ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Ν. ΜΠΑΜΠΑΛΟΥ ΣΤΟΝ 94FM

Απαντήσεις σε όλα τα θέματα που απασχολούν την Δήμο Ηρακλείου Αττικής έδωσε ο υποψήφιος δήμαρχος, επικεφαλής της παράταξης Ηράκλειο - Ανθρώπινη Πόλη Νίκος Μπάμπαλος στην συνέντευξη που παραχώρησε το Σάββατο 19 Ιουνίου στην εκπομπή του Κωνσταντίνου Τατούλη, «Η Ζωή Στην Πόλη» στον Επικοινωνία 94fm. Μεταξύ άλλων:

ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ:
«Όσοι εργαζόμενοι σήμερα έχουν συμβάσεις αορίστου χρόνου, άνθρωποι που εργάζονται στις δημοτικές επιχειρήσεις και τα νομικά πρόσωπα, είναι βέβαιο ότι θα εξασφαλίσουν τις θέσεις τους, κανείς δεν κινδυνεύει.»

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:
«Έχω διαπιστώσει ότι όταν ο δήμος δεν πληρώνει τους εργαζόμενους το κάνει για να πληρώσει κάποιους προμηθευτές, κι όταν πληρώνει τους προμηθευτές δεν πληρώνει τους εργαζόμενους. Τελικά σε αυτό το δήμο τα τελευταία χρόνια δεν υπάρχει μια ισορροπία ώστε να εξυπηρετήσει απρόσκοπτα τους δημότες»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ:
«Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά ποτέ η κομματική μου επιλογή και οι πολιτικές μου απόψεις δεν έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη σχέση μου με τους πολίτες. Πεποίθηση μου και πεποίθηση πολλών πια είναι ότι η τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να κρατά αποστάσεις από την κεντρική διοίκηση. η τοπική αυτοδιοίκηση έχει τη δική της αυτοτέλεια.»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΤΟ 2006:
«Δεν μιλάμε για διάσπαση αλλά για κοινωνικές διεργασίες. Τότε κάναμε τη ρήξη, σήμερα πάμε να κάνουμε μια ανατροπή, μια ανατροπή στα κακώς κείμενα του δήμου. »
Ακούστε τα ηχητικά αποσπάσματα:

Από το www.zonews.gr