ΔΗΛΩΣΗ - ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Σ. ΛΕΖΓΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ Π. ΛΟΦΟΥ

Σχετικά με το κυλικείο στο γήπεδο της Π. Λόφου έχω να σας ενημερώσω τα εξής: Τον Ιανουάριο του 2008 ανέλαβα την Προεδρεία της Ε.Α.Δ.Η.Α νύν ΚΕΑΠΟΙΑ, πρώτο μέλημα μου ήτανε να λειτουργήσει το κυλικείο (όχι όπως δούλευε τα προηγούμενα χρόνια, στο υπόγειο και χωρίς άδεια και χωρίς έσοδα για την επιχείρηση), διότι γήπεδο χωρίς κυλικείο δεν νοείται. Άρχισα της απαιτούμενες ενέργειες με πρώτη την...

...δήλωση ενδιαφέροντος από τους Δημότες της πόλης μας. Στην συνέχεια ενημερώθηκα ότι υπάρχει απόφαση του Δ.Σ. από τον Δεκέμβριο του 2007, οπότε έπρεπε να ακυρώσω την πρώτη απόφαση και να πάρω νέα. Θεώρησα πιο σωστό να μην πάρω νέα απόφαση, αλλά να εφαρμόσω την προηγούμενη απόφαση αλλά με καλύτερους όρους για το συμφέρον της επιχείρησης και κατ’ επέκταση του Δήμου.

Η απόφαση αυτή έδινε την παραχώρηση στο σωματείο ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (και όχι ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ), με μηνιαίο μίσθωμα 400€ μηνιαίως, χωρίς ΜΑ καθορίζει το σημείο που θα λειτουργούσε.

Δέχτηκα έντονα παράπονα από το σωματείο ΕΡΜΗΣ – ΕΙΡΗΝΗ για τον τρόπο παραχώρησης στο άλλο σωματείο λέγοντας ότι ούτε καν έχουμε ενημερωθεί και στο κάτω – κάτω και εμείς είμαστε σωματείο του ΔΗΜΟΥ και δεν πρέπει να υπάρχει διαχωρισμός. Έφερα σε επαφή τα δύο σωματεία και συμφώνησαν δίνοντας τα χέρια ότι την εκμετάλευση του κυλικείου θα την έχει το ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΕ και θα δίνει ένα ποσό στο σωματείο ΕΡΜΗΣ – ΕΙΡΗΝΗ.

Εγώ από την πλευρά μου και αφού συμφώνησαν τα δύο σωματεία και πάντα για το συμφέρον της επιχείρησης και του ΔΗΜΟΥ αναπροσάρμοσα την τιμή από 400€ σε 800€ μηνιαίως και με δαπάνες κατασκευής του εκμεταλευτή.

Ήθελα όμως να μάθω και εγώ από την πλευρά μου τα 5 με 6 χρόνια που λειτουργούσε το κυλικείο στο υπόγειο χωρίς άδεια και παράνομα (φορολογικά) που πήγαν τα έσοδα και σε ποιους;

Με εκτίμηση
Στέφανος Στυλ. Λεζγής

Από το www.zonews.gr