ΠΑΜΕ ΚΙΝΕΖΙΚΟ...?

Αλήθεια…
Εκείνη η συνάντηση του Μαξούτη με τον Γεωργόπουλο, που είχαν ορίσει για την 25η Αυγούστου έγινε τελικά?

Πραγματικά δεν έχω ακούσει καμία εξέληξη για το θέμα.

Για όσους δεν γνωρίζουν, αρχές Αυγούστου ο Αντιδήμαρχος Ν. Μαξούτης υπέβαλε την παραίτηση του στον Γεωργόπουλο, σας παραθέτουμε την επιστολή που έστειλε ο Αντιδήμαρχος στην τοπική εφημερίδα ΖΩ.



«Κύριε Δήμαρχε. παραιτούμαι από Αντιδήμαρχος Διεύθυνσης Δομών και Κοινωνικής πρόνοιας για προσωπικούς και μόνο λόγους».

Θα μου επιτρέψετε όμως ένα μικρό σχόλιο. Παραφιλολογικές συζητήσεις μπορεί να γίνονται, μπορεί να εκφράζονται απόψεις, ίσως υπερβολικές υπό την επήρεια όξυνσης θυμού ή έντασης που όμως δεν αντικατοπτρίζουν απόλυτα την πραγματική διάσταση των πραγμάτων και συμβάλουν σε λανθασμένες εκτιμήσεις.

Είναι ωστόσο αληθές ότι στο προγραμματισμένο για την Δευτέρα ραντεβού με τον Δήμαρχο είχαμε μια 2ωρη συνάντηση, όπου συζητήσαμε, εξήγησα τους λόγους της παραίτησή μου, έδειξε κατανόηση και αποφασίσαμε να ξανασυζητήσουμε το θέμα στις 25 Αυγούστου με ηρεμία και με καθαρή σκέψη.


Γνωρίζετε. ότι οι φανφαρολογίες και οι βαρύγδουπες και πολυσήμαντες επικοινωνιακές διακηρύξεις δεν είναι του χαρακτήρα μου. Το ήθος μου και οι πολύχρονοι συνεπής πιστεύω αγώνες μου δεν μου επιτρέπουν κάτι τέτοιο. Άλλωστε θεωρώ ότι ελάχιστα ενδιαφέρει τον πολίτη η παραίτηση ενός δημοτικού συμβούλου από μια θέση αντιδημαρχίας. Αυτό που ενδιαφέρει τον πολίτη είναι οι λύσεις των προβλημάτων που τον απασχολούν και ιδιαίτερα αυτά της καθημερινότητας. Θα ήθελα λοιπόν να δείτε την παραίτηση μου ως ένα γεγονός που δεν έχει καμία απολύτως πρόθεση να πλήξει τόσο το Δήμαρχο όσο και την παράταξη μου.


Θα ήθελα να το δείτε στη πραγματική του διάσταση που δεν είναι άλλη από την επιθυμία μου να αποχωρήσω από τη διοίκηση του Δήμου για λόγους πολύ προσωπικούς και μη δημοσιεύσιμους παραμένοντας δημοτικός σύμβουλος».


Έχουμε 30 Αυγούστου, και δεν ακούστηκε ούτε κιχ…
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο, για να δείτε την «προφητεία» που είχαμε κάνει στις 14 Αυγούστου…

http://irakleionews.blogspot.com/2009/08/chinese-democracy.html