ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ

Κάποιες φορές οι αιρετοί μας δίνουν την εντύπωση ότι αδυνατούν να σκεφτούν.

Όσοι διανύεται την Μαρίνου Αντύπα προς τον σταθμό του Ηλεκτρικού θα έχετε φυσικά διαπιστώσει ότι έχουν τοποθετηθεί εμπόδια που αναγκάζουν τους αυτοκινητιστές να διανύουν την τριπλάσια απόσταση προκειμένου να περάσουν από τον σταθμό του Ηλεκτρικού. Αυτό έχει σαν συνέπεια την διέλευση οχημάτων από γειτονιές που δεν έχουν τα προνόμια ότι βρίσκονται πλησίον του σταθμού του ΗΣΑΠ, περισσότερος χρόνος εκπομπής ρύπων κ.α.

Μια από τις προεκλογικές αναγγελίες του Στ. Γεωργόπουλου ήταν η διάνοιξη της Μελίνας Μερκούρη για απευθείας πρόσβαση στην Μ. Αντύπα, όπως δηλαδή ήταν πριν γίνει το περίφημο θεατράκι της πλατείας μετά τα έργα ανάπλασης του σταθμού του ΗΣΑΠ.
Όπως πολύ καλά έχετε αντιληφθεί αυτό είναι κάτι που δεν πρόκειται να γίνει τουλάχιστο με την παρούσα δημοτική αρχή, η οποία φρόντισε όμως να κάνει το αντίθετο από την κάτω πλευρά της πλατείας.

Κάποιος πονηρός θα σκέφτονταν «τι το ψάχνεται ρε? Στέλνει τα αυτοκίνητα αναγκαστικά στην πλατεία όθωνος, για να μάθει ο κόσμος τα αγγελάκια τον μανταλάκια την ήπειρο κτλ.»

Επειδή και εγώ είμαι πονηρός, μου πέρασε από το μυαλό, και με αφορμή τις μελέτες για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, πόσο πιθανό θα ήταν να συμπεριληφθεί και ο παράγοντας συμφέρον για κάποιους συγκεκριμένους προκειμένου να είναι ευνοϊκές οι ρυθμίσεις για τις επιχειρήσεις τους? Δε θα μπω στην διαδικασία να ασχοληθώ με το αν αυτή η παράμετρος γίνεται με το αζημίωτο ή όχι, το σίγουρο είναι ότι δεν έχει γίνει γνωστός ο λόγος για τον οποίο κατέληξαν σε αυτή την ρύθμιση στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Ως γνωστό η πρόσβαση στους σταθμούς των μαζικών μέσων μεταφοράς πρέπει να είναι εύκολη και όχι μέσω μανταλάκια, αγγελάκια κτλ.

Εντωμεταξύ υπάρχει και ακόμα ένας παραλογισμός ο οποίος ενισχύει τις υποψίες συνομοσίας, ότι κάποιος μπορεί να βρεθεί στο κλειστό πλέον κομμάτι της Μ. Αντύπα εισερχόμενος από τον πεζόδρομο, μπροστά από την καφετέρια LUX.