4ο ΛΥΚΕΙΟ - ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΑΡΧΗ

Η παράνομη και απαράδεκτη από κάθε άποψη κατάληψη του 4ου ΓΕΛ Ηρακλείου από ελάχιστους γονείς σε σύνολο 640 γονέων και ορισμένους μαθητές σε σύνολο 320 μαθητών, τη Δευτέρα 26-3-2012, η αυθαίρετη κήρυξη στάσης εργασίας από την ΕΛΜΕ χωρίς να γνωρίζει τα δρώμενα στο Λύκειο και δίχως να επικοινωνήσει μαζί μου για να ενημερωθεί, η τρίωρη στάση εργασίας ορισμένων Διδασκόντων, η πορεία και διαμαρτυρία με πανό στο Υπουργείο Παιδείας, η μη πραγματοποίηση μαθημάτων στο Λύκειο ολόκληρη τη μέρα αν και η στάση ήταν τρίωρη, η συνέλευση με όλους τους Δημοτικούς παράγοντες, η κοινοποίηση στον Τύπο και το Διαδίκτυο των κινητοποιήσεών τους, επειδή ένας Διευθυντής δήθεν είναι … αυταρχικός, δεν πείθουν κανένα. Αντίθετα καταδεικνύουν ότι υπάρχουν προσωπικά συμφέροντα και κομματικές σκοπιμότητες, που αποβλέπουν σε συσπείρωση μελών και φίλων συγκεκριμένης κομματικής παράταξης, εν όψει των επικείμενων εκλογών, αλλά και των διεργασιών που αφορούν νομοσχέδιο που αφορά τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Επειδή δεν εκτελούσα απαράδεκτα αιτήματα ορισμένων μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων είχα στοχοποιηθεί από νωρίς. Για παράδειγμα, απαιτούσαν –δίχως να ικανοποιείται η απαίτησή τους- να είναι αναμμένο το καλοριφέρ σε όλο το κτήριο ακόμη και μετά τη λήξη των μαθημάτων, επειδή …το βράδυ θα χρησιμοποιούσαν μία μόνο αίθουσα! Ορισμένοι Διδάσκοντες, για κομματικούς λόγους είναι ενάντια σε κάθε Διευθυντή, τον οποίο βλέπουν σαν … «εκφραστή της πολιτικής της κυβέρνησης»! Επίσης, είχα στοχοποιηθεί από ορισμένους Διδάσκοντες, οι οποίοι επιθυμούν να ανακτήσουν χαμένα προνόμια του παλιού καλού καιρού, πριν την ανάληψη των καθηκόντων μου ως Διευθυντής του 4ου ΓΕΛ Ηρακλείου.

Στα πλαίσια σχεδίου δημιουργίας προβλημάτων στο 4ο ΓΕΛ Ηρακλείου, πριν λίγο καιρό, δύο γονείς του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και τέσσερις Διδάσκοντες συνεργάστηκαν, προκειμένου να δημιουργήσουν πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία του Λυκείου. Συγκεκριμένα, οι τέσσερις Διδάσκοντες παρουσιάστηκαν σε συγκέντρωση γονέων (Γενική Συνέλευση την ονόμασαν, αφού τα μέλη τους ήταν ελάχιστα) και έθεσαν δήθεν κάποια προβλήματα του Λυκείου, τα οποία όμως ήταν προσωπικά και τα οποία ποτέ δεν είχαν κάνει γνωστά ούτε σε μένα, ούτε στο Σύλλογο Διδασκόντων, ούτε στην υπηρεσία. Ο σκοπός που απευθύνθηκαν στο Σύλλογο Γονέων αντί για την υπηρεσία, φάνηκε στις 26-3-2012, με την αυθαίρετη και έξω από κάθε λογική κατάληψη του Λυκείου από τους ορισμένους γονείς, τη στάση εργασίας από τους Διδάσκοντες και τη μη πραγματοποίηση μαθημάτων ολόκληρη τη μέρα.

Στα πλαίσια της κοινής δράσης συγκεκριμένων μελών του Συλλόγου Γονέων και του Συλλόγου Διδασκόντων, άτομο του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων, συνεπικουρούμενο από συγκεκριμένους Διδάσκοντες, δημιούργησε ιδιαίτερα προβλήματα στη συνεδρίαση του Σχολικού Συμβουλίου της Παρασκευής 23/3/2012 με αποτέλεσμα να διακοπεί η συνεδρίαση.

Το επόμενο βήμα του σχεδίου, έγινε την Κυριακή 25 Μαρτίου 2012, τότε που ο ίδιος συνέτασσα τους μαθητές και τις μαθήτριες του 4ου ΓΕΛ Ηρακλείου προκειμένου να παρελάσουν. Εκεί, εμφανίστηκε το ίδιο συγκεκριμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων, το οποίο παρακινούσε τους μαθητές, με στόχο να μην παρελάσουν και σκοπό να απέχουν από τα μαθήματά τους την επομένη ημέρα Δευτέρα 26/3/012. Ο λόγος που προφασιζόταν, ήταν ότι συγκεκριμένος καθηγητής (από τους παραπονούμενους στη συνεδρίαση του Συλλόγου Γονέων), σύμφωνα με την ίδια, είχε πάει την προηγούμενη μέρα στο νοσοκομείο επειδή, πάντοτε κατά την ίδια, του έσπασε κάποιο αγγείο. Επιπλέον, το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων καλούσε τους μαθητές και τους γονείς των μαθητών σε αναιτιολόγητο κλείσιμο του Λυκείου μας κατά τη Δευτέρα 26/3/2012, καθώς και σε δυναμικού τύπου κινητοποιήσεις, πράγμα που έγινε. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι κανένα εγκεφαλικό επεισόδιο και καμία λιποθυμία δεν έγινε, ούτε κανένα ασθενοφόρο ή άλλο όχημα δεν ήρθε στο Λύκειο την Παρασκευή 23/3/2012 ή άλλη ημέρα, καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του Λυκείου. Όσα λέγονται για λιποθυμίες και εγκεφαλικά είναι σκοπιμότητες, για να καλύψουν ορισμένοι τις έκνομες ενέργειές τους, όπως αυτή του κλεισίματος του Λυκείου μας την Δευτέρα 26/3/2012.

Όσον αφορά τις εις βάρος μου καταγγελίες, θα ήθελα να επισημάνω ότι καθηγητές, γονείς και κάθε ενήλικας γνωρίζουν ότι αν θεωρούν και μόνο ότι έχουν πρόβλημα με κάποιο δημόσιο υπάλληλο ή κάποια δημόσια υπηρεσία, μπορούν να καταθέσουν μία υπογεγραμμένη αίτηση στην Προϊσταμένη Αρχή του υπάλληλου ή της υπηρεσίας. Κανένα υπογεγραμμένο αίτημα που να με αφορά δεν είχε κατατεθεί στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας ή στο 4ο ΓΕΛ Ηρακλείου, μέχρι και την τελευταία εργάσιμη ημέρα πριν από τη Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012, ούτε κάποιο έγγραφο από άτομο ή φορέα μου έχει γνωστοποιηθεί ή έχει περιέλθει μέχρι σήμερα στα χέρια μου, ούτε καν αυτά τα έγγραφα που αναφέρετε στο άρθρο σας ότι έχετε στα χέρια σας.

