"ΕΛΑΦΡΩΣ" ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο Γ. ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ...

Απαντήσεις σε συνολικό επίπεδο για την οικονομική κατάσταση στην οποία βρισκόταν ο δήμος Ηρακλείου Αττικής όταν ανέλαβε τη διοίκηση η παρούσα δημοτική αρχή (1/1/2007) έδωσε ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Γιώργος Μαστοράκος στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στο πλαίσιο της οποίας έγινε εκτενής συζήτηση για την αναμόρφωση του προϋπολογισμού του 2010. Ο πρώην δήμαρχος εξέφρασε την...

...κάθετη αντίθεση του στην επιβολή οποιουδήποτε δυνητικού τέλους για την υπόθεση της απόκτησης του κτήματος Φιξ προς όφελος των δημοτών, αφού όπως είπε χαρακτηριστικά «αν δεν ευοδωθούν οι προσπάθειες του υπουργείο Πολιτισμού τότε μπορούμε να προχωρήσουμε στη σύναψη δανείου εάν αυτό απαιτηθεί» ενώ έκανε αναφορά και για την κατάσταση που επικρατεί στο κέντρο της πόλης από την αυξημένη κυκλοφορία των οχημάτων αλλά και στο ενδεχόμενο κατασκευής υπογείου χώρου στάθμευσης στην κεντρική πλατεία του Ηρακλείου.

Όπως σημείωσε ο επικεφαλής της «Δημοκρατικής Συνεργασίας», σε σχέ-ση με αυτά που είχαμε τη δυνατότητα να εισπράττουμε το 2006, τώρα σε βάθος τριετίας έχουμε αύξηση αποθεμάτων της τάξεως των 25 εκατ. Ευρώ. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν πρέπει να θεωρείται επίτευγμα η μείωση των οφειλών του Δήμου κατά 3.700.000 Ευρώ. Αντιθέτως θα έπρεπε να είναι πολύ πιο βελτιωμένη η εικόνα των οικονομικών του Δήμου παρά την συνυπολογιζόμενη αύξηση των υποχρεώσεων απέναντι στο προσωπικό. Έχουμε δανειστεί πολύ λιγότερα σε σχέση με αυτά που έχει δανειστεί το σύνολο των ΟΤΑ της Χώρας. Και αυτό δεν αποτελεί επιστέγασμα της πολιτικής που ακολουθήθηκε όταν βρισκόμασταν εμείς στη διοίκηση του Δήμου. Δεν ζητώ επικύρωση της πολιτικής που ακολουθήθηκε τα προηγούμενα χρόνια σε σχέση με την πολιτική η οποία εφαρμόζεται τώρα. Απλώς επισημαίνω ότι ο Δήμος μας πιστοληπτικά είναι αξιόπιστος».

Στη συνέχεια της τοποθέτησης του ο επικεφαλής της «Δημοκρατικής Συνεργασίας» αναφέρθηκε διεξοδικά στην εικόνα που παρουσιάζει το Ηράκλειο με δεδομένο τον κυκλοφοριακό φόρτο της περιοχής αλλά και στην κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια στο κέντρο της πόλης. Ο ίδιος σχολίασε χαρακτηριστικά: « Η διαφωνία μου είναι έντονη σε σχέση με όσα παρουσιάζονται κατά καιρούς αναφορικά με το κυκλοφοριακό. Δεν γνωρίζω κατά πόσο η δημιουργία ενός δεύτερου σταθμού του ΗΣΑΠ θα σημάνει και την αποφόρτιση του κεντρικού σταθμού. Είναι πολύ σημαντικό ότι πριν από δεκαπέντε μήνες στο Ηράκλειο παρουσιάστηκε μια μελέτη κυκλοφοριακών μετρήσεων. Έκτοτε όμως οι όποιες διαδικασίες ανατέθηκαν σε άλλο φορέα και υπάρχει σημαντική καθυστέρηση στο όλο θέμα. Πολύ φοβάμαι ότι δεν θα γίνει τίποτα ουσιαστικό γιατί αν πρόκειται να φτάσουμε στον Ιούνιο του 2010 χωρίς να έχει υπάρξει καμία εξέλιξη στο συγκεκριμένο θέμα, τότε τα πράγματα θα τρέχουν σε ρυθμούς προεκλογικούς και δεν θα υπάρξει καμία πρόοδος.

