ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ..


Στις 14 Φεβρουαρίου ανάρτησα ένα κείμενο με τίτλο «Αφέλεια ή Υποκρισία» που αφορούσε τον υποψήφιο δήμαρχο Γ. Παπαδημητρίου. (μπορείτε να το διαβάσετε εδώ).

Την επόμενη μέρα Παρασκευή δέχθηκα τηλεφωνική κλίση από τον Γ. Παπαδημητρίου, ο οποίος ήταν ευγενέστατος, και ήθελε να βρεθούμε για να μου πει και την δική του άποψη για το θέμα.

Κανονίσαμε να βρεθούμε το Σάββατο…
Ο Γ. Παπαδημητρίου το έχει… εκτός των άλλων ήταν όπως και στο τηλέφωνο ευγενικός, αλλά κυρίως ψύχραιμος. Φίλε Γιώργο ελπίζω να είναι το φυσικό σου αυτό και όχι μαθημένη συμπεριφορά λόγω περιστάσεων…

Μου εξέθεσε την άποψη του για το θέμα που τον αφορούσε, και πραγματικά ήταν μία διάσταση που θα μπορούσε να πείσει. Αυτό που του είπα ήταν ότι να μεν έχει βάση όπως το θέτεις, αλλά η κρίση των άλλων εξαρτάται από το αν σε συμπαθούν ή σε αντιπαθούν.

Σε ότι αφορά την δική μου γνώμη δεν άλλαξε σχετικά με τις ευθύνες του Γ. Παπαδημητρίου για το θέμα παρόλο που μου είναι συμπαθής, η γνώμη μου παραμένει ίδια όπως την αναφέρω στο κείμενο.

Αν και έχουν περάσει αρκετές μέρες από την συνάντηση, θεωρώ υποχρέωση μου, να αναγνωρίσω δημοσίως την άμεση και πολιτισμένη αντίδραση του Παπαδημητρίου, την ευγενική συμπεριφορά του, και την ευχάριστη συζήτηση που είχαμε εκείνο το βράδυ του Σαββάτου.