ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΑΛΙ???


Εκτός από την νέα ιστοσελίδα του δήμου μας, για την οποία περιμένουμε να μάθουμε το κόστος…
η διοίκηση του Μπάμπαλου απαξίωσε το πετυχημένο σύστημα διαχείρισης ηλεκτρονικών αιτημάτων, το οποίο όπως έχω αναφέρει σε παλαιότερη ανάρτηση, ήταν μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα μπορούσε να υποστηρίξει εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά τις υπηρεσίες του δήμου.

Λόγω του ότι υπήρχαν διαδικαστικά εμπόδια η ηλεκτρονική πλατφόρμα λειτούργησε αποκλειστικά για την διαχείριση αιτημάτων.

Με έκπληξη λοιπόν διαπίστωσα, εκτός του ότι η διοίκηση του Μπάμπαλου απαξίωσε ένα σημαντικό εργαλείο του δήμου μας, κατέφυγε για τις ίδιες υπηρεσίες σε ιδιωτική εταιρία!!!!!

Πιο συγκεκριμένα στην puplicota.gr

H υπηρεσία αιτημάτων του δημότη εμφανίζεται στην ακόλουθη διεύθυνση https://iraklio.publicota.gr/iraklio/gdimoti/ που σημαίνει ότι η υπηρεσία είναι σε servers της ιδιωτικής εταιρίας που συνεπάγεται ότι η υπηρεσία ενοικιάζεται!!!

Πόσο ενοικιάζεται είναι άλλο ερώτημα…

Ανεξάρτητα από το ποσό, που είναι περιττό κόστος, αφού υπήρχε ήδη τέτοια υπηρεσία με πολλές περισσότερες λεπτομέρειες και παραμέτρους προσαρμοσμένες στις δυνατότητες και τις ανάγκες του δήμου, (το σύστημα δεν είχε πατήσει σε κάποιο έτοιμο προηγούμενο, δομήθηκε από το μηδέν για τον δήμο μας) ο Μπάμπαλος δημιουργεί εξάρτηση από μία ιδιωτική υπηρεσία, η οποία αν δεν πληρωθεί θα πάψει την πρόσβαση στην συγκεκριμένη πλατφόρμα που πλέον ενοικιάζει ο δήμος μας.


Δανείζομαι δημοσίευση της 6η Φεβρουαρίου 2013 από την ιστοσελίδα www.aftodioikisi.gr
σχετικά με το σύστημα αιτημάτων που διέθετε ο δήμος μας…

Από τον Οκτώβριο του 2012 στο Δήμο Ηρακλείου Αττικής λειτουργεί το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτημάτων με σκοπό την εξασφάλιση της καλύτερης λειτουργίας των υπηρεσιών Καθαριότητας και Πρασίνου. 

Μέχρι σήμερα, στα συνολικά 2.168 αιτήματα, έχουν ολοκληρωθεί τα 2.117, που γνωστοποιήθηκαν μέσω του γραφείου εξυπηρέτησης του δημότη και του 5ψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 15277.

Πιο συγκεκριμένα τον μήνα Οκτώβριο καταγράφηκαν 897 αιτήματα από τα οποία τον ίδιο μήνα ολοκληρώθηκαν 747 με ποσοστό ολοκλήρωσης 83%.

Τον μήνα Νοέμβριο από τα 365 αιτήματα ολοκληρώθηκαν τα 309 με ποσοστό ολοκλήρωσης 85%.

Τον Δεκέμβριο καταγράφηκαν 357 αιτήματα από τα οποία ολοκληρώθηκαν τα 285 με ποσοστό 80%

Τον μήνα Ιανουάριο από τα 549 αιτήματα ολοκληρώθηκαν τα 365 το ποσοστό ολοκλήρωσης ήταν 67%.

Σύντομα θα υπάρχει δυνατότητα, οι δημότες να καταχωρούν άμεσα τα αιτήματα τους στην νέα ιστοσελίδα του δήμου Ηρακλείου Αττικής. (αυτό έγινε άμεσα μέσω διαδικτύου από την σελίδα του δήμου και με δυνατότητα καταχώρησης από κινητό τηλέφωνο με αποστολή φωτογραφίας και θέση μέσω gps