ΑΣΕΠ – ΔΗΜΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ 0-1


Διαβάζοντας τις τελευταίες αναρτήσεις της σελίδας διαπιστώνω μια “ορθολογική” επιλογή εργαζομένων στο δήμο μας και είπα να αναφέρω κι εγώ την προσωπική μου εμπειρία.

Διαβιώ στο Ηράκλειο από όταν γεννήθηκα, όπως και η μητέρα μου και η γιαγιά μου και η γιαγιά της και πάει λέγοντας. Προ διετίας και όντας το Ηράκλειο σε προεκλογικούς ρυθμούς ο κύριος Μπάμπαλος ερχόταν συνέχεια στο παλιό Ηράκλειο και ειδικότερα στο σύνδεσμο της καθολικής εκκλησίας για να “ψαρέψει” ψήφους.

Εκεί έδινε απλόχερα υποσχέσεις, είτε για την διαπλάτυνση της λεωφόρου Ηρακλείου, είτε για την ανάπλαση της πλατείας του αγίου Λουκά. Σε μια συνομιλία που είχε με την πεθερά μου, η οποία σημειωτέων είναι και η ίδια 3-4 γενιές Ηρακλειώτισσα, αναφέρθηκε στο ραδιοφωνικό σταθμό του δήμου μας. Η πεθερά μου του είπε πως η γυναίκα μου είναι ραδιοφωνική παραγωγός και πως έψαχνε για δουλειά.

Να σημειώσω εδώ πως η σύζυγός μου είναι άνεργη και πως μεγαλώνουμε το ενός έτους μωρό μας χωρίς καμμία βοήθεια και με ένα μισθό, ο οποίος ανέρχεται στο αστρονομικό ποσό των 900,00€. Στη συνέχεια τους έκλεισε ραντεβού στο δημοτικό μέγαρο για να μιλήσουν. Έγινε το ραντεβού και εκεί τους ανακοίνωσε πως πλέον οι προσλήψεις στο ραδιοφωνικό σταθμό και γενικότερα στο δήμο γίνονται μέσω ΑΣΕΠ και τους έκλεισε κάθε πόρτα, μάλλον επειδή έμαθε ότι δεν είμαστε ψηφοφόροι του, γιατί για τον συγκεκριμένο κύριο τα μόρια του ΑΣΕΠ είναι το πλήθος των ψήφων που θα του προσκομίσει ο εκάστοτε δημότης.

Για να μη μακρηγορώ το δημοτικό ραδιόφωνο, όπως και το δημοτικό μέγαρο είναι ασφυκτικά γεμάτο με υπαλλήλους οι οποίοι έχουν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ, αλλά εντελώς τυχαία είναι και ξαδέρφια, ανίψια, φίλοι κ.ο.κ του ευυπόληπτου δημάρχου μας ή κάποιου άλλου δημοτικού κηφήνα. Τα μόρια που έχει η γυναίκα μου για πρόσληψη είναι πάνω από 1500 και είμαι σίγουρος πως αν ήταν αξιοκρατικά τα κριτήρια σήμερα θα είχε μια θέση. Δυστυχώς όμως δεν είμαστε ψηφοφόροι του.

Και σα να μην έφταναν όλα αυτά διαβάζουμε αργότερα και αφού είχε εκλεγεί ο δήμαρχός μας για το διαβόητο επίδομα πρωτότοκου παιδιού. Όταν είδαμε τις εξαγγελίες αναθαρρήσαμε και σκεφτήκαμε πως επιτέλους μετά από όσα έφαγαν όλοι αυτοί οι κηφήνες θα δώσουν και κάτι, αλλά μάταια. Ακόμα περιμένουμε και το κακό είναι πως όχι απλά περιμένουμε, αλλά μας μιλάνε λες και τους χρωστάμε κάθε φορά που καλούμε την κοινωνική υπηρεσία να ρωτήσουμε.

Πλέον έχουμε αποφασίσει πως επίδομα δε θα πάρουμε. Το επίδομα αργότερα έγινε βοήθημα πρωτότοκου παιδιού και τώρα μετονομάστηκε σε βοήθημα άπορων οικογενειών για το πρώτο παιδί.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Π.Θ.