Αν συγκεκριμένοι γονείς ή εκπαιδευτικοί, θεωρούσαν ότι ο Διευθυντής του 4ου ΓΕΛ Ηρακλείου δεν εκτελεί τα καθήκοντά του κατά σύννομο τρόπο, θα μπορούσαν να ακολουθήσουν την παραπάνω προβλεπόμενη σύννομη διαδικασία της κατάθεσης αιτήματος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Αντί γι’ αυτό, προτίμησαν για λόγους πανελλήνιου εντυπωσιασμού να προβούν σε παράνομες ενέργειες, όπως για παράδειγμα το κλείσιμο του Λυκείου, χρησιμοποιώντας και παρασύροντας μερίδα μαθητών. Οι δράσεις αυτές και η εμπλοκή της τοπικής ΕΛΜΕ, καταδεικνύουν ότι η μη λειτουργία είχε προαποφασιστεί για μικροπαραταξιακά και μικροκομματικά οφέλη, σε μια προσπάθεια γενικής τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών με το πρόσχημα ότι δήθεν οι Διευθυντές θα «εξοντώσουν» τους Διδάσκοντες, όποτε ψηφιστεί νομοσχέδιο που αφορά την Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών.

Στο Λύκειό μας, υπήρχαν και υπάρχουν κακώς κείμενα, τα οποία ολοένα μειώνονται, πάντοτε με αντιδράσεις ορισμένων Διδασκόντων που έχουν συγκεκριμένους λόγους να αντιδρούν. Ορισμένα κακώς κείμενα, αφορούν τον τρόπο λειτουργίας του Λυκείου μέχρι το τέλος του προηγούμενου σχολικού έτους, όταν το Λύκειό μας είχε άλλη Διεύθυνση.

Για παράδειγμα, ενώ ο νόμος σαφέστατα αναφέρει ότι οι συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων γίνονται εκτός ωρών διδασκαλίας, όλα αυτά τα χρόνια οι συνεδριάσεις γίνονταν πάντοτε εντός ωρών διδασκαλίας σε βάρος των μαθημάτων και των συμφερόντων των μαθητών. Από φέτος, για πρώτη φορά οι συνεδριάσεις γίνονται εκτός ωρών διδασκαλίας. Συγκεκριμένα, αντί να διακόπτονται τα μαθήματα στις 11.15, προκειμένου να συνεδριάζουμε 11.15-14.15, οπότε τότε όλα θα ήταν μέλι-γάλα, αλλά σε βάρος της εκπαίδευσης των μαθητών μας, όλα τα μαθήματα γίνονται κανονικά και συνεδριάζουμε 14.15-17.15. Αυτό είναι βαρύ για όλους τους Διδάσκοντες, αφού στερούν τις οικογένειές τους σημαντικά από τις υπηρεσίες τους. Για το λόγο αυτό, έχω εκφράσει επανειλημμένα τη λύπη μου για την αναστάτωση που προκαλείται στις οικογένειες των συναδέλφων. Είναι αληθές, ότι αν δεν είμαστε το μοναδικό σχολείο στο οποίο οι συνεδριάσεις γίνονται 14.15-17.15, είμαστε από τα ελάχιστα σχολεία που οι συνεδριάσεις γίνονται εκτός ωρών διδασκαλίας. Για την εφαρμογή του νόμου, ωστόσο, κατηγορούμαι ως …αυταρχικός.

Άλλα κακώς κείμενα, που αφορούν ακόμη και τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών μας, προέρχονται από τη μη εκτέλεση των καθηκόντων ορισμένων Διδασκόντων. Ενδεικτικά θα σας αναφέρω, όπως μου γνωστοποίησαν πρόσφατα μαθητές του Λυκείου μας, ότι δάρθηκαν κατ’ επανάληψη αναίτια και χωρίς να προκαλέσουν κανένα, από μαθητές άλλων τάξεων ή τμημάτων του Λυκείου μας. Οι επιτιθέμενοι μαθητές, σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες μαθητές, συγκεντρώνονται στην τάξη τους και σαν ομάδα πηγαίνουν σε άλλες τάξεις κατά τα διαλείμματα και χτυπούνε αναίτια όποιους μαθητές βρουν στην τάξη αυτή (οι μαθητές αναφέρουν «στη γλώσσα τους» για αυτή τη μορφή βίας: «πάμε να κάνουμε ντου»). Ορισμένες φορές, μάλιστα, σύμφωνα με τους καταγγέλλοντες μαθητές, έχουν γίνει συρράξεις μέσα στο Λύκειο, επειδή αντιστέκονται ή έρχονται σε βοήθεια άλλοι συμμαθητές τους. Αντιλαμβάνεστε ότι γίνονται συρράξεις στο Λύκειο και εμείς δεν αντιλαμβανόμαστε το παραμικρό. Μπορείτε να μου πείτε πού είναι οι εφημερεύοντες την ώρα που γίνεται ο ξυλοδαρμός; Αυτό ήταν ένα από τα θέματα της εισήγησής μου της Παρασκευής 23/3/2012, το οποίο ποτέ δεν συζητήθηκε, αφού η συνεδρίαση διακόπηκε, όπως προανέφερα από την προκλητική στάση συγκεκριμένου μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων. Θα ήθελα να σας προτείνω να δείτε τα ακόλουθα βίντεο που αφορούν το Λύκειό μας πριν αναλάβω τη Διεύθυνσή του.

Α) http://youtube/EHJKP34aUfA Στο βίντεο αυτό, θα παρατηρήσετε ότι το έτος 2009, ο μαθητής ο οποίος περπατούσε πάνω στα θρανία και πηδούσε από θρανίο σε θρανίο, όταν έπεσε από κακή εκτίμησή του, δεν σκοτώθηκε από τύχη. Το μέγεθος και τη σοβαρότητα του τραυματισμού του δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω, αφού υπηρετούσα σε άλλο Λύκειο. Πρέπει να συμβούν ανάλογα επικίνδυνα για τη ζωή των μαθητών γεγονότα, επειδή ορισμένοι Διδάσκοντες δεν θέλουν να κάνουν εφημερία ή να κάνουν σωστή εφημερία;

Β) http://youtube/NsJnxslDqjY Στο βίντεο αυτό, θα παρατηρήσετε ότι το έτος 2008, στο Λύκειό μας «έπεφτε ξύλο». Ωστόσο, όπως σας προανέφερα, «έπεφτε ξύλο» και πρόσφατα στο Λύκειό μας. Επειδή έχω τολμήσει να διακόψω το κάπνισμα ορισμένων και να παρακαλέσω να μεταβούν σε εφημερία, γίνομαι …αυταρχικός.

