Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ

Στις 21 Απριλίου ο Παντελής Βλασσόπουλος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη όραμα για το Ηράκλειο (ο συνδυασμός του Στ. Γεωργόπουλου) και πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου, που σημαίνει ο νούμερο 2 ιεραρχικά στον δήμο Ηρακλείου, παραιτήθηκε όχι μόνο από πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου αλλά και από δημοτικός σύμβουλος!!!!
Δεν πρέπει να έχει ξανασυμβεί στα χρονικά παρόμοια πράξη πανελλαδικά.
Ακόμα και σήμερα όλοι οι σκεπτόμενοι δημότες μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για την αντρίκια και υπεύθυνη απόφαση του Παντελή.
Αυτή η απόφαση επιδεικνύει το ήθος την υπευθυνότητα και την αξιοπρέπεια του Βλασσόπουλου. Έδωσε ένα ηχηρό μήνυμα σε εποχή οπού ζούμε στιγμές πολιτικής σήψης, ότι υπάρχουν κάποιοι που θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά από ενδιαφέρον για την πόλη τους ή ορμώμενοι από ιδεολογικές ανησυχίες και όχι για την προσωπική τους προβολή ή ματαιοδοξία και φιλαργυρία.

Το γεγονός αυτό με τον Παντελή Βλασσόπουλο μας θυμίζει αυτομάτως περιπτώσεις πρωτοκλασάτων στελεχών της παράταξης του Μαστοράκου, οι οποίοι όμως εκλεγμένοι μεν μπορεί να αποχώρησαν από την παράταξη αλλά δεν παραιτήθηκαν από δημοτικοί σύμβουλοι.
Η καμπάνα κτυπάει για τον Ν. Μπάμπαλο, τον Κυριάκο Κουτρούλη, και την Μ. Ζούρου.
Ο μεν Μπάμπαλος αργότερα δημιούργησε δική του παράταξη, ο δε Κουτρούλης μάλλον σκοπεύει να λειτουργήσει αναλόγως.

Τώρα θα μου πείτε, αν παραιτούνταν δεν θα μπορούσαν να ασκήσουν κριτική και να έχουν τόσο ενεργό ρόλο όπως με το να είναι παρόντες στο δημοτικό συμβούλιο…
Αυτά είναι «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε»

Γιατί συνήθως αυτές οι πρακτικές γίνονται για ιδίων όφελος και όχι από πόνο για την πόλη μας ή για τους θεσμούς. Οι πιέσεις που ασκούνται, οι διαπραγματεύσεις, και τα μαγειρέματα (εννοώ συνεργασίες) σίγουρα δεν έχουν κοινωφελή χαρακτήρα.
Η αξιοπρέπεια και η ευθύνη της απόφασης και πράξης του Παντελή Βλασσόπουλου είναι ανεκτίμητη όσο και σπάνια. Οι περισσότεροι από αυτούς που ασχολούνται με τα κοινά έχουν παιδιά, κυκλοφορούν στους δρόμους της πόλης, αλλά μπροστά στην ματαιοδοξία και το προσωπικό τους συμφέρον δεν τους νοιάζει αν στα αυτιά των παιδιών τους φτάνουν υποτελή σχόλια για το όνομα τους.

Συγχαρητήρια στον Παντελή!!!
Ακολουθεί το κείμενο της παραίτησης του:

«Με βαθύτατη συναίσθηση κι απόλυτη ευθύνη της απόφασής μου, δηλώνω ότι παραιτούμαι τόσο από το αξίωμα του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου όσο και από το αντίστοιχο του Δημοτικού Συμβούλου. Οι λόγοι της παραίτησής μου οφείλονται αποκλειστικά στην διαφορά της δικής μου αντίληψης και πρακτικής με αυτή που ακολουθεί ο επικεφαλής της παράταξής μας Δήμαρχος Ηρακλείου κος Σταύρος Γεωργόπουλος. Οι διαφορετικές απόψεις μου πάνω στο πρόβλημα των Δημοτικών Επιχειρήσεων και η υποβάθμιση της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου του οποίου έχω την τιμή να προεδρεύω, αποτελούν τους βασικούς λόγους που καθιστούν οριστική και αμετάκλητη την απόφασή μου. Η ταυτόχρονη παραίτησή μου και από την θέση του Δημοτικού Συμβούλου, αποτελεί ηθική δέσμευση απέναντι στην παράταξή μου, της οποίας την αριθμητική δύναμη στο Δημοτικό Συμβούλιο σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να τραυματίσω. Τα σημεία αυτά της διαφωνίας μου καθώς επίσης και η παραίτηση μου εύχομαι και ελπίζω να αποτελέσουν έναυσμα ανάλυσης, κριτικής και ενός γενικότερου προβληματισμού για το μέλλον της πόλης. Στους συνεργάτες μου Δημοτικούς Συμβούλους όλων των Παρατάξεων, στους - Εργαζόμενους του Δήμου γενικότερα και στους εκπροσώπους του Τύπου εκφράζω τις ευχαριστίες μου για την ουσιαστική και ανθρώπινη συνεργασία που είχαμε ευχόμενος κάθε επιτυχία για το καλό της Πόλης μας. Τέλος Θέλω να διαβεβαιώσω τους συμπολίτες μου ότι δεν Θα πάψω να λειτουργώ στην κατεύθυνση της επίλυσης των προβλημάτων και της βελτίωσης της ζωής στο Ηράκλειο».