ΘΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ? ΖΗΤΑ ΤΗΝ

Εχω να κάνω την εξής παρατήρηση. Απο το κατάστημα Free Time παραγγέλνω αρκετά χρόνια.όμως εδώ και 2 μήνες συμβαίνει κάτι παράξενο. Ο διανομέας πάντα ξεχνάει να φέρει την απόδειξη. Τους πήρα λοιπόν τηλ και την 2η φορά (γιατί λεχει γίνει 2 φορές σε ένα μήνα) και μου λέει ο υπεύθυνος οτι πρέπει να την ζητάω και εγω. Δηλαδή θέλει να μου πει οτι αυτός σαν κατάστημα ΔΕΝ υποχρεούται να εκδίδει απόδειξη σε κάθε πράγμα που βγαίνει απο το μαγαζί του? Ή μηπως πρέπει στον καθένα που παραγγέλνουμε να του λέμε βαλτέ και την απόδειξη μεσα ε? Τα αυτονόητα νομίζω πρεπεί να γίνονται χωρίς να τα λέμε. Επίσης ειχε και θράσος να μου πει οτι αν θέλω να περάσω απο το μαγαζί που έχει πολλές να μου δώσει.....

Το πρόβλημα όμως έγινε μεγαλύτερο οταν την 2η φορά (πριν λιγες μέρες) ξαναξέχασαν την απόδειξη. Φυσικά τους ξαναπήρα τηλ και μου την έφεραν. Ομως αντι για την ημέρα που εγραφε η παραγγελία η ημερα της απόδειξης ηταν ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ! Τους ξαναπαίρνω λοιπόν πάλι τηλ  και μου λενε οτι εχει πρόβλημα το συστημα λογω διακοπης ρεύματος... που εγινε πριν λίγο.... και το συστημα ειναι απο το εξωτερικό και άλλα τέτοια....

Προς γνωση σας οι ταμειακές εχουν εσωτερικό ρολόι οι περισσότερες και αν κοπει το ρεύμα ή θα κρατήσουν τις ρυθμίσεις τους ή θα μηδενίσουν. Αν μηδενίσουν τοτε κάποιος θα πρέπει να τις ξαναπρογραμματίσει (εξουσιοδοτημένος τεχνικός) και μαζί με τον προγραμματισμό τον γενικό, προγραμματίζεται και η ώρα/ημερομηνία,αλλιώς συνηθως δεν λειτουργούν.

Θα ήθελα να τσεκάρετε το θέμα γιατί μου φαίνεται εντελώς παράλογο να ξεχνάνε τις αποδείξεις συνέχεια.... ενώ δεν ξεχνάνε να βαζουν μέσα τα χαρτάκια (2-3 κάθε φορά) των παραγγελιών απο τα πόστα που βγαίνουν (ψήστης, ταμείο)!

mail από αναγνώστη