Άλλα κακώς κείμενα, αφορούν παραβάσεις καθήκοντος, όπως για παράδειγμα στις 27-9-2012, όταν ορισμένοι Διδάσκοντες διέκοψαν τα μαθήματά τους και αποχώρησαν ομαδικά από το Λύκειο, γιατί τους το ζήτησαν συγκεκριμένοι μαθητές, επειδή κάποιοι από αυτούς είχαν ψηφίσει να γίνει κατάληψη του Λυκείου. Ήμουν εκ καθήκοντος υποχρεωμένος να συντάξω αναφορά σε βάρος τους για την παράβαση του καθήκοντός τους να μην διδάξουν, να μην εκτελέσουν εφημερία και να εγκαταλείψουν το Λύκειο και να την προωθήσω στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ωστόσο σε καμία αναφορά δεν προέβηκα, αλλά ζήτησα γραπτές εξηγήσεις γι’ αυτή τη συμπεριφορά. Για το λόγο αυτό, με κατηγορούν ως … αυταρχικό, ενώ όσοι έκλεισαν παράνομα το Λύκειό μας στις 26-3-2012 δεν το έκλεισαν αυταρχικά, αλλά …δημοκρατικά.

Γνωρίζετε ότι το κάπνισμα απαγορεύεται όχι μόνο σε όλα τα Σχολεία, αλλά και σε κάθε κλειστό χώρο, όπως καφενεία κλπ. Δεν είναι, συνεπώς, αποδεκτό εκ μέρους μου, σε κάθε διάλειμμα, πολλοί μαθητές καθημερινά να καπνίζουν στο προαύλιο του Λυκείου και ορισμένοι εφημερεύοντες να είναι κοντά τους και να μην παρεμβαίνουν με όποια παιδαγωγική μέθοδο θεωρούν καταλληλότερη. Ούτε είναι αποδεκτό εκ μέρους μου να μην προσεγγίζουν οι εφημερεύοντες τους καπνίζοντες μαθητές. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι μαθητές που καπνίζουν ολοένα να πληθαίνουν και ιδιαίτερα στις μικρές ηλικίες. Επειδή η θέση μου είναι να μην τιμωρούνται οι καπνίζοντες μαθητές, αλλά να πείθονται από τους εφημερεύοντες με διαλογική συζήτηση μαζί τους, κατηγορούμαι ως…αυταρχικός. Αυτό το θέμα, ήταν θέμα συζήτησης του Σχολικού Συμβουλίου της 23/3/2012, αλλά σκόπιμα και μεθοδευμένα η συνεδρίαση διακόπηκε.

Κατά την πρώτη ώρα, οι μισοί μαθητές του Λυκείου, έρχονταν στο Λύκειο αργοπορημένοι/ Άλλοι κάθονταν σε παρακείμενη γέφυρα αντί να μπαίνουν στις τάξεις, άλλοι έκαναν την πρωινή τους βόλτα μέχρι κάποιο «καφέ» και έρχονταν με τον καφέ τους στο Λύκειο και έμπαιναν στην τάξη όποτε έκριναν οι ίδιοι, διαταράσσοντας την ομαλή λειτουργία του Λυκείου. Επειδή αυτό το φαινόμενο, για προφανείς λόγους, είναι απαράδεκτο για Σχολείο και αποφάσισα να μην επιτρέπω την είσοδο στις τάξεις των ιδιαίτερα αργοπορημένων μαθητών, κατηγορούμαι ως …αυταρχικός.

Πρόσφατα, μαθητής έπινε την πορτοκαλάδα του την ώρα της προσευχής και παρακείμενος Διδάσκων δεν παρενέβη με οποιαδήποτε παιδαγωγική μέθοδο έκρινε ο ίδιος καταλληλότερη, γιατί, όπως ισχυρίστηκε ο Διδάσκων «δεν είναι αστυνομικός». Επειδή με ενδιαφέρει η τελετουργία της προσευχής να γίνεται κατά τρόπο πλατιά αποδεκτό και χωρίς να παρουσιάζονται ακρότητες, κατηγορούμαι ως…αυταρχικός. Και αυτό το θέμα ήταν θέμα συζήτησης της συνεδρίασης του Σχολικού Συμβουλίου της 23/3/2012 με θέμα «Λειτουργία Σχολείου», αλλά δεν συζητήθηκε αφού η συνεδρίαση διακόπηκε από συγκεκριμένους σκόπιμα.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι πάντοτε ήμουν και είμαι στη διάθεση κάθε Διδάσκοντα. Πάντοτε έδειχνα κατανόηση και συμπάθεια σε κάθε συνάδελφό μου, πάντοτε συνέτρεχα όποτε μου ζητείτο αρωγή. Ωστόσο, είναι αλήθεια, ότι (εκ καθήκοντος) είμαι αντίθετος, όποτε αγνοείται η κείμενη νομοθεσία, όπως σε περιπτώσεις υπέρμετρης καθυστέρησης προσέλευσης των Διδασκόντων στο Λύκειο, υπέρμετρης καθυστέρησης εισόδου των Διδασκόντων στην τάξη κατά τις ενδιάμεσες ώρες, μη εκτέλεση εφημεριών κλπ. Όλα τα σοβαρά προβλήματα που συνάντησα από την αρχή του σχολικού έτους, τα έλυνα ενδοσχολικά και ούτε μία φορά δεν συνέταξα αναφορά προς τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε βάρος των Διδασκόντων. Για τους παραπάνω λόγους, είμαι …αυταρχικός.

Κλείνοντας, θα ήθελα να καταθέσω την μηδενική συμβολή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και την αδιαφορία τους στην αντιμετώπιση των πολλών προβλημάτων που αφορούν το Λύκειό μας και τα οποία έχω επανειλημμένα γραπτώς κοινοποιήσει στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Διδασκόντων. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι στο Λύκειό μας, όπως μου έχουν γνωστοποιήσει οι μαθητές και όπως ο ίδιος έχω διαπιστώσει, όλα τα προηγούμενα χρόνια υπήρχαν και εξακολουθούν να υπάρχουν πίνακες ακατάλληλοι, αφού δεν φαίνεται το παραμικρό από όσα γράφονται πάνω σε αυτούς και οι μαθητές αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα, αφού δεν είναι σε θέση να δουν το παραμικρό.

Θα ήθελα, ωστόσο, να επαινέσω τη συμβολή συγκεκριμένων γονέων, οι οποίοι με παρακάλεσαν για την τήρηση της ανωνυμίας τους και οι οποίοι προσωπικά έχουν βοηθήσει το Λύκειό μας με συγκεκριμένες ενέργειες ή συγκεκριμένες πράξεις τους, που έχουν ως αποτέλεσμα την παροχή εξοπλισμού και υλικών απαραίτητων για την καλή λειτουργία του Λυκείου μας. Επιφυλάσσομαι σε εύθετο χρόνο να γίνω συγκεκριμένος για τις προσωπικές προσφορές και ενέργειες μεμονωμένων γονέων με δική τους πάντοτε πρωτοβουλία.

Τέλος, όσο και αν προσπαθώ να κατανοήσω το σκεπτικό ορισμένων γονέων και ορισμένων Διδασκόντων, δεν μπορώ να καταλάβω:

ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ Γ Ι Α Τ Ι ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΑΝ;

Τι θα άλλαζε και τι λιγότερο θα επιτύγχαναν, αν το Λύκειο ήταν ανοιχτό, αν γίνονταν κανονικά τα μαθήματα και πήγαινε ένας μόνο γονέας και μόνο ένας Διδάσκων στην Προϊσταμένη Αρχή με υπογεγραμμένο έγγραφο; Ο ίδιος νόμος θα εφαρμοστεί σε κάθε περίπτωση.


