ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΟΛΚΗΣ?

Ξεκίνησε την καθιερωμένη προεκλογική στήριξη ο "όμιλος" του Χ-τύπου στον Μπάμπαλο, ελπίζοντας ότι αυτή την φορά θα καταφέρει να τον δει δήμαρχο...

Καταρχήν να αναφέρω κάτι το οποίο είναι γνωστό σε όλους, ότι όπου μαζεύεται λάσπη κάτι γίνεται, υπάρχει λόγος, κάτι μας χαλάει...
Αυτό ακριβώς έχει γίνει με το "μείζον" θέμα που επιχείρησαν να αναδείξουν στο δημοτικό συμβούλιο ο πρώην δήμαρχος Στ. Γεωργόπουλος και ο υποψήφιος δήμαρχος Ν. Μπάμπαλος και ακολουθεί η τοπική εφημερίδα συνείδηση σχετικά με την διανομή προϊόντων χωρίς μεσάζοντες.

Όταν είδα στην σελίδα του δήμου (www.e-irakleio.gr/article/1406) τα διαθέσιμα προϊόντα και τις τιμές, τότε κατάλαβα γιατί γίνεται ντόρος για το θέμα, και πως ξαφνικά κάποιοι έγιναν τυπολάτρες σε μία πρωτοβουλία της δημοτικής αρχής με ξεκάθαρο όφελος τους κατοίκους της πόλης.


Κοροϊδία ολκής αναρωτιέται ο αρθρογράφος, προσπαθώντας με κάθε τρόπο να αποπλανήσει τους αναγνώστες και να τους διεγείρει το τυπολατρικό αίσθημα σε μία περίοδο που ο κόσμος έχει κουραστεί από τους σωτήρες, μεσσίες και πάσης φύσεως καλοθελητές που προσπαθούν να του υποδείξουν το συμφέρον τους. 

Το συμφέρον τους είναι στις τιμές και την δυνατότητα που έχουν οι δημότες να αγοράζουν μία φορά τον μήνα γεωργικά προϊόντα από τους παραγωγούς, οι οποίοι συντονίζονται από μία "εταιρία" που δεν έχει καμία οικονομική συναλλαγή με τον δήμο, απλά της παραχωρείται ο χώρος μία φορά τον μήνα!

Μεγάλη απάτη, τι κρύβεται κάτω από το τραπέζι αναρωτιούνται κάποιοι, κανείς δεν βλέπει τις τιμές που είναι στα ίδια επίπεδα με τις προηγούμενες "αυθεντικές" διανομές χωρίς μεσάζοντες, δε βλέπει ότι στις 2 τελευταίες διανομές έχει εξασφαλιστεί μεγάλη ποικιλία προϊόντων, δε βλέπει ότι οι δημότες ανταποκρίνονται όλο και περισσότεροι σε αυτή την δυνατότητα που τους δίνεται.

Το ερώτημα μου είναι ότι αν οι τιμές με ή χωρίς μεσάζοντες είναι ίδιες τότε που είναι το πρόβλημα.
Ίσως πρόβλημα να ήταν αν τα προϊόντα ήταν τυποποιημένα, ήταν ακριβότερα, και δεν είχαν καμία σχέση με παραγωγούς.

Από ότι καταλαβαίνω η διατύπωση είναι εκείνη που δημιουργεί το πρόβλημα, και τι πρόβλημα!!!!
εδώ μιλάμε οι εφημερίδες γράφουν για Κοροϊδία Ολκής με ερωτηματικό βέβαια αφού πρώτα έχουν σκάσει το πυροτέχνημα με μεγάλα κίτρινα γράμματα, αλήθεια το κίτρινο χρώμα μάλλον τους ξέφυγε γιατί παραπέμπει σε κακό χρώμα για τον τύπο. 

Η κατάσταση θεωρώ ότι θα ξεφεύγει όσο πλησιάζουμε στις εκλογές και όσο τα μηνύματα δεν θα είναι αυτά που θα περιμένουν η παράταξη και ο πάγιος υποστηρικτής εκδότης. 

Παρά το γεγονός ότι στις 2 προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις η ίδια τακτική δεν απέδωσε εξακολουθεί εκδότης και υποψήφιος να πετάνε πυροτεχνήματα και επικοινωνιακές λοβιτούρες για την δημιουργία εντυπώσεων.