Δ.Α.Σ.Η. ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΣ: ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Με την επιστολή μου αυτή, θέλω να σας ενημερώσω ότι θα είμαι παρών, στην πρώτη γραμμή, στις Δημοτικές Εκλογές του 2014. Η απόφασή μου αυτή είναι αποτέλεσμα βαθιάς σκέψης και επεξεργασίας όλο αυτό το διάστημα της κρίσης και, γενικότερα, της υποβάθμισης της ζωής των Ελλήνων με δραματικές επιπτώσεις στη ζωή των εργαζομένων.

Δεν αναφέρομαι βέβαια μόνο στην υλική υποβάθμιση, αλλά και στην κοινωνική και ηθική απαξίωση των Ελλήνων. Ζούμε μέρες πρωτόγνωρες! Οι οικογενειακοί σχεδιασμοί ανατρέπονται, κόποι και εργασία ετών ευτελίζονται, η εθνική ταυτότητα, από την άποψη της λειτουργίας των θεσμών και της δημοκρατίας, αμφισβητούνται στο παγκόσμιο σύστημα της κυριαρχίας των δανειστών της χώρας μας και κανείς δε γνωρίζει “τι τέξεται η επιούσα”, τι θα μας ξημερώσει...

Στο ζοφερό αυτό τοπίο, ο καθένας είναι υποχρεωμένος να αμυνθεί από τη δική του σκοπιά για να προστατεύσει πάνω απ' όλα τη συλλογική, κοινωνική και προσωπική του αξιοπρέπεια. Έχοντας συνεργαστεί με τους περισσότερους από εσάς, γνωρίζοντας τις ανάγκες σας, αλλά, κυρίως, την προσφορά σας, θα δώσω, όπως πάντα το έκανα, τη μάχη με τους συνεργάτες μου για να προστατεύσω τα εργασιακά σας δικαιώματα, την αυτονομία και την ανεξαρτησία της Αυτοδιοίκησης και να προωθήσω τις αναγκαίες, στις μέρες μας, κοινωνικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες.

Κατά τη διάρκεια της δικής μας Διοίκησης υπήρξαν έργα και δράσεις στο Δήμο, όπως Δημοτικά Ιατρεία, Δημοτική Συγκοινωνία, Παιδική Προστασία, Υποδομές Εκπαίδευσης και Αθλητισμού κλπ, που μπορεί να φαντάζουν από αρκετούς “περιττά”. Αν τότε, λοιπόν, αυτά που δημιουργήσαμε λειτουργούσαν προσθετικά -επιπλέον- σε μία επαρκή (;) υποδομή, σήμερα όχι μόνο θεωρούνται αναγκαία, αλλά είναι απαραίτητα.

Με γνωρίζετε από τη συνεργασία μας και πιστεύω ότι, αν οι Ηρακλειώτες εγκρίνουν την προσπάθειά μας, θα δώσουμε πάλι μαζί τη μάχη της καθημερινότητας με ευαισθησία για τους Δημότες, με κατανόηση στα προβλήματά τους, με την αλληλοεκτίμηση και το σεβασμό που τόσα
χρόνια μαζί οικοδομήσαμε. Και, πάνω απ' όλα, με σεβασμό στο δικαίωμα της εργασίας σας που με προσωπικό κόστος υπερασπιστήκαμε.

Σας είναι γνωστό ότι τόσο εγώ, όσο και οι συνεργάτες μου, στις προηγούμενες διοικήσεις, υποστήκαμε ένα καταλογισμό ευθυνών για πληρωμές κυρίως μισθοδοσίας εργαζομένων ύψους 1.200.000 ευρώ (!!), ο οποίος μας καταδίωκε από το 2000 έως το 2013. Ευτυχώς το 2013, μετά από 13 χρόνια περιπέτειας, για την οποία επικριθήκαμε από αυτούς που προσπάθησαν να δημιουργήσουν αρνητικές εντυπώσεις, το ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ μας απάλλαξε από οποιοδήποτε καταλογισμό, δικαιώνοντας την πολιτική μας για την υπεράσπιση των εργαζομένων.

Αγαπητοί Συνεργάτες,

Είναι φυσικό να υπήρξαν και λάθη στη θητεία μας. Είμαι βέβαιος όμως ότι έγιναν δίχως σκοπιμότητα, όπως είμαι βέβαιος ότι αναδείχθηκαν και τα θετικά της Διοίκησής μας, ιδιαίτερα μετά από μία επταετία -κατά τη γνώμη μας- απουσίας του Δήμου από “το Ηράκλειο. Βέβαια, θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρω ότι το έργο που επιτελέστηκε. παρά τα κάποια λάθη που έγιναν, είναι αποτέλεσμα της συλλογικής δράσης, της δικής μου και των συνεργατών μου. Με κάποιους από αυτούς βρισκόμαστε σε διαφορετικές διαδρομές. Συνεχίζω, όμως, να αναγνωρίζω και να σέβομαι τη βοήθειά τους στο διάστημα της κοινής μας πορείας.

Εύχομαι αυτή η προσωπική μου στάση να περιβληθεί με το χαρακτηριστικό της αλληλοεκτίμησης κατά την επικείμενη εκλογική αναμέτρηση, κάτι που, από την πλευρά μου, και τιμώ και θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι.

Με αυτές τις σκέψεις θα συνεχίσω να είμαι πάντα όπως με γνωρίσατε, κοντά σε ΟΛΟΥΣ τους εργαζομένους, ιδιαίτερα σήμερα, μέσα στις νέες συνθήκες που βιώνουμε. Σας εύχομαι Καλή Χρονιά και ελπίζω να συναντηθούμε πάλι στην κοινή προσπάθεια για το ΗΡΑΚΛΕΙΟ.


Γιώργος Μαστοράκος