ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχετικά με το ζήτημα που ανέκυψε με τη βλάβη στον κλιματισμό του Δημαρχιακού Μεγάρου και την ακόλουθη αντίδραση του Δ.Σ. του Συλλόγου εργαζομένων του Δήμου, ο Δήμαρχος Ηρακλείου κ. Σταύρος Γεωργόπουλος προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Στη θητεία μου ως Δήμαρχος έχω θέσει ως πρώτη προτεραιότητα την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των συνδημοτών μας από τις δημοτικές υπηρεσίες, η οποία αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα για το λαό του Ηρακλείου. Εξαιρετικής σημασίας είναι επίσης για μένα η παράμετρος της διαμόρφωσης των καταλληλότερων συνθηκών εργασίας για τους εργαζομένους του Δήμου Ηρακλείου.

Οι δύο αυτές αρχές μου είναι αυτές που με έχουν οδηγήσει στην ως τώρα θητεία μου σε μια σειρά πολιτικών και μέτρων και ήταν αυτές που με οδήγησαν στην αντιμετώπιση του ζητήματος που ανέκυψε με την βλάβη στον κλιματισμό του 2ου και 3ου ορόφου του Δημαρχείου την προηγούμενη εβδομάδα.

Κατ’ αρχάς η πρώτη μου ενέργεια ήταν η επιδιόρθωση του συστήματος κλιματισμού, προκειμένου να αποφευχθεί η ταλαιπωρία τόσο των εργαζομένων όσο και των Δημοτών που επισκέπτονταν τις υπηρεσίες μας. Η καθυστέρηση της επιδιόρθωσης οφείλεται σε αργοπορία της εταιρίας συντήρησης, καθυστέρηση που με ώθησε να προσφύγω σε εξώδικο δήλωση προς αυτήν.

Η δεύτερη μου ενέργεια ήταν την Πέμπτη 11/6 να επιτρέψω στους εργαζομένους να εγκαταλείψουν τις θέσεις τους νωρίτερα προκειμένου να αποφύγουν την όντως υψηλή θερμοκρασία του μεσημεριού. Γι’ αυτό ζήτησα από τους Διευθυντές των υπηρεσιών να αποφασίσουν την ακριβή ώρα αποχώρησης του προσωπικού. Τότε με έκπληξη μου διαπίστωσα ότι οι εργαζόμενοι αποχώρησαν αυθαίρετα χωρίς προηγούμενη συνεννόηση.

Την επομένη, Παρασκευή 12/6, οι εργαζόμενοι δεν προσήλθαν εκ νέου στην εργασία τους και όταν κλήθηκε το Δ.Σ. του Σωματείου τους να αιτιολογήσει αυτή τη στάση, ανέφεραν τις δυσμενείς συνθήκες τις οποίες και γνωρίζαμε. Κατόπιν ερώτησης που τους απηύθυνα, με ενημέρωσαν πως δεν προτίθενται να επιστρέψουν στην εργασία τους, παρόλο που τους γνώρισα την πρόθεσή μου να αποχωρήσουν νωρίτερα και ζήτησα να υπάρξει προσωπικό ασφαλείας. Δεν μου απέμενε λοιπόν άλλη επιλογή, παρά να κινήσω την προβλεπόμενη εκ του Νόμου πειθαρχική διαδικασία.

Διαπιστώνω ότι δυστυχώς μια οργανωμένη μειοψηφία παρασύρει την μη ενημερωμένη πλειοψηφία των ευσυνείδητων εργαζόμενων του Δήμου Ηρακλείου, προκαλώντας την παύση εργασιών στο Δήμο μας και τη δικαιολογημένη αγανάκτηση των συνδημοτών μας, που ματαίως περίμεναν να εξυπηρετηθούν από τις υπηρεσίες.

Διαπιστώνω επίσης μετά λύπης μου ότι κάποιοι βρήκαν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν την ταλαιπωρία εργαζομένων και δημοτών για τον προσπορισμό μικροπολιτικού οφέλους. Σε αυτούς απαντούμε ότι καλύπτουμε ατέλειες, ανεπάρκειες, κενά του παρελθόντος και πλημμελείς εγκαταστάσεις.

Καλώ λοιπόν τους εργαζόμενους του Δήμου να συνεχίσουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους προς όφελος των συνδημοτών μας, για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα επιδιορθώνεται ο κλιματισμός και δηλώνω ότι θα προβώ σε κάθε νόμιμο μέτρο, προκειμένου να διασφαλίσω το δημόσιο συμφέρον, μπροστά στο οποίο δεν διανοούμαι να κάνω την παραμικρή παραχώρηση».