ΟΡΙΣΤΙΚΑΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ

Οι Δ. Παπουτσής, Γ. Παπαδημητρίου, Δ. Τσαπραζλής, Δ. Αϊβατζίδου και Κ. Κουτσούκος είναι οι 5 αντιδήμαρχοι του Δήμου Ηρακλείου για το 2010 μετά από απόφαση του δημάρχου Ηρακλείου Στ. Γεωργόπουλου. Ολόκληρη η απόφαση έχει ως εξής:

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ έχοντας υπόψη του:

1. Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 87 του Ν. 3463/2006, σύμφωνα με τις οποίες, σε Δήμους οι οποίοι έχουν πληθυσμό από σαράντα χιλιάδες έναν (40.001) έως και εκατό χιλιάδες (100.000) κατοίκους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας απογραφής, τον Δήμαρχο επικουρούν Αντιδήμαρχοι, και ειδικότερα βάσει του εδαφίου 4 παρ. 1, ορίζονται έως πέντε (5) Αντιδήμαρχοι.

2. Τις διατάξεις της παρ. 2, εδάφιο α΄ του άρθρου 87 του Ν. 3463/2006, όπως ισχύει.

3. Το γεγονός ότι βάσει των αποτελεσμάτων της τελευταίας απογραφής του 2001, ο πληθυσμός του Δήμου μας, ανέρχεται σε 45.926 κατοίκους.

4. Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας (ΦΕΚ 484 Β/21-4-2003, ΦΕΚ 1088 Β/02-07-2007 και ΦΕΚ 1362 Β/09-07-2009)

5. Τις υπ’ αριθμ πρωτ. 996/01-02-2010 και 997/01-02-2010 αιτήσεις παραιτήσεων των Αντιδημάρχων κ. Μήνα Κωνσταντίνου και κ. Μαξούτη Νικόλαου.

6. Τις Υπηρεσιακές ανάγκες του Δήμου μας, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί μέχρι σήμερα.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ



Ορίζει από 09/02/2010 ως Αντιδημάρχους, τους Δημοτικούς Συμβούλους που αναδείχτηκαν από τις εκλογές της 15ης Οκτωβρίου 2006, μέχρι της αντικατάστασης τους με νέα απόφαση, τους κ.κ Παπουτσή Δημήτριο, Τσαπραζλή Δημήτριο, Παπαδημητρίου Γεώργιο-Εμμανουήλ, Αϊβατζίδου-Ποριώτου Δέσποινα και Κουτσούκο Κωνσταντίνο, αναθέτοντας τους τις εξής αρμοδιότητες:

Α. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ/ΝΣΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ - Δ/ΝΣΗΣ ΟΙΚΟΝ/ΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
κ. Παπουτσής Δημήτριος

1. Την επίβλεψη των δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένου του ΚΕΠ και του Γρ. Αλλοδαπών, την υπογραφή Διοικητικών και Ληξιαρχικών πράξεων, εκτός της έκδοσης αδειών καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, της προέγκρισης υπερωριών των υπαλλήλων και των διοικητικών πράξεων που αφορούν σε μετατάξεις, αποσπάσεις, μετακινήσεις και τοποθετήσεις του προσωπικού.

2. Την ευθύνη και την επίβλεψη των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου και την υπογραφή των απαιτούμενων εγγράφων και των χρηματικών ενταλμάτων.

3. Την ευθύνη και εποπτεία για την συντομότερη είσπραξη των οφειλομένων στο Δήμο που αφορούν τα καταστήματα Υγειονομικού ενδιαφέροντος, περίπτερα, τέλη διαφήμισης, τροχαίες παραβάσεις, κινηματογράφους κ.λ.π.

4. Την σύνταξη και υποβολή των στοιχείων του προϋπ/σμού, ισολογισμού, απολογισμού και την παρακολούθηση των Ταμειακών ροών του Δήμου.

5. Την ευθύνη για την εύρυθμη λειτουργία της Δημοτικής Συγκοινωνίας.

