Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, ΕΓΙΝΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Η πρωτοβουλία πολιτών Ηρακλείου Αττικής πραγματοποίησε τη δεύτερη εκδήλωση της στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο της πόλης. Εδώ ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Κυριάκος Κουτρούλης αγκαλιά με την νομαρχιακή σύμβουλο Άννα Βερούλη και την πρώην δημοτική σύμβουλο της «Δημοκρατικής Συνεργασίας» Μαρία Λυτζεράκου. Πάμε να τα πιάσουμε από την αρχή:

Η δεύτερη εμφάνιση της «Πρωτοβουλίας Πολιτών» Ηρακλείου Αττικής πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Πολύκεντρο της πόλης το απόγευμα της Δευτέρας που μας πέρασε. Οι ειδήσεις και η ονοματολογία υποψηφίων δημάρχων έπεσαν βροχή.
Καταρχήν ανάμεσα στην πρώτη και τη δεύτερη εκδήλωση της πρωτοβουλίας από τον τίτλο «έφυγε» το «μέλη και φίλοι του ΠΑΣΟΚ». Επειδή το να παίζει κανείς με τις λέξεις είναι κάπως ανούσιο το θέμα έχει ως εξής: Μετά την πρώτη εκδήλωση είναι γνωστό ότι η Β2 Νομαρχιακή του ΠΑΣΟΚ έβγαλε ανακοίνωση με την οποία ούτε λίγο ούτε πολύ αποδοκίμαζε ενέργειες που έρχονται από μερίδα των μελών και των φίλων του ΠΑΣΟΚ στο Ηράκλειο χωρίς προηγουμένως να έχουν τηρηθεί καταστατικές διαδικασίες.

Για αυτό το λόγο ο Δημήτρης Δημητρόπουλος ο οποίος είχε το ρόλο του συντονισμού της συζήτησης στην εκδήλωση της προηγούμενης Δευτέρας έσπευσε να διευκρινίσει για περισσότερες από δυο φορές ότι «δεν υποκαθιστούμε την Τ.Ο. του ΠΑΣΟΚ στο Ηράκλειο και δεν αντικαθιστούμε την βούληση κανενός κομματικού οργάνου».

Και μπαίνω στο ζουμί. Το λόγο πήρε ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Κυριάκος Κουτρούλης ο οποίος θεωρείται από πολλούς ως ο «ιθύνων νους» αυτής της πρωτοβουλίας. Ο Κυριάκος είπε μεταξύ άλλων τα εξής: «Πρέπει να υπενθυμίσω ότι τα οικονομικά μέτρα που έλαβε η Κυβέρνηση θα έχουν σοβαρές επιπτώσεις στο εισόδημα όλων των πολιτών τον Νοέμβριο του 2010. Για αυτό είμαστε υποχρεωμένοι να μην αναζητούμε μονοκομματικές λύσεις αλλά πρέπει να αναζητούμε δήμαρχο για την πόλη».

Συνέχισε λέγοντας: «Στο πλαίσιο αυτό είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω την πρόταση μου με όλο το αίσθημα ευθύνης απέναντι στην πόλη. Ένα πρόσωπο το οποίο μπορεί να διασφαλίσει την απαιτούμενη διακομματική και ευρεία συναίνεση και να ηγηθεί μιας ευρύτερης δημοκρατικής παράταξης και το οποίο γνωρίζει από διοίκηση στοιχείο το οποίο είναι άκρως απαραίτητο για την επόμενη δημοτική αρχή, ένας άνθρωπος ο οποίος έχει αδιαμφισβήτητο ήθος και εντιμότητα».

Και ο ίδιος κατέληξε λέγοντας: «Για αυτό το λόγο προτείνω ως υποψήφιο δήμαρχο τον Δημήτρη Λυτζεράκο. Θέλω να σας εκμυστηρευτώ ότι ο Δημήτρης Λυτζεράκος είναι καταρχήν θετικός σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο αλλά δεν έχει ακόμη αποδεχθεί την πρόταση μας. Σε περίπτωση κατά την οποία δεν αποδεχθεί ο ίδιος να είναι υποψήφιος, κοιτάζοντας σας στα μάτια σας δηλώνω ότι θα εκτεθώ εγώ σε υποψηφιότητα».

