ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΗΚΗ


Συνέχεια του χρονικού…
οι 2 προηγούμενες αναρτήσεις
ΠΡΟΣΔΕΘΕΙΤΕ... ΞΕΚΙΝΑΜΕ
ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΟΧΗ.

Αύγουστος 2014…
Η νέα δημοτική αρχή έχει εκλεγεί τον Μάιο και ετοιμάζεται να αναλάβει τον Σεπτέμβριο.
Εγώ ήμουν στο γραφείο ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στον 1ο όροφο του δημαρχείου…
Μάζεψα τα πράγματα και τον εξοπλισμό μου, για να μεταφερθώ στο -1 στα γραφεία του 94FM.

Πριν εγκατασταθώ στο γραφείο ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ήμουν σε έναν χώρο, το οποίο είχα διαμορφώσει ως γραφείο, αφού ήταν χώρος για αποθήκευση κυρίως άχρηστων.

Αυτός ο χώρος έγινε και πάλι αποθήκη, και χρειάστηκαν 3-4 μέρες μέχρι να γίνει πάλι ο χώρος λειτουργικός. Σε αυτόν τον χώρο είχα εγκατασταθεί μαζί και ο εξοπλισμός μου.

Μέσα Οκτωβρίου ανακοινώθηκε η νέα πρόεδρος του 94FM Μαίρη Αρώνη.
Ενώ το γραφείο προέδρου ήταν απέναντι από τις εγκαταστάσεις του 94FM, η Αρώνη καλοείδε τον χώρο, εξάλλου ήταν και πρόσφατα φροντισμένος, και αποφάσισε να το κάνει γραφείο προέδρου.

Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να ξηλώσω και πάλι τον εξοπλισμό μου…
Έγιναν όλα τόσο γρήγορα που ότι συσκευή και προσωπικά μηχανήματα είχα, τα έβαλα όλα σε 1 ή 2 καρότσια από σουπερμαρκετ με σκοπό να τα πάρω όταν ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

Κανείς δεν έλεγε τίποτα, εγώ ήμουν περιφερόμενος ιουδαίος στους χώρους του σταθμού, δεν είχα γραφείο, δεν είχα υπολογιστή, δεν είχα ουσιαστικά αντικείμενο εργασίας.

Ήταν δεδομένο ότι δεν θα παρέμεινα με την νέα διοίκηση υπεύθυνος προγράμματος και υπεύθυνος μηχανοργάνωσης.

Όταν τελικά διαπίστωσα ότι δεν σκοπεύει η νέα διοίκηση να με αξιοποιήσει στις προηγούμενες αρμοδιότητες, δεν είχε νόημα να αφήσω τον προσωπικό μου εξοπλισμό στο ραδιόφωνο.

Το γραφείο στο οποίο ήταν ο εξοπλισμός μου στα καρότσια του σούπερμαρκετ, είχε αλλάξει κλειδαριά, οπότε δεν είχα πρόσβαση. Έτσι απευθύνθηκα στην Αρώνη ζητώντας να πάρω τον εξοπλισμό μου. Εκείνη αρνήθηκε με την δικαιολογία ότι έπρεπε να γίνει πρώτα καταγραφή των μηχανημάτων του σταθμού.

Είχα έναν φάκελο με τις αποδείξεις αγοράς των συσκευών και των παρελκόμενων, και ζήτησα να κάνουμε την καταγραφή σύμφωνα με τις αποδείξεις για να τελειώνουμε.

Αρνήθηκε η διοίκηση κάτι τέτοιο με την δικαιολογία ότι θα έπρεπε η καταγραφή να γίνει από τον λογιστή της επιχείρησης…

Υποπτεύομαι ότι καθυστερούσαν να μου δώσουν τα μηχανήματα μου, γιατί ήθελαν να ελέγξουν πρώτα τους 2 υπολογιστές που είχα, προκειμένου να βρουν πειστήρια για την σχέση μου με το μπλοκ.

Έχω αλλεργία στους πονηρούς τύπους… γιατί δεν θεωρώ την πονηριά εξυπνάδα, εκεί είναι που με πιάνει να θέλω να τους χαλάσω τα σχέδια.

Το κλειδωμένο γραφείο, είχε ένα παραθυράκι για επικοινωνία με τον κυρίως χώρο του ραδιοφώνου. Αυτό δεν ασφάλιζε, οπότε ένα βράδυ όταν αντιλήφθηκα ότι κάτι πονηρό παίζονταν, μπούκαρα από το παραθυράκι, και αφαίρεσα όλους τους σκληρούς δίσκους και από τους 2 υπολογιστές.

Εντωμεταξύ έπρεπε να κάνω χρήση του υπόλοιπου αδείας, και ήταν ευκαιρία λόγω των συνθηκών. Πέρασε μία εβδομάδα σχεδόν και ακόμα δεν μου επέτρεπαν να πάρω τον εξοπλισμό μου.
Ώσπου μία Παρασκευή (αν θυμάμαι καλά) πήγα με σκοπό να πάρω τον εξοπλισμό μου.

Η Αρώνη αρνήθηκε για ακόμη μία φορά να πάρω τα μηχανήματα μου, εγώ επέμενα, και τότε ξαφνικά εμφανίζεται ο Μπάμπαλος στον -1.

