ΠΡΟΣΔΕΘΕΙΤΕ... ΞΕΚΙΝΑΜΕ


«Αν θυμάμαι καλά έχετε μόλις κάποιες μέρες που γίνατε φίλος της ομάδας αυτής και ανεβάζετε κάθε μέρα άρθρα μίσους - παραπληροφόρησης - προπαγάνδας… καταλαβαίνουμε ότι στηρίζετε έναν υποψήφιο δήμαρχο από την εκλογή του οποίου, αν φυσικά αυτή επέλθει, προσδοκάτε οφέλη...άλλωστε τέτοιο αγώνα ούτε ο Γκαίμπελς δεν είχε κάνει... δεν ξέρω μια σκέψη έκανα, φιλικά πάντα.»

Το φιλικά σε μάρανε Dimitris Giannoulakis…
Ευκαιρία να λύσουμε μερικές απορίες…
Το μπλοκ όντως ήταν ανενεργό για 4 χρόνια, ο λόγος ήταν η δικαστική εκκρεμότητα με την διοίκηση του δήμου που εξακολουθεί από το 2015.
Περίμενα (φυσικά νωρίτερα) την απόφαση του δικαστηρίου που θα με δικαίωνε και τότε πανηγυρικά θα επέστρεφε η σελίδα σε ενεργή κατάσταση. 

Η απόφαση έχει ήδη καθυστερήσει πολύ για θέμα εργασιακό, οι εκλογές πλησιάζουν, οπότε πρέπει να αποκατασταθεί το δίκαιο, η αλήθεια και γίνουν γνωστές στους Ηρακλειώτες οι ανήθικες πρακτικές της διοίκησης μέσω της μαρτυρίας μου από όλη την ταλαιπωρίας που αντιμετώπισα και αντιμετωπίζω ακόμα.
Περιμένοντας την απόφαση, δεν έχω καταθέσει επιπλέον αγωγές για ηθική βλάβη προσβολή προσωπικότητας και χρήση προσωπικών δεδομένων μου από την διοίκηση του δήμου προκειμένου να δικαιολογήσουν στην ανοικτή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του 94FM την απόλυση μου τον Δεκέμβριο του 2014.
Το επίμαχο έγγραφο, είχε κατατεθεί από εμένα το 2007. Το 2014 η πρόεδρος της ραδιοφωνίας Μ. Αρώνη η οποία είχε αναλάβει 1μιση πριν την καταγγελία της σύμβασης μου, επικαλέστηκε το έγγραφο με τα προσωπικά μου δεδομένα αναφέροντας ψευδώς ότι της έδωσα ιδιοχείρως επικαλούμενος την αδυναμία μου να ανταπεξέλθω στα καθήκοντα μου ως ηχολήπτης.

Καταλαβαίνεται τι ακολούθησε μετά, διέδιδαν ότι έχω διάφορα προβλήματα ψυχικής υγείας, ότι δε μπορούσα να ήμουν λειτουργικός… 2 χρόνια μετά την απόλυση μου, μάθαινα από γνωστούς ότι το όνομα μου συζητιόνταν ακόμα, φυσικά προσπαθώντας να με σπιλώσουν ακόμα περισσότερο, μάθαινα περιγραφές για το ποιόν μου από ανθρώπους που δεν τους ήξερα καν, που δεν με είχαν συναντήσει ποτέ…

Για όσους δεν γνωρίζουν εργαζόμουν στον 94FM από το 1991 ως ηχολήπτης, με την πάροδο των χρόνων από το 2007 ήμουν υπεύθυνος μουσικού προγράμματος, και υπεύθυνος μηχανοργάνωσης του σταθμού. Παράλληλα παρουσίαζα ραδιοφωνική εκπομπή 9 ώρες εβδομαδιαίως.
Ο μισθός ορίζονταν από την συλλογική σύμβαση της ΕΤΕΡ και αμειβόμουν σύμφωνα με την ειδικότητα μου (ως ηχολήπτης) και μόνο, ποτέ δε ζήτησα επίδομα υπεύθυνου, ποτέ δεν ζήτησα χρήματα για την ραδιοφωνική εκπομπή. Ο μισθός μου όταν απολύθηκα ήταν 1000 ευρώ περίπου καθαρά.

Η δικαστική μου διαμάχη ξεκίνησε το 2015 όταν η επιχείρηση αρνήθηκε να μου καταβάλει ολόκληρη την αποζημίωση, αναγνωρίζοντας μου προϋπηρεσία από το 2000.
Φυσικά ο δήμαρχος γνώριζε πολύ καλά ότι εργαζόμουν πολλά χρόνια πριν το 2000, και αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης του. Ας πούμε ένας από αυτός έρχονταν όταν ήταν μαθητής στο παλιό δημαρχείο για να δει τον πατέρα του, και με γνώριζε από τότε, αλλά έγινε δημοτικός σύμβουλος και μπλόκαρε η μνήμη του…

Με απλά λόγια όλοι ξέρουμε την αλήθεια, και εκτός από την προσωπική γνώση, υπάρχουν καταστάσεις προσωπικού με σφραγίδα της επιθεώρησης εργασίας που επιβεβαιώνουν τα χρόνια προϋπηρεσίας μου.

