ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ BLOG?

Κάποιοι που έτυχε να συνδεθούν με το blog ενδεχομένως να αναρωτιούνται: για πιο λόγο ο τύπος που βρίσκεται πίσω από το ψευδώνυμο «ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ» ξεκίνησε αυτή την προσπάθεια. Η πιθανότερη εκδοχή που μπορεί να σκεφτείτε, ότι αυτό το blog ανήκει σε κάποιο λαμόγιο και χρησιμεύει σαν μοχλός πίεσης προκειμένου να πετύχει αποτελέσματα για τον εαυτό μου.

Δεν αδικώ τους φίλους που μπορεί να είναι περισσότερο καχύποπτοι από όσο χρειάζεται.

Καταρχήν το ψευδώνυμο δεν είναι ακριβώς ψευδώνυμο αλλά πραγματικότητα. Ανέκαθεν κάτι με γρατζούναγε μέσα μου να αντιδρώ σε ότι άδικο, παράλογο, υπόγειο έπεφτε στην αντίληψη μου. Λόγω μιας προσωπικής περιπέτειας που διήρκησε 4 χρόνια περίπου δεν μου επέτρεπε να σταθώ σε αυτή μου την ανάγκη, με αποτέλεσμα να συσσωρεύεται ο θύμος μου, και από την μια να βράζω μέσα μου από την άλλη όμως να μην μπορώ να το εξωτερικεύσω διότι αισθανόμουν εξάντληση και μόνο που το σκεφτόμουν.

Αυτός ο φαύλος κύκλος έσπασε και με περίσσιο θάρρος και κουράγιο μέσα από αυτό το blog γίνομαι επιτέλους ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.

Οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι τα κίνητρα μου για ότι περιέχεται σε αυτή την σελίδα, είναι με γνώμονα το κοινό συμφέρον. Είναι δύσκολο να εκφράζεσαι αντικειμενικά, όταν υπάρχει το φίλτρο της συμπάθειας ή της εμπάθειας που αναπόφευκτα εμφανίζεται όταν συνθέτεις μια γνώμη ή άποψη για πρόσωπα, παρατάξεις, ομάδες κ.α.
Τα κείμενα σίγουρα είναι καυστικά, ενδεχομένως να είναι περισσότερο σκληρά από ότι θα προτιμούσαν κάποιοι, δεν έχω την πρόθεση να θίξω κανέναν, καλό όμως είναι όταν κάποιος ενδιαφέρεται για την αξιοπρέπεια του, να φροντίζει να την διαφυλάττει πριν δώσει δικαίωμα για σχόλια, και όχι όταν αυτά δημοσιοποιούνται

Το Ηράκλειο είναι η πόλη μου, εδώ μεγάλωσα, είχα την τύχη να προλάβω τεράστιες αλάνες και να βιώσω παιδική ηλικία πλούσια σε παιχνίδι και ενδιαφέροντα, κάτι όμως που δε πρόκειται να ζήσουν τα παιδιά μου. Το Ηράκλειο πλέον δεν είναι προάστιο, είναι μια πυκνοκατοικημένη πόλη, που απλά είναι λίγο καλύτερες οι συνθήκες από την κυψέλη, τα Πατήσια και κάποιους άλλους πιο κεντρικούς δήμους της Αθήνας.

Προσωπική μου επιθυμία είναι να με αξιώσει ο θεός να μπορέσω να μετακομίσω στην επαρχεία, μια προοπτική – διέξοδος που θα βελτιώσει το βιοτικό μου επίπεδο αλλά και της οικογένειας μου, που θα δώσω την ευκαιρία στα παιδιά μου να μεγαλώσουν φυσιολογικά, και όχι εγκλωβισμένα σε μια αφιλόξενη πόλη από τσιμέντο.

Μέχρι να μετακομίσω από το αγαπημένο μου Ηράκλειο, θα είμαι παρόν σε ότι στραβό, περίεργο, ύποπτο. Οι διάφοροι υπερφίαλοι, αλαζόνες, ανάγωγοι λιμοκοντόροι θα με βρίσκουν μπροστά τους.

Η θέση μου είναι ευαίσθητη γι’ αυτό δε αποκαλύπτω το όνομα μου, σε διαφορετική περίπτωση ειλικρινά δε θα είχα κανέναν ενδοιασμό.