Με εκτίμηση
Θοδωρής Σταματάκης
Share this article :
 

+ σχόλια + 45 σχόλια

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2012 - 8:01 π.μ.

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο Σύλλογος Καθηγητών
η κίνηση ασθενοφόρου που μπορεί κάλλιστα να ανιχνευθεί μέσω του ΕΚΑΒ
και η κινητοποίηση ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του σχολείου
καθώς και οι αναφορές στην ψυχοπαθολογική προσωπικότητα του Λυκειάρχη από τον Προϊστάμενο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης είναι
ΟΛΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
και η μόνη αλήθεια είνμαι αυτή του κατηγορουμενου.
Πρωτότυπη άποψη και ενδιαφέρουσα ενδεχομένως για τους ψυχιάτρους...

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2012 - 4:11 μ.μ.

ενδιαφερουσα αποψη απο εναν ανθρωπο που ενδιαφερετε για την υγιεινη των παιδιων αλλα δεν εχει ΟΥΤΕ ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ γιατι γινετε σπαταλη... χιλια συγνωμη που παμε τουαλετα... χιλια συγνωμη επισης που ζηταμε τον χωρο του σχολειου για επιπλεον μαθηματα αλλα τον παραχωρει μονο σε μαθητες τουβλα οπως ειπε ο "κυριος"... επισης θα θελαμε πολυ να εφαρμοζατε και τους νομους στους μαθητες φιλους σας που δεν πατανε στις ταξεις και φροντιζετε να τους βγαζετε λαδι... πραγματικα η αποψη σας ειναι ιδιαιτερως ενδιαφερουσα για κανεναν ψυχιατρο... λουκυ λουκ

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2012 - 4:29 μ.μ.

http://www.youtube.com/watch?v=QZN4qLSwS5U&feature=related επειδη του αρεσουν τα video στο youtube!

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2012 - 4:36 μ.μ.

http://www.youtube.com/watch?v=yrbAy6Va0P8&feature=related

οι μισοι ζουν απο θαυμα καντε τους μυνηση!

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2012 - 5:37 μ.μ.

Προσωπικά σαν μαθητής του 4ου λυκείου εχω να σας κάνω μία ερώτηση κύριε Σταματάκη... Αποκαλέσατε ή όχι τους αδύναμους μα8ητές στόκους; Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους μα8ητές αλλά προσωπικά αυτό το επίθετο με προσβάλλει και ας μην αναφερόταν σε εμένα! Ακόμα, αν ενδιαφέρεστε τόσο πολύ για την άρτια λειτουργία του σχολείου μας κάντε μας τη χάρη και φύγετε! Θα ρωτήσετε γιατί; Επειδή εξ' αιτίας σας οι καθηγητές αδυναμούν να εκτελέσουν ορθά την δουλεία τους! Επειδή εξ' αιτίας σας κινδυνεύει μέχρι και η σωματική τους ακαιρεότητα! Μα πιό σημαντικό... ΕΠΕΙΔΗ ΔΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ! Σταματήστε λοιπόν την υποκρισία και τα ψέματα και κάντε κάτι καλό... ΦΥΓΕΤΕ! Από Slayer

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2012 - 9:35 μ.μ.

Να περιμένουμε κάποια σαφή απάντηση από τους καταγγελόμενους ή θα αρκεστούμε σε γενικότητες ;

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2012 - 10:14 μ.μ.

Τους είπε στόκους στα καλά καθούμενα ή υπήρχε κάποια αιτία;

Ανώνυμος
4 Απριλίου 2012 - 10:30 μ.μ.

Παρακαλούνται τα 15χρονα να χρησιμοποιούν περισσότερο το ορθογραφικό λεξικό για να μην καταλήξουν στόκοι.

Επίσης να μη μπερδεύουν το θ με το 8.

Ανώνυμος
5 Απριλίου 2012 - 11:25 μ.μ.

Καλά αφού κανείς δεν αρρώστησε και δεν έπαθε εγγεφαλικό σε ποιον έυχόταν περαστικά ο κύριος Σταματάκης σε συνέντευξη που είχε δώσει στην εφημερίδα χ-τύπος;; Εκτός κι αν το εννοούσε διαφορετικά: "Εύχομαι περαστικά στους συναδέλφους μου που θα αναγκαστούν να συνεργαστούν μαζί μου". Με παρηγορεί τουλάχιστον το γεγονός ότι όλα σ' αυτή τη ζωή πληρώνονται!!

we love stamatakis
6 Απριλίου 2012 - 9:51 μ.μ.

Εχω την ατυχια στην τριτη λυκειου να εχω διευθυντη αυτο τον "κυριο".Το βασικο προβλημα μας "κυριε" σταματακη ειστε εσεις.Εσεις που αποκαλειτε τον εαυτο σας "εκπαιδευτικο" και τολματε να συγκρινεστε με τους καθηγητες μας.Εσεις που εχετε αναγκασει αξιολογους ανθρωπους να μην ειναι σε θεση να κανουν το μαθημα τους.ΚΑΙ ΝΑΙ ακομα και μετα παραπτωματα που τους προσαπτει ο "κυριος"δουλεια ΓΙΝΟΤΑΝ και με την προηγουμενη διευθυνση.Γιαυτο αλωστε το 4ο ΘΕΩΡΟΥΤΑΝ ενα απο τα καλυτερα σχολεια του Ν.Ηρακλειου.Αναμφισβητητα εκεινη την μερα στο υπουργειο εκτος απο ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ καθηγητων ηταν εντονη η παρουσια των μαθητων.ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ?
καταρα σαυτο το σχολειο ολοι οι ψυχοπαθεις!τι να πω...α,και μην προσποιηθειτε ξανα στην προσευχη. "σας αγαπαμε"!μονο εμετο μας προκαλειτε με την υποκρισια σας.

Ανώνυμος
7 Απριλίου 2012 - 4:04 π.μ.

Προσωπικά έχω μπερδευτεί, σε συνδυασμό με το ότι δεν έχω υπόψη τι γίνεται στο συγκεκριμένο λύκειο.

Το επάγγελμα της διδασκαλίας είναι και λειτούργημα.
Οι ευαίσθητες ηλικίες των παιδιών, εφήβων και μαθητών είναι απαραίτητο να "πέφτουν" σε απολύτως υγιείς εκπαιδευτικούς.

Υπάρχει ένα τεράστιο κενό αυτό της πνευματικής και ψυχολογικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Ο Κος Διευθυντής έστω και αργά πρέπει να περάσει από ψυχολογική αξιολόγηση, κάτι που κατά την γνώμη μου ο ίδιος πρέπει να το ζητήσει εφόσον θεωρεί τον εαυτό του ακέραιο σύμφωνα με την επιστολή του, και προκειμένου να πετάξει το μπαλάκι σε εκείνους που τον "εκθέτουν".

