ΑΠ' ΕΞΩ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ

Από την πρώτη δημόσια εμφάνιση δεν ξεκίνησε καλά η «ενότητα» υπό την αρχηγία του Νώντα Σπυρόπουλου όταν στην κοινή συνέντευξη τύπου ο Κ. Κουτρούλης είπε «αν το ΠΑΣΟΚ έδινε χρίσμα στον κ. Μαστοράκο εγώ σήμερα δεν θα ήμουν εδώ γιατί διαφορετικά θα ήμουν ανακόλουθος με αυτά που έκανα μετά από το 2006» από την άλλη μεριά ο Γ. Μαστοράκος είπε: «Εγώ πάντως θα ήμουν εδώ αν το ΠΑΣΟΚ έδινε το χρίσμα στον κ. Κουτρούλη. Δεν μπορώ  να είμαι σε ένα ψηφοδέλτιο αν κάποιος λέει ότι «αν ήσουν εσύ δεν θα ήμουν». Εγώ θα ήμουν και για αυτό είμαι εδώ για να πάψουν αυτοί οι διαχωρισμοί. Γιατί έχω μάθει να ταξιδεύω κατάστρωμα».

Αυτή είναι η επίσημη εικόνα της «ενότητας» γιατί πριν γίνει η κοινή συνέντευξη τύπου οι υποστηριχτές της «Πρωτοβουλίας Μελών & Φιλών του ΠΑΣΟΚ» δεν έκρυβαν την αίσθηση νίκης μετά την υποχώρηση του Γ. Μαστοράκου από την υποψηφιότητα του για δήμαρχος στο Ηράκλειο. Εξάλλου στο κείμενο τους στο έντυπο – πρόσκληση της εκδήλωσης που είχαν κάνει στις 25 Ιανουαρίου 2010 ανέφεραν ότι:

«Στα 35 χρόνια η Δημοτική μας παράταξη με επικεφαλής τον Γ. Ηλιακόπουλο στο διάστημα 1978 – 1986 και το Γ. Μαστοράκο 1990 – 2006 μαζί με μια σειρά αξιόλογων στελεχών και συνεργατών, συνέβαλαν ουσιαστικά τόσο στην επίλυση τοπικών θεμάτων όσο και στη σταδιακή ανάπτυξη του δήμου μας. Το έργο και η προσφορά όλων αυτών ασφαλώς κρίνονται σημαντικά. Σημαντικά όμως είναι και τα πολιτικά λάθη, οι παραλήψεις, οι εγωισμοί, η απουσία πολιτικού διαλόγου που σταδιακά οδήγησαν πολλά μέλη και φίλους μας στο περιθώριο και τραυμάτισαν την ενότητα μας, με αποτέλεσμα να αποκοπούμε σαν παράταξη από τα μεγάλα καθημερινά προβλήματα της πόλης μας και να οδηγηθούμε στην ήττα του 2006»

Με λίγα λόγια σφάζουν με το βαμβάκι τον Γ. Μαστοράκο και αρπάζουν την ευκαιρία της ήττας του 2006 για να τον αποκαθηλώσουν από επικεφαλής της παράταξης, βέβαια χωρίς πολιτικό διάλογο, χωρίς δημοκρατικές διαδικασίες, ορίζοντας επικεφαλής τον Νώντα τον Σπυρόπουλο αυτομάτως από την Ιπποκράτους.

Την Τετάρτη 29/09 σύμφωνα η εφημερίδα «Έκφραση» έλεγε ότι εκτός ψηφοδελτίου θα είναι ο Σ. Γουρνάς, ο Στ. Παπουτσής και ο Στ. Αγγελινάς, η πληροφορία αυτή όμως άρχισε να αλλάζει από αργά το απόγευμα της ίδιας μέρας καθώς ακούγοντας ότι δε ισχύει για τον Στ. Αγγελινά.

Αυτό που ισχύει είναι ότι ο Γ. Μαστοράκος έθεσε βέτο ότι δεν θα είναι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον Νώντα Σπυρόπουλο εφόσον δεν θα είναι στο ψηφοδέλτιο ο Στ. Αγγελινάς, ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα, δεν γνωρίζουμε αν έχει πάρει κάποια απόφαση ο Νώντας Σπυρόπουλος για το αν θα επιμείνει στην αρχική του επιλογή ή θα κάνει πίσω μετά το τελεσίγραφο του Γ. Μαστοράκου.

Αυτά τα δείγματα σίγουρα δε δείχνουν σημάδια ενότητας, σίγουρα θα υπάρξουν αντιδράσεις με άγνωστα αποτελέσματα από τον Σπ. Γουρνα και τον Στ. Παπουτσή για την επιλογή του Νώντα Σπυρόπουλου να μη τους συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του, και να μη ξεχνάμε ότι η δυναμική του Ν. Σπυρόπουλου στο Ηράκλειο είναι στο μηδέν, και ενώ βρισκόμαστε μόλις 38 μέρες πριν από τις δημοτικές εκλογές.