ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Α. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ Ν. ΚΑΤΕΧΗ

Επιστολή την οποία απευθύνει στην πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Ηρακλείου Ν. Κατέχη, κοινοποίησε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Ανδρέας Χριστοδουλίδης. Η επιστολή έχει ως εξής: «Κυρία Κατέχη, σε μια καθαρά πολιτική κριτική που άσκησα μετά του κυρίου Κουτρούλη. που αφορούσε στην όλη στάση και συμπεριφορά σας, στη συνεδρίαση της 11/01/09, θεωρήσατε σκόπιμο να απαντήσετε (φωτογραφίζοντας σαφέστατα το πρόσωπό μου) με συκοφαντικούς και δυσφημιστικούς χαρακτηρισμούς.

Στη συνεδρίαση της 24/2/2009 επιχείρησα να σας αποδείξω με στοιχεία πως αυτά που φωτογραφήσατε στο πρόσωπό μου ήταν αναληθή και ανυπόστατα. Μου αφαιρέσατε το λόγο εντελώς αδικαιολόγητα. Επειδή ο τοπικός Τύπος διέκρινε στο πρόσωπο μου, τους βαρύτατους αυτούς χαρακτηρισμούς είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω τόσο στα πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και στις τοπικές εφημερίδες, τα όσα ήθελα να διατυπώσω και δεν μου το επιτρέψατε τόσο για να μη μείνουν οι λανθασμένες εντυπώσεις. όσο και για να αναφερθώ στα πραγματικά γεγονότα και την αλήθεια σε ότι αφορά τη συνεργασία μιας μικρής παράταξης της Α.Ε.ΚΔ.Η, με τη δική σας.

Κυρία πρόεδρε, φωτογραφίζοντας σαφέστατα το πρόσωπο μου και μιλώντας σε αυτοαναφορικό πλαίσιο είπατε «Δεν υπήρξα ποτέ πολιτικός γυρολόγος, δεν συμμετείχα πουθενά ευκαιριακά σε παρατάξεις για να αποκομίσω πολιτικά οφέλη και μετά να φτύσω αυτούς που μ’ ευεργέτησαν».

Ειλικρινώς δεν αντιλαμβάνομαι τα σημεία εκείνα τα οποία με κατατάσσουν στους γυρολόγους αφενός, στους ευεργετημένους αφετέρου. Την πρώτη μου έκπληξη ομολογώ διαδέχθηκε μία μεγαλύτερη προερχόμενη από τη σιωπή του δημάρχου.

Περίμενα από εκείνον να πάρει θέση αποσαφηνίζοντας τις συνθήκες της συνεργασίας μας, πράγμα το οποίο δεν συνέβη. Κατανοώ βεβαίως τη δυσχερή θέση στην οποία έχει εξαναγκαστεί λόγω της επισφαλούς οριακής πλειοψηφίας και των γνωστών σε όλους, σοβαρών ενδοπαραταξιακών προβλημάτων. Ωστόσο η πολιτική ηθική το θάρρος και η εντιμότητα επέβαλαν την αποκατάσταση της αλήθειας.

Επειδή το τελευταίο διάστημα λοιπόν οι σιωπές πληθαίνουν εις βάρος των φωνών μέσα στο Δημο-τικό Συμβούλιο, συνθήκη που δεν μου ταιριάζει καθόλου, επιτρέψτε μου να διευκρινίσω και να αποκαταστήσω την αλήθεια.

Πριν τις δημοτικές εκλογές του 2006 ο επικεφαλής της παράταξής σας και σημερινός δήμαρχος με την κυρία Δέσποινα Αϊβατζίδου με προσέγγισαν μέσω κοινών γνωστών, στην προοπτική συνεργασίας των δύο παρατάξεων. Της δικής μου νεοσύστατης και «μικρής» ΑΕΚΔΗ και του δικού σας «Οράματος».

Στόχος δικός μας η απομάκρυνση της τότε διοικούσας αρχής διότι θεωρούσαμε πως πλέον δεν εξυπηρετούσε τα συμφέροντα της πόλης και των δημοτών, στόχος δικός σας η αναρρίχηση στην εξουσία.

Χωρίς λοιπόν να προδιαγράφεται ευκρινώς η νίκη της παράταξης σας, η συνεργασία με πρόσωπα της δικής μου διαδρομής ήταν παραπάνω από επιθυμητή.

Θα σας θυμίσω πως το εκλογικό σώμα με κατέτασσε πάντα εντός τω τεσσάρων πρώτων εκλόγιμων θέσεων. Διετέλεσα οκτώ χρόνια αντιδήμαρχος της τέως Δημοτικής Αρχής ενώ στο έργο που παρήγαγα συγκαταλέγονται τα Δημοτικά Ιατρεία και η εύρυθμη λειτουργία της υπηρεσίας Καθαριότητας. Τα «προσόντα» μου συνεπικουρούσε και το ποσοστό του 4% που μου έδιναν σι δημοσκοπήσεις καθώς επίσης και είναι γνωστό σε όλους, οι προσωπικές μου φιλοδοξίες δεν περιελάμβαναν δημαρχιακή καρέκλα.

Βεβαίως και υπήρξα ιδανική περίπτωση για συνεργασίες κυρία Κατέχη. όταν δε, οριστικοποιήθηκε αυτή η ζεύξη με την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας και όχι ένταξης, διατρανω0ηκε ως μεγάλη επιτυχία σε φύλλο της δικής σας εφημερίδας «Δημότης με όραμα».