Γιατί από ότι φαίνεται δεν είναι μόνο γονείς και καθηγητές ορμώμενοι από πολιτικά συμφέροντα που τον "σεντράρουν" αλλά και μαθητές.

Αν μεγάλη μερίδα μαθητών του 4ου Λυκείου συμφωνεί ότι ο Κος Διευθυντής είναι ακατάλληλος, τότε αμέσως βγαίνει το συμπέρασμα ότι ο άνθρωπος πάσχει από καταδιωκτικό σύνδρομο.

Δεν είναι ντροπή να περάσετε Κε Διευθυντά από ψυχολογική αξιολόγηση, αν όντως έχετε κάποιο πρόβλημα, που και αυτό δεν είναι ντροπή, είναι μια καλή ευκαιρία να το λύσετε.

ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΣΑΡΟΣ

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 12:27 π.μ.

Τί πάει να πει 'μεγάλη μερίδα μαθητών'; Αν τυχόν υπάρχουν καθηγητές που κάνουν τα κέφια των μαθητών είναι επόμενο να έχουν την υποστήριξή τους.

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 12:59 π.μ.

ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΉ ΣΥΝΈΛΕΥΣΗ ΓΟΝΈΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΓΟΝΈΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΝΗΣΗ ΤΟΥ Κ. ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΝΑ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕς ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙς ΑΜΟΙΒΗ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥς ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΘΕΣΕ ΟΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥς "ΣΤΟΚΟΥς" ,ΌΠΩς ΤΟΥς ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ,ΜΑΘΗΤΕΣΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥς ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΔΥΝΑΜΟΥς. ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΕΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΩΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΑΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ!ΑΚΟΜΑ ΕΚΦΟΒΙΣΕ ΤΟΥς ΓΟΝΕΙς ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΥΠΩΘΟΥΝ ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙς ΠΑΛΕΛΛΑΔΙΚΕς ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗς ΕΦΕΔΡΙΚΟΥ ΤΟΝΕΡ. ΑΚΟΥΣΟΝ, ΑΚΟΥΣΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΘΕΣΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ! ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΟΠΩς ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΡΟς ΤΟΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ( ΣΧΟΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κ.Λ.Π. ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ).

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 12:41 μ.μ.

Ο κος διευθυντής μάλλον είναι ΣΤΟΚΟΣ!

Και εξηγούμαι.
Όταν μετά από τόσα χρόνια διδασκαλίας, όταν από την θέση του διευθυντή λυκείου αποκαλεί μαθητές στόκους ο άνθρωπος αυτός και μόρφωση δεν έχει, και συναίσθηση για το τι επαγγέλλεται όλα αυτά τα χρόνια.

Το άλλο που αναφέρει ο/η φίλος/η "Λόγω έλλειψης εφεδρικού τόνερ"
Τι κουλό είναι αυτό πάλι????
Στην Πευκών και πολυτεχνείου είναι ένα μαγαζί που γεμίζει τόνερ 40 ευρώ, αν ανησυχεί ας πάρει ένα καινούργιο εφεδρικό τόνερ με 70 ευρώ. Μήπως Κε διευθυντά αυτό το κόστος είναι ασήκωτο για το σχολείο? ή μήπως θέλετε να "ερεθίσετε" γονείς, μαθητές, καθηγητές γιατί απ' ότι ακούμε σας γουστάρει τα μάλα.

Αυτά τα 2 χούγια που αναφέρθηκαν για τον Κο Διευθυντή μαρτυράνε ότι ο άνθρωπος είναι ακατάλληλος για διευθυντική θέση σχολείου, και σίγουρα ακατάλληλος για να μπει σε αίθουσα με μαθητές για διδασκαλία.

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 1:58 μ.μ.

Δηλαδή το όλο ζήτημα είναι ότι σε κάποια συζήτηση που είχε είπε 'στόκοι' αντί να πει 'αδύναμοι μαθητές';

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 4:13 μ.μ.

http://sofiaepimorfosi2.blogspot.com/2011/09/blog-post.html

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 5:42 μ.μ.

8 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2012 1:58 Μ.Μ

Η επιλογή "Στόκος" από "αδύναμος Μαθητής" σαφέστατα και αποτελεί ενδεικτικό του ψυχικού και νοητικού επιπέδου, πως μάλλον για τον συγκεκριμένο δντη που από την επιστολή του και όσα αναφέρονται είναι λάτρης της τυπικότητας. Για τον λόγο αυτό όταν κάποιος παρεκκλίνει από την τυπικότητα πέφτει ο πέλεκυς από τον Κο διευθυντή. Μήπως η τυπικότητα αφορά όλους τους άλλος άλλα όχι τον Κο Διευθυντή? μήπως οι άλλοι δεν έχουν περιθώριο να ξεφύγουν από το πλαίσιο της τυπικότητας, αλλά δε χάλασε και ο κόσμος αν το κάνει ο Κος Διευθυντής?

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 5:51 μ.μ.

συνέχεια...

Με λίγα λόγια ο Κος Δντης έχει εγκλωβιστεί ο ίδιος στα επιχειρήματα που προσπαθεί να αξιοποιήσει για να εμφανίσει τον εαυτό του ως θύμα, αυτό βγάζει στην επιφάνεια και μια ακόμα αδυναμία του, δεν είναι ιδιαίτερα οξυδερκής.

Προφανώς Κε Δντα με την εξουσία που αποκτήσατε θεωρήσατε ότι το σχολείο θα αποτελεί τον δικό σας μικρόκοσμο που θα λειτουργεί με τους δικού σας κανόνες στους οποίους δε θα υπόκεινται η δική σας στάση ή συμπεριφορά.

Είναι κλασσική περίπτωση αδυναμίας αδυνάτων και συμπλεγματικών, και φυσικά αδυναμία του συστήματος να προβλέψει και να αποκλείει τέτοιες περιπτώσεις από θέσεις ευθύνης και διαχείρισης εξουσιών.

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 7:23 μ.μ.

Οι κανόνες που αναφέρονται στο άρθρο δεν είναι κανόνες του διευθυντή, είναι κανόνες που οι καθηγητές έπρεπε από μόνοι τους να τηρούν. Αντί να κάνουν το σχολείο καφενείο να κοιτάξουν να κάνουν μάθημα στην τάξη κι όχι τάχα μετά να κάνουν ότι πονάνε για τους "αδύναμους". Μέχρι τώρα δεν είδα κάποιον να πει ότι δεν είναι έτσι σχετικά με τους καφέδες ή το κάπνισμα στο σχολείο.

Όταν βλέπεις μαθητές να μην ξέρουν να ξεχωρίσουν το θ από το 8, τότε δεν είναι αυτοί οι στόκοι αλλά οι καθηγητές που τους προήγαγαν στην επόμενη τάξη!

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 8:57 μ.μ.

Προς ανώνυμος : 8 απριλίου 2012 7:23
Εσύ τι είσαι ο μασκοφόρος εκδικητής ή μήπως κανένα τσιράκι που του σβήνει τις απουσίες ε? Γιατί αφήνει μαθητές να φεύγουν από το μάθημα χωρίς να παίρνουν απουσίες και καλά ότι τον βοηθούν;

Ανώνυμος
8 Απριλίου 2012 - 9:21 μ.μ.

