ΤΗΣ ΜΠΑΡΑΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ

Μπάρες έχουν τοποθετηθεί περιμετρικά της πλατείας του Ηρακλείου, οι οποίες ακόμα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί.
Το μέτρο αποτελεί έσχατη λύση προκειμένου να αντιμετωπιστεί η ασταμάτητη κίνηση στο κέντρο του Ηρακλείου, το οποίο πλέον έχει γίνει αφιλόξενο για τους πεζούς.

Παλαιότερα ο Γ. Μαστοράκος είχε τοποθετήσει παρκόμετρα στους δρόμους γύρω από τον σταθμό του ΗΣΑΠ, τα οποία ξηλώθηκαν και η δαπάνη αυτή όχι μόνο δε λειτούργησε αλλά κόστισε αρκετά χρήματα στον δήμο μας.

Αντί ο Γ. Μαστοράκος ως δήμαρχος να προσπαθήσει να ελέγξει την άναρχη δόμηση στην πόλη μας που ήταν στο έλεος των εργολάβων, με αποτέλεσμα να πυκνοκατοικηθεί το Ηράκλειο σε τέτοιο βαθμό που και η κίνηση των οχημάτων είναι υπερβολική, αλλά και οι χώροι στάθμευσης περιορισμένοι, κατέληξε και εκείνος τότε στην έσχατη λύση της τοποθέτησης παρκόμετρων.

Κάτι ανάλογο γίνεται και σήμερα επί δημαρχείας Στ. Γεωργόπουλου, έχουν κάνει την πλατεία εμπορικό κέντρο, την έχουν θυσιάσει στους καφετεριάρχες, και τώρα αφενός έχουν βάλει απαγορευτικά σήματα που απαγορεύεται η προσέλευση φορτηγών από το κέντρο της πόλης, αφετέρου είδαμε και τις μπάρες που δεν είναι γνωστό ακόμα αν θα λειτουργήσουν.




Το ερώτημα είναι, πως θα γίνεται η τροφοδοσία στα καταστήματα που βρίσκονται στο κέντρο του Ηρακλείου όταν απαγορεύεται η διέλευση των φορτηγών?

Με courier?

Θέλω να καταλήξω ότι επαναλαμβάνεται μια ιστορία που πρώτα τα κάνουνε ΣΚΑΤΑ και μετά κοιτάνε πώς να τα μαζέψουν.

Το θέμα είναι ότι επειδή η κατάσταση δεν φαίνεται αναστρέψιμη, εμείς οι μόνιμοι κάτοικοι θα είμαστε εκείνοι που θα χρεωθούμε αυτό το μέτρο που αφορά την καθημερινότητα μας.
Η κατάσταση με τους χώρους στάθμευσης αποτελεί πλέον πρόβλημα ακόμα και στις γειτονιές της πόλης μας.

Και δε φτάνει τούτο, βλέπουμε να «παραχωρεί» ο δήμος πεζοδρόμια τα οποία μετατρέπονται σε ιδιωτικά πάρκιν, και από την άλλη να θέλει να αποκλείσει την διέλευση, που αυτό αφορά και τους μόνιμους κατοίκους από το κέντρο της πόλης.




Σε ότι αφορά την κεντρική πλατεία του Ηρακλείου, δεν φτάνει που ήδη οι δημότες είναι υπεράριθμοι για τα τετραγωνικά του δήμου μας, έχουμε και πολλούς επισκέπτες που χρησιμοποιούν τον σταθμό του ΗΣΑΠ από τους όμορους δήμους καθώς και κόσμο από όλες τις περιοχές της Αθήνας που επισκέπτονται το κέντρο για λόγους διασκέδασης.

Για την λύση του προβλήματος της ασύστολης διέλευσης των οχημάτων μέσα από το Ηράκλειο, θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη, να μη επηρεάσει τους κατοίκους του Ηρακλείου οι οποίοι είναι οι τελευταίοι που ευθύνονται για το πρόβλημα.

Οι μπάρες, τα παρκόμετρα, οι αλυσίδες, τα διόδια, οι κλήσεις, και όποια άλλα μέτρα που επιβάλλονται ανεξαιρέτως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να γίνουν δεκτά από τους δημότες.
Η λογική ότι καλά κάνουν γιατί η κατάσταση δεν πάει άλλο με το παράνομο παρκάρισμα ή την κίνηση στο κέντρο της πόλης, είναι κατά την γνώμη μου επιπόλαιη.

Θες να έχεις εμπορικό κέντρο?
πρέπει να έχεις φροντίσει να υπάρχουν από πριν οι απαραίτητες υποδομές.

Το εμπορικό κέντρο για να λειτουργήσει ομαλά μπορεί να «σηκώσει» συγκεκριμένο αριθμό επιχειρήσεων?
Δεν επιτρέπεις να γίνουν περισσότερες.

Αλλά έχουμε φτάσει στο σημείο, να θέλουν και τον σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη.

Εντωμεταξύ παραμένει άγνωστο ακόμα για το αν εισπράττονται και πόσα είναι αυτά τα έσοδα από την χρήση των δημοσιών χώρων από τους επιχειρηματίες.

Η κεντρική πλατεία είναι στο έλεος των επιχειρηματιών, όπως πριν από χρόνια ολόκληρο το Ηράκλειο ήταν στο έλεος των εργολάβων, που δυστυχώς δεν έδειξαν κανένα απολύτως έλεος.