύχει ευνοϊκής αποδοχής. Μάλιστα επειδή υπάρχει και εγκατεστημένος συγκοινωνιολόγος θεωρούμε ότι ο απαιτούμενος χρόνος είναι ελάχιστος. Αντί να συζητάμε περιορισμένης και αμφίσημης αποτελεσματικότητας κυκλοφοριακά μέτρα, πιστεύουμε ότι η προτεραιότητα της πρότασης μας έχει ριζοσπαστικότερο χαρακτήρα και φυσικά θα έχει ουσιαστικότερα αποτελέσματα”.

Από το www.xtypos.gr

Σχόλιο από τον Blogger

Στο κείμενο του ο Γ. Μαστοράκος αναφερόμενος στην περίοδο που λειτουργούσε το σύστημα, γράφει ότι ήταν αποτελεσματικό, άρα συμπεραίνω ότι έφερε έσοδα στον δήμο μας, αλλά έπαιξε και σημαντικό ρόλο στην μείωση της κυκλοφορίας ή της στάθμευσης στο κέντρο της πόλης.
Θυμάστε εσείς να είχε συμβεί κάτι τέτοιο?

Ο δήμος όχι μόνο δεν ωφελήθηκε από αυτό το μέτρο, αλλά πρέπει να του κόστισε πολλαπλάσια για την αγορά και την τοποθέτηση των κερματοδεκτών και εκτυπωτών εισιτηρίων, τα οποία σε κάποια φάση καταστράφηκαν και αργότερα ξηλώθηκαν.

Σε ότι αφορά την κίνηση των οχημάτων στο Ηράκλειο είναι γεγονός ότι μετά το κλείσιμο της Μ. Μερκούρη προς την Μ. Αντύπα σε συνδυασμό με την μονοδρόμηση της Κασταμονής η κίνηση στον δήμο μας πολλαπλασιάστηκε.

Με εντυπωσιάζει ο Γ. Μαστοράκος διότι είναι έμπειρος πολιτικά, αλλά στην προκειμένη περίπτωση βάζει τρικλοποδιά στον εαυτό του. Ο ίδιος δημιούργησε την χαοτική κατάσταση που επικρατεί στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, και σα να προτείνει ένα «μερεμέτι» μήπως και σώσει τίποτα, ή μήπως όλο το σχέδιο της πλατείας έγινε με την προοπτική της ελεγχόμενης στάθμευσης?

Από την μία ήθελε μια πλατεία με εμπορικό ενδιαφέρον, αλλά όχι οικονομικό όφελος για τον δήμο μας εφόσον οι καταστηματάρχες δεν είναι συνεπής στις υποχρεώσεις τους απέναντι στον δήμο, και από την άλλη να μην αυξηθεί η κίνηση στο κέντρο της πόλης. Μήπως το σκεπτικό ήταν ότι κάποιοι θα έρχονται στο Ηράκλειο μόνο με τρένο?
Μήπως τελικά το όλο εγχείρημα δεν προέβλεπε κανένα όφελος για τον δήμο και για τα ταμεία του?
Βέβαια έχω μια υποψία,  έτσι και αλλιώς η κίνηση στους δρόμους και η χρήση Ι.Χ. έχει περιοριστεί μετά το ράλι στην τιμή της βενζίνης, οπότε κάνοντας αυτή την πρόταση ο πρώην δήμαρχος, και είναι πολύ πιθανό να γίνει αποδεκτή, να θεωρηθεί μετά την επαναλειτουργία του μέτρου ότι συντέλεσε δραστικά στην μείωση του μπάχαλου στην κεντρική πλατεία. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση το 1 ευρώ το 2ωρο θα το πληρώνουν κυρίως Ηρακλειώτες αφού θα μειωθεί η κίνηση στην πόλη.

