Ήρθε η ώρα να μάθουν οι Ηρακλειώτες πόσο κοστίζουν οι αιρετοί στον δήμο μας…
Σύμφωνα με τα στοιχεία του απολογισμού του 2008 διαπιστώνουμε τα παρακάτω:
Τα έξοδα παραστάσεως Δημάρχου έξοδα παράτασης δημάρχου ή προέδρου κοινότητας, αντιδημάρχου και προέδρου δημοτικού συμβουλίου (άρθρο 175 ΔΚΚ) (κωδ. 00-6121.001) ανέρχονται στα 220.000 ευρώ!!!
Το φοβερό όμως είναι ότι αναφέρονται έξοδα κίνησης τα οποία ανέρχονται στο 1/3 του συνόλου των αποδοχών!!!
Αποζημίωση και έξοδα κίνησης Δημοτικ. Συμβούλων (αρ.175ΔΚΚ) (κωδ. 00-6122.) κόστος 70.800 ευρώ.
Μα καλά… τι έξοδα κίνησης είναι αυτά με ελικόπτερο προσγειώνονται στην ταράτσα του δημαρχείου?
Οδοιπορικά έξοδα & αποζημίωση μετακιν.αιρετών: 15.000 ευρώ!!
Για να δούμε και κάποιους άλλους κωδικούς, όπως τα ταχυδρομικά τέλη τα οποία το 2009 ήταν 40.000 ευρώ!!!!
Τηλεφωνικά, τηλεγραφικά και τηλετυπία τέλη εσωτερικού: 75.000 ευρώ!
Κινητή Τηλεφωνία: 12.000 ευρώ!!!!
Πως?
Ποιος έχει κινητά τηλέφωνα που τα πληρώνει ο δήμος?
Τιμητικές διακρίσεις, αναμνηστικά δώρα και έξοδα φιλοξενίας φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών: 9.000 ευρώ.
Λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων: 20.000 ευρώ!
Για το 2008 Ανάθ.εργασ.για διερεύν.δεδομ.προσαρ.& ανάπ.αυτοδιοικητ. επιχ/τητας 53.500 ευρώ!!!
Συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα: 10.000 ευρώ!
Συνδρομές Internet: 7.000 ευρώ!!!
Έξοδα λοιπών δημοσιεύσεων: 5.000 ευρώ!
Προμήθεια αυτοκινήτου Δημάρχου: 45.000 ευρώ!!!
Φιλοτέχνηση αγάλματος: 15.000 ευρώ
Έξοδα δημοσίευσης οικονομικών καταστάσεων: 5.000 ευρώ
Δημοσίευση προκηρύξεων: 7.000 ευρώ
Έξοδα λοιπών δημοσιεύσεων: 18.000 ευρώ
Θα σας έχουμε και αλλά στις επόμενες μέρες…
Όχι τίποτα άλλο γιατί το πρόβλημα του δήμου σύμφωνα με τους αιρετούς είναι οι εργαζόμενοι και οι δημοτικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του απολογισμού του 2008 διαπιστώνουμε τα παρακάτω:
Τα έξοδα παραστάσεως Δημάρχου έξοδα παράτασης δημάρχου ή προέδρου κοινότητας, αντιδημάρχου και προέδρου δημοτικού συμβουλίου (άρθρο 175 ΔΚΚ) (κωδ. 00-6121.001) ανέρχονται στα 220.000 ευρώ!!!
Το φοβερό όμως είναι ότι αναφέρονται έξοδα κίνησης τα οποία ανέρχονται στο 1/3 του συνόλου των αποδοχών!!!
Αποζημίωση και έξοδα κίνησης Δημοτικ. Συμβούλων (αρ.175ΔΚΚ) (κωδ. 00-6122.) κόστος 70.800 ευρώ.
Μα καλά… τι έξοδα κίνησης είναι αυτά με ελικόπτερο προσγειώνονται στην ταράτσα του δημαρχείου?
Οδοιπορικά έξοδα & αποζημίωση μετακιν.αιρετών: 15.000 ευρώ!!
Για να δούμε και κάποιους άλλους κωδικούς, όπως τα ταχυδρομικά τέλη τα οποία το 2009 ήταν 40.000 ευρώ!!!!
Τηλεφωνικά, τηλεγραφικά και τηλετυπία τέλη εσωτερικού: 75.000 ευρώ!
Κινητή Τηλεφωνία: 12.000 ευρώ!!!!
Πως?
Ποιος έχει κινητά τηλέφωνα που τα πληρώνει ο δήμος?
Τιμητικές διακρίσεις, αναμνηστικά δώρα και έξοδα φιλοξενίας φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών: 9.000 ευρώ.
Λοιπές δαπάνες δημοσίων σχέσεων: 20.000 ευρώ!
Για το 2008 Ανάθ.εργασ.για διερεύν.δεδομ.προσαρ.& ανάπ.αυτοδιοικητ. επιχ/τητας 53.500 ευρώ!!!
Συνδρομές σε εφημερίδες και περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα: 10.000 ευρώ!
Συνδρομές Internet: 7.000 ευρώ!!!
Έξοδα λοιπών δημοσιεύσεων: 5.000 ευρώ!
Προμήθεια αυτοκινήτου Δημάρχου: 45.000 ευρώ!!!
Φιλοτέχνηση αγάλματος: 15.000 ευρώ
Έξοδα δημοσίευσης οικονομικών καταστάσεων: 5.000 ευρώ
Δημοσίευση προκηρύξεων: 7.000 ευρώ
Έξοδα λοιπών δημοσιεύσεων: 18.000 ευρώ
Θα σας έχουμε και αλλά στις επόμενες μέρες…
Όχι τίποτα άλλο γιατί το πρόβλημα του δήμου σύμφωνα με τους αιρετούς είναι οι εργαζόμενοι και οι δημοτικές επιχειρήσεις.