ΠΩ ΠΩ ΔΑΠΑΝΕΣ!!!!

Ήρθε η ώρα να μάθουν οι Ηρακλειώτες πόσο κοστίζουν οι αιρετοί στον δήμο μας…
Σύμφωνα με τα στοιχεία του απολογισμού του 2008 διαπιστώνουμε τα παρακάτω:

Τα έξοδα παραστάσεως Δημάρχου έξοδα παράτασης δημάρχου ή προέδρου κοινότητας, αντιδημάρχου και προέδρου δημοτικού συμβουλίου (άρθρο 175 ΔΚΚ) (κωδ. 00-6121.001) ανέρχονται στα 220.000 ευρώ!!!

Το φοβερό όμως είναι ότι αναφέρονται έξοδα κίνησης τα οποία ανέρχονται στο 1/3 του συνόλου των αποδοχών!!!

Αποζημίωση και έξοδα κίνησης Δημοτικ. Συμβούλων (αρ.175ΔΚΚ) (κωδ. 00-6122.) κόστος 70.800 ευρώ.
Μα καλά… τι έξοδα κίνησης είναι αυτά με ελικόπτερο προσγειώνονται στην ταράτσα του δημαρχείου?

Οδοιπορικά έξοδα & αποζημίωση μετακιν.αιρετών: 15.000 ευρώ!!

Για να δούμε και κάποιους άλλους κωδικούς, όπως τα ταχυδρομικά τέλη τα οποία το 2009 ήταν 40.000 ευρώ!!!!

Τηλεφωνικά, τηλεγραφικά και τηλετυπία τέλη εσωτερικού: 75.000 ευρώ!
Κινητή Τηλεφωνία: 12.000 ευρώ!!!!
Πως?
Ποιος έχει κινητά τηλέφωνα που τα πληρώνει ο δήμος?

Τιμητικές διακρίσεις, αναμνηστικά δώρα και έξοδα φιλοξενίας φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών: 9.000 ευρώ.
Λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων: 20.000 ευρώ!

Για το 2008 Ανάθ.εργασ.για διερεύν.δεδομ.προσαρ.& ανάπ.αυτοδιοικητ. επιχ/τητας 53.500 ευρώ!!!
Συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα: 10.000 ευρώ!
Συνδρομές Internet: 7.000 ευρώ!!!
Έξοδα λοιπών δημοσιεύσεων: 5.000 ευρώ!

Προμήθεια αυτοκινήτου Δημάρχου: 45.000 ευρώ!!!

Φιλοτέχνηση αγάλματος: 15.000 ευρώ

Έξοδα δημοσίευσης οικονομικών καταστάσεων: 5.000 ευρώ
Δημοσίευση προκηρύξεων: 7.000 ευρώ
Έξοδα λοιπών δημοσιεύσεων: 18.000 ευρώ
Θα σας έχουμε και αλλά στις επόμενες μέρες…

Όχι τίποτα άλλο γιατί το πρόβλημα του δήμου σύμφωνα με τους αιρετούς είναι οι εργαζόμενοι και οι δημοτικές επιχειρήσεις.