Αν την ώρα που απουσίαζαν τους απασχολούσε ο διευθυντής για δουλειά του σχολείου, τότε είναι νόμιμο και ευνόητο και λογικό το ότι δεν παίρνουν απουσίες.

Αν πηγαίνουν στην καφετέρια και τους καλύπτει τότε είναι φυσικά άλλη υπόθεση.

Τελικά η όλη ιστορία γίνεται για τις απουσίες;

Ανώνυμος
9 Απριλίου 2012 - 12:19 π.μ.

'ανατροπη εντυπωσεων'δεν μπορει να ισχυει οταν απευθυνεται σε μια κοινωνια που ενα μεγαλο ποσοστο της ειναι αποφοιτοι του συγκεκριμενου λυκειου και ξερουν καλα τοσο οι ιδιοι οσο κι οι οικογενειες τους την ποιοτητα της εκπ/σης που παρεχεται και του προσωπικου που το στελεχωνει.Η ιστορια που ο κ.δ/ντης προσπαθει ν αμαυρωσει δεν χρειαζεται υπερασπιση.Τη φημη και τις επιτυχιες του σχολειου γνωριζει ολο το Ν.Ηρακλειο χρονια τωρα και προφανως οχι τυχαια επελεξε να διοριστει σ αυτο ο εν λογω κυριος(εκτος αν ηλθε ως Υψιστος να το σωσει απο τις αμαρτιες!).Η συσπειρωση λοιπον μαθητων,γονεων κι ολων των εκπ/κων(παραλογο να εξυπηρετουν ΟΛΟΙ τον ιδιο πολιτικο χωρο με στοχο και σχεδιο οπως ισχυριζεται!!!)δειχνει πως πραγματι υπαρχει προβλημα με τον κυριο και οι αρμοδιοι πρεπει να ευαισθητοποιηθουν για να μη διαλυθει ενα απο τα καλυτερα σχολεια του δημου μας.Επισης καλο θα ηταν να εξεταζουν τη προηγουμενη θητεια οσων διοριζουν σε τετοιες θεσεις γιατι οπως ακουγεται του κυριου ειναι πλουσια σε αναλογες διαμαρτυριες εις βαρος του.Ευχαριστω.

we love stamatakis
9 Απριλίου 2012 - 8:23 μ.μ.

Πλακα εχουν αυτοι που και καλα προσπαθουν να βρουν που ειναι το προβλημα.Μεγαλυτερη πλακα θα εχει αν ειναι και απο το 4ο και γνωριζουν το θεμα.Δεν υπαρχει υγιες περιβαλλον στο σχολειο ο ανθρωπος αυτος ειναι εξουσιομανης και καταπιεζει τους εργαζομενους.Εχει καταντησει το σχολειο ΠΑΙΔΟΦΥΛΑΚΤΗΡΙΟ .ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΩΣΤΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ.ΑΝ ΤΟΝ ΕΝΟΙΑΖΑΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ(-ΣΤΟΚΟΙ)ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕ ΤΑ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΤΕΣΤ(1 ΤΕΣΤ ΤΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ)Αντιθετα,το ενισχυει.Πως νοιαζεσαι κυριε ΓΙΑ ΜΑΣ αν δεν μας αφηνεις να γραφουμε διαγωνισματα?Μηπως δεν εισαι τυχαια στη θεση που εισαι?Μηπως αυτη η δηθεν υπακοη στους νομους εχει στοχο τη διαλυση του δημοσιου σχολειου?ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΕΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΙΓΑΚΙ.(αληθεια ,δεν ειναι κακο να σκεφτεσαι)

Ανώνυμος
9 Απριλίου 2012 - 8:47 μ.μ.

Από το τελευταίο σχόλιο συμπεραίνω ότι μάλλον έχει δίκιο ο λυκειάρχης στο ότι το πρόβλημα είναι κομματικό...

Ανώνυμος
9 Απριλίου 2012 - 9:10 μ.μ.

Όσοι δεν αντιδρούν σε μια ολοφάνερη αδικία και καταπάτηση στοιχειδιωδών δικαιωμάτων καθηγητών και μαθητών επειδή φοβούνται μη τους ταυτίσουν με κάποιο πολιτικό χώρο είναι πραγματικά αξιολύπητοι... Γιατί μια ζωή θα είναι φερέφωνα και υποχείρια των λαμόγιων... Αν κατάλαβαν τι εννοώ...

Ανώνυμος
9 Απριλίου 2012 - 9:17 μ.μ.

*στοιχειωδών

Ανώνυμος
9 Απριλίου 2012 - 9:27 μ.μ.

9 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2012 9:17 Μ.Μ.

"το πλαίσιο" και όχι "τα πλαίσια" Κε Δ/ντα
Λάθη όλοι κάνουν ακόμα και οι Δ/ντες

we love stamatakis
10 Απριλίου 2012 - 12:00 μ.μ.

@9 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2012 9:10 Μ.Μ. συμφωνω απολυτα!

@9 ΑΠΡΙΛΊΟΥ 2012 8:47 Μ.Μ. και μεις αντιλαμβανομαστε το οτι διαθετετε κριτικη σκεψη...

KJack
12 Απριλίου 2012 - 1:41 μ.μ.

@ 9 Απριλίου 2012 9:10 μ.μ.

Συμφωνω και εγω!

Ελεος πια! Οταν καποιος αντιδρα σε μια αδικη και επιβαλλομενη κατασταση, ειτε ειναι καθηγητης ειτε μαθητης, και χρησιμοποιει λεξεις που δεν υπαρχουν στο λεξιλογιο ορισμενων, τιθεται ως επιχειρημα οτι ανηκουν σε κομματα και εξυπηρετουν συμφεροντα.

Οσο για τον διευθυντη, ειναι πραγματικα ελεεινα τα επιχειρηματα του και μπορουν ευκολα απο τους καθηγητες να αντικρουστουν και να αναιρεθουν. Και τι εννοει τελος παντων ο Κος Δ/ντης;; Οτι ΟΛΟΙ (μαθητες, γονεις και καθηγητες) εκπροσωπουν πολιτικους χωρους και ο μονος στοχος τους ειναι να φυγει αυτος λογω συμφεροντων; Να θυμησω μηπως οτι και ο προηγουμενος διευθυντης ανηκε στον ιδιο πολιτικο χωρο και οτι δεν υπηρχε τετοιας εκτασης προβλημα;

Δεν εχει να κανει με τον πολιτικο χωρο που ανηκει ο εκαστοτε διευθυντης, αλλα με το πως επιλεγει να ασκησει την εξουσια που του δινεται! Και να θυμησω επισης πως παρα το γεγονος οτι και οι δυο αποτελουν κλινικες περιπτωσεις, ο ενας εμεινε στο ιδιο σχολειο για χρονια και οχι μηνες οπως αυτος, και παρολα αυτα τετοια αντιδραση δεν ειχε προκαλεσει!

Ανώνυμος
17 Απριλίου 2012 - 1:02 μ.μ.

