ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΗΣΑΠ ΣΤΟ ΨΑΛΙΔΙ

Σε καλό δρόμο φαίνεται να βρίσκεται τo έργο του ΗΣΑΠ για την κατασκευή σταθμού στην  περιοχή Ψαλίδι, σύμφωνα και με την απάντηση που δίνει η διοίκηση του οργανισμού σε σχετικό ερώτημα της Δημοτικής Αρχής.
Συγκεκριμένα στο έγγραφο που υπογράφεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Χαράλαμπο Αραπατσάκο, αναφέρεται ότι η μελέτη για την κατασκευή του σταθμού έχει ολοκληρωθεί και έχουν ήδη εκδοθεί εγκριτικές αποφάσεις για τις επί μέρους μελέτες.

“Η Μελέτη Προέγκρισης Χωροθέτησης (Π.Π.Ε) του σταθμού εγκρίθηκε από την ΕΥΠΕ με την Απόφαση 140596/24.11.2009  Ο φάκελος για έκδοση απόφασης έγκρισης της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του σταθμού έχει αποσταλεί προς έγκριση στην Ειδική Υπηρεσία Περιβάλλοντος (ΕΥΠΕ)”, αναφέρεται στο έγγραφο Αναφορά στο θέμα έκανε ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, κ. Σταύρος Γεωργόπουλος, στο δημόσιο απολογισμό του, όπου παρουσιάστηκε αισιόδοξος τονίζοντας πως το έργο έχει εγκριθεί και αναμένεται πλέον η έναρξη των εργασιών.  

“Κολλημένο” στην επιτροπή ΣΔΙΤ το υπόγειο γκαράζ
Ο Δήμαρχος παρουσιάστηκε αισιόδοξος στην ίδια εκδήλωση και για την αποκατάσταση της διαμπερούς κυκλοφορίας στην κεντρική πλατεία (σ.σ. ήταν και μια εκ των βασικών του προεκλογικών υποσχέσεων πριν 4 χρόνια) . Ωστόσο, στο ανωτέρω έγγραφο του ΗΣΑΠ σημειώνεται πως ο φάκελος κατασκευής του υπόγειου γκαράζ στην κεντρική πλατεία και η επαναφορά της διαμπερούς κυκλοφορίας έχει ήδη αποσταλεί από τον Νοέμβριο του 2008 στην Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ προκειμένου να γίνει η αξιολόγηση και έγκριση της πρότασης και στη συνέχεια να γίνει η προώθηση της στη Διυπουργική Επιτροπή ΣΔΙΤ. Γίνεται σαφές, δηλαδή, ότι η συγκεκριμένη υπόθεση είναι “κολλημένη” εδώ και δύο χρόνια.

Στο έγγραφο του ΗΣΑΠ δίνονται απαντήσεις και σε κάποια άλλα ερωτήματα της Δημοτικής Αρχής. Σχετικά με την ενοικίαση, από το Δήμο, των καταστημάτων του ΗΣΑΠ που βρίσκονται στην υπόγεια διάβαση του σταθμού  με μηναίο μίσθωμα 1.000 ευρώ η απάντηση είναι θετική και μάλιστα αναφέρεται πως το θέμα έχει εισαχθεί προς συζήτηση στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΗΣΑΠ. Τέλος ο κ. Αραπατσάκος κρίνει ως αβάσιμη την αναφορά του Δήμου περί ύπαρξης αμιάντου στην υπόγεια διάβαση. “Η χρήση των υλικών αυτών γινόταν κατά το παρελθόν και την τελευταία εικοσαετία έχει απαγορευτεί τελείως η χρήση τους. Η κατασκευή της υπόγειας διάβασης έγινε το 2004 με υλικά που επιτρέπονται από τους κανονισμούς και τις προδιαγραφές”, αναφέρει ο κ. Αραπατσάκος.

Από το www.xtypos.gr