ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ...


Το παρακάτω τραγούδι είναι ένα από τα αγαπημένα μου από τους MOTORHEAD... θα μπορούσα να αναρτήσω μόνο τους στοίχους που είναι η αφορμή για την δημοσίευση, αλλά θεωρώ ότι με καλή διάθεση μπορεί να ακούσει το τραγούδι οποιοσδήποτε ανεξάρτητα από τις μουσικές του προτιμήσεις.

Η αλήθεια είναι ότι οι στοίχοι μόνοι τους είναι μεν καλοί, αλλά δε αρκούν για να φωνάξουν το νόημα τους... Με την μουσική το νόημα γίνεται σαφές, και οι λέξεις γίνονται ατσάλινες...

Απλά και μόνο επειδή έχεις τη δύναμη... 
Μπορεί να είσαι μάγος στα οικονομικά
Με μια σακούλα κλοπιμαία 
Εγώ το μόνο που βλέπω είναι μια σιχαμερή σαύρα
Με ένα ακριβό κουστούμι

Πήγαινε και διοίκησε την επιχείρησή σου
Πήγαινε και φίλα μου τον κώλο
Μπορείς να αγοράσεις το μισό έθνος
Αλλά δεν μπορείς να αγοράσεις την ποιότητα
Εσείς οι μπάσταρδοι νομίζετε ότι είναι αστείο
Να λέτε ψέματα και να κλέβετε όλη σας τη ζωή.

Νομίζετε ότι το μόνο που υπάρχει είναι τα χρήματα
Έχετε το μέλλον σαν να είναι σφιχτά δεμένο. 
Μόνο και μόνο επειδή έχετε την δύναμη αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε και το δικαίωμα.

Μπορείς να πάρεις τα δάχτυλά μου μωρό
Μπορείς να πάρεις τα μάτια μου
Μπορείς να πάρεις το παρελθόν και το μέλλον μου

Αλλά δεν θα σε κάνει σοφό.
Μπορείς να με βάλεις στη φυλακή
Μπορείς να μου κλέψεις την μπύρα μου

Μπορείς να διαβάσεις τα γράμματά μου
Να πατήσεις πάνω στα μπλε σουετ παπούτσια μου

Εσείς οι μπάσταρδοι πρέπει να είστε έξυπνοι
Τα έχετε χαρτογραφήσει σε άσπρο και μαύρο

Αλλά μην ξεχνάτε ότι δεν θα μπορέσετε ποτέ να κάνετε ένα σκύλο να περπατήσει σα κύριος
Μόνο και μόνο επειδή έχετε την δύναμη αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε και το δικαίωμα.

Εμπρός τράβα και κάνε άλλη μια συμφωνία
Τάισε το μεγάλο χοντρό πρόσωπό σου

Βγές έξω και ασχολήσου με τις δουλειές όλων

Σίγουρα θα ήσουν ικανοποιημένος
Αν μπορούσες να τα έχεις όλα

Αλλά ο χρόνος δεν είναι με το μέρος σου
Ετοιμάζεσαι να χτυπήσεις τοίχο

Νομίζεις ότι η ζωή είναι μόνο δολάρια
Απληστία, λαγνεία και φθόνος

Αλλά δεν γεννήθηκα για να ακολουθώ
Θέλω να κοιμάμαι το βράδυ

μόνο και μόνο επειδή έχετε την δύναμη αυτό δεν σημαίνει ότι έχετε και το δικαίωμα.