ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΣΑΝΟ ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ


Άλλο ένα δελτίο τύπου, χωρίς κανένα περιεχόμενο και μοναδικό σκοπό να μας θυμίσει το όνομα και να μας δείξει την φωτογραφία του δημάρχου...

Αυτή την φορά θα το πάω παράγραφο - παράγραφο με σχόλια για την κάθε μία...

Πεδία περαιτέρω κοινής δράσης για την βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και των δύο πόλεων εξέτασαν ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος, και ο νέος δήμαρχος Αμαρουσίου, Θεόδωρος Αμπατζόγλου, σε συνάντηση που είχαν οι δύο πλευρές στο δημαρχείο του Ηρακλείου.

Αφού επιβεβαιώθηκε και από τους δύο δημάρχους η διάθεση να συνεχιστεί η συνεργασία των δύο Δήμων, η ατζέντα της συζήτησης άνοιξε για ειδικότερα θέματα κοινού ενδιαφέροντος. Ενδεικτικά:

Για την διάνοιξη της λεωφόρου Κύμης, οι δύο πλευρές αποφάσισαν να ενώσουν δυνάμεις τόσο μεταξύ τους, όσο και με τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους όμορους δήμους, προκειμένου να επαναφέρουν δυναμικά την διεκδίκηση του έργου στην κεντρική διοίκηση και τα αρμόδια υπουργεία καθώς, εκτιμάται, ότι η διάνοιξη της λεωφόρου έως την Εθνική, όπως άλλωστε προβλέπει το χωροταξικό σχέδιο της περιοχής, θα δώσει μια τεράστια κυκλοφοριακή ανάσα σε όλα τα βόρεια προάστια.

σχόλιο: Η κατάσταση με το κυκλοφοριακό έχει γίνει εφιάλτης για πολλούς δρόμους της πόλης.
Ουσιαστικά το Ηράκλειο αποτελεί κόμβο διέλευσης σε κεντρικές αρτηρίες όχι μόνο για τους όμορους δημότες, αλλά και για όλη την Αττική.

Η κατάσταση κάθε χρόνο χειροτερεύει, αφού προκειμένου να αποφύγουν οι οδηγοί τον κυκλοφοριακό φόρτο "ανακαλύπτουν" δρόμους μέσα στην πόλη για να καταλήξουν συντομότερα στην έξοδο από το Ηράκλειο (Λ. Κύμης, Ανατολής, Μ. Αντύπα, Λ. Ειρήνης, Πλαπούτα κ.α.)

Η διάνοιξη της Λ. Κύμης που συζήτησε ο δήμαρχος μας, είναι πιθανό να επιφέρει μεγαλύτερο κομφούζιο στους δρόμους, και σίγουρα δεν θα έχουν κέρδος οι δημότες, αφού και πάλι θα είναι μία οδική αρτηρία εντός πόλης που θα οδηγεί και διευκολύνει οδηγούς που θέλουν να περάσουν μέσα από το Ηράκλειο για να καταλήξουν στην Εθνική οδό.

Δε συζητάω την αύξηση των φορτηγών που προκειμένου να γλιτώσουν την κίνηση στους υπάρχοντες δρόμους - εξόδους στην Εθνική, θα προτιμούν την Λ. Κύμης!
Αυτό εκτός από τον θόρυβο, θα έχει σαν συνέπεια και την αυξημένη εκπομπή καυσαερίων την οποία θα την "απολαμβάνουμε" εμείς οι δημότες.

Μιλάμε για τεράστια υποβάθμιση της περιοχής, αλλά και των κατοίκων παραπλεύρως της διάνοιξης.

Το Μαρούσι δεν έχει το ίδιο πρόβλημα με το Ηράκλειο στο κυκλοφοριακό, έχει θυσιάσει έναν δρόμο και ΜΟΝΟ την Αγ. Κωνσταντίνου με έξοδο στην Κηφισίας, στην οποία Αγ. Κων/νου υπάρχουν ελάχιστες κατοικίες, μπορεί και καμία επί του δρόμου!!!
Συνεπώς το Μαρούσι δεν έχει κάποιο πρόβλημα για να λύσει, και ίσα ίσα θα το συνέφερε να γίνει η σύνδεση Κύμης - Εθνική, για τους δημότες του!  

