ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΑ... ΜΑΓΚΕΣ....

Πριν από καιρό κάποιος φίλος μου είχε μεταφέρει την άποψη συνδημότη μας για το blog, ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ το χαρακτήριζε σαν «τσάμπα μαγκιά»!

Το σκεπτικό του ήταν ότι από την στιγμή που δεν υπογράφει κάποιος επώνυμα, δεν κάνει και τίποτα το ιδιαίτερο εφόσον μπορεί να γράφει οτιδήποτε ενώ κρύβεται πίσω από την ανωνυμία.
Αν και ο φίλος δε μου αποκάλυψε το όνομα έχω έντονη υποψία ότι η κριτική προέρχονταν από κάποιο αιρετό ή πρώην αιρετό.

Μπορεί να λέμε ότι έχουμε δημοκρατία και ο καθένας μπορεί να εκφράζει ελεύθερα την άποψη του αλλά… αρκεί η άποψη του να μην αναφέρεται σε πρόσωπο το οποίο έχει ή πρόκειται να έχει κάποια στιγμή σχέση με την εξουσία. Φυσικά και δε θα σε αντιμετωπίσει ευθέως ο θιγόμενος, διότι αν το έκανε θα ήταν σα να μην αναγνώριζε το δικαίωμα σου να εκφράζεις ελεύθερα την άποψη σου, οπότε εκμεταλλευόμενος την εξουσία που του προσέφερε ο δημότης, θα ταχτοποιήσει με ύπουλα μέσα την δυσαρέσκεια του στα λεγόμενα σου.

Το ότι δεν υπογράφω επώνυμα, δεν είναι ενδεικτικό δειλίας, αλλά συμβαίνει λόγω ελλείμματος δημοκρατίας. Οι εκάστοτε αιρετοί δεν είναι άνθρωποι που μπορείς να βασιστείς στον λόγο τους και την υπογραφή τους, θα βασιστείς στην δημοκρατική τους συνείδηση?

Εξάλλου η ουσία του blog είναι η μαγκιά?

Απλά το πρόβλημα γι’ αυτούς που ενοχλούνται από κάποια πράγματα που αναρτώνται στο blog, είναι διότι δεν έχουν την δυνατότητα να γνωρίζουν το background του συντάκτη, οπότε αντιμετωπίζουν μια άγνωστη «απειλή».
Δεν μπορεί να έρθει κάποιος και να μου κλαφτεί για κάτι που έγραψα, όπως μπορεί να κάνει σε μια τοπική εφημερίδα, προσπαθώντας να μου ερεθίσει το φιλότιμο, και εγώ από την μεριά μου κολακευμένος να νιώσω ότι ο έχων την εξουσία ζητά από μένα την λύτρωση.

Αυτά είναι αστεία και συμπλεγματικά φαινόμενα, αλλά δυστυχώς συμβαίνουν δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο, που ενώ αλλάζουν τα πρόσωπα και οι παρατάξεις η «παράσταση» παραμένει ως έχει.

Έτσι μπερδεύεται και η εξουσία, όταν ένας εκδότης θίγεται από την δημοτική αρχή, οπλίζεται με όλα τα μέσα για να έρθει αντιμέτωπος μέχρι τελικής πτώσης, όταν δεν τον πειράζει ο δήμαρχος, τότε θα σου πει «εγώ βάζω το όνομα μου, δεν γράφω ανώνυμα», λες και πριν όταν ήταν σε ανοικτό πόλεμο δε έβαζε το όνομα του.
Λες και τα ερωτήματα που έθετε κάποια στιγμή απαντήθηκαν…
Λες και η κατάσταση είναι τέτοια που θα αδικούσε την δημοτική αρχή αν θίγονταν τα κακώς κείμενα…
Λες και αυτά που θα γράψει θα είναι αποποιήματα της φαντασίας του…

Ας εγγυηθούν οι αιρετοί ότι είναι έτοιμοι να ακούνε την διαφορετική άποψη, και αντί να την βάζουν σε μαύρη λίστα, να την υπολογίζουν ως άλλη άποψη. Διαφορετικά θα συνεχίζουν κάποιοι να φοβούνται να πουν την γνώμη τους ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ, και κάποιοι άλλοι να γράφουν ανώνυμα όπως καλή ώρα σε αυτό το blog.