Στο Σχολείο σας, έχετε πίνακες που δεν βλέπετε και δε μιλάτε μαθητές, καθηγητές,γονείς.
Καπνίζετε και σεις και οι καθηγητές μέσα στο σχολείο και δε μιλάτε μαθητές, κΑθηητές, γονείς.
Ισχυρές ομάδες βιαιοπραγούν στα διαλείμματα σε βάρος ασθενέσετερων και δε μιλάτε μαθητές, καθηγητές, γονείς.
Την πρώτη ώρα είστε οι μισοί στην τάξη και δε μιλάτε μαθητές, καθηγητές, γονείς.
Οι πόρτες του σχολείου σας ήταν σκυριασμένες, άβαφτες, οι τοίχοι γεμάτοι συνθήματα, μηνύματα, σκίτσα σεξουαλικού περιεχομένου και δεν τολμήσατε να τα φτιάξετε μαθητές, καθηγητές, γονείς. Κάποιοι άλλοι τα φτιάχνουν και έχετε καθσρό σχολείο.
Το σχολείο σας έχει σπασμένες πόρτες, σπασμένα χερούλια, σκουριασμένα σίδερα, λιμνάζουν τα νερά στο προαύλιο, στάζει το σκέπαστρο όποτε βρέχει και ενα σωρό προβλήματ και δεν μιλάνε μαθητές, καθηγητές, γονείς.
Ψηφίσατε οι μαθητές να μην πάτε περιπάτους, λόγω της κατάληψης που είχατε κάνει και στη συνέχεια λέτε ότι φταίει ο διευθυντής σας που δεν πάτε περιπάτους. Μόνο ο διευθυντής; Ρωτήσατε τους καθηγητές σας και σας είπαν ότι σας πάνε, αλλά ο διευθυντής τους δεν τους αφήνει; Το κάνατε, αλλά σας είπαν ψέμματα.
Σας χρησιμοποιούν γονείς και καθηγητές και σας βάζουν μπροστά βάζοντας κάποιους "δικούς τους" μαθητές και δεν το καταλαβαίνετε οι υπόλοιποι.
Στο σχολείο σας, έχουν δήθεν κάποιο πρόβλημα οι καθηγητές σας με το διευθυντή και αντί να τα βρουν με το διευθυντή ή να αναφερθούνε στην υπηρεσία τους, πάνε και παραπονιούνται στη γενική συνέλευση των γονιών (εδώ γελάνε) και λένε προσωπικά, αστήριχτα και κουραστικά προβλήματα. Και καναδυο γονείς, παίζοντας το ρόλο του προστάτη κάποιων καθηγητών, κλείνουν το σχολείο.
Ενισχυτική διδασκαλία γίνεται για πρώτη φορά στο Σχολείο καισυμμετέχουν 80 μαθητές.
Τα περί στόκων, τούβλων κλπ. εκφράσεις που αναφέρονται σε αδρανή υλικά, είναι εφευρήματα κάποιων, που λόγω έλλειψης συγκροτημένου λόγου εφευρίσκουν διάφορα.
Το σύστημα, όλα αυτά τα χρόνια, έκανε πολύ καλά τη δουλειά του. Σας έκανε να προσφέρετε "γην και ύδωρ". Σήμερα σε κάποιους
καθηγητές, που σας χρησιμοποιούν για προσωπικούς και κομματικούς λόγους, αύριο στους προϊστάμενούς σας.
Ποιοι ήταν οι στόχοι του μαθητικού κινήματος φέτος και πόσο επιτεύχθηκαν; Δεν μπορείτε να αξιολογήσετε, γιατί δεν υπήρχαν στόχοι, γιατί σας χρησιμοποίησαν για κομματικούς λόγους, σας έβαζαν μπροστά για άλλους στόχους και δυστύχώς αυτός ο ρόλος σας άρεσε.
Σας αγαπάμε, γιατί και μεις στην ηλικία σας, αλλά και σε μεγαλύτερες, τα ίδια παθαίναμε. Τουλάχιστον, να μην είμαστε υποκριτές και να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους. Φιλάκια.

Ανώνυμος
22 Απριλίου 2012 - 3:15 μ.μ.

απαντηση στο σχολιο ανωνυμος 17/4: ' φαινεται κ.δ/ντα η μεγαλη σας αγαπη Πασχαλιατικα που ανανεωνετε με ανακριβειες και θρασυτατες παρατηρησεις οπως οτι μας 'χρησιμοποιουν' οι ιδιοι μας οι γονεις κι οι καθηγητες μας!δεν σεβεστε καν την εποχη που διαβαζουμε για τις εξετασεις μας και προκαλειτε με τετοια σχολια!ναι ειμαστε σε ηλικιες που ο ενθουσιασμος,η επαναστατικοτητα και τα ονειρα 'περισσευουν' αλλα αυτο δεν μας κανει προβατα ουτε αβουλα οντα(οχι ολους τουλαχιστον!) που εξυπηρετουν κομματικα συμφεροντα οπως θελετε να παρουσιαζετε!εκτος αν εχετε παραδειγμα τους 3-4 που εχετε μαζεψει για να σας ρουφιανευουν κερδιζοντας ευνοια..κλπ..Παρουσιαζετε το σχολειο σ οσους δεν το ξερουν σαν αχουρι μισογκρεμισμενο την ωρα που αλλα δημοσια σχολεια στεγαζονται σε λυομενα η' σε πολυ παλια φθαρμενα κτιρια!Μια χαρα ειναι το δικο μας,καινουργιο,ευρυχωρο και καθαρο εκτος αν προερχεστε απο ιδιωτικο κολλεγιο και δεν ξερετε πως ειναι τα δημοσια αλλου!Μακαρι βεβαια τα κονδυλια για την παιδεια να ηταν τετοια ωστε να μην υπηρχαν κτιριακα προβληματα σε κανενα αλλα εσεις αυτα τα αιτηματα του μαθητικου κινηματος τα κρινετε αστοχα η' περιττα αφου αχρηστους βλεπετε τους αγωνες μας.Λετε και ψεμματα για τους πινακες κι αλλες φθορες,οτι αδιαφορησαμε αφου απο την αρχη της χρονιας ζητησατε και σας καταγραψαμε σε καθε ταξη τις παρατηρησεις μας αλλα το μονο που φροντισατε να βαψετε ηταν το γραφειο σας και τις εξωτερικες πορτες πολυχρωμες!!Να μην ξαναλεμε και για το 'μπειτε σκυλοι αλεστε' που σας πειραξε ολο το χρονο !ποιος δεν εκλεινε την πορτα της αυλης?..εμεις?κι οταν την εξαφανισατε για να μην κανουμε καταληψη και μετα 1 βδομαδα που λειτουργουσαμε κανονικα κι ηταν γκαμπριολε το σχολειο..εμεις?και οταν οι καθηγητες τοτε 4μερες καθε πρωι εκει μας μιλουσαν για να μας πεισουν να μην κλεισουμε το σχολειο εσεις αφαντος τους ετοιμαζατε φακελακια για να απολογηθουν..?Περηφανευεστε για την ενισχυτικη στο σχολειο κι απο την αλλη τους κατηγορειτε?ποιοι την προτειναν και ποιοι την κανουν χωρις αμοιβη την ενισχυτικη?εσεις που ουτε 1ωρα μαθημα δεν κανετε?αυτοι ειναι κοντα μας αυτοι κοπιαζουν για μας αυτους βλεπουμε τοσα χρονια να στηριζουν μ οποια διευθυνση το ονομα αυτου του σχολειου κι αν κανουν και κανενα λαθος οπως κι εμεις κι εσεις ακομα..ενταξει ..ανθρωποι ολοι!και το καπνισμα..κοινο κι αυτο φαινομενο σ ολα τα σχολεια..αντε να το προσπαθησουμε ολοι..(κι εσεις εε?καλο θα μας/σας κανει!) αλλα ..ΤΕΤΟΙΑ συμπεριφορα και μεθοδοι πρωτη φορα..ενωσαν τοσους διαφορετικους ανθρωπους!τυχαιο?και μη ξεχνατε..σε λιγες μερες σε εμας τους 'στοκους' που μας 'χρησιμοποιουν ', οπως λετε , το ελληνικο συνταγμα δινει δικαιωμα ψηφου!γιατι δεν το καταγγελλετε?αντε στο καλο να πατε κι αφηστε μας με τις εμμονες σας ησυχους να διαβασουμε!ουτε επαναληπτικα 3ωρα διαγωνισματα που κανουν σ αλλα σχολεια δεν αφησατε που ζητουσαμε να μας βαλουν..Φιλακια επισης!