Για την εκμετάλλευση των χώρων των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων, ο Νίκος Μπάμπαλος και ο Θεόδωρος Αμπατζόγλου συζήτησαν την πρόθεση να ζητήσουν από την διοίκηση του ΟΑΚΑ να χρησιμοποιηθεί η ανοικτή περιοχή στα σύνορα των δύο δήμων, συμβολή λεωφόρου Κύμης και Σπύρου Λούη, ως χώρος στάθμευσης για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των δύο πόλεων. Ο δήμαρχος Αμαρουσίου, ο οποίος μετέχει στο ΔΣ του ΟΑΚΑ, δεσμεύθηκε να προωθήσει το αίτημα.

σχόλιο: Αφού ο Μπάμπαλος εξαφάνισε ότι χώρο στάθμευσης υπήρχε, ή μάλλον καλύτερα δεν εξασφάλισε χώρους στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, τώρα ψάχνει να βρει τρόπο να λύσει το πρόβλημα διαμέσου τρίτων...

Δηλαδή κάποιος που θα θέλει να πάει στην κεντρική πλατεία θα παρκάρει το αυτοκίνητο του στο Ολυμπιακό στάδιο, και θα παίρνει το τρένο από την Ειρήνη για να κατέβει στο Ηράκλειο!!!
Διαφορετικά θα παρκάρει το αυτοκίνητο του στο Ολυμπιακό στάδιο και θα πηγαίνει περπατώντας (17 λεπτά) στην κεντρική πλατεία, λες και δε μπορεί να κάνει το ίδιο από το σπίτι του!!!
Εγώ θέλω να δω τον Μπάμπαλο να το κάνει πρώτος από όλους αυτό για να δώσει και το καλό παράδειγμα, αλλά τι ανάγκη έχει... έχει οδηγό οπότε σταθμεύει όπου γουστάρει, έχει θέση πάρκιν στο γκαράζ του δημαρχείου... Αυτά είναι για τους κοινούς θνητούς... 

Για το Χώρο Εγκατάστασης Υποστήριξης (ΧΕΥ) επί της λεωφόρου Κύμης ο οποίος είναι μοιρασμένος εν μέρει στο Ηράκλειο και εν μέρει στο Μαρούσι, οι δήμαρχοι συμφώνησαν να προχωρήσουν στην κατάρτιση ενός κοινού σχεδίου ανάδειξης και αξιοποίησης του χώρου, για να τον παραδώσουν ως κοινόχρηστο στους κατοίκους των δύο Δήμων.
σχόλιο: Το καθεστώς με τους ΧΕΥ είναι θολό και φυσικά το γνωρίζουν όλοι οι δημαρχαίοι της Αττικής, προφανώς και ο δικός μας... Από την άνοιξη της φετινής χρονιάς αναζητείται τρόπος εκμετάλλευσης αυτών των χωρών από το κατοχικό υπερταμείο (ο συγκεκριμένος είναι ο μεγαλύτερος περίπου 10 στρέμματα. Αυτοί οι χώροι φυσικά και δε προβλέπεται από το ΤΑΙΠΕΔ να γίνουν χώροι που θα είναι στην διάθεση των δημοτών αλλά, αναζητούν, λόγω πολεοδομικής ασάφειας, για το πως θα μπορούν να τσιμεντοποιήσουν. (σχετικό δημοσίευμα)

Για τον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων, ο Νίκος Μπάμπαλος πρότεινε στον Θεόδωρο Αμπατζόγλου το Μαρούσι να ενταχθεί στο Διαδημοτικό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμμάτων στο οποίο μετέχει ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής ώστε, με συνδυασμό δυνάμεων και υπηρεσιών, να μπορούν οι Δήμοι να προσφέρουν ακόμα καλύτερες και αποδοτικότερες παροχές καθαριότητας στους πολίτες.
σχόλιο: Τι είναι άραγε αυτό το Διαδημοτικό Σχέδιο Διαχείρισης Απορριμάτων στο οποίο μετέχει ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής? Με ανάγκασε ο μπαγάσας ο Μπάμπαλος να διαβάσω 63 σελίδες που αφορούν αυτό το σχέδιο, το οποίο όπως περίμενα δε το βρήκα στην ιστοσελίδα του δήμου, αλλά σε σύνδεσμο που είχε αναρτηθεί από άλλον δήμο που συμμετέχει στο σχέδιο... μήπως αυτό το γεγονός είναι ενδεικτικό της σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζει ο Μπάμπαλος το εγχείρημα και που θέλει να διαδοθεί και από πάνω για να συμμετάσχουν και άλλοι δήμοι σε αυτό!!!


