ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ, ΠΡΟΒΟΛΗ, ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ

Τις τελευταίες εβδομάδες παράταξη του δήμου έχει επιδοθεί σε κυνήγι αλληλεγγύης, φιλανθρωπίας ή προβολής?
Βλέπουμε τους νέους της παράταξης να ποζάρουν μπροστά ή πίσω από πλαστικές σακούλες τις οποίες δωρίζουν σε διάφορες εκκλησίες και μονές.

Το χειρότερο σε αυτή την περίπτωση είναι ότι νέα παιδιά προκειμένου να παίξουν μικροπολιτικό ρόλο, γίνονται αρωγοί απαράδεκτης επαναλαμβανόμενης εικόνας για λόγους περισσότερο επικοινωνιακούς παρά φιλανθρωπικούς.

Η ενασχόληση τους με τα κοινά επικεντρώνεται σε επιφανειακό επίπεδο, το λεγόμενο επικοινωνιακό και όχι στην ουσία της όποιας πολιτικής ή κοινωνικής ανησυχίας και δράσης.

Έχω την εντύπωση ότι η αλληλεγγύη ή φιλανθρωπία, εφόσον κάποιος θέλει να την εννοεί σύμφωνα με την απόλυτη έννοια των λέξεων, δεν συμβαδίζει με την προβολή, δε προσωποποιείται ή δεν καθορίζεται ως πράξη κάτω από οποιαδήποτε σημαία ή λάβαρο.

Είναι ξεκάθαρο ότι όλη αυτή η υπέρ προβολή των φιλανθρωπικών δράσεων της παράταξης έχει στόχο την διαφήμιση της παράταξης μέσω των δράσεων της νεολαίας της, ισοπεδώνοντας κάθε φιλανθρωπική αξία.

Βεβαίως περίεργο είναι το γεγονός ότι αυτές οι δράσεις οργανώθηκαν λίγους μήνες πριν από τις δημοτικές εκλογές, σε προεκλογική περίοδο με αφορμή τις γιορτές των Χριστουγέννων. Σίγουρα κάποιοι θα αναρωτιούνται, αυτά τα παιδιά που αποτελούν την νεολαία της παράταξης που βρίσκονταν τα τελευταία 3 χρόνια, γιατί δεν υπήρχε ούτε σαν δείγμα.

Ένα άλλο πολύ σοβαρό θέμα είναι η απαξίωση της παράταξης για τις κοινωνικές δομές του δήμου, τον οποίο θα διεκδικήσουν στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές.
Υπάρχει στον δήμο μας το κοινωνικό παντοπωλείο που λειτουργεί ως υπηρεσία αλληλεγγύης για δημότες που έχουν καταγραφεί από την κοινωνική υπηρεσία και έχουν άμεση ανάγκης την προσφορά προϊόντων πρώτης ανάγκης.

Οι κοινωνικές υπηρεσίες δεν είναι καμίας παράταξης αλλά είναι δομές που ανήκουν στον δήμο, και καλό είναι να παραμείνουν και να μην απαξιωθούν όπως προεκλογικά φαίνεται από παρατάξεις που διεκδικούν τον δημαρχιακό θώκο.

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η προεκλογική εκστρατεία της παράταξης, ο επικεφαλής γυρίζει σε γειτονιές του Ηρακλείου και υπόσχεται λαγούς με πετραχήλια, ενδεικτικά να αναφέρω το μείζον θέμα για τον δήμο την καθαριότητα, που ο υποψήφιος δήμαρχος υπόσχεται ότι θα αλλάξει την εικόνα που έχει σήμερα ο δήμος, λες και δεν γνωρίζει ότι σύμφωνα με τον Καλλικράτη δεν υπάρχει καμία περίπτωση πρόσληψης προσωπικού, το έμψυχο δυναμικό της διεύθυνσης περιβάλλοντος μπορεί να μειώνεται λόγο συνταξιοδοτήσεων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ενισχυθεί με περισσότερους εργαζόμενους. Προφανώς ο υποψήφιος δήμαρχος δεν γνωρίζει ότι σήμερα ο δήμος έχει 6 οδοκαθαριστές για 100.000 περίπου κατοίκους. Μήπως δεν γνωρίζει ότι οχήματα που πηγαίνουν για επισκευή δεσμεύονται γιατί υπάρχουν χρέη από τις προηγούμενες διοικήσεις του δήμου? Πως λοιπόν θα αλλάξει την εικόνα της πόλης, μήπως περιμένει μέσα από την αδυναμία προσλήψεων για την υπηρεσία, να ανοίξει τον δρόμο η σημερινή κυβέρνηση για ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας?

Δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να αλλάξει η κατάσταση στην διεύθυνση συνεπώς οι όποιες εξαγγελίες είναι φούμαρα και επικοινωνιακά βαρελότα, είναι στην διακριτική ευχέρεια του καθενός αν θα εντυπωσιαστεί από τα εφέ της παράταξης ή να αναλογιστεί το άγχος και την αγωνία του υποψήφιου δημάρχου να εκλεγεί επιτέλους, με ότι μέσο και τρόπο χωρίς δισταγμό για υποσχέσεις που γνωρίζει πολύ καλά ότι με τα σημερινά δεδομένα δε μπορούν να υλοποιηθούν.