Ανώνυμος
22 Απριλίου 2012 - 3:23 μ.μ.

Ο διευθυντης να κοιταζε να μην σηκωνε την εξωτερικη πορτα του σχολειου. Οσο για τις εκφρασεις του διευθυντη αφηστε το καλυτερα γιατι μαλλον δεν ξερετε για τι μιλατε. Οσοι ηταν μπροστα την ωρα που τα ελεγε (20 περιπου γονεις και γυρω στους 13 μαθητες με μερικα μελη του 15μελους) μπορουν να σας το επιβεβαιωσουν οτι ετσι εγιναν. Εγω παλι θυμαμαι γονεα να ωρυεται μπροστα στον προϊσταμενο οτι ο διεθυντης δεν κανει καλα τη δουλεια του και την επομενη μερα να πηγαινει και να τον εξυμνει! Και για την καταληψη αφηστε τις βλακειες! Ηταν αποφαση των μαθητων και στο πλευρο τους ηταν οι καθηγητες και οι γονεις. Εγινε με σκοπο τη διαμαρτυρια για τη φετινη ξεφτιλα του Υπουργειου. Τωρα αν θιχτηκε ο διευθυντης απο μια συνολικη πολιτικη πραξη οπως η διαμαρτυρια αυτο μαρτυρα οτι ηταν κατα αυτης, οχι για αλλο λογο, αλλα καθαρα κομματικο. Δεν θυμαμαι ποτε να βγηκαν οι μαθητες με την καλυψη καποιου κομματος ή οργανωσης, θυμαμαι μονο πανο φτιαγμενα απο τους ιδιους τους μαθητες. Προσεχτε τι λετε γιατι οσοι γνωριζουν τι γινεται στο σχολειο αυτο, γνωριζουν και ποιοι φιλανε τις κατουρημενες ποδιες του διευθυντη προκειμενου να περασουν ζαχαρη τα παιδακια τους στο σχολειο. Και επειδη υπαρχουν και πολλοι χαφιεδες στο σχολειο τελευταια, φαινεται πως ο διευθυντης εχει εισχωρησει παντου με τον τροπο του.

we love stamatakis
24 Απριλίου 2012 - 2:00 μ.μ.

μου προκαλεις γελιο με την υποκρισια σου "ΚΥΡΙΕ" διευθυντα.κανενα σχολιο απλως ΠΑΡΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΩΣ Α Π Ε Τ Υ Χ Ε Σ και ασε μας ησυχους.Αλλαξε δουλεια βρε παιδι μου,για διευθυντης δεν το χεις πως να το κανουμε?με το ζορι?

Ανώνυμος
24 Απριλίου 2012 - 2:18 μ.μ.

πραγματικα εχει ΤΟΣΟ δικιο! τελικα ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ καθηγητες και μαθητες, ειμαστε τρελοι ρε παιδια!!! θα πρεπε να ντρεπεστε που δεν υπακουτε στην θεληση του αυτοκρατορα σταματακη!

Ανώνυμος
25 Απριλίου 2012 - 7:42 μ.μ.

πες τααα

Ανώνυμος
26 Απριλίου 2012 - 2:46 π.μ.

Και οι μεν και οι δε μας ζαλίσατε, μια κι εμείς δε πάμε σχολείο βγάλτε τα μάτια σας όσο θέλετε.

Ανώνυμος
28 Απριλίου 2012 - 12:21 π.μ.

Το θέμα μας αφορά γιατι μπορεί να μην πηγαίνουμε σχολείο εμείς, αλλά πάνε τα παιδιά μας ή τα εγγόνια μας. Μπορεί να μην πηγαίνουν σε αυτό το σχολείο αλλά θεωρούμε ότι η αύξηση της κριτικής τους ικανότητας και η δημοκρατική διαπαιδαγώγησή τους είναι ότι μας απομένει να αφήσουμε πίσω μας όταν εμείς θα φύγουμε...

Ανώνυμος
29 Απριλίου 2012 - 1:26 π.μ.

πες τααα

Ανώνυμος
29 Απριλίου 2012 - 5:07 π.μ.

Από την πολλή δημοκρατική διαπαιδαγώγηση βγήκαν και οι σημερινοί δημοτικοί άρχοντες οπότε βρείτε άλλο επιχείρημα.

Ανώνυμος
29 Απριλίου 2012 - 8:02 π.μ.

Νομίζω ότι μερικοί άνθρωποι μπερδεύουν τη λέξη "δημοκρατία" με τη λέξη "ελευθεριότητα".

Ανώνυμος
29 Απριλίου 2012 - 9:19 π.μ.

Ή και αντίθετα με τη λέξη "τυπικότητα".

Ανώνυμος
3 Μαΐου 2012 - 11:10 μ.μ.

πες τααα

Ανώνυμος
10 Μαΐου 2012 - 9:55 μ.μ.

Έχω μία απορία. Στο κόμμμα που ψήφιζε αυτός ο Διευθυντής ανέβηκαν τα ποσοστά του ή κατέβηκαν;

Ανώνυμος
11 Μαΐου 2012 - 9:42 π.μ.

κατεβηκαν;; Κρεμοτσακιστηκαν! Τριτο κομμα δεν το λες επιτυχια αν σκεφτεις οτι στις προηγουμενες εκλογες ειχαν 44%.

Ανώνυμος
27 Νοεμβρίου 2012 - 1:23 μ.μ.

diokste ta kommatoskula pou mirazoun filadia stis portes twn sxoleiwn kai ekmetalevonte ta mikra paidia! an den kanete tpt tote na perimenete episodia...

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 2012. ΗΡΑΚΛΕΙΟ NEWS - All Rights Reserved

Proudly powered by Blogger