Με λίγα λόγια αυτό το σχέδιο είναι άκρως ουτοπικό και παραμυθένιο. Η αλήθεια είναι ότι το κόστος για να στηθεί είναι αξιοσέβαστο, οι προβλέψεις για τα οφέλη εντυπωσιακές, (εφόσον βρεθούν οι χώροι, εφόσον ενημερωθούν οι δημότες, εφόσον λειτουργήσουν οι δομές κτλ.)

Οι δημότες θα πρέπει να μεταφέρουν τα απορρίμματα σε συγκεκριμένα σημεία, που θα υπάρχουν οι αντίστοιχοι κάδοι που θα τα υποδέχονται, οπότε όλο το σχέδιο στηρίζεται στην διακριτική ευχέρεια των δημοτών!

Φυσικά στο σχέδιο δεν υπάρχει κάποιο ανταποδοτικό όφελος για τους δημότες που θα συμβάλλουν στην ανακύκλωση, τα οφέλη και μετά την απόσβεση θα τα βρούμε μπροστά μας!!!
Και σε αυτή την περίπτωση για την επίτευξη του στόχου θα πρέπει να δαπανηθούν αρκετά χρήματα...

Διαβάστε το σχέδιο και γελάστε με την ψυχή σας 

Τέλος, ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής κάλεσε τον ομόλογό του δήμαρχο Αμαρουσίου να αξιοποιήσει χρόνο που θα παραχωρηθεί στο Μαρούσι σε ζώνες του προγράμματος του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ηρακλείου Αττικής, Επικοινωνία 94FM, για να μπορούν οι Μαρουσιώτες να μαθαίνουν και από τα ερτζιανά τα νέα και τις δράσεις του Δήμου τους.
σχόλιο: Εδώ γελάμε!!! Να παραχωρηθεί χρόνος του προγράμματος για να ενημερώνονται οι Μαρουσιώτες, όπως ενημερωνόμαστε οι Ηρακλειώτες για τις δράσεις  στο δήμο μας!

7 εκπομπές μεταδίδονται στον 94FM από τις 10:00 - 19:00 (για αυτές τις ώρες ζωντανού προγράμματος ο σταθμός απασχολεί 15 δημοσιογράφους και μουσικούς παραγωγούς!)
ενώ εκτός από το πρόβλημα της ποιότητας σήματος, καλύπτει μικρός εύρος σε ολόκληρη την Αττική, το πρόγραμμα του σταθμού είναι αδιάφορο, και σε συνδυασμό με την ανυπαρξία πολυφωνίας, έχει καταδικάσει το δημοτικό ραδιόφωνο. Δεν έχει ταυτότητα, δεν λειτουργεί ως εναλλακτικός ραδιοφωνικός σταθμός που θα είναι ανοικτός όχι μόνο στους δημότες αλλά και σε φωνές και απόψεις που είναι αποκλεισμένες από τα υπόλοιπα ραδιόφωνα της μπάντας των FM... 

Αλλά όπως και στο παρελθόν ο 94FM λειτουργεί για τις δημοτικές διαπλοκές, που φροντίζουν για τα PR του εκάστοτε δημάρχου... το κόστος? 4 μισθοί Κ.Υ.Α. χοντρικά 6.000 μεικτά, για μία 2ωρη καθημερινή εκπομπή με ακροαματικότητα, διαχρονικά, 0.000000.1!!!

Όπως διαπιστώσατε το δελτίο τύπου δεν είχε να πει επί της ουσίας τίποτα, οι δύο δήμαρχοι έκαναν το κονέ τους που μπορεί να τους φανεί χρήσιμο στο μέλλον για τον καθένα, σε ότι αφορά τον δικό μας δήμαρχο, από όσα αναφέρονται στο δελτίο τύπου, δεν υπάρχει κάτι που έχουμε να περιμένουμε και που θα κάνει καλύτερη την καθημερινότητα μας, ήταν ένα δελτίο τύπου τίποτα με μπόλικο καθόλου, εξαιρουμένου αυτής της επικίνδυνης συζήτησης για την διάνοιξη της Λ. Κύμης που θα φέρει περισσότερο τσιμέντο, κυκλοφοριακό φόρτο, θόρυβο, ρύπους στην ήδη επιβαρυμένη κατάσταση...