Ο οποίος με ύφος δημάρχου, αρνήθηκε και αυτός. Μάλιστα όταν κατέβηκε πήρε τηλέφωνο κάποιον και του ζήτησε να καλέσει το 100.

Στον χώρο υπήρχε αρκετός κόσμος και όχι μόνο εργαζόμενοι του σταθμού.

Έρχεται κάποια στιγμή η αστυνομία, τους έδειξα τις αποδείξεις και τους είπα ότι αρνούνται να μου δώσουν τα μηχανήματα μου, ο δήμαρχος έλεγε τα δικά του.

Έγινε ένα νταβαντούρι με αρκετούς αυτόπτες μάρτυρες, και τελικά ο Μπάμπαλος φεύγει… και μένω εγώ με τους αστυνομικούς…

Φανταστείτε ότι ο Μπάμπαλος κάλεσε το 100 και εγώ ήμουν αυτός που έδωσα τα στοιχεία για το βιβλίο συμβάντων!!!!

Εκεί οι αστυνομικοί μου είπαν ότι δεν έχει δικαίωμα να δεσμεύει προσωπικά μηχανήματα, και μάλιστα αυτό που μου είπαν ήταν να πάω το βράδυ να τα φορτώσω και να λήξει η κατάσταση.

Εκείνη την ώρα κάλεσα έναν γνωστό μου δικηγόρο, του αφηγήθηκα το περιστατικό και του ζήτησα την γνώμη του…
Χωρίς δεύτερη κουβέντα μου είπε ότι υπάρχει υπεξαίρεση από μεριάς του δημάρχου και το αδίκημα είναι ποινικό. Με παρότρυνε να πάω στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής και να κάνω μήνυση κατά του μπάμπαλου για υπεξαίρεση, αδίκημα που προβλέπει αυτόφωρη διαδικασία!!!

Ενώ είχαν περάσει 45 λεπτά περίπου από το συμβάν, μπαίνω στο αστυνομικό τμήμα του Ηρακλείου, και ζητάω να μιλήσω με τον διοικητή, η ώρα πρέπει να ήταν 2 το μεσημέρι.

Μπαίνοντας στο γραφείο του διοικητή, ήταν ο υποδιοικητής του τμήματος, ο οποίος λες και με περίμενε!!!! Καλησπέρα σας κύριε μου είπε, να σας προσφέρουμε κάτι, παρακαλώ καθίστε κτλ..

Όπως καταλαβαίνετε έμεινα χαζός, αν και ήταν ξεκάθαρο ότι ο υποδιοικητής γνώριζε το γεγονός, τώρα πως και από που… δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω.

Για να μη τα πολυλογώ, ήμουν στο γραφείο 1μιση ώρα περίπου και ο υποδιοικητής προσπαθούσε να με πείσει να μην κάνω την μήνυση και να βρούμε λύση να τελειώνει το ζήτημα. 1 ώρα μετά εμφανίζεται με πολιτικά και ο διοικητής του τμήματος…
Ευγενέστατος, φιλικότατος γνώριζε και αυτός το θέμα, και επέμενε να μην κάνω την μήνυση, μάλιστα μου είπε ότι αν ήθελα θα μπορούσαμε εκείνη την ώρα παρουσία του να πάρω τα μηχανήματα μου!!!!!

Καταλαβαίνετε ότι σε καμία περίπτωση δε θα ήθελε ο διοικητής του τμήματος Ηρακλείου Αττικής να ψάχνει τον νέο δήμαρχο που ανέλαβε 1μιση μήνα πριν, για να τον συλλάβει.

Τότε ήταν το μεγάλο μου λάθος.
που δεν έκανα τελικά την μήνυση.

Δεν ήταν τα λόγια των αξιωματικών του τμήματος που με επηρέασαν να κάνω πίσω…
αλλά είχε περάσει η ώρα, ο θυμός μου είχε καταλαγιάσει, και σκέφτηκα να κάνω κίνηση καλής θέλησης, θεωρώντας φυσικά, ότι θα εκτιμηθεί από την άλλη πλευρά και ίσως αυτό αλλάξει κάπως την κατάσταση.

Αυτό που ζήτησα ήταν να τελειώνει αυτή η ιστορία, δεν είχα αντίρρηση να γίνει η καταγραφή και μετά να πάρω τα μηχανήματα μου, αλλά να τελειώνει.
και έτσι έγινε, Παρασκευή ήταν το περιστατικό, την Τρίτη έγινε η καταγραφή, βεβαιώθηκε από τον λογιστή ότι ο εξοπλισμός ήταν δικός μου…

Η συνέχεια είναι γνωστή…
1 μήνα μετά το περιστατικό ο Μπαμπαλος μέσω της Αρώνη έκανε καταγγελία της σύμβασης μου αορίστου χρόνου, επικυρωμένη από το ΑΣΕΠ (2006), μετά από 23 χρόνια στον 94FM, χωρίς αιτία απόλυσης, με πρόσχημα, τον εξ ορθολογισμό της επιχείρησης.

διακοπή για διαφημίσεις...