Μας κατηγορούν ότι εμείς προκαλέσαμε την κυκλοφοριακή ασφυξία στο κέντρο της πόλης. Από τότε που έκλεισε το κέντρο της πόλης μέχρι σήμερα η κυκλοφορία των οχημάτων από το σημείο αυτό είναι μικρότερη σε σχέση με την αύξηση του συνολικού αριθμού των αυτοκινήτων. Επίσης θα ήθελα να σας μεταφέρω την αγωνία του κόσμου για την κατασκευή υπογείου χώρου στάθμευσης στην κεντρική πλατεία. Είναι κάτι το οποίο μπορεί να έχει ολέθριες συνέπειες στο μέλλον και σκόπιμο θα ήταν να αναθεωρηθούν τα όποια σχέδια για την πραγματοποίηση αυτού του έργου».

Από το www.zonews.gr

Σχόλιο δικό μας…
Διαβάζοντας το παράπονο του Γ. Μαστοράκου σχετικά με την κυκλοφοριακή ασφυξία στο κέντρο του Ηρακλείου που του αποδίδουν οι δημότες για τις επιλογές του, το επιχείρημα του μου φάνηκε τουλάχιστο αστείο.

Μπορεί Κε Μαστοράκο, να είναι λιγότερη η κυκλοφορία στη Μ. Μερκούρη, αλλά στην πολυτεχνείου, την οποία τεχνηέντως αποφεύγεις να αναφερθείς, είναι κόλαση.
Φαντάζομαι ότι ο σκοπός του σχεδίου δεν ήταν να αποφορτιστεί η Μ. Μερκούρη και να διοχετευτεί η κίνηση των οχημάτων στην πολυτεχνείου.

Πολύ απλά δεν υπήρχε σχέδιο και αυτό αποδεικνύεται μέχρι σήμερα.
όχι μόνο δεν υπήρχε σχέδιο, αλλά από ότι φαίνεται είναι πολύ δύσκολο να λυθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει με τον όγκο των οχημάτων που διέρχονται από δρόμους και στενά της πόλης μας.
Με εκπλήσσει πάντως η επιμονή του Γ. Μαστοράκου σχετικά με τον νέο σταθμό του ΗΣΑΠ στο  ψαλίδι, δεν μπορεί κάτι γίνεται εκεί, ή μένει κανένας κολλητός, ή κάτι γυαλίζει στην περιοχή.

Να επαναλάβω την σκέψη μου για την προοπτική στον σταθμού ΗΣΑΠ στο ψαλίδι, πρέπει να γίνει με προϋποθέσεις που να διευκολύνουν τους περίοικους ώστε να μην γίνει η καθημερινότητα τους κόλαση, αντίστοιχη με αυτή των κατοίκων της οδού πολυτεχνείου.

Πεζοδρόμηση της Κηφισίας, απαγόρευση της πρόσβασης από την οδό Ανατολής, με αυτό τον τρόπο, η προσβασιμότητα των οχημάτων δε θα είναι εύκολη, οπότε ο σταθμός στο ψαλίδι θα εξυπηρετεί τους τοπικούς κατοίκους που δε θα έχουν λόγο να χρησιμοποιούν τα οχήματα τους, όπως ενδεχομένως να τα χρησιμοποιούν προκείμενου να χρησιμοποιήσουν τον σταθμό του ΗΣΑΠ στο κέντρο της πόλης Κε Μαστοράκο.