Σε περίπτωση που τα έσοδα (σε αυτό επικεντρώνεται η επιστολή του) δεν θα είναι ικανοποιητικά, θα παρουσιαστεί ως αντίποδας η μείωση της κυκλοφορίας στο κέντρο της πόλης. Σήμερα που το ημερομίσθιο είναι 16 ευρώ, και αυτός που σταθμεύει κάπου στην πλατεία για να χρησιμοποιήσει το τρένο του κοστίζει πήγαινε – έλα 3-4 ευρώ, θα πρέπει μετά να πληρώσει άλλα 4 ευρώ για πάρκιν? Αυτή είναι η κοινωνική ευαισθησία του Κου Μαστοράκου, ή μήπως κόπτεται περισσότερο για την εμπορική κίνηση και τους επιχειρηματίες της πλατείας?

Βέβαια στην επιστολή του αναφέρει ότι μέγιστος χρόνος στάθμευσης να είναι δύο ώρες, αλλά και σε αυτή την περίπτωση κάποιος που έχει έρθει στην πλατεία για να πιεί έναν καφέ πρέπει να έχει το νου του ή να πάει στο «μηχανάκι» και να βγάλει νέο εισιτήριο για να ανανεώσει τον χρόνο?

Θα ήθελα να καθησυχάσω τον πρώην δήμαρχο, ότι με την τιμή που κοστολογείτε σήμερα η βενζίνη, η χρήση των οχημάτων θα περιοριστεί σε τέτοιο βαθμό, που μετά θα ψάχνετε να βρείτε κάποιο άλλο εισπρακτικό μέτρο που θα αφορά ίσως ποδήλατα ή πατίνια ή την χρήση πεζοδρομίων (όσα έχουν μείνει) από τους πεζούς.  

{ 15 comments... read them below or Comment }

  1. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΝΤΑΛΑΡΑ! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟ!!!! ΕΛΕΟΣ!!!! ΒΟΗΘΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφού δε πληρώνουν οι καφετέριες ας τα πάρουν από τον κοσμάκη

    Αρε γιαούρτι που θέλετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Blogger,
    θα ήταν φυσιολογικό το σχόλιό σου για τις προτάσεις του Κου Μαστοράκου,αν είχες δείξει την ίδια ευαισθησία στις προτάσεις-αποφάσεις της νέας Δημοτικής αρχής για θέματα που άπτονται περισσότερο της κοινωνικής ευαισθησίας.
    Π.χ Αύξηση Δημοτικών φόρων και τελών,μείωση τιμών κοινοχρήστων χώρων.
    Από το σχόλιό σου διαπιστώνω ότι έχεις εμμονές και καταναγκασμούς.Παρακάτω σου παραθέτω μερικές σημειώσεις μου για να βοηθήσεις τον εαυτό σου .
    Καλή τύχη...

    «Εμμονές» είναι σκέψεις, πνευματικές εικόνες ή παρωθήσεις οι οποίες μπορεί μεν να προκαλούν δυσαρέσκεια αλλά επανέρχονται συνεχώς στο μυαλό του ανθρώπου. «Καταναγκασμοί» είναι πράξεις για τις οποίες οι άνθρωποι νιώθουν πως είναι υποχρεωμένοι να πραγματοποιούν ούτως ώστε να προστατευθούν από τις ανησυχίες τους ή να εμποδίσουν κάτι κακό που φοβούνται ότι θα συμβεί. Οι πιο πολλοί άνθρωποι με Ιδεοψυχαναγκαστικές Διαταραχές ή αλλιώς Καταναγκαστική Δυσλειτουργία υποφέρουν και από εμμονές και από καταναγκασμούς.

    Παρατηρητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μήπως θα ανοίξει ΙΕΚ, σχολή εκπαίδευσης υποψηφίων Δημάρχων ή Δημοτικών Συμβούλων ο Κος Μαστοράκος , ανάλογα με άλλους σε κεντρικό επίπεδο ; Το έχασαν το μάθημα οι Βλασσόπουλος , Κεσκινίδης, Λεσγής κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι να πληρωση ο κοσμακης γιατι να πληρωσουν αυτοι που εκμεταλευονται τις πλατειες και τα παρκα??Ασε μας ρε Μαστορακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαστοράκο, για πες μου (πρώην) δημαρχάρα μου ποιος θα πληρώσει για πάρκινγκ στο Ηράκλειο; και πού; Αυτά περιμένετε για να τονώσετε τα οικονομικά του Δήμου; Ποιος θα ελέγξει το μέτρο; Όλοι οι δήμοι σχεδόν έχουν δημοτικά πάρκινγκ. Εσείς δεν έχετε πάρκινγκ όχι για το τρένο, όχι για τα λεωφορεία, όχι για το δημαρχείο, για πουθενά!!!! Έχετε φτάσει το Ηράκλειο στα όριά του. Καλύτερα από δω και στο εξής όποιος μιλάει να προσέχει τί λέει γιατί θα τον πάρουνε με τις ΠΑΤΑΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1. Αν και η βενζίνη έχει φτάσει κοντά στα 2 ευρω/λιτ στο κέντρο του Ηρακλείου δεν έχει αλλάξει αντίστοιχα η κίνηση αλλά ούτε η στάθμευση.
    Τις καθημερινές πολλοί ετεροδημότες παρκάρουν τα αυτοκίνητα τους στο κέντρο και φεύγουν με τον ΗΣΑΠ – Σωτήρα – Καταστήματα – Τρία Αστέρια κλπ. Αποτέλεσμα το κέντρο να γίνεται ένα παρκιν με ακινητοποιημένα αυτοκίνητα όλη την ημέρα με αποτέλεσμα οι Ηρακλειωτες να μην βρίσκουν χώρο στάθμευσης αν θέλουν για λίγο να βρεθούν στο κέντρο με το αυτοκίνητο τους. Από την άλλη αυτοί που σταθμεύουν στο κέντρο το βρωμίζουν δυσανάλογα σε σχέση με όλο το υπόλοιπο Ηράκλειο ή αλλιώς το κέντρο είναι ΜΟΝΙΜΑ ΒΡΩΜΙΚΟ.
    2. Τα σαββατοκύριακα πολίτες από το Ηράκλειο και γύρω απ αυτό, επισκέπτονται το Κέντρο για τις Καφετερίες – Σωτήρα – Τρία αστέρια – Καταστήματα Ησαπ κλπ κλπ

    Όλα τα παραπάνω Δυσκολεύουν
    α) την ζωή αυτών που ζουν κοντά στο κέντρο
    β) την επίσκεψη των Ηρακλειωτων μακριά από το κέντρο.

    Υπαρχει ΠΛΗΡΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.

    Τι έχει γίνει μέχρι τώρα.
    - Για ένα μικρό διάστημα γύρω στο 1994 (αν θυμάμαι καλά ) και γύρω στους 3 μήνες ο Μαστορακος είχε βάλει μερικά μηχανάκια (ΕΛΑΧΙΣΤΑ) . ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (αν είμαστε σοβαροί ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΛΑΟΥΖΟΙ ΤΩΝ ΚΑΦΕΤΖΗΔΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΤΟΤΕ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ αυτά τα μηχανάκια).
    ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΟΝΙΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ή ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ή ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ. ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ Η ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΘΑ ΑΠΟΤΥΧΕΙ, ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΘΕΙ.

    Αν και ο Μαστορακος ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ (και είναι τελειωμένη ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ του αρέσει ή όχι ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ) ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ (ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΣΤΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΟΛΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ)

    ΥΓ προς τον BLOGGER
    Πάνω από τα 16 ευρω ημερομίσθιο είναι :
    α) η σωματική Υγεία των ανθρώπων ( η υγεία ενός ανθρώπου μειώνεται αισθητά από άφθονα καυσαέρια, μόνιμο θόρυβο από θορυβώδεις μηχανές κορναρίσματα ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ κλπ
    β) η ψυχική Υγεία των ανθρώπων από το να μην μπορούν να ησυχάσουν ούτε στιγμή, από το να ψάχνουν ώρες ολόκληρες ώρες να βρουν χώρο να σταθμεύσουν έστω και λίγο κλπ
    ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΠΟ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΓΝΟΗΣΑΝ , ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΓΝΟΗΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΕΣ


    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ :
    ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ ΤΑ “Αντί να συζητάμε περιορισμένης και αμφίσημης αποτελεσματικότητας κυκλοφοριακά μέτρα,” ΤΟ ΟΤΙ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ ΜΠΑΧΑΛΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ που την ΟΝΟΜΑΣΕ ΘΕΑΤΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΤΑΛΑΝΤΕΣ (που μάζευε ) ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΝ ΑΠΟ τον ΜΑΣΤΟΡΑΚΟ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΣΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (χωρίς να τους βρίζουν Ή ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΝ όπως τον ΜΑΣΤΟΡΑΚΟ) ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΡΑΚΛΕΙΩΤΕΣ (μιας και δεν μπορούν τίποτα άλλο)
    ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ
    http://irakleionews.blogspot.com/2010/10/blog-post_5764.html
    ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΟΙ
    ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ ΤΟ 1990
    ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ 2006
    ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ 2010

    Γ&Δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παρατηρητή...
    πιθανών να μην σου άρεσε η παρατήρηση που έκανα στην επιστολή του Μαστοράκου γιατί μπορεί να σου είναι συμπαθής σε σχέση με άλλους, αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε μάλλον η εμμονή που μου χρεώνεις είναι τυφλή δική σου συμπάθεια στον Μαστοράκο.

    Το θέμα δεν είναι αυτό...
    Δεν έχεις παρατηρήσει που σε σχέση με άλλα μέσα που ασχολούνται με τον Ηράκλειο το Blog είναι το μοναδικό που επιμένει για τις απλήρωτες υποχρεώσεις από την εκμετάλλευση της πλατείας?

    Αν όχι τότε μάλλον είσαι φρέσκος στην παρέα μας, γιατί κάπου αναφέρεις για την μείωση τιμών κοινοχρήστων χώρων.

    Αν δεν είσαι φρέσκος στην παρέα μας και έχεις διαβάσει τα κείμενα που αφορούν το θέμα της πλατείας τότε προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις γιατί κάτι σου θίξαμε.

    Κάνε μια αναζήτηση να δεις ότι υπάρχουν και προτάσεις από το blog για να έχει ο δήμος έσοδα και όχι να τα αξιώνει από τους δημότες με φουσκωμένα δημοτικά τέλη.

    Είναι νωρίς να αρχίσει το ίδιο βιολί όπως προεκλογικά που ο καθένας με θεωρούσε φερέφωνο του άλλου ανάλογα με το τι έγραφε το blog και σε ποιόν απευθύνονταν.

    Η επιστολή είχε ιδιαίτερο βάρος καθώς ο Μαστοράκος ήταν 16 χρόνια δήμαρχος και παρουσιάζει ένα μέτρο που θα δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα που ο ίδιος δημιούργησε στο Ηράκλειο, και που ενδεχομένως να το υποστούν περισσότερο οι Ηρακλειώτες παρά οι ετεροδημότες.

