"ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ" ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡ. ΑΞΕΛΟ

Στη δημοσιοποίηση επιστολής του που είχε αποστείλει στο δήμαρχο Ηρακλείου Στ. Γεωργόπουλο τον Δεκέμβριο του 2008, προχώρησε ο επαγγελματίας δημοσιογράφος, μέλος της ΕΣΗΕΑ Χρήστος Αξελός, με αφορμή επιλογές της διοίκησης του Δήμου για θέματα επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα ο δημοσιογράφος ζητούσε στην επιστολή του να υπάρξει διευκρίνιση του Δήμου Ηρακλείου, σχετικά με την μη ύπαρξη εργασιακής σχέσης του ιδίου με υπηρεσίες του Δήμου, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε,
με αποτέλεσμα ο δημοσιογράφος να δημοσιοποιήσει την επιστολή. Η επιστολή του δημοσιογράφου έχει ως εξής:

«Κύριε δήμαρχε, πριν από αρκετούς μήνες μου κάνατε την τιμή να μου ζητήσετε να αναλάβω το γραφείο Τύπου και Δημοσίων σχέσεων καθώς και τη διεύθυνση του Ραδιοφωνικού Σταθμού του Δήμου Ηρακλείου στον οποίο είστε ο επικεφαλής εκλεγμένος δήμαρχος, στην προσπάθεια σας να αναβαθμίσετε και τις δυο αυτές νευραλγικές υπηρεσίες του Δήμου.

Δυστυχώς μέχρι σήμερα, και παρότι έχουν περάσει τέσσερεις(!) μήνες δεν κατέστη δυνατόν να ξεκινήσουμε τη συνεργασία αυτή για λόγους ανεξαρτήτους της θελήσεως μου, αλλά και για τους λόγους που εσείς ο ίδιος δεν θελήσατε να μου κάνετε γνωστούς(!) παρά τις πολλές φορές που συναντηθήκαμε και μιλήσαμε για το θέμα αυτό. Όπως όμως γνωρίζετε πολύ καλά, μετά από αλλεπάλληλες δικές σας ανακοινώσεις οι περισσότεροι-εντός και εκτός Δήμου- γνωρίζουν και πιστεύουν(!) ότι, ο δημοσιογράφος Χρήστος Αξελός έχει αναλάβει το Γραφείο Τύπου και το Ραδιοφωνικό Σταθμό του Δήμου, κάτι που είναι τελείως ξένο προς την πραγματικότητα και την αλήθεια. Γνωρίζετε πολύ καλά κύριε δήμαρχε, ότι ανήκω στη μεγάλη δημοσιογραφική οικογένεια 34 ολόκληρα χρόνια, από τα οποία τα 30 είμαι τακτικό μέλος της Ενώσεως Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών.

Οφείλω να σας διαβεβαιώσω, ότι σε όλη αυτή τη μακροχρόνια επαγγελματική μου πορεία, δεν έδωσα ποτέ και σε κανένα το δικαίωμα «να παίξει» με το όνομα μου, και πολύ περισσότερο, με την επαγγελματική μου αξιοπρέπεια και υπόσταση Σας παρακαλώ λοιπόν, με δική σας ανάλογη ανακοίνωση προς κάθε ενδιαφερόμενο, να κάνετε -άμεσα- γνωστό ότι «ο δημοσιογράφος Χρηστός Αξελός ούτε είχε, ούτε έχει αλλά και ούτε θέλει να έχει πλέον, καμιά απολύτως εργασιακή ή άλλη σχέση με το Δήμο Ηρακλείου».
Αυτά για να ενημερωθούν όλοι όσοι λαθεμένα έχουν ενημερωθεί περί του αντιθέτου.

Από την τοπική εφημερίδα "ΖΩ"