6. Την παρακολούθηση των Νομικών Υποθέσεων του Δήμου.

7. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.

Β. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
κ. Τσαπραζλής Δημήτριος

1. Την επίβλεψη και την ευθύνη όσον αφορά την επίλυση των προβλημάτων του συνόλου των δραστηριοτήτων της Παιδείας.

2. Την υπογραφή των διπλότυπων είσπραξης και πληρωμής των Νομικών Προσώπων των Σχολικών Επιτροπών.

3. Την ευθύνη για τα Πολιτιστικά και Περιβαλλοντικά θέματα όλων των Σχολικών Μονάδων του Δήμου.

4. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.

Γ. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Δ/ΝΣΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ
κ. Παπαδημητρίου Γεώργιος - Εμμανουήλ

1. Την ευθύνη και επίβλεψη του συνόλου των δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος του Δήμου (όπως αποκομιδή, διαχείριση, μεταφορά απορριμμάτων στους προβλεπόμενους χώρους, την εποπτεία του μηχανολογικού εξοπλισμού, των υλικών, του ανθρωπίνου δυναμικού κ.λ.π.) συμπεριλαμβανομένου των θεμάτων που αφορούν στη φροντίδα αδέσποτων ζώων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και των θεμάτων που αφορούν στην ενημέρωση – ευαισθητοποίηση κοινής γνώμης για την προστασία του Περιβάλλοντος (όπως ανακύκλωση, δενδροφύτευση κλπ.).

2. Την εποπτεία των θεμάτων που αφορούν την Πολιτική Προστασία.

3. Την ευθύνη και επιμέλεια για τον κατάλληλο και επαρκή ηλεκτροφωτισμό του Δήμου μας.

4. Την ευθύνη και εποπτεία όλων των κοινοχρήστων χώρων, πεζοδρομίων, αλσών, παιδικών χαρών, πλατειών, δημοτικών κήπων, δεντροστοιχίων κ.λ.π.

5. Την ευθύνη των προμηθειών του Δήμου.

6. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων.

Δ. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Κ. Αϊβατζίδου-Ποριώτου Δέσποινα

1. Εποπτεία των ΚΑΠΗ του Δήμου και των Παραρτημάτων αυτών.

2. Εποπτεία του Κέντρου Οικογενειακής Προστασίας και του Πιλοτικού Προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι».

3. Εποπτεία του Ν.Π.Δ.Δ. «Αθλητικό Κέντρο» Δήμου Ηρακλείου Αττικής.

4. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων

Ε. ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΣΗΣ
Κ. Κουτσούκος Κωνσταντίνος


1. Εποπτεία όλων των αθλητικών δραστηριοτήτων.

2. Συνεργασία με το Τοπικό Συμβούλιο Νέων για οργάνωση, ενημέρωση και προβολή θεμάτων που άπτονται της νεολαίας.

3. Ευαισθητοποίηση των νέων για τη συμμετοχή τους σε διάφορες δραστηριότητες του Δήμου (Εθελοντισμός, Εκδηλώσεις κλπ.).

4. Την ευθύνη για την ενημέρωση ανέργων και Επιχειρήσεων.

5. Την τέλεση Πολιτικών Γάμων

Όλοι οι Αντιδήμαρχοι σε συνεργασία με το Δήμαρχο, θα θεωρούν τις εισηγήσεις των Υπηρεσιών προς το Δημοτικό Συμβούλιο για θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων τους και θα επιμελούνται της παρουσίασης τους στο Δ.Σ. για τη λήψη των σχετικών αποφάσεων. Επιμέρους αρμοδιότητες θα δοθούν με νέα απόφαση. Η απόφαση αυτή, να δημοσιευτεί σε μια ημερήσια εφημερίδα και να κοινοποιηθεί στην Περιφέρεια Αττικής, στους Αντιδημάρχους, στις Υπηρεσίες του Δήμου και στον τοπικό Τύπο.


Από το www.zonews.gr