    Κλείνοντας σου επιστρέφω τα περί ιδεοψυχαναγκαστικής διαταραχής, τουλάχιστο σου χρεώνω κοντή μνήμη διότι διαφορετικά δε μπορώ να εξηγήσω το σχόλιο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δηλαδη αν καταλαβα καλα να βαλουμε ελενχομενο παρκινκ να φυγουν οι ετεροδημοτες και να ερθουν οι Ηρακλειωτες να τα ακουμπαμε για να παρκαρουμε.??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ blogger,
    σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου.
    Σου ξεκαθαρίζω απ'την αρχή ότι δεν συμπαθώ κι ούτε αντιπαθώ κανέναν.
    Βρίσκω άκρως αντιπαραγωγικό για τον τόπο μας να εξαντλείται η επιχειρηματολογία μας στην στην κριτική των θέσεων.
    Χρησιμότερο θα ήταν μετά την κριτική να ακολουθούν και οι δικές σου προτάσεις για τη λύση του προβλήματος.
    Αντιπαρέρχομαι τα περί κοντής μνήμης,δηλώνοντάς σου ότι εξ'ίσου αντιπαραγωγική βρίσκω και την συνεχή αναφορά του παρελθόντος,που γνωρίζω αρκετά καλά μιας και παροικώ στην Ιερουσαλήμ αρκετά χρόνια.
    Περιμένω τις προτάσεις σου μαζί με την κριτική σου σε όποια θέματα ανακύψουν.

    Παρατηρητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εδώ να πούμε πως η αντίθεση του μαστοράκου στη δημιουργία σταθμού στο ψαλίδι είχε αφήσει πολλές εντυπώσεις και ήταν ένας από τους πολλούς λόγους που ο κόσμος δεν τον ψήφισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η δημοτική αστυνομία θα ασχολείται με τα παρκόμετρα όπως ασχολείται με την απαγόρευση του καπνίσματος στις καφετέριες της πλατείας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρατηρητή θα σου κάνω εγώ μια πρότααση: Να φύγουν όλοι όσοι ασχολούνται μόνο με τις καρέκλες και την προβολή τους και να έρθουν άνθρωποι σεμνοί και εργατικοί και ακομμάτιστοι, κι όχι να βλέπουμε τους τοπικούς πολιτευτές να κοιτάνε μόνο πότε θα κάνει κάνας βουλευτής καμιά συγκέντρωση για να τρέξουν να φωτογραφηθούν μαζί του!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς παρατηρητή

    Αγαπητέ φίλε,
    μετά από μια πρόχειρη αναζήτηση στο blog βρήκα 2 αναρτήσεις, στις οποίες ο blogger αναφέρει προτάσεις σχετικά με τα οικονομικά και το κυκλοφοριακό

    http://irakleionews.blogspot.com/2011/10/blog-post_5087.html
    Τρίτη, Οκτώβριος 25, 2011

    http://irakleionews.blogspot.com/2008/07/blog-post_9465.html
    Κυριακή, Ιούλιος 20, 2008

    Πρέπει να σου πω, ότι πάνω απ' όλα είμαστε Ηρακλειώτες και το ζητούμενο είναι οποιεσδήποτε ενέργειες ή αποφάσεις από τους αιρετούς, αδιαπραγμάτευτα να γίνονται με γνώμονα το κοινό συμφέρον των δημοτών.

    Δε με ενδιαφέρουν ονόματα, παρατάξεις, έχω μάτια και βλέπω όπως και αυτιά για να ακούω καθώς και μυαλό να σκέφτομαι.

    Κανείς δεν μπορεί να μου περιορίσει την σκέψη, κανένας δε έχει το δικαίωμα και την δυνατότητα να με βάλει στο καλούπι του.

    Μπαίνω σε αυτή την διαδικασία όχι γιατί θέλω να αποδείξω κάτι, έτσι και αλλιώς από τότε που ξεκίνησε το blog έπρεπε να αποδεικνύω ότι δεν είμαι ελέφαντας, αλλά γιατί ζούμε στην εποχή της απόλυτης υποκρισίας, γεγονός που σημαίνει ότι τίποτα δεν θεωρείται πλέον αυτονόητο.

    Όσο για τις συμπάθειες και τις αντιπάθειες που ανέφερες, αυτές δεν έχουν να κάνουν με πρόσωπα ή με ονόματα αλλά σύμφωνα με τις πράξεις των προσώπων και των ονομάτων.

    Ελπίζω να σε κάλυψα έστω και μερικώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τελευταία σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εφημερεύοντα

Σαν σήμερα

- Copyright © ΗΡΑΚΛΕΙΟ NEWS -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -