ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΝΑ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Κυρία Πρόεδρε

Με την επιστολή μου αυτή σας γνωστοποιώ την παραίτηση μου από τη θέση του Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου και σας παρακαλώ να τη διαβιβάσετε στο Σώμα.

Θέλω κατ’ αρχήν να ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά τους συναδέλφους που τίμησαν με την ψήφο τους την υποψηφιότητα μου και να υπογραμμίσω πως προσδοκία και στόχος μου ήταν να υπηρετήσω τη θέση με υπευθυνότητα και διάθεση όμοια, για όλο το Δ.Σ. και τους Ηρακλειώτες.

Στο πλαίσιο αυτών των προσδοκιών, άκουσα με ιδιαίτερη χαρά τις εξαγγελίες της Προέδρου για δίκαιη και ισότιμη, ανεξάρτητη παραταξιακής τοποθέτησης, αντιμετώπιση του συμβουλίου.

Η εξαγγελθείσα αυτή στάση η οποία ταυτιζόταν με τις δικές μου θέσεις, προοιωνιζόταν τόσο μα αγαστή μεταξύ μας συνεργασία όσο και την εύρυθμη λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η τόσο σύντομη διάψευση μου, μετά τα διαδραματιζόμενα της πρώτης συνεδρίασης, με την Πρόεδρο να αποσύρει με αδόκιμο τρόπο το θέμα των εργαζομένων της ΚΕΚΟΙΠΗΑ, ασφαλώς υπαγορεύει την αποχώρηση μου από τη θέση του Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου.

Παραιτούμαι διαμαρτυρόμενος και απογοητευμένος από αυτούς τους χειρισμούς της προέδρου που χωρίς την ελάχιστη ένδειξη ευθιξίας με προσέβαλε ως συνεργάτη, αφενός διότι θεωρώ πως όφειλε να συζητήσει μαζί μου τις προθέσεις της, αφετέρου γιατί η μεταξύ μας απόσταση νοοτροπίας κατέστη απροσπέλαστη.

Τιμώντας τις ηθικές και πολιτικές αξίες μου, θα συνεχίσω από τη θέση του δημοτικού συμβούλου να υπερασπίζομαι τη Δημοκρατική λειτουργία του Δημοτικού Συμβουλίου και να μάχομαι για την επίλυση των προβλημάτων της πόλης μας, στο πλαίσιο και τις αρχές της παράταξης μας.

Από το www.zonews.gr