ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΚΑΙ ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟΣ Ο ΜΠΑΜΠΑΛΟΣ


 Παρακολουθώντας το χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο δεν ήξερα αν ήθελα να κλάψω ή να γελάσω... 

Εχω κρατήσει αρκετό υλικό που θα το κουβεντιάσουμε σε επόμενες αναρτήσεις, αλλά χθες ειπώθηκε κάτι από τον Μπάμπαλο που με αφορά... καθώς αναφέρθηκε στις απολύσεις στο ραδιόφωνο το 2014, λέγοντας ότι αναγκάστηκε να απολύσει εργαζομένους που πληρώνονταν 2000 - 2500 ευρώ!!!! 


για δείτε λοιπόν πόσο ήταν η αμοιβή μου όταν απολύθηκα (το ποσό είναι μεικτά) 


Αρα σύμφωνα με αυτό που επικαλέστηκε ο δήμαρχος εγώ τσάμπα απολύθηκα, και μάλιστα προκαλώ τον ίδιο και την διοίκηση να αναρτήσει δημοσίως την μισθοδοσία των εργαζομένων του 2014 δεν χρειάζεται να φαίνονται τα ονόματα, παρά μόνο οι ειδικότητες και οι απολαβές, καθώς και μισθοδοσία του Απριλίου του 2021... 

φυσικά δε θα το κάνει, αλλά θα το κάνω εγώ ακολουθώντας όλα τα έννομα μέσα και θα τις δημοσιοποιήσω ο ίδιος. 

Για όσους δεν γνωρίζουν, ακόμη διεκδικώ 9 χρόνια προυπηρεσίας τα οποία έχω κερδίσει πρωτοδίκως και ενώ ο ίδιος ο Μπάμπαλος γνώριζε ότι εργαζόμουν στα ραδιόφωνο από το 91, αρνείται να καταβάλει το ποσό, για το οποίο μόνο οι τόκοι είναι περίπου 7 χιλιάδες ευρώ. 

Να και ένα αποδεικτικό το οποίο το αναρτώ για το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης αλλά και για να τονίσω την αξιοπιστία αυτού του τύπου. 


Μιας και η Κα Βελλίδου από ότι κατάλαβα παρακολουθεί το blog, και δεδομένου ότι η παράταξη της και το κόμμα από το οποίο προέρχεται δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον και ευαισθησία στα εργασιακά θέματα περιμένω την παρέμβαση της. 

Διότι δε μπορεί μετά από 7 χρόνια να αναφέρεται σε ένα γεγονός και αναπαράγει τα ψεύδη στα οποία βάσισε την δική μου απόλυση και άλλων πρώην συναδέλφων. 

Δε μπορεί να μπαίνω σε διαδικασία να αποδείξω ότι εργαζόμουν από το 1991 στον Επικοινωνία, εξάλλου ο ίδια η επιχείρηση το δήλωνε κάθε χρόνο στην επιθεώρηση εργασίας, και από την άλλη να ανανεώνονται οι συμβάσεις σε βαλλίνιδες με ανύπαρκτο αντικείμενο εργασίας...