Επίσης πρέπει να σας πω ότι προτάθηκαν μεταξύ άλλων τα ονόματα της νομαρχιακής συμβούλου Άννας Βερούλη η οποία ήταν παρούσα στην εκδήλωση και έθεσε εαυτόν στη διάθεση των παρευρισκόμενων αλλά δεν θέλησε να τοποθετηθεί επί της ουσίας. Το όνομα του αδερφού του γενικού γραμματέα του υπουργείου Εργασίας Ροβέρτου Σπυρόπουλου, του Νώντα του Σπυρόπουλου και το όνομα του Αλέξανδρου Χατζόπουλου. Πάντως δεν είναι υπερβολή αυτό που είπαν ορισμένοι αποχωρώντας από την εκδήλωση. Ότι δηλαδή «κάποια ονόματα έπεσαν μόνο και μόνο στο τραπέζι για δημιουργία εντυπώσεων».

Όπως μαθαίνω ο Λυτζεράκος έχει αφήσει σαφέστατα να εννοηθεί ότι αν υπάρχουν οι συνθήκες εκείνες που να διασφαλίζουν την ενότητα του λεγόμενου προοδευτικού χώρου στο Ηράκλειο, τότε θα τον ενδιέφερε να ασχοληθεί. Σε κάθε αντίθετη περίπτωση δεν το συζητάει καθόλου.
Πρέπει να σας πω ότι ανάμεσα στους παρευρισκόμενους διέκρινα και τον γραμματέα της ΑΚΕΠ Ανδρέα Δαυϊδ ο οποίος πήγε εκεί μαζί με τον Θωμά Μοστράτο και τον Γιώργο Ορφανίδη. Όταν ζήτησα από τον Ανδρέα να μου σχολιάσει τα όσα είδε και άκουσε εκεί μου απάντησε ότι: «Εγώ δεν έχω κρύψει ποτέ στη ζωή μου ότι είμαι αριστερός. Τώρα αν κάποιοι νομίζουν ότι είμαι κεντροαριστερός και πάλι τους ευχαριστώ. Εγώ ήρθα εδώ για να ακούσω τις θέσεις μιας σημαντικής ομάδας συμπολιτών μου. Προσωπικά είμαι εκ των ιδρυτικών στελεχών της ΑΚΕΠ και είμαι πολύ περήφανος για αυτήν την επιλογή μου. Και επειδή πιστεύω ότι η ΑΚΕΠ είναι πράγματι πολλυσυλεκτική από τη δημιουργία της, νομίζω ότι ο Παντελής Βλασσόπουλος αποτελεί την καλύτερη δυνατή επιλογή για τη θέση του δημάρχου».

Να μην ξεχάσω να σας πω ότι την Κυριακή 6 Ιουνίου στο κινηματογράφο «3 Αστέρια» στις 11 το πρωί ο Νίκος Μπάμπαλος θα μιλήσει στη συγκέντρωση της παράταξης «Ηράκλειο-Ανθρώπινη πόλη» με θέμα «Δημοτικές Εκλογές 2010».

Επίσης να σας πω ότι η προγραμματισμένη εκδήλωση της ΑΚΕΠ για τη Δευτέρα 7 Ιουνίου στο πλαίσιο της οποίας ο Παντελής Βλασσόπουλος θα ανακοινώσει δημοσίως την υποψηφιότητα του για τη δημαρχία στο Ηράκλειο δεν θα γίνει όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί στον αίθριο χώρο της «Βίλλα Στέλλα» αλλά στην κύρια αίθουσα του Πολιτιστικού Πολύκεντρου της πόλης. Αυτά.

Από το www.zonews.gr