Θα σας θυμίσω επίσης πως οι τρείς που συμμετείχαμε στο ψηφοδέλτιο σας, δηλώσαμε ότι σε περίπτωση εκλογής μας θα ανεξαρτητοποιηθούμε άμεσα.

Μήπως την τοποθέτησή μου στην προεδρία του Νομικού Προσώπου Κοινωνικής Πρόνοιας την εκλαμβάνετε ως ευεργεσία εγώ την αποκαλώ αυτονόητη πράξη. Τη διοίκηση σας ευεργετήσατε αναθέτοντάς μου το πόστο αυτό. Θα σας θυμίσω βεβαίως ότι παραιτήθηκα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αρνούμενος να υπογράψω προγραμματικές συμβάσεις, διατυπώνοντας πρώτος το αίτημα μεταφοράς των εργαζομένων των Δημοτικών Επιχειρήσεων στο Δήμο και τα Νομικά Πρόσωπα.

Σας προσέφερα, δεν μου προσφέρατε. Δεν ενδιαφερό-μουν να μου προσφέρετε, δεν σας ζήτησα.

Υποδείξτε μου τον ευεργετημένο, υποδείξτε μου το γυρολόγο. Γνωρίζετε κυρία Κατέχη πως οι απόψεις και οι πράξεις υπόκεινται σε κριτική θεώρηση. Έτσι ξεχωρίζει το λάθος απ’ το σωστό. Η δική μου επιλογή του 2006 ήταν λάθος και το αναγνώρισα δημοσίως. Το επαναλαμβάνω και τώρα.

Η δική σας τοποθέτηση περί γυρολόγων και ευεργετημένων όμως αποδεικνύεται άτοπη και το άτοπο γνωρίζετε είναι απόλυτο. Δεν επιδέχεται κανενός τόπου κριτική. Όσο κυρία Κατέχη ψάχνετε το γυρολόγο και τον ευεργετημένο εγώ θα σας συστήσω τον υπερβατικό.

Διότι περί υπερβατικής συμπεριφοράς επρόκειτο, η οποία εγκυμονούσε κινδύνους πολιτικού και προσωπικού κόστους τους οποίους γνώριζα, και άλλους τους οποίους δεν υπολόγιζα.

Γνώριζα πως ήταν μια κίνηση στην κόψη του ξυραφιού, που Θα πτοκαλούσε επικρίσεις, υπήρχε δε το ενδεχόμενο μη εκλογής μου. Γνώριζα τον πόλεμο φθοράς που θα δεχόμουν εκ των έσω, όντας ξένο σώμα επί τη ουσίας στην παράταξη σας.

Παρ’ όλα αυτά προχώρησα στην υπέρβαση αυτή, παραμέρισα συναισθήματα και αποτόλμησα τη συνεργασία με μια παράταξη στην οποία ιδεολογικά ήμουν αντίθετος. Ποτέ δεν αποποιήθηκα την αριστερή ιδεολογία μου. Εκείνο που δεν γνώριζα, ήταν η περίτεχνα κρυμμένη αλαζονεία κάποιων η οποία πρόβαλε τόσα απροκάλυπτα μετά την εκλογική επιτυχία. Τον οίκτο που εκφράσατε για μένα και τον κύριο Κουτρούλη, μετά την κριτική που ασκήσαμε στην κυρία Κατέχη, σας τον επιστρέφω κύριε δήμαρχε. Κατορθώσατε με μόλις δύο χρόνια θητείας να φέρετε μια παράταξη στα όρια της διάλυσης εξωθώντας σημαντικότατα στελέχη της, τον πρόεδρο του Δ.Σ. κύριο Παντελή Βλασσόπουλο, την πρώτη σε ψήφους κυρία Μαρία Γαλακτοπούλου, πρόσφατα τον κύριο Γιάννη Κεσκινίδη, σε έξοδο.

Σε ποιον αξίζει ό οίκτος κύριε δήμαρχε; Εκείνο το οποίο επίσης δεν γνώριζα ήταν η μικροψυχία κάποιων μικρών και ασήμαντων λασπολόγων στους οποίους απαντώ ότι ως γιατρός καταξιώθηκα με τις δικές μου προσπάθειες που αναγνωρίσθηκαν απ’ τους πολίτες σι οποίοι με εκτίμησαν για το λειτούργημα και με αγάπησαν για το χαρακτήρα.

Δεν εκμεταλλεύτηκα ποτέ, είτε την ιδιότητα του γιατρού, είτε του διευθυντή του ΙΚΑ ή τη σχέση με τους γιατρούς των Δημοτικών Ιατείων, χάρη πολιτικής προπαγάνδας και ψηφοθηρίας.

Κυρία Κατέχη, η αξιοπρέπεια δεν συμβιβάζεται. Έχω επιλέξει την αξιοπρέπεια, και την ευσυνειδησία, το θάρρος της γνώμης και των πράξεων.

Αν ποτέ διαπιστώσετε και σεις νοσηρά φαινόμενα στην παράταξή σας εύχομαι να επιλέξετε τη ρήξη απ’ το συμβιβασμό, την υπέρβαση απ’ την παραμονή στην εξουσία και τα στενά παραταξιακά συμφέροντα. Με εκτίμηση».

Από το www.zonews.gr