Αυτή η ιστορία μου έχει κοστίσει αρκετά χρήματα μέχρι τώρα και φυσικά ψυχική φθορά.
Να πρέπει να αποδείξω κάτι που είναι αυταπόδεικτο, δεν ξέρω που ποντάρει η διοίκηση, αλλά όπως καταλαβαίνεται δεν μπορώ να εγκαταλείψω μία υπόθεση που ξέρω ότι έχω δίκιο και που το ξέρουν και οι αντίδικοι.

Μέχρι τις εκλογές έχουμε χρόνο, να αναφερθώ σε διάφορα περιστατικά, που όχι είχαν σκοπό να με εξοντώσουν επαγγελματικά αλλά και να με διαβάλουν ως προσωπικότητα.
Και ο λόγος για όλα αυτά ήταν η ανοικτή υποστήριξη μου στον Παντελή Βλασσόπουλο στις εκλογές του 2010, ανώνυμα, καθώς ήμουν εργαζόμενος στον δήμο Ηρακλείου, και δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το κάνω για λόγους συναλλαγής.
Ακόμα και ο Βλασσόπουλος έμαθε ότι εγώ ήμουν πίσω από το μέσο, την τελευταία εβδομάδα των εκλογών.

Το αποτέλεσμα των εκλογών του 2010, για το οποίο ο μπάμπαλος θεώρησε ότι συντέλεσε το μπλοκ στην ήττα του, αποτέλεσε γραμμάτιο εκδίκησης στο πρόσωπο μου.
Η πλάκα είναι ότι ο Βλασσόπουλος δεν πήρε μυρωδιά για την υποστήριξη (καλά δεν γνωρίζει και πολλά από νέες τεχνολογίες) που είχε μέσω του μπλοκ, υποστήριξη που βασίζονταν από την αρχή, μετά την αποχώρηση του από την παράταξη του Γεωργόπουλου, αφήνοντας έμμισθη θέση ως πρόεδρος του Δ.Σ. του δήμου.

Τότε θεώρησα την κίνηση του αυτή αντρίκια και δείγμα περήφανου ανθρώπου.
Δεν είχαμε μιλήσει ποτέ πριν με τον Βλασσόπουλο, πήγα στο εκλογικό του κέντρο στη νεότητος πριν ακόμα εξοπλιστεί με έπιπλα, και του δήλωσα την υποστήριξη μου.
Ποιος περίμενε 1μιση χρόνο πριν τις εκλογές ότι μία παράταξη χωρίς παρελθόν, μηχανισμούς θα μπορούσε να κερδίσει τις δημοτικές εκλογές???
Είναι σα να παίζεις στο στοίχημα την Ελλάδα ότι θα κερδίσει το παγκόσμιο κύπελλο.

Εξάλλου δεν είχα πάει να παζαρέψω τίποτα, απλά του είπα τις γνώσεις που έχω στους υπολογιστές και στα δίκτυα, και ότι ήμουν διατεθειμένος να βοηθήσω όποτε χρειαστεί.
Αυτό ήταν όλο!

Για αυτή την ΑΝΩΝΥΜΗ υποστήριξη εκδιώχτηκα από την εργασία μου στον ραδιοφωνικό σταθμό του δήμου από τον Μπάμπαλο, κάτι που δεν είχε ξανά συμβεί στο παρελθόν.

Το αστείο είναι ότι ποτέ δεν αποδέχθηκα την σχέση μου με το μπλοκ, οπότε η δίωξη μου δεν ήταν επιβεβαιωμένη, ή μήπως ήταν με αθέμητο τρόπο? γιατί παίζει και αυτό από την εποχή της δημαρχίας Γεωργόπουλου.

Αυτό είναι το ήθος και η ποιότητα του Μπαμπαλου και όσων συμμετείχαν σε αυτό το άτιμο παιχνίδι.
Κλείνοντας να αναφέρω τα εξής…
η σύμβαση μου από το 2006 είχε κατοχυρωθεί αορίστου χρόνου από τον ΑΣΕΠ, όταν απολύθηκα ήμουν μέλος του Δ.Σ. του σωματείου εργαζομένων του ραδιοφώνου.

Η αμοιβή μου ήταν 1000 ευρώ καθαρά, για τα καθήκοντα μου, που σήμερα το ραδιόφωνο πληρώνει για υπεύθυνο προγράμματος περισσότερα από 1500 ευρώ, για την διαχείριση της ιστοσελίδας 500 ευρώ, και ότι βλάβη η δυσλειτουργία στην μηχανοργάνωση θα πληρώνει ιδιωτική εταιρία.
Τα αναφέρω τα παραπάνω διότι υποτίθεται η απόλυση μου ήταν στο πλαίσιο της εξυγίανσης των οικονομικών της επιχείρησης του δήμου.

Η αδρανή στάση του Π. Βλασσόπουλου όταν έγινε καταγγελία της σύμβασης μου, γνωρίζοντας ο ίδιος από πρώτο χέρι τα πραγματικά κίνητρα με απογοήτευσε τραγικά.
Δεν έχω καμία σχέση πλέον με την παράταξη του Βλασσόπουλου από το 2015, όπως δεν έχω καμία σχέση με καμία άλλη παράταξη, εξάλλου δε μου βγήκε... μία φορά πήγα να υποστηρίξω υποψήφιο και βρέθηκα στην Μακρόνησο. Μάλλον δεν τα σηκώνει το κάρμα μου τέτοια πράγματα.  

Ενεργός πολίτης θα παραμείνω, και μάλιστα επωνύμως.
Αυτό που με ενδιαφέρει είναι η δικαίωση και η ανάδειξη της αλήθειας…